Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гаснене при старт/стоп


DIGIGI

Recommended Posts

Здравейте отново, малко ъпдейт на темата, тъй като има нови неща...

При последното ми ходене в Шкода, пак нищо ново не откриха. На мен предстоеше пътуване до БГ и тъй като акумулатора ми се виждаше най възможния вариант за проблема, реших да отида да си купя един и да не рискувам при пътуването. Купих един Дурасел 72А, и го сложих. Проблемът изчезна изцяло, но за около месец и половина. Палеше перфектно, но след 1,5м. го направи един път, после след седмица чак още един път след поне час и половина сериозно градско в задръствания.

Вече почнах да усещам кога ще почне да не пали защото звука при паленето почва да се променя. Почнах да изключвам старт/стопа да не натоварвам акумулатора за около поне 10-15мин., което не ми се струва разрешение тъй като трябва да е преценено, че тази кола е възможно да се кара в много натоварено градско и ще пали по 50-100пъти например на час... Някой път за 10мин в градско може и 20-30пъти поне да пали със старт/стопа.

Иначе волтажа си държи между 13 и 14,4 в движение или на място при запален двг. Незнам вече какво да предприема, дали да не взема един акумулатор с над 80а, незнам дали ще ме се промени нещо въобще, то ако няма време да се заредят тези 72А надали ще зареди и по-голям.

 

По въпроса за антената. При последния път, когато ходих, незнам какво са правили, но проблема почти се оправи. Казвам почти, защото случва се когато съм в покрайнините на Лондон да сигналът да се влошава много пак по същия начин и да остава само 1-2 FM станции. Тук с много опити разбрах сам проблема, поне така се надявам...

Тъй като ползвам минимум 3 постоянни консуматора, съм си сложил разклонител след запалката с два USB-та и три нормални 12V контакта. Правих доста опити и накрая излезе, че този разклонител влияе на антената по някакъв начин и влошава сигналът. Когато се влоши сигналът рязко, пускам тест менюто на Коломбуса и гледам как сигналът се движи от 0 към 75%, което не стига за добро покритие. Когато изключа разклонителя и сигналът отива на около 90% и радиото се оправя в  95% от случаите. Същият опит го направих и с две различни двойка-USB пъхнати в 12V контакт. Единият нямаше проблем и не разваляше сигналът, но другият го разваляше. Въпреки, че когато купувах големия разклонител гледах да е марка, за малко повече пари а не някой китайска измишльотина, явно и в случая повечето пари не значат по-добро качество.

Сега си мисля да сложа допълнителни 12V контакти вързани към 12V-таблото директно  и да се надявам да не правят проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя още един евентуален проблем, който се появява и който ми се струва, че пак идва от акумулатора. Вече няколко пъти започнах да чувам слаб стържещ звук от ел. хидравликата на волана, това при много ниска скорост само, обикновено на 2-ра скорост. Съответно при въртене на волана. Звукът наподобява липса на достатъчно хидр. течност при старите хидравлики. Имал съм такъв проблем много отдавна на една от старите коли когато нямаше достатъчно течност, беше подобен звук.

Четох в мисля, че беше в briskoda, за проблеми в ел.хидравликата идващи пак от акумулатора..., която пък поемала около 60А...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.