Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заден диференциал на Октавия 2.0i бензин 4х4


stan4o

Recommended Posts

Дифа от Бората е при мен, но не се решавам нещо да го сложа. Утре ще ходя пак на доктор да го чуят моя и да видим. Наистина се притеснявам за предвателното число. Засега идеята ми е да разглобим и двата дифа и да броим зъби на пиньона и короната. Ако са еднакви, значи става. В крайна сметка трябва да се отвори за да се види проблема. Надявам се да е луфт, който може да се обере или нещо друго. Баси и специалиста станах за една седмица :)). Между другото вече живея в Пловдив. Някой да има идея за читав майстор. Ходих при Христо от Автоцентър Люси - нещо не беше сигурен в себе си. Вярно че ми обърна доста внимание, но ми говореше нещо за "колата на трупчета за много време пред гаража". Той беше сигурен за зъбатите колела в дифа. Другия при който бях е "Турбо" на мототехника. Давай да цепим дифа вика пък ще видим. Абе това да не е баница бре. Утре при друг пък да видим.

Редактирано от stan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш да поискаш данните за двата диференциала от официалните представители на Фолксваген и Шкода? С номерата на рамите примерно, може пък да ти помогнат, знам ли  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш да поискаш данните за двата диференциала от официалните представители на Фолксваген и Шкода? С номерата на рамите примерно, може пък да ти помогнат, знам ли  :eusa_think:

 

Звъняхме в Еуратек. По-точно Христо звъня. Познава всички там /нали преди там работеше/. Казаха че нищо незнаят. Може и да не им се е занимавало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък нищо да не знаят  :D А ако си оставиш колата за да ремонтират дифа пак ли нищо няма да знаят? Пиши им на ел. поща, пиши и на Порше БГ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъняхме в Еуратек. По-точно Христо звъня. Познава всички там /нали преди там работеше/. Казаха че нищо незнаят. Може и да не им се е занимавало.

 

Колега, и преди писах, намери техн. данни за Шкодата и Бората. Там трябва да пише пред. числа на диф. Гл. предаване се казва и ги сравни. Иначе отваряш и броиш зъби. Мисля първото е по-лесно.

Каталожните номера може да са еднакви, но автомобилите са различни. И всеки номер си е за съответния автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и преди писах, намери техн. данни за Шкодата и Бората. Там трябва да пише пред. числа на диф. Гл. предаване се казва и ги сравни. Иначе отваряш и броиш зъби. Мисля първото е по-лесно.

Каталожните номера може да са еднакви, но автомобилите са различни. И всеки номер си е за съответния автомобил.

 

Прерових нета и неможах да намеря нищо. Затова съм стигнал до броене. Или няма инфо или чичо гугъл нищо незнае. Навсякъде ми дават само въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прерових нета и неможах да намеря нищо. Затова съм стигнал до броене. Или няма инфо или чичо гугъл нищо незнае. Навсякъде ми дават само въртящ момент.

 

След като разбрахме, че са еднакви,

Ако ти е интересно, може да се поровиш тук. Има и таблици с данни, ама не им знам кодовете, за които се отнасят.

 

http://vwts.ru/vw_doc2/trans/02k/02k_02j_trans_rus.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дали това виене може да идва от халдекса, а не от дифа. Вътре в халдекса има ли постоянно движение на части. Досега съм гледал само дифове и не съм наясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са номерата на двата дифа:

 

1. EUK 02030

            09338

Октавия 2.0i 4x4 2001г.

 

2. EUK 06060

            66855

Бора 2.3i V5 4x4 2002г.

 

Написани са точна така един под друг на табелката. Сега се опитвам да разбера кое какво значи. Първите цифри са според мен дата/месец/година. Ако някой знае какво означават другите под тях, нека да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първото си прав. дата месец година е. Преди време бях гледал в нета някаква информация и там беше описан кода и по спомен първата група беше датата но втората част не помня. Дори не се сещам беше ли описана там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието е, че вече сме в сервиза. Прасето е откачено. Следва отваряне и разглеждане на карантията. Да се надявам че до вторник ще стане. Ще пиша за резултата. Темата стана доста интересна. Надявам се че няма да ми струва повече от 300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Дифа е сменен. Шумът изчезна, но не напълно

Появява се след 80 км. про отпускане на газта. Предполагам има минимален луфт между пиньона и короната. С добавка може ли поне да се намали. Препоръчайте някоя добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.