Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с боята на Рапид след ремонт в Еуратек


vp81

Recommended Posts

Здравейте,

Вече споменах в различни теми за моите премеждия с колата и Еуратек, но ето че проблемът с боята се прояви отново около  месец след пребоядисване номер 2. Проблемът е появяване на миниатюрни балончета по боята - очевидно се отлепва от основата. Проблемът е, че бързо броят им се увеличава.

В еуратек ми казаха, че имало подобни случаи пак с Рапид, което обаче нещо не ми се връзва, защото при мен проблемът със сигурност го нямаше преди да я отремонтират заради градушката. Някой да е чувал и виждал такова нещо? Почвам сериозно да се дразня, защото очевидно не знаят какъв е проблемът, но така може да се разтакаваме и да пребоядисваме докато гаранцията на ремонта изтече и в крайна сметка аз постоянно да съм без кола и проблемът да не бъде отстранен.

Не знам дали има значение, но цветът на боята е бял.

Редактирано от vp81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли при кой техен подизпълнител е правена? Лошото е, че ЕТ ще я връщат все на него за да я оправят гаранционно, но може да успееш нещо да се договориш за друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нещо погрешно са я импрегнирали и надига боята!Най-добре както каза колегата "изолини"да предоговорите с ЕТ друг майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми казаха при кой са я закарали, но до колкото разбрах е от двата основни. И аз мисля, че има проблем с основата от първия ремонт, защото местата са същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не ми казаха при кой са я закарали, но до колкото разбрах е от двата основни. И аз мисля, че има проблем с основата от първия ремонт, защото местата са същите.

Без да искам постнах 2 пъти. Не виждам как мога да го изтрия.

Редактирано от vp81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нещо погрешно са я импрегнирали и надига боята!

 

И аз така мисля! Имах подобни проблеми с надигане на филера, който се пръска преди боята. Правеше реакция със старите материали и се надигаше. Явно използват некачествени материали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не се изразявам точно. Въпросът е какво може да се направи ако има проблем с основата. Туй нещо може ли да се свали след като веднъж е сложено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, да. Шкури се всичко до основа и се почва отначало. На същото място ще се случи същото след време.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без да се шкури до желязо , но не трябва да ти прави впечатление наличието на кит (филер или както там му се казва) ... обинкновенно покриването на един такъв дефект с тънък слой кит създава добра основа за боята , но пък с времето особено ако е на капак или таван може да се спука .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Вече споменах в различни теми за моите премеждия с колата и Еуратек, но ето че проблемът с боята се прояви отново около  месец след пребоядисване номер 2. Проблемът е появяване на миниатюрни балончета по боята - очевидно се отлепва от основата. Проблемът е, че бързо броят им се увеличава.

В еуратек ми казаха, че имало подобни случаи пак с Рапид, което обаче нещо не ми се връзва, защото при мен проблемът със сигурност го нямаше преди да я отремонтират заради градушката. Някой да е чувал и виждал такова нещо? Почвам сериозно да се дразня, защото очевидно не знаят какъв е проблемът, но така може да се разтакаваме и да пребоядисваме докато гаранцията на ремонта изтече и в крайна сметка аз постоянно да съм без кола и проблемът да не бъде отстранен.

Не знам дали има значение, но цветът на боята е бял.

Какво става колега закара ли им я да ти я пребоядисват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ето и развитие по моя случай. Колата е пребоядисана за енти път и остава да се надявам, че този път няма да стане същото. Освен всичко се наложи и замяна на предно стъкло. Бяха го издрали, както и задното и едно от страничните. За предното се запънах, защото беше много и дразнеше много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Как ще ти издерат стъклото при боядисване?!?

Мен колкото пъти са ми боядисвали кола при ЕТ никога не съм имал издраскано стъкло. В смисъл работи се по проблемния детайл, какво общо има да се пипа по стъклото/ата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкотп разбрах се наложи да свалят цялата боя и основата, тъй като последната не е била качествена. А на първият ремпнт бяха издрали страничната колона. Тъй че колега повярвай възможно е, но си отстраних щетите без да се разправяме. А и не бяха особено изненадали.

Редактирано от vp81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не знам вече какво да ги правя тези - проблемът възникна отново. Колата беше взета в събота от сервиза. Това просто на нищо не прилича. Всеки път става все по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам, че е минало повече от месец от както си предявил рекламацията. Щом не са успели да отстранят проблема в рамките на 1 месец, имаш право да развалиш "договора", тоест можеш да избереш друг сервиз. 

 

    Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

                   (2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

.

.

.

   Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

 2. намаляване на цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая каквото и да му цитираме...

Колега vp81 мога да ти дам общи насоки.

Първо виж другата подобна тема тук на mordo.Набери максимално информация.

После се постарай да научиш кой ти е правил колата. Кой подизпълнител и къде точно е проблема.Защото този дефект дето си описал не може да се оправи козметично или с леки намеси ами си иска всичко наново и то според мен повече труд и материали отпреди.

Като набереш максимално информация кое е що е включително и по отношение на плащането може да си съставиш ясна картинка какво е станало.И съответно да реагираш адекватно.Или да потърсиш помощ.

Сега можем само да гадаем защо е станало така...

Дали са сложили некачествена основа или материали дали просто не са платили и я правил някой "чирак" дали е предупреждение към еуратек за нещо или просто тоя детайл просто не става мамка му :sorry:

Само ще кажа в основни линии то вече не е тайна че масово гаранционите сервизи като еуратек или стар мотърс или всякви други ползват подизпълнители и не обичат да се разплащат и като се случи проблемен ремонт винаги се позовават на гаранцията за ремонта ама майстора директно им казва че не са платили още за предния месец и нещата се закучват...И ако се наложи да се оправя нещо..хъката мъката..нито майстора го прави за своя сметка нито посредника още по малко пък. Обикновено замаскирват нещата...това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че проблемът е в основата, защото се появява на едни и същи места. Също така знам какво трябва да се направи си мисля. Всичко трябва да се свали до основа и след това наново да се прави колата и то от друг подизпълнител. Въпросът е, че аз съм си купил нова кола, застраховал съм я и т.н. и идеята на това е била да не се правя на автомонтьор, бояджия и т.н. Моята професия е друга и нямам намерение те първа да я сменям. Аз информацията я споделям, за да знаят другите какво да не правят и къде да не си дават колата и ако може да получа някой съвет. Доста добри съвети получих във форума, за което благодаря. В крайна сметка има и други начини да се действа и смятам да прибегна към тях.

Между другото това беше 3-то пребоядсване. Просто "no comment"! Идиотия по български.

Редактирано от vp81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имала съм подобен проблем. Съвет: пиши до завода производител писмо ! Разкажи  цялата история! Обикновено се стига до замяна на изделието с ново такова .

В най-лошия случай ще получиш нова кола, със същия цвят, и ако не си много претенциозен да заведеш иск за пропуснати ползи ще имаш и подарък отгоре натова за нещо си...

Пък, ако си много претенциозен и искаш много, може и да получиш някой лев отгоре, но ще е трудно, но  като те гледам колко си "оправен"- най много да загубиш

:tongue_1: .

 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.