Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля за съвет, относно покупка на Octavia `2009 - `2012г.


GT_power

Recommended Posts

За периода, в който имам книжка 2ма приятели така сами си поправиха колите, заради аклохол. Верно пасати бяха, но на по 2-3год. При застрахователите е спорно какво или колко ще ти покажат...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам, аз като си търсих за мен преди 3-4 години, гледах всичко каквто даваха ЕТ като секънд хенд. Всичките бяха по реклама обслужени, проверени, бла-бла. Видях един тропащ маховик (тропащ до степен пред разпад), едно пренадуващо турбо и една която видимо беше усукана, макар, че дилъра се кълнеше, че няма такова нещо. :)

 

Имаше и 2 кукли, но бяха тотално постни откъм оборудване, а им искаха пари като за нови.

 

Не, че положението в Дупница или на Горубляне е по-различно, но поне за там си знаеш рисковете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря още веднъж на всички за мненията, насоките и предложенията за помощ - оценявам го :doubleup:

Общо взето си изградих следната стратегия: търся автомобил от частно лице, регистриран и каран известно време тук. Естествено най-добре, от първи собственик. Аргумента ми е, че дори и нещо да е имало по колата, човекът ще си го е оправил, като за себе си, да вози семейството си (този тип автомобили едва ли са таргет на младите рейсъри:) ). Ясно е, че ако е автокъща и нов внос вероятността джамбазина да е замаскирал редица проблеми и то с възможно най-евтини материали е много по-голяма.

След първи оглед на място, проверка на ВИН в представителството и ако всичко е ОК, основен преглед в препоръчан сервиз. Повече от това, не виждам как мога да се презастраховам от кофти случка... Все пак, дори и да е имала проблем колата, ако толкова специалисти не успеят да установят това, значи е ремонтирана добре :)

Търсенето ще е за екземпляр след средата на 2009г., 2.0TDI и 4-буквен код на двигателя. Останалото е въпрос на шанс и късмет :)

 

Поздрави на всички и бъдете живи и здрави  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си колите в Трансексперт за последните обслужвания, много съм доволен оттях. Скоро карах за оглед за покупка на една Ваг-ова, знаят какво да гледат там. Съвета ми е на такова место да я проверяват и обслужват.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно Еуратек и липсата на инфо ще дам два примера:

- моята в Еуратек се води на едни км, защото джамбазина и е въртял километрите. Но по ЕТКА и ВИН проверка е на други. Докато търсех моята намерих още 2 такива, вярно не бяха в Сф, но може би извън са по склонни на такива маневри, съдейки и по това, което Борето споделя.

- За ламарините Еуратек работи с подизпълнител, който са доверен сервиз и по КАСКО. Примерно за градушката, ако не си минал през ЕТ, а направо си отишъл в подизпълнителя, как ще ти хваната повредата?

За гаранцията е нужно да сменяш само консумативи, другите ремонти ги правиш в други сервизи. Имам познати, които го правят, не само в ЕТ е така.

 

Но така или иначе, ако е обслужвана на време и не е видимо крива, какво значение има това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

             Ники, за съжаление, има и трети вариант, с който се сблъсках преди да купя Съби - дано който трябва, да чете!!!

Дилърът на Шкода в Плевен, попита моя продавач: Колко ще получа, да му кажа на "Гъзара от София", че колата ти е супер и да и скрия историята, или - да не я продадеш никога..." !!!

Уви, звучи нереално, но е факт... 

 

Аз мога да потвърдя, защото са ме пускали по пързалката така. За съжаление това ми беше първата кола, която си купих - от първи собственик, само на 50хил.км и т.н. После като я вкарах в сервиза за обслужване колко неща излязоха не е истина. Колата вярно беше от първи собственик, на 50хил. км, ама за тези 6 години всичко по нея беше леш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колата вярно беше от първи собственик, на 50хил. км, ама за тези 6 години всичко по нея беше леш :D

Е ето това е истински "собственик".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно, като е пиян водача, каското не играе! Тогава си я правиш сам. 2ри вариант - кеш е купена и ти си правиш каското... Не желаеш да я правиш в ЕТ и не ги уведомяваш. Те не следят какви щети има на продадена кола в кеш!

Или пък колата си е на лизинг, но си заведеш сам щетата директно при застрахователя, не през Еуратек. Там си избираш колата да се отремонтира не в "официален", а в "доверен" сервиз (обикновено при такъв избор застрахователите гледат по-благосклонно и завишават оценката на щетите, просто защото ЕТ ги щави с надценка на сервиза, в който така или иначе я праща за ремонт). Тогава ЕТ няма как да разберат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че си от София може да почнеш първо колите от района, тази ми харесва като цена нищо, че е нов внос  

http://www.mobile.bg/11453733212858435

Тази също ми допадна от София бих отишъл на оглед

http://www.mobile.bg/11451324411339926

Тази също:

http://www.mobile.bg/11450565088166476

 

Наясно съм, че и 3-те са НОВ ВНОС, но колкото повече коли гледаш, толкова по-голям опит придобиваш за самия модел...

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.