Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор какъв и от къде?


Recommended Posts

Аз на Фабията съм с Варта-черна.На 2 години е и ако не е карана 2 дни,направо едвааам с 300 зора завърта.Даже я припалвам,когато не я карам,за да съм сигурен ,че ще запали на сутринта.

Инервя ме това,да изкара и тази зима/ако може/ и взимам най голямото куче после.Така съм решил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • K0K0

    7

  • niki

    5

  • skodafen

    5

  • Ivo_Dinkov

    5

Най-много писали в темата

Явно не струва- моя се заинатих и го дадох за гаранционна рекламация- 18 кинта ми излезе тестване в ТУ-София, тестване на товарна вилка и казаха, че всичко му е в норма, и то в горната, а не в долната, критична граница.

Алетрнатора ми е с цялостно рециклиран, с нов диоден блок и четки, масовите кабели по веригата са презаляти с припой (интересното е, че имаше спукана кербовка на клемата към акумулатора и я хванахме случайно- привидно беше здрава, но при разклащане се влошаваше контакта и падаше зарядния ток). Затова съдя, че ниския клас на Варта не си струва парите. Факт е, че жената го утрепа два- три пъти със забравен подгрев на седалките, който пък сентрал електрик, въпреки кодировката, не знам защо продължава да му пуска ток, но с едно електронно компактно реле за 15 мин решихме проблема и даже доработката изглежда фабрично :D  Освен да са тънки стените на клетките?

Ех, като се сетя как на времето Асконата я карах 7 години с една Искра, която смених профилактично!

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Елхим Искра от няколко години работят по технологията с "тънките плочи" и изкарват гаранцията и толкоз.....

 

Щом е така, ще сменям марката. Сигурно преди следващата зима ще купувам нов. Почвам усилено да чета мнения за акумулатори :) Сега съм с една "Искра"-май седма година кара. Оообаче сутрин в студа вече взе да се "замисля" нещо.

Не е това въртене, което беше. Ама това само при първото палене. После е чакмак. Е, да де, то така се започва.

А акумулатор винаги съм си купувал от специализиран магазин. Там човека идва при колата, качва акумулатора, замерва й зареждането и ако всичко е на ред, пише гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на двете коли бях сложил Варта и двата изкараха с голям зор три години,последната зима ги зареждах всяка седмица.Сега съм със някакви измислени,вече направиха две години и засега нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола да отбележа - БОШ и ВАРТА са собственост на един и същи концерн (Джонсън контролс) и се правят в един и същи заводи. То и на вид са напълно еднакви с изключение на лепенките.

По питането на колегата - вземи си пресен акумулатор, марката не е от чак толкова голямо значение.

   Протоколът ти не е коректен. :)  Вярно е, че "Варта" е марка, собственост на Джонсън Контролс, но "Бош" е марка на Роберт Бош: http://www.johnsoncontrols.com/content/us/en/products/power-solutions/battery-brands.htmlВпрочем, преди повече от четири години баща ми смени на джипката си (Чероки 2,8 CRD, автоматик) акумулатора с Бош Силвър S5. Джипа се кара само събота и неделя и си пали екстра до ден днешен. Иначе прав е Самуил, като казва, че, който и да вземеш, все тая. Явно масово заводите за производство на батерии имат генерален проблем.

   Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери разликите. Може и да не са собственост, но се правят в едни и същи заводи. Иначе и аз същото казвам - все едно. Само на късмет може да се разчита. Един колега си взе Бош S5 - изкара 1 (една) година и на втората умря.

2_bosch_s4_no_number_web_1.jpg

572409068.jpg

И стартовия ток е еднакъв ;-)

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отбележа, че откато заредих Вартата на Фабията, пали като невидяла. Днес отново с първото врътване запали в този кучи студ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моя "опит" ...

 

2009 Май месец взех Varta Silver Dynamic 74Ah (без гаранция , заради цената) , изкара 5 години и половина (на 5г и 3м падна и след палене с кабели и пътуване 500+ км изкара още 3 месеца )

Миналия месец взех същия от ТУК (момчетата са много точни) с 3 год гаранция за 180 лв ( "пресен" ). Аз от Varta съм доволен :)

п.с. Питах ги когато го взимах , за разликата между Varta и Bosch и отговора беше - лепенките :sorry:

пп2 - ТикСото е с Monbat на 7+ години :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след много размисли си взех MOLL kamina start 62Ah. Бош и Варта са хубави но е късмет май всичко, както колегата каза от верига не е избор да се взима.

Иначе от два дена съм с него и сутрин на -7-8 градуса кърти. 

След време ще споделя опита от този абсолютно непознат модел и марка за мен. Макар, че се оказа много познат модел на бакшишите.

Редактирано от PRR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЛЛ е хубава фирма, дано имаш късмет за конкретната бройка!

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занимавал съм се с износ на акумулатори и потвърждавам, че БОШ фактически не произвеждат акумулатори, а ги поръчват на производител, който изпълнява всички техни изсквания. Абсолютно вярно е, че се отличават от някои марки само по лепенките.

Тази практика е от много десетилетия и дори по социализма пазарджишкият завод беше изпълнявал поръчки на БОШ, като разбира се нито една бройка не е можело да бъде продадена на родния потребител по онези времена. ^_^

Редактирано от K0K0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не се учудвам и че Варта се хвърлят на 3 г. Ми завода е в Китай.

 

А в днешно време нормално е да са в едни и същи кутии, едни и същи плочи, един и същи електролит и т.н. с различни лепенки. Големите си правят сметки как е изгодно да произведат. В случая е по-добре да купят готови части и асемблират акумулатора. Друг е въпроса, че в оловните леярни работят цигани, на които им окапват зъбите за 10 г. в цеха. В другите държави това е уникално скъп труд. Тук също е скъп, но сравнен с другите е жалко евтин. Затова се изнасят и заводи в Китай. Може да имат продукция по различни направления и в нашите магазини акумулаторите да са дошли предназначени просто и ясно "за източен пазар".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега Искра експедира за турския завод на Бош оловни плочи.

Не се и съмнявам!

Чудесно си убиваме родното производство, а Южен поток ще минава през башибозуците.

p.s. Нещо стрелби при Вас, убита дама и пр. Предполагам кмета е ГЕРБ-ераст. То си личи по снимката! :D  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се и съмнявам!

Чудесно си убиваме родното производство, а Южен поток ще минава през башибозуците.

p.s. Нещо стрелби при Вас, убита дама и пр. Предполагам кмета е ГЕРБ-ераст. То си личи по снимката! :D  :D

Искра е хвалена марка. Предполагам не си запознат с реномето и на пазара. Но какво прави турчина с акумулаторите Бош на мен не ми е ясно защо се скапват и не издържат колкото батериите на поспредствена марка. Достатъчно е да разредят елекролита не с дестилирана, а с чешмяна твърда вода примерно и тез акумулатори са обречени. Може мотокарите или поточните им линии да ги друсат при производството или транспорта и да им кривят плочите. Наистина не знам поради каква причина смяташ, че клеветя родното. Това не е така. По-скоро бих могъл да го защитавам.

Политически теми и работи на следствието не желая да обсъждам. Понеже ми зададе конкретен въпрос- кмета е независим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Но какво прави турчина с акумулаторите Бош на мен не ми е ясно защо се скапват и не издържат колкото батериите на поспредствена марка. Достатъчно е да разредят елекролита не с дестилирана, а с чешмяна твърда вода примерно и тез акумулатори са обречени. Може мотокарите или поточните им линии да ги друсат при производството или транспорта и да им кривят плочите.... 

Бош се правят само в Германия и Испания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kit93 са започнали да предлагат Varta Silver акумулаторите с 48 месеца гаранция, но и цените не са никак ниски.


Лично аз се чудя, дали да мъча още една година с моя, който не дава проблеми с палене, но заряда му е 12,1 или 


banner(най-ниския клас) starting bull 72 ah, 640 старт ток, 142 лв.  с връщане на стария.


Заслужават ли си 60-70 лева за 2 години повече гаранция..


Редактирано от Farful
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се из*кам и аз по темата. Имал съм три коли. Първата карах 2 години, втората карах 3, сега Октавията карам от...сетих се - 1 и 1/2. Имам наблюдения и карам и други автомобили, но са доста новички, още с фабричните акумулатори и не мисля, че впечатленията от там са меродавни. Всички знаем, че всичко след заводското е л*йняна работа =)

Първата кола изкара с акумулатор на Бош 5 години, хич не малко каране! Аз я поех от баща ми в последните 2. Втората кола изкара 4 години с Делко, пак яко каране и то предимно градско. Сега на Октавията съм с Делко което ще кара трета година, също няма ядове да чукна на дърво.

Пиша обаче и да питам по-скоро нещо на тема гаранция. Виждам, че колегата Farful горе е задал въпроса: " Заслужават ли си 60-70лв. за 2 години повече гаранция ". В моя свят, по дефиниция отговора е ДА! Но, тук има НО...Вярно ли е, че когато отидеш да предявиш нещо по гаранция за акумулатор, се започва с циганските номера? "Не е измерен първия път правилно, алтернатора ти не зарежда правилно, бля бла бля и др.? Питам, защото съм го чул много пъти от разни хора и заради това дори не си пазя книжките на акумулаторите. Просто съм останал с впечатлението, че гаранцията е само по документи. Тъй като не съм се сблъсквал с това лично, някой ще даде ли инфо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Първата кола изкара с акумулатор на Бош 5 години, хич не малко каране!

Дългият живот на акумулатора също завси  от това колко често стартираш дневно автомобила.Стартера е най сериозният консуматор!

Едно е да минеш 300км без да гасиш мотора,друго е да изминеш същите километри примерно  с 50 стартирания за деня.

Не случайно за таксиметровите автомобили гаранцията е по-малка.

Тъй че в случая...има разлика от каране до каране. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, тук има НО...Вярно ли е, че когато отидеш да предявиш нещо по гаранция за акумулатор, се започва с циганските номера? "Не е измерен първия път правилно, алтернатора ти не зарежда правилно, бля бла бля и др.? Питам, защото съм го чул много пъти от разни хора и заради това дори не си пазя книжките на акумулаторите. Просто съм останал с впечатлението, че гаранцията е само по документи. Тъй като не съм се сблъсквал с това лично, някой ще даде ли инфо?

принципно гаранцията на сериозните производители е 2 или 3 години,като единствено в началото се изисква техническа заверка от търговеца или сервиз,наскоро от мой познат,който си взел някакав noname акумулатор разбрах,че се изисквала техническа заверка на всеки 6 месаеца (даже имало някакви и на 3 месеца) и разбира се той не я е направил и му отказали гаранция,тук вече си е занимавка с кзп итн. иначе,ако релно колата презарежда или недозарежда или има консумация (утечка),която те установят отказват гаранция затова,ако има проблем с колата пърово отстранявате проблема, после предявявате рекламация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.