Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3 - start stop error, esc error


lyubobg

Recommended Posts

Здравейте,

 

За втори път в рамките на 2 месеца :

- при първо палене сутрин

- когато не е палена поне един ден

- когато е студено навън

 

получих съобщение за грешка start stop error/ esc error.

Лампи не светят. Ако запаля повторно - няма такова съобщение, а системите си работят.

От Еуратек казаха, че това може да се дължи на спадащ акумулатор и ако ме притеснява, да отида на диагностика,

но като цяло мога да карам така без проблеми.

 

Смятам, че проблемът не е само при мен и ме интересува, ако някой е минал по този път да сподели опит

за да си спестя едно ходене до сервиза, защото е грехота кола на 3000км да влиза в бокса ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз паля всяка сутрин на студено, но не е излизало това съобщение. Аз съм на 13 000 км и акумулаторът засега е наред. Съмнява ме при теб на 3 000 км акумулаторът да създава проблеми. Но той също е гаранционен, така че отиди все пак да проверят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята е на 12 000 км и гараж не е виждала (демек все е на студено,понякога не я карам по 2-3 дни), но това съобщение не се е появявало... Така че подкрепям Илко - поискай ЕТ да го погледнат/оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото е на 3к , не го мисли и затормозявай ти, а от ЕТ да се занимават - това им е работата, все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не я карам по 1-2 седмици и ми е изписвала,че е слаб акумулатора,но не ми е давала такива грешки.Ходи в ЕТ,да питат Чехите от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се откача акумулатора,наистина после излизат на макси-дота тези грешки,както и други де.Но след 10-тина минути се изчистват сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявай си акумулатора колко е зареден (бутона за дневния километраж) преди всяко палене и така поне ще разбереш дали е от това или друго да търсиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

Проверявай си акумулатора колко е зареден (бутона за дневния километраж) преди всяко палене и така поне ще разбереш дали е от това или друго да търсиш.

Кажи как се прави тази проверка, колега - натискаш или задържаш този бутон, или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в колата,без да даваш на контакт.Затваряш вратата,да се скрие колата с отворена врата на макси-дота. Натискаш бутона за сверяване на часовника и го държиш.Първо се появявя май за сверяване,но не пускаш,после се появява инфото за акумулатора-колко % е зареден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъчо, не се учудвай, ако някога ти покаже SOC 0% (state of charge). На втория опит ще покаже коректна стойност :).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Илко. Аз току що го проверих и ми показа 80% - ок ли е такава стойност при тези студове и вихрушки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, четох подобни теми в интернет и не само за Шкода, но и за ФВ-та.

В един случай даже и ЕКУ-то бяха сменяли и не беше ясно къде е проблема и така с месеци ...

 

Тази сутрин пък се случи за втори път още едно странно нещо - започна да паля, чу се едно ЦЪК и стартера не запали.

Врътнах ключа обратно, пробвах отново и запали все едно не е имало проблем. 

В темата, която пусна ти, човека беше писал за ignition switch. Може би натам отиват нещата.

 

@rsof - мерси за идеята, ще пробвам да видя колко е зареден :)

Редактирано от lyubobg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерих преди малко по описания начин - SOC 80%. Ще пробвам да видя пак, като не се кара повече време

Редактирано от lyubobg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Илко. Аз току що го проверих и ми показа 80% - ок ли е такава стойност при тези студове и вихрушки?

 

Максимумът, който ми се е показвал, е 90%. Иначе най-често е 80%. В редки случаи е показвало 60 и 70%.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в колата,без да даваш на контакт.Затваряш вратата,да се скрие колата с отворена врата на макси-дота. Натискаш бутона за сверяване на часовника и го държиш.Първо се появявя май за сверяване,но не пускаш,после се появява инфото за акумулатора-колко % е зареден.

 

Мн. полезна екстра.

Сами, сигурно знаеш, ама да си кажа. Понеже знам, че зимата колата не я караш, прибирай си акумулатора на топло.

Студът го скапва преждевременно, когато не се кара колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я.Днес я карах.Когато е сухо си я карам зимата.Но наистина не я карам всеки ден. Абе ще купя нов като се скапе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може да ти се стори смешно, но...погледнал ли си клемите на акумулатора? Да не са хлабави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм - това с клемите е малко вероятно, но то друга страна звучи логично, ще погледна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в колата,без да даваш на контакт.Затваряш вратата,да се скрие колата с отворена врата на макси-дота. Натискаш бутона за сверяване на часовника и го държиш.Първо се появявя май за сверяване,но не пускаш,после се появява инфото за акумулатора-колко % е зареден.

 

ЪЪЪЪЪ много съм тъп, къде е тоз бутон? Да питам и на макси дота ми излизат едни седалчици, три на брой, за какво са те? Интервал на обслужване ли показват? По темата и аз вече съм на 3-4к и не ми са се показвали никакви грешки. Даже от ЕТ ми казаха, че акомулатора и той бил с 5г. гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е бутонът между оборотомера и скоростомера - 0.0/SET. А седалките са просто индикация за поставяне и на задните колани - нищо не значат.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.