Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термометър за външна температура?


chiquita

Recommended Posts

Здравейте колеги. Като чета във форума и ми става ясно, че някои Октавии говорим за Ок1 имат термометър за външна температура а моята за съжаление няма. Някой има ли представа какво ми трябва и дали има вариант и аз да си монтирам такъв. Дали само датчика ми трябва или го нямам и като опция на таблото. Благодаря предварително а колата е Ок1 1.9тди 90кс. 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип можеш. Друг е въпросът дали таблото ти поддържа подобно показание. Дисплея с часовника, ако цифрите са по-близо до дясната страна, значи показва само час. Та ако решиш ще ти трябват датчика, проводниците, таблото, лоста на чистачките с трите бутона за управление на дисплея. Не си струва хамалогията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип дисплея ми показва освен часа и моментен разход, среден разход, час , колко време си карал и т.н. превключвам го от лоста за чистачките така, че мисля че и лоса няма да ми тябва тъй като го имам

Та за това си мисля, че ще ми трябва само схема на възване на датчика и съответно самия датчик. Но дали я има тази схема някъде... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е логично. Имаш борд а нямаш температура. Не съм чувал за такъв вариант. Според мен имаш проблем с датчика.

Има логика може би само ако нямаш нито климатик нито климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали имам датчик въобще някой дали знае къде се намира той? Знам, че на аудитата е отпред зад средната решетка на предната броня ама тук къде е...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали някой е пробвал ако се откачи буксата на датчика какво се случва вътре на таблото дали изчезва температурата от дисплея. Идеята ми е следната температурен датчик отпред нямам но имам свободна букса. Колата е внос от Германия но по предната и греда личи че е имала чукване отпред и ме съмнява, че датчика е махнат за изправяне на гредата и така и не е качен повече на нея. Ако някой помогне със опита какво ще стане ако откачи буксата дали ще изчезне показанието на температурата вътре ще съм много благодарен. Благодаря Ви колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-40???

Минимума, толкова ли е чудно? Максимума трябва да е +80 или 90... Забравил съм колко се залагаше...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ne razbrah tova pokazanie izliza na tabloto pri otkachen datchik li?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е така. Има борд. комп. но не ми показва температурата. И съм склонен да си мисля, че я няма като опция защото като бях на първоначалната диагностика и проведоха тест на таблото ми - светнаха всички лампи и стрелките направиха пълния си ход и нарочно гледах за температура но не светна нищо такова. А пък съм свикнал да я гледам от старата кола. Обаче пак си я гледам защото съм с климатроник, но той е така ниско разположен и е много неудобно. Трябва да се навеждам за да видя през деня. На един приятел на пасата му показва и на таблото и на климатроника и най-често показва различни градуси с 1-2 разлика. ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата е 0.5 единия спрямо другия дисплей и е нормално, защото дисплея на таблото със стъпка 0.5 а този на климатроника е с 1.
Демек ако температурата навън е 10.2 градуса и двата дисплея ще показват 10

ако е 10.3 горния ще показва 10.5 а долния 10

ако е 10.6 и двата ще са 11

Според мен тази температура трябва да може да се активира но най-вероятно не чрез Ваг Кома а през Ваг Командера.

Баща ми кара О1 2000г преди фейса има климатик и в информация на борд-а има температура.
Аз съм с О1 2002г фейс с климатроник и също на бодра си имам температура.

Супер странни модификации са правили тези Чехи значи :D

Редактирано от uboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега вкара ме в мисли тази събота май ще разглобявам зад таблото в търсене на отговори, букси и кабели.

Температурния датчик си е важен инструмент особенно зимата ако вали и видя отрицателна стойност и започвам да карам по внимателно в оачкване на заледяване. Ако може да се активира на таблото ще е супер защото сега само гледам средния разход.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, като се натъкна на някакъв проблем, и не ми дава мира докато не го разнищя до край. Ето какво пише за таблата (в ELSAWin) по данни за моята кола. Изрично е упоменато, че таблата идват в 2 варианта. Базов и midline  версия с мултифунционален дисплей. Прилагам и снимка, от буксите зад таблото. Сигнал за външната температура идва на пин 26 на буксата от лявата страна. Аз погледнах отпред в бтонята (зад дясната решетка отдолу, като застана срещу колата) имам температурен датчик, но то се подразбира, тъй като имам климатроник. Сега остав да накарам таблото да показва тази темп. Ще прегледам ел. инсталацията, но май нещата опират до диагностика на таблото със специален VAG инструмент.

 

Self-diagnosis General Instructions: This description is also valid for 1.4 Itr/44 kW engines and 1.6 ltr./55 kW engines MY 01?. Technology of the dash panel insert The dash panel insert of the ŠKODA Octavia is available in two versions. The basic version and the midline version with multi-function display. The multi-function display is integrated in the rev counter. The following functions are indicated in the multi-function display: t Digital clock t Driving time and distance t Average speed t Average consumption t Momentary consumption t Outside temperature The basic version is fitted only with a digital clock in the rev counter. An LCD (liquid crystal display) is provided in the speedometer for the odometer, trip counter and service interval display (SID). The warning lights are integrated in the centre panel.

The dash panel insert is controlled by a microprocessor and features a comprehensive self-diagnosis. If faults occur in the system components, fault codes are stored in the fault memory of the dash panel insert. These faults can be detected using the diagnostic units -V.A.G 1552-, -V.A.G 1551- or -V.A.S 5051-.

 

Connectors_dash.jpg

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A kolegi nqkoi dali moje da dade snimka na tozi datchik tai kato zad malkata reshetka ot shofiorskata strana imam edna visqshta buksa do buksite na klaksona ama sam gledal i ne vijdam kade moje da e datchika prosto za da se orientiram. Blagodarq vi predbaritelno i se izvinqvam za lipsata na kirilizator.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е надолу в бронята и да кабела за него с буксата върви заедно с този за клаксона монтиран в съседство :)

Пъхнах телефона вътре за да го снимам, иначе фронтално се вижда само кабел отиващ надолу.

 

20150308_211303.jpg
Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

$T2eC16RHJGQE9noM,Bu7BR%28fMti,u!~~60_57

 

Ето датчика, моя е същия. Снимката е от ebay. Закрепя се на показаната пластина, която от своя се завива за колата. Имах някъде снимка как изглежда зад решетката, но не мога да я намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blagodarq kplegi no kato svalq reshetkata kak da se orientiram v smisal napipva li se za bronqta li e hvanata tazi plastina vaobshte daite malko poveche info da razbera dali go imam vaobshte? Mejdodrugoto setfan pri teb poqvi li se temperaturata na leviq displei?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=15103- нещо такова е и при октавията.

Утре ще снимам моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам температура на дисплея на борд компа. Иначе при мен като махна решетката и виждам клаксона и кабел отиващ на долу. Има мвсто да се бръкне и види дори ако е светло. Ако си имал датчик май трябва да има дупката където да се монтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съм ти много благодарен ако я щтракнеш и ти и ако ме насочиш на къде да я търся тъй като от горните снимки добих представа от датчика но не добих представа къде се намира спрямо клаксона примерно за кое по-точно е хваната планката за бронята ли... и аз незнам.Благодаря Ви колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително,да е долу при бронята.Моя е от лявата страна под пласмасовата лайсна на предния прозорец,който също не работи.

Датчика ми е здрав,но на таблото ми изписва: -----  :eusa_think: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ami az dolo si namerih buksata koqto e otkachena ot datchika misalta mi beshe dali mi lipsva datchika ili prosto ne go vijdam za da q zakacha za nego,a chak sled tova da vidq dali shte se poqvi na tabloto temperaturata ili ne.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.