Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За качеството на работата на българските бояджии


mordo

Recommended Posts

   Здравейте,

   За мое съжаление през февруари и през март претърпях две леки пътно-транспортни произшествия. След миналогодишните саги с градушките бях изключително доволен от работата, която е извършена по автомобила, което наклони еднозначно везните за ремонт към ЕТ. Очакванията ми бяха ремонтът да бъде извършен прецизно и бързо. "Да, ама не", както казваше Петко Бочаров. Щетите от пътно-транспортните произшествия бяха леки - няколко вдлъбнатини по предна дясна врата и "деруга" в дясната част на предната броня. При регистрирането на щетите пред застрахователя описахме и шупли от камъчета по предния капак и една шупла на шофьорската врата. 

   Ремонтът на автомобила беше сравнително бърз, но имаше забавяне поради възникнали сервизни акции. Когато миналата седмица отидох да си получа автомобила, още отдалече ми направи впечатление, че е доста мръсен отвън. Навсякъде имаше остатъци от нещо подобно на вар. При резонният ми въпрос защо автомобила е в това състояние, младежът, който ми "сдаде" колата предложи да изчакам и да я измият. Естествено отказах. Мога и сам да си измия колата. 

   Вчера, след като основно изчистих автомобила вътре и вън, направо ми стана лошо - по външни елементи имаше боя. Не стига това, ами сякаш бояджията беше боядисвал вътре. Прилагам ви снимки.

 

 

post-13918-0-85312300-1428202961_thumb.jpg Задна лява гума.

post-13918-0-83768900-1428202963_thumb.jpg Тас

post-13918-0-41325800-1428202965_thumb.jpg 

post-13918-0-83401400-1428202966_thumb.jpg

post-13918-0-54445600-1428202968_thumb.jpg Уплътнение на прозорец

Останалото е без коментар. Заради една шупла около дръжката на вратата получаваш бонус "разкрасяване" на интериора:

post-13918-0-35370800-1428203114_thumb.jpg

post-13918-0-08139900-1428203116_thumb.jpg

post-13918-0-10952200-1428203118_thumb.jpg

post-13918-0-83607400-1428203120_thumb.jpg

 

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега като съм карал колата за боядисване е ЕТ всичко е било супер, попаднал си на не който трябва.
Връщай се и да си оправят кочината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега като съм карал колата за боядисване е ЕТ всичко е било супер, попаднал си на не който трябва.

Връщай се и да си оправят кочината.

Само да не оклепат нещата още повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от възмутително! Няма никаква друга причина да се издава автомобил в такова състояние освен липса на положителни професионални и личностни качества. Може би аз щях да акцентирам ситуацията веднага на място и поискал разглеждане на случая от сервизния управител. Вече е късно да им я връщаш, може би, не знам...Позор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно наистина някой не е искал да си свърши работата правилно. Според мен е редно да се върнеш и да им обърнеш внимание, в какъв вид си приел автомобила. За да има повишаване на качеството на дадена услуга, трябва да има и обратна връзка, когато нещо не се случи както трябва. С оплакването тук можем да сме единствено съпричастни, но проблема няма да се реши и в бъдеще може да се повтори. Аз бих се върнал, за да им покажа всичко това от снимките по-горе ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, типичната за България мърлява работа, претупване и "отбиване на номера". И вероятно ако попиташ в сервиза, извършил "услугата" по боядисването, с кисели физиономии, ще кажат "амиии, тооо, сега ще видим....", а наум - "Тоя па, кво иска, за толкова пари - толкова, чудо голямо".

За съжаление, този нашенски манталитет е неизкореним и повсеместен, при това във всички области...

Все пак, аз не бих оставил нещата така.

П.С. Аз също си търся читави бояджии, че един чичка с Лада Самара, ми бастиса задната броня, докато гледах безпомощно през прозореца на офиса :(

Ако някой има идеи, да сподели, ще съм благодарен!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Мордо" съжалявам за случилото се! Имай в предвид, че ти си втория колега с Рапид на когото му окепазяват колата. Преди време колегата "vp81" се оплака, че са му я боядисали с някакъв боклук и постоянно му се надигала боята.Така, че или да се вземат в ръце и да ти оправят колата, или ги наклепай с една хубава жалба до комисията за защита на потребителя.  :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мордо а за каква кола става въпрос? За лизингова в гаранция ли или за 3-5 годишна? и по какво каско се прави? Питам защото това има значение. Обикновено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля , че в този случай просто не е трябвало да приема колата в този вид , инак вече всичко е след дъжд качулка ... между другото ЕТ мисля не се занимава с бояджийски услуги , а ги дава на подизпълнители .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Толкова съм разочарован, че повече мисля да не стъпвам в ЕТ. Нямам нито време, нито нерви да се разправям. Просто ви "мрънкам", това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не каза за колата? и по какво "направление" е влязла... защото има огромно значение

Примерно дали е по "лизингово" каско или нормално каско или по плащане или как?

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престъпници.Нямам думи.Не оставяй така нещата Мордо.Имаш Каско,Колата е в гаранция,Въобще всичко е както трябва.Дори Каското сега може да покрие допълнителните ти щети,а този който ги е причинил дупе да му е яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Благодаря ви за солидарното отношение. Най-вероятно след Великден ще отида да им направя рекламация. Друго не мога да разбера и то говори за отношението на ЕТ към клиентите. След като не си изградил собствено автобояджийско звено и използваш подизпълнители, защо не изискваш нормално изпълнение на поставените задачи? Отива служител на ЕТ до подизпълнителя, приема колата. Как я приема? Със завързани очи ли е, първи работен ден в живота ли му е?! Пълна незаинтересуваност. Клиентът не му е работа да се гъзурчи и половин час да оглежда какво е свършено - нито разбирам, нито имам желание да се занимавам. От друга страна, сигурно едни 500 лв. минимум са взели от застрахователя, респ. от мене, така че не мисля да оставя нещата така. Боре, за съжаление си прав, че "мърлявщината" е повсеместна....

   Поздрави.

 

   И....за всички - казвам се Методи, "mordo" е интернет партизанското ми име. :cute:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не каза за колата? и по какво "направление" е влязла... защото има огромно значение

Примерно дали е по "лизингово" каско или нормално каско или по плащане или как?

 

Не би трябвало да има никакво значение или разделение! Клиентът си е клиент и плаща еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Друго не мога да разбера и то говори за отношението на ЕТ към клиентите. След като не си изградил собствено автобояджийско звено и използваш подизпълнители, защо не изискваш нормално изпълнение на поставените задачи? Отива служител на ЕТ до подизпълнителя, приема колата. Как я приема? Със завързани очи ли е, първи работен ден в живота ли му е?! Пълна незаинтересуваност. .

   

Много просто и логично. Защото не са платили. Или са платили малко и нямат очи (и право) да искат качество.

Много хора имат Еуратек за голяма работа.В случая те са едни посредници.Много пъти съм се сблъсквал с такава "система". Ще дам следния пример какво според мен се е случило. Имаме клиент който има щета за 1000 лв(примерно). Има и каско което преценява че нормалното отстраняване на щетата ( подготовка боядисване качествени бои) е също 1000лв. Обаче клиента не отива при крайния изпълнител (Ветек или Иванчо) ами отива в Еуратек.Съответно каскотото (1000лв ) се превежда на Еуратек. И той плаща на бояджията по неписано правило 50-70 процента от сумата или от 500 до 700 лв. И на всичкото отгоре ги плаща обикновено в края на месеца с закъснения и прочие. И това е масова схема на работа.

Тъй като част от работата ми е да общувам непрекъснато с хора искам да ви кажа че майсторите (всякакви майстори) са особен вид хора които наистина са кадърни но като ги прецакаш с пари направо откачат. И реакциите им се движат от немарлива работа и неспазване на срокове до разправии и всякакви "номера"

Аз съм и от двете страни на барикадата. И виждам и тъй и иначе.И виждам че първото условие за качествена работа е нарушено.А именнно..НЕ СЕ ПЛАЩА пълната цена а се иска пълното качество.Че и срокове.И ако (често се случва) подизпълнителя има други поръчки дет си плащат нормално естетсвено че първо тях ще направи а не тези на еуратек дет ще платят наполовина и след 2 месеца. Да бъдем честни.

Второто важно условие е анонимноста. Тъй го мразя това. Един човек ти приема колата втори я кара на майстора трети е майстора четвърти я връща и пети ти я предава.И всеки вика другия е виновен. Тъй не става. Трябва един да отговаря..

 

Не би трябвало да има никакво значение или разделение! Клиентът си е клиент и плаща еднакво.

Това съвсем не е вярно колега. Всички знаем разликата между лизингово и нормално каско.Иначе ти ще си първия софиянец който твърди че е все едно дали ще получи 500 или 1000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, типичната за България мърлява работа, претупване и "отбиване на номера". И вероятно ако попиташ в сервиза, извършил "услугата" по боядисването, с кисели физиономии, ще кажат "амиии, тооо, сега ще видим....", а наум - "Тоя па, кво иска, за толкова пари - толкова, чудо голямо".

За съжаление, този нашенски манталитет е неизкореним и повсеместен, при това във всички области...

Все пак, аз не бих оставил нещата така.

П.С. Аз също си търся читави бояджии, че един чичка с Лада Самара, ми бастиса задната броня, докато гледах безпомощно през прозореца на офиса :(

Ако някой има идеи, да сподели, ще съм благодарен!

 

Боре аз в момента имам същия проблем и ще ти кажа аз как постъпвам а пък ти ще си решиш за себе си

Първо си завеждам каското и след одобрението си избирам КРАЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ. Или фирма която може и има право да извърши това.След като науча кой ТОЧНО ЩЕ работи по колата ми  се връщам обратно в застрахователя и му казвам че ИЗРИЧНО желая всички пари които отпуснат да отидат в бояджията.Аман от посредници и комисионери които намалят сумата.

И това е. Имам 2  причини които ми гарантират за успешна работа

Първата е че майстора наистина ще прибере пълната сума е ще е спокоен а втората е че ако нещо се случи направо ще знам кого точно да псувам :sorry: И той го знае и няма накъде да се мърда :banger_2:

Това е.

Аз съм прост клиент и ще разбера дали работата е свършена добре едва като минат месеци година... щот веднага всичко винаги е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Мишо, слабо ме интересува дали ЕТ ползват подизпълнител, дали сами имат собствено тенекиджийно. При застрахователя съм заявил "Ремонт в официален сервиз". Това означава ремонт съгласно стандартите на производителя на автомобила, в случая на Шкода (VAG). Това очаквам, нищо по-различно. Не би следвало да има значение и това дали автомобилът е с "лизингово" или "нормално" каско. Платил съм кеш колата, платил съм кеш каското и ГО. Фактът, че съм "просто физическо лице", а не корпоративен клиент очеизвадно е водещ за ЕТ. 

   Изобщо нямам време да се занимавам с тая простотия, която стана, но нервата не ме олабва вече повече от седмица и наистина ще предприема някакви действия. 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Мишо, слабо ме интересува дали ЕТ ползват подизпълнител, дали сами имат собствено тенекиджийно. При застрахователя съм заявил "Ремонт в официален сервиз". Това означава ремонт съгласно стандартите на производителя на автомобила, в случая на Шкода (VAG).

Методи не мислиш ли че това което искаш от Еуратек е нещо пряко силите им? Помисли сам?! Казваш че искаш добър ремонт съгласно определени критерии на производителя нали? В същото време си наясно че не правят те ремонта ами наемат други фирми.Е добре де след като наемат други външни фирми кое все пак е критерия?(на бас че е ниска цена?) При положение че накрая пак изпълнителя (бояджията) е един и същ? :sorry:

И като се знае това защо не отидеш директно при изпълнителя ами отиваш при посредник и ги принуждаваш да правят глупости?!да си делят парите от каското и да разкарват колата?!? Сам помисли и ще разбереш че самата система е сбъркана и е в ущърб на клиента.

Както казах по горе част от работата ми включва да се занимавам с хора.И да разбирам кога лъжат. И в случая казвам че те лъжат.При това много грубо. |И това мое заключение се основава на следните факти: Клиента не може да влияе на качеството на ремонта. То зависи от техните си вътрешни условия като договор с подизпълнител самия подизпълнител и начин на плащане. Колкото и да крещи клиента  това е положението.

Но за мен много говори следния факт: значи бояджията е осрал колата и това не може да се промени НО СЛУЖИТЕЛ НА ЕТ е взел колата от него и сто процента е видял че е в калпаво състояние.И това състояние той е можел да го промени.Примерно да я изчисти. Това може да го направи.Във възможностите му е.И тогаз клиента няма да вика и забележи нещо.Тогаз клиента ще разбере че е прецакан след месеци като се надигне боята. А сега направо ти обръщат внимание че е лошо свършена работата.И наистина ли мислиш че като им върнеш колата ще я оправят качествено?! Аз не..Защото няма ресурс вече.

Не си мисли че е това се случва на теб защото си физическо лице.Случва се на всички.И зависи дали и как плащат и кой подизпълнител избират.(критерии на ВАГ въобще не се споменават) Би трябвало като прибират половината пари да прегледат колата вместо теб ама и това не са направили.Следователно посредника (еуратек) ПРЕЧИ да се свърши работата качествено.

Чел съм ти другите постове и знам че си достатъчно мислещ човек и рано или късно ще достигнеш до същите изводи като мене.Помисли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Мишо, благодаря за съветите. Задействал съм се, след Великден, надявам се, ще има позитивни новини за бялото пате. Всяка грешка е поправима и нека служителите на ЕТ, които четат форума да си направят изводите. Не всичко е продажби на нови автомобили, по-важното е доверието на клиентите впоследствие.

 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...

Братко Методи

Моя горчив следователски опит показва следното:

Като отидеш най много да изчистят колата от пръските ама то това можеш и ти да го направиш по качествено и сигурно.И по евтино убеден съм 

По отношение на самото боядисване не казваш нищо което значи че на пръв поглед е наред.Дали е наред ще разбереш след време а след време я камилата я камиларя.. :sorry: Пък и да не е наред пак няма да я пребоядисат по скоро ще почнат да се карат помежду си за чия сметка да се прави.И почти съм сигурен че ще изкарат клиента виновен :wacko_2:

И в крайна сметка Еуратек ще отчетат че просто искаш да се изчисти колата а ще се замаскира големия проблем.

И още нещо важно ще ти кажа :tell_me:

В крайна сметка ти ще си оправиш проблема сам но ще научиш най важното правила като бягай от посредници и никой не може да свърши работата по добре от собственика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо директно не закараш колата във Ветек. Завеждам си щетата в офиса на ЕТ и после си закарвам сам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да препоръчам Ветек. Освен, че работят качествено, са и бързи. За 2 дена, боядисаха двете брони и смениха фар и решетка на предната броня. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от тях :) Мисля, че други са ми боядисвали праговете, защото на едно място ми пада боята след всяка интервенция (почти незабележимо е - само аз си го знам)... ВЕТЕК са ми боядисвали други неща - никога не е имало проблем с тях. Спойлерът ми е боядисван от нулата от тях - перфектна работа.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо директно не закараш колата във Ветек. Завеждам си щетата в офиса на ЕТ и после си закарвам сам колата.

Защото може би не е правена във Ветек а който друг е бил свободен...

Ама ти колега не си вчерашен :tongue_1: Друго си е като я закараш лично нали? Вече си сигурен че е там и няма да се объркат нещо :sorry:

И остава само да се разбират за парите помежду си..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.