Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор какъв и от къде?


Recommended Posts

Здравейте и за много години.

С началото на годината моят акумулатор предаде богу дух и сега трябва да взимам нов. Спрял съм се на следните:

VARTA SILVER DYNAMIC 63AH 610A R+ 157лв BOSCH SILVER S5 63AH 610A R+ 169лв

 

Оригиналния ми е Варта и парт номера му отговаря на първия а капацитета му е 61ah и 550a. 

В Бургас гледах някакви луди цени - например вартата 240лв :). Също така със сигурност и през шкода ще мина защото ми изписа 100 грешки колата до като я мъчих да запали.

 

Благодаря предварително.

 

П.С. Таз пластина за задържане как по дяволите се сваля? И детска ръка не може влезе там хубаво с 13-ка пада болта ама после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • K0K0

    7

  • niki

    5

  • skodafen

    5

  • Ivo_Dinkov

    5

Най-много писали в темата

ето това е вносителя на varta http://www.akumulatoribg.net/page.php?n=118072&SiteID=825 съветвам те да го вземеш от там вместо от незнайни онлайн търговци може да са стари пък и без техническа заверка няма да имаш гаранция което не голяма далавера

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Бош е точно на 2 год. /от сигурно място/ и вече дава признаци на умора.

Колата е гаражна..... 

Оригиналният изкара 5 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Практиркер сега видях Bosh S5 63Ah за 175лв някакво намаление но със заверка в Аутоком 1 или Акубат. Следващата седмица ще ходя. А сега приятел ми даде акумулатор точно с мойте характеристики и всичко заспа а стария ще се опитам да го съживим пък да видим (не свети бяло а има още леко зелено на черно).

Не знам защо ама всички се опитват да ме убедят, че трябвало да взема поне 77Ач, при условие, че оригиналния е 61Ач и издържа 6години.....

Такива ли ментаци и боклуци продават на пазара, че трябва с 30% да се презапася над това, което е по дефоулт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се опитвай да го съживяваш , пробвано е и не става ... преди време имах една варта , която купих и на 3 -тата година клекна , купих нов , а този отворих , промивах часове наред , клатих , купих нов електролит , заредих го и след два дни в на топло вкъщи показваше сериозните 10.5 волта :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АС Delco  малко скъп ама с 3 год. гаранция

последни месеци от гаранцията текат ама още пали на минус 15

пу пу  да не чуе дявола :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола да отбележа - БОШ и ВАРТА са собственост на един и същи концерн (Джонсън контролс) и се правят в един и същи заводи. То и на вид са напълно еднакви с изключение на лепенките.

По питането на колегата - вземи си пресен акумулатор, марката не е от чак толкова голямо значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Бош и Варта са кофти. 3 години едвам изкарват.

Оригинален от ЕТ бих си взел май , или ЕКСАЙД - евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата кола бях с Exide Premium и я продадох с него.

Беше на поне 4 или 5 години

В допълнение вносителя е

http://www.didi94.com/batteries/exide/premium.php

 

Нямам нищо общо с горепосочената фирма

Редактирано от Speedster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AC Delco е акумулатора. Оригиналната Варта ме остави на 4тата година и взех  тия дни AC Delco 74AH за 230лв от вносителя им - Вега аутомотив (като върнеш стария в Надин, ще вземеш едно 30лв).

С AC Delco на предишния ми автомобил изкарах 6 години (дизел и зимите 2001-2007) и го смених пак с AC Delco, като с него карах до последно преди да я продам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм добри отзиви и за BERGA - http://bergabg.com/?%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8,9

 

За компанията /не за акумулаторите/ EXCIDE - On June 10, 2013, Exide Technologies filed a voluntary petition for relief under chapter 11 of the United States Bankruptcy Code (the "Chapter 11 Case") in the United States Bankruptcy Court for the District of Delaware - http://www.exiderestructuringinfo.com/.

Много е вероятно известният EXCIDE вече да не е същия, както преди - ще го разпарчетосат между конкуренти, мениджъри, инвеститори и др.под. сган.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната Варта от моята Шкода я свалих на седмата година защото имах чисто нов акумулатор от старата кола. Работеше без проблем, а беше точно през зимата. Всичко е до бройка при акумулаторите, затова търси пресен от място където ще си спазят гаранцията.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам МНОГО резерви към Варта. Взех такава за Фабията, понеже плюеха Бош заради ниското качество на бюджетните им серии, но и Варта се излага. На А8- цата взех оригинален за вграждане, той също се оказа произведен от Варта, но се предполага, че качеството е различно.

Следващия ми нов акумулатор за Фабията ще е АЦДелко или Баннер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един съвет - не търсете акумулатор с повишен стартов ток. Колкото по-висок е стартовия ток, толкова повече, но и по-тънки плочи има в него. Колкото по тънки, толкова по-лесно ще се пробие някоя от тях и пак на магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търговците за Октавия дават 74 Ah.

 

..............

VARTA SILVER DYNAMIC 63AH 610A R+ 157лв BOSCH SILVER S5 63AH 610A R+ 169лв

 

Оригиналния ми е Варта и парт номера му отговаря на първия а капацитета му е 61ah и 550a. 

........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния ми изкара 5 години, но най-вероятно щеше да изкара и още ако не го бях оставял два пъти да се разреди до дупка (бях извън България и колата не се кара 6 месеца ...). Сега съм с Bosch Silver S5 и трета година е без проблем. Според мен при правилна експлоатация (т.е. ако не се допуска разреждане над 50%) всеки акумулатор средно качество ще изкара поне 5 години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност препоръчват разреждане със слаб консуматор от порядъка на крушка 5W до към 10 волта веднъж на година и половина- две за по- дълъг живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност препоръчват разреждане със слаб консуматор от порядъка на крушка 5W ........

 

Това се препоръчва при първоначално зареждане на чисто нов акумулатор. Правят се няколко цикъла заряд-разряд.

Вече 30г. съм шофер и съм само с ИСКРА. Никой от тях до сега не ме е карал по-малко от 6г. Горе-долу толкова издържат. Доливам го с дест. вода и това е. Само на Шкодичката/след като спрях да я карам/ издържа по-малко и то от моя немърливост и поради причините, споменати от Пепи/PRR/.

Не е по темата, но виждам че всеки започна да споделя опит с различните марки.

 

Поздрави и за Много години! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12.2010 год. купих за О1 ТДИ 74 А акумулатор от промоция на Пежо и Ситроен. Струваше около 160 лв. С лепенки на Пежо и Ситроен за вграждане. Май че е правен в Турция. Но за сега 2015 год. още държи. Преди всяка зима го зареждам профилактично, че колата не я карам много. Акумулатора е необслужваем. Доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за акумулатора е мноого важно да се следи напрежението не е хубаво да се допуска да стой разреден при много ниски температури при 12.35 V - 12.40 V e хубаво да се зареди с зарядно

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 АЦДелко или Баннер.

Иво, не те разбрах недоволен ли си от Вартата за А8-цата.

Относно Банер не помня разказвах ли ти, че Руди96 се отказаха от вноса им защото започнаха да пробутват дефектни партиди преди около 5 години.

По темата: Берга всъщност е Варта от малко по-нисък клас. Елхим Искра от няколко години работят по технологията с "тънките плочи" и изкарват гаранцията и толкоз. 1992-1996 се занимавах с износ на акумулатори и тази "авангардна" технология беше внедрена от южнокорейците. Техните акумулатори издържаха 2 годишната гаранция и до половин година отиваха за претопяване.

При AC Delco имаш 2 избора:

1. 62Ah 540A десен + ; размери 242 / 175 / 190

2. 74Ah 680A  десен + ; размери 278 / 175 / 190

Съветвам колегата да не купува в никакъв случай акумулатор от хипермаркет.

Ако правилно съм разбрал е от Бургас и това малко ме затруднява да съм му полезен.

Редактирано от K0K0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на А8- цата е перфектна Вартата :eusa_clap: , но на Фабията ми скъса нервичките- трета година ще му е, всяка зима пада по веднъж- два пъти от нов още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.