Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна масло на диференциал,скорости и халдекс


tanganaicho

Recommended Posts

Преди седмица ходих в ЕТ за масло на диференциала,скоростната кутия и халдекса,но имаше само маслото и филтъра за халдекса,а другите масла ги нямаха и казаха,че ще ги поръчат.Отивам днес,а на гишето друг служител,казвам му номерата на маслата,а той "това масло не е за диференциал,а за скорости,да не прецакаш нещо?"Обеснявам му пак,а той "вземи го ако искаш на твоя отговорност".Луда работа.Ако някой знае дали това са точните масла нека ми помогне.Колата е Шкода Октавия 2001 1.9тди 101кс,4х4

SAE 75W(GL-4) G052171A2-масло за скоростна кутия

G060726A2-Това е маслото за диференциала

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първото е за скоростна кутия, аз съм сипал такова, моята е октавия 99 година 1.9тди. 110кс.

Благодаря колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога в скорости и диференциал се слагат различни масла? Още малко ми трябва и ще призная Октавия за извънземен кораб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога в скорости и диференциал се слагат различни масла? Още малко ми трябва и ще призная Октавия за извънземен кораб.

различни са

 

само когато е с предно дифа работи със маслото на кутията-по обясними причини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил каква е цената за смяната на филтъра и маслото в халдекса в ЕТ. Че това и мен ме чака. Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите въпроси, обикновено не изискват прости отговори. ;)

различни са

 

само когато е с предно дифа работи със маслото на кутията-по обясними причини

 

Що, на задния мост дифа, да не би да е извънземен? И с какви масла работят автомобили с преден двг и със задно? Там скорости и диф са отделно. Или пак някакви реклами - вземи това, че е по-хубаво и изпитано в Антарктида.

Става ми ясно и от думите на служителя колко е в час:

 

"това масло не е за диференциал,а за скорости,да не прецакаш нещо?"Обеснявам му пак,а той "вземи го ако искаш на твоя отговорност".....

като мн.знае да каже какво ще се прецака. Кое е туй нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

За колегата Niko768

Цената на маслото халдекс е 49.65, филтъра е 72.13, цените са на Еуротек София и са от миналата седмица и са без ддс. Тогава обслужих моята О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата Niko768

Цената на маслото халдекс е 49.65, филтъра е 72.13, цените са на Еуротек София и са от миналата седмица и са без ддс. Тогава обслужих моята О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Привет,не знам къде да пиша за проблема и за това реших тук да е!

Както си карах тази вечер ,първо ми изчезна 3 скорост после първа,като пробвах и 5 и тя не влизаше!Спрях на место  втора и четвърта влизат идялно,задна също!Бях оставил колата да ми сменят голямата перка на вентилатора и може ли нещо да са ми направили или си имам сериозен проблем :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен!Днес на светло видях,че не са закачили маркуча който се вкарва във въздушния филтър,той е пречел да влизат скоростите !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е....си "майсторите"...

Добре е,че всъщност, нямаш проблем

Ами бая се гипсирах,тва беше най-добрия вариант  :heat:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За допълнение на темата ще напиша тук, това което научих напоследък за обслужването на халдекса. Препоръката е масло на всеки 30 х.км. и филтър на всеки 60 х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За допълнение на темата ще напиша тук, това което научих напоследък за обслужването на халдекса. Препоръката е масло на всеки 30 х.км. и филтър на всеки 60 х.км.

Прекалено често е според мен, но кажи какво си научил. Мерси!

 

пс. Аз нямам филтър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е. Това е интервалът на обслужване. Това което съм писал е за поколението на Октавия 1. Иначе смяната е елементарна, но трябва специфичен ключ http://www.zimber.bg/cat-avto-instrumenti-zimber-tools/2874-kluch-za-maslen-filtr-vw-skoda-na-soedinitel-i-smyana-maslen-filtr-na-diferenciala-haldex-zimber.htmlза филтъра, който пък от своя страна е заврян на....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има поне три теми за смяната на маслата на задното предаване. Масло на халдекса - 30 000 км. Масло на диференциала + филтър - 60 000 км. Топлата вода е вече измислена. Който иска може да си ги сменя и на 100 000. Негова си работа. След това се появяват теми от сорта на: Нещо ми вие отзат, чука, пука, тропа и т. н. Включително и аз ги писах тея, ама не по моя вина. Ами това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има поне три теми за смяната на маслата на задното предаване. Масло на халдекса - 30 000 км. Масло на диференциала + филтър - 60 000 км. Топлата вода е вече измислена. Който иска може да си ги сменя и на 100 000. Негова си работа. След това се появяват теми от сорта на: Нещо ми вие отзат, чука, пука, тропа и т. н. Включително и аз ги писах тея, ама не по моя вина. Ами това е.

Не разбирам разпаления коментар! Явно не четеш редовно форума или си писал в момент на превъзбуда! След като съм написал нещо, е имало защо, niki добре отговаря за кое поколение говори! За да ти доподскажа ще кажа, че по назад съм писал, че официално обявения интервал, казан от ЕТ и прочетен в брискода от мен е 60х или 4год за халдекс и диференциал! Спести си поучително-подсказателните постове за друга аудитория, или обясни с конкретни доводи и източници!

 

Пс! Аз говоря за gen4!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за халдекса на Октавия 1, който има филтър на диференциала. Не се карам и не се заяждам с никой. Просто интервалите за смяна на масло на този тип халдекс сме ги дъвкали много тук. Това го знам, защото редовно чета форума, и повярвай ми, че преди да напиша нещо в темата на някой, я прочитам цялата, дори да е 20 страници. Интервалите не ги знам от ЕТ, а от литературата, която изчетох, след като задния ми диф започна да вие. Поздрави и успешен ден на всички :plate_skoda: .

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50964-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-octavia-1-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B8/?hl=%D1%85%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81&do=findComment&comment=365697

Редактирано от stan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като чете цялата тема, не видя ли по-задния ми пост? Не видя ли поста на niki и отговора му за коя генерация се отнася? Спокоино можеше да си спестиш коментарите! Или понеже ти си чул някъде за 30х км и сега всички gen халдекс, според теб трябва да сменят на 30х км?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

niki пише за Октавия 1 и аз пиша за Октавия 1. Едно и също поколение халдекс. Не виждам какво не съм прочел правилно. Другото поколение халдекс, като на твоето Yeti, може да имат други интервали на смяна. А нямат и филтър, както казваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.