Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OK 3 дизел 1.6 или 2.0


NewSkodaFan

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

след един доста приятен ден дойде времето и за инфото. Взехме 2те коли към 11:00 от ЕТ. Към 11:30 бяхме на магистралата посока Благоевград. На мен ми се падна 2-ката. Като цяло това си е един малък "ЗВЯР" . Порадвах се на колата на няколко пъти. Като динамика дори малко ме изненада- положително разбира се . Като разход беше 7.0 на отиване и 6.0 на връщане, но на връщане кара жената и то доста мудно 120-140.

Цитирам : " на моменти малко ме хвана страх от мощта на колата"

Това е като цяло за 2-ката

 

На връщане карах 1.6 което се оказа доста странно. Спрямо динамиката и мощта на 2-ката, тя е доста по плавна. Има достатъчно коне за това купе, но удоволствието от 150 кончета се оказа просто фантастично. Неприятно впечетление ми направи, че са  добре шумо изолирани. Доста шум имаше в купето. Разхода на 1.6 бе на отиване 6.5 и 5.9 на връщане ;) .

 

Определено направихме избор и както повечето от Вас казаха 2.0 си е победителя! ;)

 

Като "екстри" ще вземем и Bi Xennon и KESSY :D

 

Ако се сетите за някоя екстра която няма как да прескочим, моля казвайте 

Като поръчаме ( ако Мазда не ни предложат нещо по добро за тези пари ) ще се похваля!

 

 

Благодаря за отговорите! Пожелавам една успешна година на всички

Направил си най-добрия избор.Колата е невероятно зверче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления. Щом си избрал 2.0 тди автоматик предполагам ще е Елеганс и повечето важни екстри ги има. Добавил си Kessy и Xenon, които също са отлични екстри.

 

Освен съвета на Лъчо по-горе реално не ти ТРЯБВА много. Аз бих добавил двулицевата стелка за багажника - от нея съм много доволен и според мен цената е прилична. При други марки съм виждал да е двойно по-скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил лед стопове и малко по големи джанти, визията става доста по прилична. С 16-ки малко ми празнеят калниците. Ако имате деца или очаквате, мисля че кожата на гърба на предните седалки ще е добре да е има. Успех с избора и търпение ако е шкода... докато дойде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е серия Едишън, която надгражда Елеганс-а, и парктроника със цветен диспей си е в цената. Полу-кожен салон и разни други глезотиики :) . Лед стоповете също са в цената, само се колебаем дали да бъде прост Bi Xennon ili с Led осветление. Не знам дали има смисъл да се дават 300 + за лед на фаровете. Общо взето е това.

 

Благодаря още веднъж за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил лед стопове и малко по големи джанти, визията става доста по прилична. С 16-ки малко ми празнеят калниците. Ако имате деца или очаквате, мисля че кожата на гърба на предните седалки ще е добре да е има. Успех с избора и търпение ако е шкода... докато дойде

Тези 3 неща са много точни.Но тя щом е с полу-кожа,гърба на седалките ще е с изк.кожа.

И дай още 300 за лед предни.Като ще е гарга да е рошава! И край.

 

п.п. и да е кафяв металик :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с полу-кожен салон, но не разчитайте това да ви пази гърба на седалките. И на двете седалки съм купил от Хипо протектори за гърба на седалките - това е единственото решение да не се цапа от детските крака :)

 

За 16-ките също съм съгласен, на мен ми се губят в калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с полу-кожен салон, но не разчитайте това да ви пази гърба на седалките. И на двете седалки съм купил от Хипо протектори за гърба на седалките - това е единственото решение да не се цапа от детските крака :)

 

За 16-ките също съм съгласен, на мен ми се губят в калниците.

Павка, децата са способни - на Фабията седалките въпреки протектора бяха вечно окаляни по гърбовете. С кожата обаче само минаваш с мокра кърпа и е ОК, иначе пране.

NewSkodaFan, направил си добър избор. При мен въпросните 3 000 разлика бяха решаващи и не можах да взема 140 кс, заради което не е свършил света, но си има случаи, в които съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Имам едно питане - 1.6 TDI е 105 кс, гледам има 110кс - това 2ка ли е ? При нея има 5 скорости - не мога да намеря предавателните числя да видя дали 5тата е като 6та на двойката (т.е. разредени са предишните, последната е същата - виждал съм го в друга марка).

 

Ксенонът задължителен ли е за модела или и стоковите фарове са ок за нормално нощно каране (не постоянно разбира се)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона с ЛЕД е едно от най-хубавите неща, които добавих. Не съм съжалявал и за секунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 коня е новото поколение мотор, който замества този със 105 коня и покрива евро6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с впечатления от Октавия на около 200к км 2.0 тди.

Спрял съм се на нещо такова 2010-12г и ги гледам че са на горе долу такива километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като всеки съвременен дизел на тези километри. В кратце - маховик, турбина, DPF и т.н. - все неща, които могат да те изненадат и които започват да се предават точно на тези километри и не са никак приятни финансово.

 

За мен покупката на съвременен дизел на над 100к км си е таралеж в гащите, който може да излезе много, много скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10г карам само Аудита,този път реших да им изневеря с идея да се вдигна в годината.Да факт е при кола на старо е риск,но бюджета не позволява нова.Именно за това искам да е максимално по нова,а съм заклет VAG маняк.Няма да съм мн капризен от към оборудване,но си имам неща на които държа.Ще чакам за още мнения с някакви конкретни проблеми от колеги и ще преценям.Ако си остана на Ауди с тези пари ще е 2007-09 и вероятноста да е пребито е по голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- честите проблеми на комън рейлите на този пробег са егр-и( ремонта не е евтин, особено ако колата е 4х4), разбит маховик, компресор на климатика( за него въпроса не е дали, а кога ще сгъне), по-рядко проблеми има с дюзите и датчика на дпф-а, самия дпф до сега не съм видял да прави проблеми. Това са нещата за които главно трябва да внимаваш, добре е при огледа да се прочете колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Аз също успях да направя един тест драйв на О3 1,6ТДИ,но ми направи впечатление,че в купето в доста шумно.Дали не е възможно да се подобри шумоизолацията по някакъв начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се шумоизолация, но не е евтино! Разглабят се врати, таван, под и се лепи шумоизолиращо фолио. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.