Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Консултация за покупка на Октавия 2, 1.4 тси, 122 кс


skiv

Recommended Posts

Хубава е и тази, но е произведена 2009г. - за кола на 7г. 18 000 лв. ми се виждат много - отделно от това е доста хенд мейд, а ръчната изработка не е за препоръчване - вероятността да са разскърца всяка пластмаса е голяма. Надявам се не съм много капризен, но мисля, че изложените аргументи са достатъчно основателни

 

Поздрави!

Колега, колата е 6(шест) годишна! След средата на годината се прави новия модел за следващата година, демек от 06.10г натам всички произведени са идентични с тези до 06.11г(модел 2011 са), всички след 06.11 са модел 2012г! А и датата на първа регистрация на тази е 2010г! Но и според мен 1,2,3 год разлика в годините е с по-малко значение от реалното и доказано състояние, пробег и обслужване на една кола... 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички хора, които днес ми обърнаха внимание, че обявата ми се коментира в тази тема, а аз не съм разбрал изобщо, защото не отварях темата досега. Благодаря хора!

 

Мисля, че имам право да кажа и аз нещо, защото виждам много неточности, които се говорят относно обявата ми и колата... Просто искам да изясня малко неточностите, не се засягам или нещо подобно - не съм такъв човек (тоест ощипана булка, мома или нещо такова).

 

1. Колата не е hand-made - какво значи това изобщо? Събрана от скрап, сглобена наново с нови части, какво точно значи hand-made? Не съм я дялкал от дърво или нещо такова - гарантирам го, няма нищо дървено по нея. ;) Интересно ми е какво значи терминът, защото във форума има доста такива коли, които явно влизат в графа hand-made и се продаваха за бая повечко пари от моята (някои се продадоха, други не) :) Там е основателно, защото този хендмейд на хората е струвал между 20 - 30 000 лева, но вероятно не го разбирам термина... моята кола не е дялкана от дърво - със сигурност. Нещата, които съм добавил са качествени и всичко е направено повече от добре, защото си мислех, че никога няма да продавам колата и не обичам мърлявите работи изобщо - то си личи :) Добавял съм хубави и качествени неща - не съм пестил ресурс, колкото и да ми се казваше "това е кола, утре ще я смениш" - аз не слушах никого, защото си мислех, че колата няма да си я сменя никога. :)

 

2. Колата не е на 7 години - принципно от 0 до 6 има 7 числа, да - но тук не важи това правило, нали?

Малко доказателство:

Чел съм сертификатът за съответствие на колата (с едно обаждане мога да го имам на мейла си) - произведена е в края на НОЕМВРИ 2009-та година - в превод това е 11-ти месец 2009-та година. Дошла е в България  12-ти месец 2009-та година. Общо взето до тук възрастта между 2009 и 2010 е точно 1 месец - по рамата е 2010-та, където и да отиде човек да провери рамата - 2010 ще излезе като цифричка - никъде, никога няма да се види 2009 :)

Купих колата на 28-ми Декември 2009-та година на лизинг. Който е купувал кола на лизинг от Еуратек знае, че има един период от 2 (ЦЕЛИ 2) седмици разтакаване и т.н. (нормално). На 11 Януари 2010-та година ми се обадиха по телефона да отида да си взема колата - регистрацията й е от 5-ти Януари 2010г. Взех я с много голям кеф.

 

От този ден, моята кола е на пътя. Пиша го, за да го сметна за себе си по-лесно - 1г - 2010, 2г - 2011, 3г - 2012, 4г - 2013, 5г - 2014, 6г - 2015 - 6 години 1 месец и 10 дена (към днешна дата - утре правим годишнина с нея, откакто съм я взел през 2010-та година на 11 Януари - иначе казано кръгли 6 години от регистрацията й). На 96 606 наистина реални километри... повечето са извънградско, не е карана на къси разстояния, защото е дизел и това не е полезно - пак са ми се сърдели, че не я карам на 4-5 километра, ами сме ползвали други методи... просто... сега като си спомня - нямам думи.

 

3. Цената е такава, защото колата ми е "пуканка" и ако не се продаде на тази цена, мисля, че ще си скъсам гъза и ще направя всичко !извън! силите си, да си я запазя за себе си! Прекалено пазена кола е, за да я дам за 15-16 000лв, колкото вървят боклуците на Италия, Австрия, Германия и т.н. - ОБИКНОВЕНИ КОЛИ на по 150 000км ("РЕАЛНИ" за баламите, а и със сервизни книжки /печатат се, мърлят се, за да изглеждат като "истински" книжки и т.н. - точно за 10 минути работа е - онзи ден точно така ми направиха една за джипа (думи нямам)/, да не забравя, УНИКАТ и КАТО НОВА са задължителни...). На моята кола по окачването никога не е пипано абсолютно, защото никога не е карана да стъпва в дупка, никога не е мачкана, никога не е одирана отдолу, изобщо когато е имало черен път се е ходило пеш, колкото и да са ми се сърдели любимите ми хора и т.н. - колата е уникална, и то не само защото е моята кола.

 

Колкото до материалите от които е направена - може би са висяли 2-3 години по складовете, това само в Шкода Ауто и VAG го знаят, но така можем да кажем, че е поне на 10г колата... с оглед на старостта на материалите... май не си заслужава парите, но аз я продавам за 17-18 хил. български лева... първи собственик, непушач, не-мърляч и т.н.

 

След всички тези дебели мои писаници нагоре - искам един човек да ми каже - каква е причината боклуци от Италия и т.н., на поне 3 пъти повече километри и т.н., да се продават на приблизително близка или по-висока цена от моята страшно пазена кола, която има нужда от смяна на масло и абсолютно всички филтри за 200 лева (защото е направила 10 000км от предната смяна) и просто трябва да се кара, за да не се скапе в гаража /абсолютно нищо не трябва да се пипа/?

 

2015-та са обновени антифриза (по мое желание, защото съм педантичен), сменена е спирачната течност, чисто нови дискове на 10 000км, накладки също на толкова, задните накладки са на няколко месеца - въобще само маслото трябва да се смени и лично аз сменям всички филтри + горивния в това число на около 10 000км, никога не съм използвал Long Life интервали...

 

Поздрави

 

ПП: Няма чип-тунинг, никога не е правен, колкото и да ме майтапеха колегите и приятелите.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца колега от форума плати 14-15х лв за о2ка преди ФЛ 2.0тди на 80х км, производство 2007год, от първи собственик, с история и тн. Всички му казваха, че е много, но човека си ги даде парите и не се е оплакал. Аз мога да кажа само още едно нещо, относно цената, нека погледне истинска швейцарка на обява от 1ви собственик с история(не от автокъща на сърби или албанци или пререгистрината италианка в швейцария) и в перфектно състояние на каква цена ще му дойде! 

 

Венци, ще те кача в моята нищо, че е 2.0тди да видиш какъв кеф е като е чипосана ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Венци, ще те кача в моята нищо, че е 2.0тди да видиш какъв кеф е като е чипосана ;)

 

Стига бе, това е друга бира твоята :D Тази кола /моята/ я ползвам с огромно доверие, за да съм 1001% сигурен и да тръгна в 22ч към Словакия (Август 2015-та се случи това), без абсолютно никаква предварителна подготовка... просто запалихме и тръгнахме и след една нощ каране на обяд на другия ден бяхме в Словакия на 900км от България - не съм спирал почти за нищо :) беше си спешно :D Взехме каквото трябваше и тръгнахме обратно - след 24 часа път и по-малко от 2-3 часа сън за 48 часа - почваш да халюцинираш... изпитано е...

 

И в момента, ако се наложи - няма да изляза с джипката, защото първо трябва да си направя някаква златна карта за пътна помощ за Европа за всеки случай - 100% ще заложа на шкодата за такова екстремно спешно пътуване :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, това е друга бира твоята :D Тази кола /моята/ я ползвам с огромно доверие, за да съм 1001% сигурен и да тръгна в 22ч към Словакия (Август 2015-та се случи това), без абсолютно никаква предварителна подготовка... просто запалихме и тръгнахме и след една нощ каране на обяд на другия ден бяхме в Словакия на 900км от България - не съм спирал почти за нищо :) беше си спешно :D Взехме каквото трябваше и тръгнахме обратно - след 24 часа път и по-малко от 2-3 часа сън за 48 часа - почваш да халюцинираш... изпитано е...

 

И в момента, ако се наложи - няма да изляза с джипката, защото първо трябва да си направя някаква златна карта за пътна помощ за Европа за всеки случай - 100% ще заложа на шкодата за такова екстремно спешно пътуване :)

 

Поздрави

 

Моята е на 97х км(реални, без лонг лайф простотии), производство 2006та края първа регистрация 2007ма(моя е от нова). И аз си я ползвам за дълги пътувания и да чукна на дърво не ме е оставила. Правилно направения чип няма да ти развали колата, ще й даде допълнителна мощност и при нормална скорост сваля разхода. Не смятам, че съм си развалил колата или че ще се развали след смяната на софт-а. Повечето ТИР-ове са чипосани от нови, там гонят икономия на гориво освен по-голямата мощност и пътуват постоянно! Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 97х км(реални, без лонг лайф простотии), производство 2006та края първа регистрация 2007ма(моя е от нова). И аз си я ползвам за дълги пътувания и да чукна на дърво не ме е оставила. Правилно направения чип няма да ти развали колата, ще й даде допълнителна мощност и при нормална скорост сваля разхода. Не смятам, че съм си развалил колата или че ще се развали след смяната на софт-а. Повечето ТИР-ове са чипосани от нови, там гонят икономия на гориво освен по-голямата мощност и пътуват постоянно! Поздрави.

 

Нее... не казвам, че е развалена или че се разваля! Просто не ми е трябвало, иначе от софтуерна гледна точка знам за какво иде реч и защо се правят "по-убити" моторите... Ясно е, че като се направи точната "донастройка" става по-добре. Достатъчно добре си върви, аз затова не съм пипал нищо. Този по мен, който я вземе - ако иска може да й прави, но за мен си върви доста добре и така :)

 

Знам ли... всичко е до свикване :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа, съвсем не съм имал идеята да коментирам конкратната кола, още по-малко да я критикувам, да омаловажавам поддръжката й, да отварям тежки и неприятни дискусии в ущърб на собственика и въобще цялата тази неприятна история... доста неприятно. Иначе - да, няма как поддържана кола да се продава за по-малко, а причината да пиша в този форум, а не да си чета английския е ясна - искам да взема кола на човек от форума, която тук е позната, а не да се кача на италианка, французойка, германка  на 100 000 км. в стил "качваш се и караш"/до серзива отсреща/. Не ме разбирайте погрешно. Искам да карам добра Шкода до 18 000 лв.- толкова имам. Конкретният автомобил просто не влиза в моите сметки, иначе сигурно си струва парите и дано си намери добър купувач. Първоначално бях пуснал за обсъждане бензинова кола - какво повече да напиша...

Редактирано от skiv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... "качваш се и караш"/до серзива отсреща/ ...

 

Ахаха... това страшно много ми хареса! :D Обикновено на такива обяви отсреща наистина има сервизи - защо ли :D Ахаха!!!

 

Поздрави

 

ПП: Извинявам се за спама ми на човека в темата - криво стана.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хвърли едно око и на тази: http://www.mobile.bg/11448906897283327

 

Колегата skiv е писал ръчна до колкото прочетох.

Не е ли малко висока цената и какво трябва да се гледа да се види как е автоматика, че някой пишат за ремонти по хиляди (ама дали са 1-2 хил или 4-5-6 хил).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой пишат за ремонти по хиляди (ама дали са 1-2 хил или 4-5-6 хил).

Ужасиите, които се говорят за DSG, са много силно преувеличени. Чупят се както всички коли, но нито е масово, нито пък ремонтите са безбожно скъпи. DSG отдавна не е нова технология и намесите по тези кутии в почечето случаи са на съвсем приемливи цени. Ако е поддържана както трябва, кутията е безпроблемна.:)

 

Конкретната кола не изглежда никак зле. Според мен си струва да се погледне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.