Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Температура на водата и ....


jaden

Recommended Posts

Няма как ем да ти гори малко, ем да ти загрява бързо.....освен ако не е на фотосинтеза :)

Мда... оня прасчо гори много...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи при -15 и доста дълго спускане на ППХ нямаше никакви проблеми. Стрелката не мръдна. Но двигателят беше вече добре загрял, а не както когато мърда стрелката запален преди 5 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 - сега на джипката ми за 500-700 метра стига максималната си работна температура - като бензинова кола е?!?!

Поздрави

 

и един мармот завива шоколад. Тва и бензинова кола не може да го направи.

 

 

.... спускане на ППХ ....

 

Какво е ППХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принудителен празен ход. При спускане на скорост без подаване на газ, като така моментния разход е 0-ла, тъй като спира подаването на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от nelasms
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега

Празен ход на ДВИГАТЕЛЯ е когато автомобила работи на място или по инерция. .И оборотите се мерят на празен ход, напр. 750об/мин.

А ПРИНУДИТЕЛЕН, когато се спуска на скорост. Не знам колко е празен, защото тогава мотора действа като спирачка, но щом така сте го нарекли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Празен е защото тогава не консумира никакво гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо е принудителен?

Празен ход на мотора е, когато работи на място без газ, а не когато не консумира гориво.

Да си чувал термина - Регулиране на оборотите на двигателя на Празен ход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го измислил аз. На доста места където съм чел движение при спускане без подаване на газ се нарича ППХ. Ако не вярваш пробвай с чичо Гугъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

далеч съм от мисълта, че си го измислил ти. Попрочетох някои неща, както ме посъветва и се оказва, че този термин "Принудителен" се въвежда при съвременните автомобили, при които се спира притока на гориво при отнемане на газта при движение "на скорост".

 

 

ПРАЗЕН е защото тогава не консумира никакво гориво.

 

тук има лека неточност, която ме подведе.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм се изразил правилно все пак не съм експерт. Важното е че стигнахме до изясняване на въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не съм го измислил аз. На доста места където съм чел движение при спускане без подаване на газ се нарича ППХ. Ако не вярваш пробвай с чичо Гугъл

 

 

 

 

Когато не го е имало чичко гугъл се казвало моторна спирачка(използва се основно при камионите като също спира горивото),но идеята е същата -да нама ли скороста,за запази спирачките от прегряване и не последно място да пести гориво.

Поздрави

Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро, моторната спирачка на камионите действа на изпускателния колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро, моторната спирачка на камионите действа на изпускателния колектор.

Точно така ,като ги затваря и на старите механично изключва горивото,а на новите има даже и ретардер Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро,

Е, нали говорим за времето преди Гугъл. Тогава имаше книжки и информацията беше на 100% достоверна.

Тия новите не ги коментираме. И автобусите Шкода 706 имаха такава. Една голяма ръчка в дясно от шофьора, в/у двигателя. И руските камиони, всички са на колектора. Една клапа затваря газовете. За спиране притока на гориво не съм сигурен, но щом казваш, не споря.

При бензиновите камиони няма такава спирачка. Ама те са единици и не се произвеждат вече.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тези ниски температури как е по-правилно да работи климатроника - само Econ, само Auto или и двете спряни.

При тия температури няма значение,компресора не работи.При Октавиа 1 поне,при О2 е постоянно зацепен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят тест с климатроника е следния - само с Econ ,стъклото за Х км. се размразява за определено време.Когато Econ и Auto са изключени, предното стъкло се размразява за Х км. много по-бързо.Условията са - 4,5 опита, еднакъв маршрут и -14 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.