Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Работа на климатик


Metodiew

Recommended Posts

Здрасти и от мен,Войславе,

Не нямам необичайни звуци при ускоряване ,освен обичайното леко виене от карантиите на двойното задвижване.Утре ще сглобят и ще напълнят колата и пак ще пиша какъв е резултата.Днес не успяха да я свършат,защото видяха доста зор със свалянето на бронята на Скаута или поне те не знаеха как става.Ще нащракам и малко снимки на оригиналния радиатор със намачканите ламели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми кола изпускаше от пластмасовата тапа на самия радиатор (често срещан проблем). Провери я и нея за всеки случай.

При мен, когато изгубеше фреон се получаваше едно странно виене при ускоряване.

post-6002-0-68658900-1470776032_thumb.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледахме я и я тествахме,но е плътно затворена и не пуска.При мен се надявам да игнорираме проблема със смяната на радиатора.Струва ми се ,че е нарушен топлообмен заради намачканите ламели,но днес ще разбера!Благодаря ти за съвета  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарко, дано не съм лош пророк, но със смяна на радиатора няма да се оправи. И аз имах проблеми с климатика последният месец (даже още не съм го оправил, но си карам рендето, където се налага да пускам и малко парно, за да не замръзна...)

Според мен пресостата ти е за смяна, ако не си го сменял. При мен вече два пъти дефектира. Преди две години го смених (оригинален, но може и рециклиран да е бил поради цената - 80-90лв). Като съвестен собственик реших да профилактирам системата преди 2месеца въпреки, че работеше без забележки (дозареждане и смяна на маслото на системата) и месец след това отказа - викам 99% компресор (време му е), но се оказа, че пак въпросния клапан е дефектирал и е изпуснал фреона. Купих го и остава да го сложа и заредя, но като гледам май за следващото лято ще е...

Поздрави и пиши как се развиват нещата.

 

П.п Мерси на Венци за сайта с компресорите - знам го много добре, но не знаех, че и това продават..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се окажеш прав,Цонко :) Сменихме новия радиатор,сложихме го ,напълнихме системата,сменихме маслото на компресора ,вакумирахме тествахме за течове и всичко е ОК.Тръбите ги пипнах ледено студени и тн.(знаеш как се преглежда набързо климатик и няма да ти обяснявам),обаче тая пущина ту работи,ту не работи и май ще търся клапан.Иначе пък като тръгне прави една идея по-свежо и хладно отпреди със намачкания радиатор.Сега се чудя какви мрежички да му мисля за да предотвратя повторно смачкване на ламелите на новия.Дай някаква идея къде се намира клапана и лесно ли се сменя.Предполагам ,че ще трябва пак да изпразваме/пълним системата :(

Ето и малко снимки от днес:

 

http://jacobe.snimka.bg/automobiles/ac-condenser.922594.37294329

 

http://jacobe.snimka.bg/automobiles/ac-condenser.922594.37294328

 

http://jacobe.snimka.bg/automobiles/ac-condenser.922594.37294326

 

Ако се вгледате внимателно може да видите,къде са повредите.Там където са въздухозаборниците(пчелната пита под номера) и в долната част има 3(три) ясно очертани зони,който се падат зад 3-те елипсовидни въздухозаборни отвори в долната част на бронята(Скаут).Сега умувам за някаква решетка да измисля зад пчелната пита и на трите елипсовидни.Събирам идеи и ще бъда благодарен ако някой има такива.Бирата от мен  :D/

П.П:Там където е бил зад бронята и в горната си част ,радиатора е непокътнат!Днес след смяната се наложи да си поставя дузина болтове,който бяха забравили да сложат след като ми махнаха цялата броня,да не говорим ,че пластмасовия улей към въздушния филтър не беше поставен както трябва и се чудех що колата не върви ,както преди(то не че има кой знае какво значение).Наложи с есъщо да им обяснявам как се изваждат фаровете ,че те не знаеха :)

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първият път беше със абсолютно същите симптоми - ту работи ту не, а този клапан отговаря точно за наляганията и затова мисля, че е по-вероятно да е от него от колкото от радиатора. Клапана при мен се намира на една от тръбите между радиатора и компресора - сменя се елементарно (откача се една букса и се развива от тръбата), но трябва махане на кората отдолу и източване на системата. При теб не са сложили болтовете, при мен не сложиха добре кората под мотора и сега трябва да купувам нова - пълно е с некадърници, които едно оправят друго развалят...

Не си спомням много от преди 2-3г, но мисля, че моя оригиналният го взеха и платих 80-90лв отново за оригинален - може би ги рециклират.

Слгай мрежа за шпакловка между решетката и радиатора - доста повече е начукан от моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същият проблем. Като взех колата работише слабо след няма и 1 месец умря, и един приятел ми намери от О3 компресор Санден на 10 000КМ за сега работи идеално. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първият път беше със абсолютно същите симптоми - ту работи ту не, а този клапан отговаря точно за наляганията и затова мисля, че е по-вероятно да е от него от колкото от радиатора. Клапана при мен се намира на една от тръбите между радиатора и компресора - сменя се елементарно (откача се една букса и се развива от тръбата), но трябва махане на кората отдолу и източване на системата. При теб не са сложили болтовете, при мен не сложиха добре кората под мотора и сега трябва да купувам нова - пълно е с некадърници, които едно оправят друго развалят...

Не си спомням много от преди 2-3г, но мисля, че моя оригиналният го взеха и платих 80-90лв отново за оригинален - може би ги рециклират.

Слгай мрежа за шпакловка между решетката и радиатора - доста повече е начукан от моя.

Благодаря за информацията,Цонко!

Ще огледам евентуалното място за да потърся дали моя клапан е там също и смятам да действам.Дано на ФЛ да същото като на твоята.Не вярвам въобще да е от компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше в Сф щяхме да те насочим лесно към майстори, има няколко такива теми за решени подобни проблеми с климатика. При мен първо изпускаше от тапата, да не ви казвам един майстор искаше да сменя всичко докато не разбере от къде е :crazy: , добре, че в елбатрон си знаят работата и бързо го намериха пробива и отстраниха като проблема. После клапана беше зацепил и след смяната му всичко работи перфектно вече 3г. Самия компресор му се сменя още една част ако сдаде багажа и това го имаше описано доста подробно в темите, нещо от сорта на 200-300лв което е по добре от нов компресор. Дано и при теб е този клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше в Сф щяхме да те насочим лесно към майстори, има няколко такива теми за решени подобни проблеми с климатика. При мен първо изпускаше от тапата, да не ви казвам един майстор искаше да сменя всичко докато не разбере от къде е :crazy: , добре, че в елбатрон си знаят работата и бързо го намериха пробива и отстраниха като проблема. После клапана беше зацепил и след смяната му всичко работи перфектно вече 3г. Самия компресор му се сменя още една част ако сдаде багажа и това го имаше описано доста подробно в темите, нещо от сорта на 200-300лв което е по добре от нов компресор. Дано и при теб е този клапан.

В София е по-лесно."Трансексперт",Елбатрон и Пепи са там,обаче тук най-близко ми е Сами ,ама докато отида до Варна ще изпукам от жега :( Компресора може би говориш за смяна на съединителя му(това обаче е само за определен модел).Според мен компресора е ок защото тръбите са студени кудето трябва ,остава този въпросния клапан.Сега запчовам да търся откъде да го намеря читав ,че Цонко ме наплаши със тези рециклираните.Ще пиша отново за евентуален напредък!Благодаря на всички за мненията и насоките :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме съмнява да е компресор щом налягането е по-високо от колкото трябва. При проблем с компресора или работи слабо (не може да вдигне достатъчно налягане) или изобщо не работи (скъсан съединител, замазани шлици поради затягане и т.н..). Това са си мой разсъждения след като моят отказа втория път изведнъж! Ще намериш читав майстор - ти по-сложната част със смяната на радиатора си я минал.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме съмнява да е компресор щом налягането е по-високо от колкото трябва. При проблем с компресора или работи слабо (не може да вдигне достатъчно налягане) или изобщо не работи (скъсан съединител, замазани шлици поради затягане и т.н..). Това са си мой разсъждения след като моят отказа втория път изведнъж! Ще намериш читав майстор - ти по-сложната част със смяната на радиатора си я минал.

Поздрави!

 Разсъждения във правилната посока  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София е по-лесно."Трансексперт",Елбатрон и Пепи са там,обаче тук най-близко ми е Сами ,ама докато отида до Варна ще изпукам от жега :( Компресора може би говориш за смяна на съединителя му(това обаче е само за определен модел).Според мен компресора е ок защото тръбите са студени кудето трябва ,остава този въпросния клапан.Сега запчовам да търся откъде да го намеря читав ,че Цонко ме наплаши със тези рециклираните.Ще пиша отново за евентуален напредък!Благодаря на всички за мненията и насоките :doubleup:

Да точно за този съединител говоря. Някой го бяха сменяли при диагноза нов компресор, но и аз за твоя проблем си мисля, че е клапан. Мен ми го смениха в Елбатрон и те си го поръчваха момчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно за този съединител говоря. Някой го бяха сменяли при диагноза нов компресор, но и аз за твоя проблем си мисля, че е клапан. Мен ми го смениха в Елбатрон и те си го поръчваха момчета.

Клапанче е със сигурност,защото разрових из нета и се оказа,че Санден-а в общи линии бил надежден,но зацапвал клапана за регулиране.Вчера си пуснах и едни живи данни и се оказа ч,е контролера изработва сигнал на изхода си ,обаче клапана го отработва много вяло и точно на най-често използваната температура"22 градуса" му става нещо и започва да духа по-топло.Това е на моменти и не винаги."Елбатрон" е добър севрвиз.Жалко ,че не са ми тук наблизо :( Имаш ли спомен колко струваше там цялата смяна заедно със резервната част?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах фактурите - нещо от сорта на 100лв с труд: 70-80лв. клапана + 30лв. труд, и после пълнене на фреон, масло, цялостната профилактика на системата 35-40лв. Като цяло 140-150лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах фактурите - нещо от сорта на 100лв с труд: 70-80лв. клапана + 30лв. труд, и после пълнене на фреон, масло, цялостната профилактика на системата 35-40лв. Като цяло 140-150лв.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.