Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за съединител 1.9ТД


nasso3

Recommended Posts

Напротив, сподели тук за да знаят всички. Така темите са максимално полезни. :)

 

Ами накратко - от белия списък издирих Трансексперт - отидох при тях за диагностика и си беше маховик. Оставих колата, като комплекта LUK беше поръчан от тях. Ценово: 950лв комплекта+200лв труд. Тотала ми беше малко над 1450, тъй като сменях и тампони по окачване и греда + реглаж. Справиха се за ден и я взех на следващия - тракането на празен ход го няма, съединителя е по-мек и отговорен. Старите части са при мен като се оказа, че маховика направо е бил блокирал а съединителя е изтъркан до нитовете - с две думи, смяната си е била навреме. Надявам се новите части да ме изкарат достатъчно дълго - Октавията сега е на 164,000км и мисля че това и е първя смяна на подобни консумативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги .. Понеже сме една кръв да ви предложа моята отстъпка за съединители .... 

 

Люк с демпферен маховик 600001600 номер ое 696 лв...

Валео с твърд маховик  634 лв..

Westlake с твърд маховик и с който съм аз и съм много доволен 494 лв ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .. Понеже сме една кръв да ви предложа моята отстъпка за съединители .... 

 

Люк с демпферен маховик 600001600 номер ое 696 лв...

Валео с твърд маховик  634 лв..

Westlake с твърд маховик и с който съм аз и съм много доволен 494 лв ... 

На 1.8Т на суперб 1 сложих такъв на Валео. До момента няма 40х км и мисля че диска е заминал(сестра ми я кара и явно държи на полусъединител дълго за да избегне рязкото пускане)... Преди това на него имаше СПЕК ст2 с маховик комплект, кевларен и беше по-добър. На Валео отделя рязко и с леко притрисане като залепя, пружините са на диска и явно са слаби. Около 500лв от ТЕХ-КО с 20% отстъпка. Ако някой има нужда може да ми ползва отсъпката при тях! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги,

 

Моята е Октавия 1.9 TDI 4x4 (2006) и ще трябва да сменям маховик. Какво мислите вместо демпферен да се сложи твърд? По-евтино е, но пък какви ще са страничните ефекти?

 

Освен това друг проблем. Продават се отделно маховик, отделно съединител, има и маховик съединител (това пък какво е) - и все за Октавия 1.9 TDI 4x4 след 2004 г.. Аз какво да купя - маховик съединител или отделно маховик и отделно съединител? Едно че аз не разбирам, ама и в магазините не разбират. Като ми е за смяна маховика, защо да сменям съединителя, въпреки че всички се натискат да ми сменят и двете. Според мен чисто субективно съдинителят си работи нормално.

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.