Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За качеството на работата на българските бояджии


mordo

Recommended Posts

Започнах да си карам сам колата, защото след едно боядисване беше навъртяла 50 км, а всичките им бояджии са в рамките на 5км или си извозват колите с рапатрак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля като Жоро,да си я изчистиш сам.Щото може по-лошо да стане.Да залъскат или матират пластмасите...те като са палачори....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Не ми пречи сам са си изчистя щетите, естествено. Имам друго предвид, поради това - който чупи - купи. :hello:

 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не оклепат нещата още повече!

..........., а аз това имах предвид

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля като Жоро,да си я изчистиш сам.Щото може по-лошо да стане.Да залъскат или матират пластмасите...те като са палачори....

 

Точно! Това беше подтекста или смисъла. Ако бяха читави, въобще нямаше да я допуснат тази издънка. Не е много сложно да се сетиш и да вземеш предпазни мерки преди боядисването.

Разбира се, трябва да се споделят такива проблеми със сервизи и обслужване. И трябва сервиза да знае какво не е направил кат хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   С плюнка излиза, бе, хора. Но, както каза правилно Жоро, от сервиза трябва да знаят къде е издънката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пръски от дето шкурят на вода.Бяла водица с прах от кит.Нищо страшно,голяма драма направихте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пръски от дето шкурят на вода.Бяла водица с прах от кит.Нищо страшно,голяма драма направихте.

   Дано не ти се случи на твоята красавица, че тогава сигурно ще има "Дързост и красота". :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Да ви споделя развитие с моята "драма". След подадена жалба до застрахователното дружество "Армеец" АД, миналата седмица получих почти мигновено обаждане, уточнихме се и днес "цъфнахме" с представител на застрахователя в ЕТ. Последва оглед, констативен протокол и ..... 5 минути, за да бъдат отстранени пръските боя. Нещо, което можех и сам да свърша, но въпросът е принципен. Цялата театрална постановка нямаше да се играе, нямаше да има неловки погледи и от клиент, и от служители, ако последните не си бяха свършили работата през пръсти. Надявам се в бъдеще време да не попадаме в подобни ситуации.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.