Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1.6 TDI-CR 2014 г.


Венцислав90

Recommended Posts

Здравейте, приятели,

Ще бъда бзкрайно благодарен на малко помощ и съвети от по-опитни от мен. Решил съм да си закупя кола, като изискванията ми са тя да бъде около 30 000 лв и по-възможност максимум 50 000 км. В тази връзка няколко мои познати доста убедително ми препоръчаха да се насоча към Шкода. Така, в крайна сметка един от вариантите ми за нов автомобил остана този: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11466757782622124. Все още не съм го тествал, но в началото на другата седмица ще ида. Не съм голям разбирач, за това ще се радвам, ако някой може да ми каже като цяло какво мога да очаквам от тази Октавия като поведение на пътя и бъдещи разходи и изобщо дали си заслужава парите. Интересува ме също така и дали има смисъл от слагането на чип или това по-скоро би съсипало турбината в дългосрочен план.

 

ПС. Само за сравнение. Другите коли, които обмислям като варианти за момента са тези:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11467443976746990 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461327473361209 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11468950799358258

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци,Мазда нещо е съмнителна, преди две години я бяха пуснали, на горе долу тези км, после я купи втори и пак я продава, не знам нищо просто разрови,може да бъркам и да е ок.

 

Шкодата изглежда кипричка, обърни внимание на фаровете като тестваш, 1.6 трябва да е ок, макар че ако прочетеш двойката е много удачна.

 

Успех!

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата не е лош вариант и мен ако питаш по-добре се насочи към нея.1.6 дизела съм го тествал в ЕТ миналата година преди да си купя Скаута.Върви съвсем нормално и предполагам е икономичен,обаче от 2-ката ще останеш много по-доволен.Друго,което със сигурност мога да ти кажа,че аз лично харесвам много повече качеството на материалите в Шкодата,отколкото в посочената Мазда(твърди пластмаси има доста).Да не говорим че частите на Шкодата са по-евтини.Това купе на Мазда също има склонност бързо да изгнива отдолу.Не знам защо не можаха да го оправят това нещо от Мазда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Решил съм да си закупя кола, като изискванията ми са тя да бъде около 30 000 лв и по-възможност максимум 50 000 км. ...

 

Адаш и Наборе!

Аз ти предлагам нещо друго... по-добре зарежи предразсъдъците за километрите... и погледни това бижу - 100% колата е най-добрата в мобилето, да знаеш - 100% никога нищо не й е пестено, а и като знам къде се "прави" - просто никога няма да останеш недоволен!!! :)

 

Виж я:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/52527-skoda-superb-20tdidsgdpf170%D0%BA%D1%81/

 

От това... по-добро, няма в мобилето, а километрите не са й много изобощо, наистина!!! Тези в Германия ги оставят на по 400 000км и ги докарваме тук на 123 456км - караме ги още 50-100 000км и казваме, че са голям боклук на 200 000км, пък те са на по 500 000км... :( погледни я, страхотна е.

 

Успех!

 

Поздрави

 

ПП: Маздата не бих я гледал изобщо... 2012, пък на никакви километри, а който си купува такава голяма кола, не кара "до тоалетната" само, да й навърти малко километри... :(

ПП2: Октавийката изглежда добре, но пък цената ми се струва височка за нея...  хем е на 2 години, хем е на 25 000км, хем е 30 000лв... паднала е около 6-7 000лв от чисто нова, което не си заслужава за мен... бих си седнал и "пръднал", с извинение, първи на седалката. И сега ги гледам, новите 1.6TDI са 110 коня вече???

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По някаква причина не излизат другите две, на които съм се спрял към момента:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461327473361209 . Тази е Тойота Корола Луна 1.6 бензин с верига. 2016 г. Само, че в Бургас.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11467443976746990

 

Маздата като цяло и на мен ми се стори малко съмнителна. Като говорих с човека, той ми каза, че е втори собственик, а пък колата е само на 50 000км. Тя почти сигурно отпада и няма и сигурно няма и да я гледам.

 

 

Адаш и Наборе!

Аз ти предлагам нещо друго... по-добре зарежи предразсъдъците за километрите... и погледни това бижу - 100% колата е най-добрата в мобилето, да знаеш - 100% никога нищо не й е пестено, а и като знам къде се "прави" - просто никога няма да останеш недоволен!!! :)

 

Виж я:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/52527-skoda-superb-20tdidsgdpf170%D0%BA%D1%81/

 

От това... по-добро, няма в мобилето, а километрите не са й много изобощо, наистина!!! Тези в Германия ги оставят на по 400 000км и ги докарваме тук на 123 456км - караме ги още 50-100 000км и казваме, че са голям боклук на 200 000км, пък те са на по 500 000км... :( погледни я, страхотна е.

 

Успех!

 

Поздрави

 

ПП: Маздата не бих я гледал изобщо... 2012, пък на никакви километри, а който си купува такава голяма кола, не кара "до тоалетната" само, да й навърти малко километри... :(

ПП2: Октавийката изглежда добре, но пък цената ми се струва височка за нея...  хем е на 2 години, хем е на 25 000км, хем е 30 000лв... паднала е около 6-7 000лв от чисто нова, което не си заслужава за мен... бих си седнал и "пръднал", с извинение, първи на седалката. И сега ги гледам, новите 1.6TDI са 110 коня вече???

Колата изглежда наистина страхотно. Много добре изглежда. Само, че ми се иска нещо по-икономично. До скоро карах един Хюндай Теракан 2.9 CRDI 2004 г. купуван чисто нов от баща ми. Харчеше около 11 л., което не е много повече от колкото на един Супърб до колкото успях да разбера. А и другото, което е след 100 000 км. каквато и да е колата повече или по-малко ще трябва да започнат да се развалят някакви неща, а след Хюндая нямам нерви за ходене по ремонти. По-добре да взема нещо относително ново, което да го карам няколко години докато стане на 100 000 км. и да го сменям. :)

Редактирано от Венцислав90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав, но за харченето не си. 1.6-цата е "благо" откъм харч и откъм вървеж, да - 2.0 дизел има повече сила и е по-приятен за каране, но и не му е много много по-висок разходът, все пак... хубави и икономични са дизелите на VAG, нищо общо с Хуй-дая откъм харчене (нали аз пък от ВАГ-ина минах на Хуй-дай)... :)

 

За Тойотата - Октавията е по-добра, избери нея - хем е доооста по-голяма и широка вътре /багажника е слънце, такова няма да видиш никъде/, хем и сглобката е дооста по-добра от на тойотата :)

 

Успех, човек и да се похвалиш!!! :) Вземи това, което най-много ти хареса - не гледай на другите какво им харесва и това е :) Събирай мнения и виж кое ти трябва най-много :) Дали, да ти е широко, дали да ти е по-модерно (дизайн) и по-тясно и т.н.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бюджетът е около 30k, подкрепям shaft за Супърба. Такава кола - в такова изпълнение и с действително толкова малък пробег, на българския пазар на автомобили втора ръка няма. Ако бях на мястото на колегата, бих се обадил на секундата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ресурса им е много, а и екстрите са си отвсякъде топ ниво за премиум автомобил, каквито не са нито откавията нито тая евтината пръчка на тойота - страхотна кола е Супърба :(

 

И не ми става ясно, адаш, как може да седнеш на земята сега??? Слизаш от камион-возило, гледал си от високо, минавал си навсякъде - нито една от тези, които ги гледаш не става за нищо друго, освен за гладко шосе... направо ти се чудя. Откакто си взех СантаФе-то - спрях да "се повдигам в колата" като минавам нещо по-височко на пътя /да не подпре отдолу, нали :D / (то и от тая височина не се вижда, че е височко - всичко ми се вижда плоско :D).

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата не е лош вариант и мен ако питаш по-добре се насочи към нея.1.6 дизела съм го тествал в ЕТ миналата година преди да си купя Скаута.Върви съвсем нормално и предполагам е икономичен,обаче от 2-ката ще останеш много по-доволен.

Случвало се е да карам 1.6 TDI и според мен вървежът е... С доста уговорки може да се нарече приемлив, нищо повече. Този двигател е посходящ, ако навърташ десетки хиляди км годишно и гониш някаква икономия. Иначе удоволствие от карането - забрави.

 

Показаната Октавия не си струва - искат й прекалено много пари за това, което е. Супърбът е неизчислима бройка класи над нея.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ресурса им е много, а и екстрите са си отвсякъде топ ниво за премиум автомобил, каквито не са нито откавията нито тая евтината пръчка на тойота - страхотна кола е Супърба :(

 

И не ми става ясно, адаш, как може да седнеш на земята сега??? Слизаш от камион-возило, гледал си от високо, минавал си навсякъде - нито една от тези, които ги гледаш не става за нищо друго, освен за гладко шосе... направо ти се чудя. Откакто си взех СантаФе-то - спрях да "се повдигам в колата" като минавам нещо по-височко на пътя /да не подпре отдолу, нали :D / (то и от тая височина не се вижда, че е височко - всичко ми се вижда плоско :D).

 

Ами аз Теракана (който е на 150 000 км. точно) щях сигурно да го карам още, но след като все по-често ми се наложи да поправям някакви дреболии и да си губя времето по сервизи  и взе да ми писва. Чашата преля след като миналия петък ми сервираха ремонт за 2300 лв. (смяна на съединител + рециклиране на заден спирачен апарат и смяна на накладки). При това не в Инд-комерс, а в официален сервиз при близки хора, където получавам големи отстъпки. Даже не се и замислих. Директно закарах джипката на един комшия, който е уж майстор и може да си го прави. Обясних му как стоят нещата и му го дадох за 7000 лв. да си блъска главата. Летните гуми на два сезона отделно ги продавам. Та за това искам в момента нещо, за което да не мисля нищо друго освен нормалното обслужване. Вярно е, че джип винаги е по-добър вариант от каквото и да е. Зимата си го карах като шериф, без да ми пука от нищо. Катерех се и паркирах където си искам. Ама хубав джип си е доста пари. 

Редактирано от Венцислав90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега влез в раздела на Супърба и виж колко човека се оплакват и имат проблеми с колите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз Теракана (който е на 150 000 км. точно) щях сигурно да го карам още, но след като все по-често ми се наложи да поправям някакви дреболии и да си губя времето по сервизи  и взе да ми писва. Чашата преля след като миналия петък ми сервираха ремонт за 2300 лв. (смяна на съединител + рециклиране на заден спирачен апарат и смяна на накладки). При това не в Инд-комерс, а в официален сервиз при близки хора, където получавам големи отстъпки. Даже не се и замислих. Директно закарах джипката на един комшия, който е уж майстор и може да си го прави. Обясних му как стоят нещата и му го дадох за 7000 лв. да си блъска главата. Летните гуми на два сезона отделно ги продавам. Та за това искам в момента нещо, за което да не мисля нищо друго освен нормалното обслужване. Вярно е, че джип винаги е по-добър вариант от каквото и да е. Зимата си го карах като шериф, без да ми пука от нищо. Катерех се и паркирах където си искам. Ама хубав джип си е доста пари. 

 

Оф, разбирам те, много добре те разбирам... Обаче, да знаеш тогава, че Супърба ти е най-добрият избор от всичките до тук за бюджета който имаш.

Аргументите ми са:

1. премиум изпълнение е, използвани са милиарди светлинни години по-хубави материали от тези в СантаФе или Теракан, или друга Хюндайка, дори и от тези години, като Супърба... 

2. не се троши така, както си го мислиш - по-здраво ще е от новата Октавия на 25 000км, със сигурност го знай това. Различен клас са, много по-добри материали и изпълнение в Супърба. Ако си мислиш, че на 100 000 ще я махнеш, значи това на 200 000 ще можеш да го махнеш със същия успех и без особена загуба на пари /държат доста цена, както виждаш/, но ще се возиш в премиум автомобил отвсякъде.

3. няма такива скъпи ремонти - съединители и глупости... просто обслужване ще му правиш - ще имаш автоматик и двигател за обслужване - няма какво да пипнеш. Познаваме го човека, няма да тръгне да продава колата, ако има проблеми, а дори и да има проблеми ще ти ги каже всичките и ти ще си решиш, дали я искаш /предполагам, че я продава, заради новия Супърб 3, не заради проблеми ;) /.

4. няма друга с такъв комфорт и качество... не харчи в никакъв случай колкото хюндайките - наполовина разход очаквай от тоя кораб, а е голяма! :) Около 7-до-8 максимално (зимата), както и да настъпваш... виж ги тук как харчат съвсем реално: http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&fuelsort=1&gearing=2&exactmodel=170&powerunit=2(можеш да си намериш всяка една - реален разход от хора, които си следят при всяко зареждане и са си достоверни),

 

Не мога, ще се "самообеся и ще изчезна безкрайно", като знам, че ги имаш парите за това добиче и не го и слагаш в сметките, дори - а съм сигурен, че "качваш се и караш" и не трябва да пипаш нищо изобщо :D Предразсъдъци са тия километри... Хюндая го взех на 93 235км, а Шкодата я дадох на 96 650км - в нея има още много ресурс, просто ми стана тясна лично на мен... и така се получи - иначе никога не бих си я дал, ако можех... и все пак отиде в доста добри ръце и съм доволен :) СантаФе-то е на 106 000км в момента и има мнооого ресурс още. Но джипарите са много по-различно нещо от леките коли - при джипа имаш повече тегло и по-лесно се скапва и съединител и други неща...

 

Избери това, което те кефи теб - винаги ще има "другото беше по-добре, май" - така, че недей да го мислиш много - аз ти предлагам следното - мини и виж повечето играчки, които си набелязал и не слушай никого какво ти говори колко е яка и т.н. Седни, усети я (някои можеш и да ги покараш), но знай, че от официалните представителства цените се завишават много, а и не рядко се продава някоя с прикрит проблем... и после хем много пари, хем още пари... Високата цена при представителствата не означава нищо, лично за мен. Има си документирани случки и то не са 1-2 да кажеш "прецедент е". Даже, като си купих моята от човек, но през ИНД - самите те ми го набиха. Понеже имаше две коли, едната беше със стари гуми, другата (моята) беше с по-нови гуми и то зимни. В последния момент бяха разменени и аз не го усетих това нещо. Другият купувач на другата кола е бил повече човек на някого. Та, такива са нещата...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 29k Супърбът на Coverdale е сделката на века! На светлинни години пред тази немощна и доста гола О3-ка, която ЕТ са изкупили най-вероятно за поне 3000лв надолу от обявената от тях цена.

 

100k км са нищо за 2.0 TDI, който е доказано безпроблемен двигател. Той едва се е разработил, както се казва. Същевременно е икономичен и изключително приятен като вървеж.

 

shaft го е казал - Супърб е много по-добра кола от Октавия като вложени материали, изработка и т.н. Точно това изпълнение пък е невероятно - мисля, че няма екстра, която да липсва. 

 

Колегата сам решава наистина (ние само споделяме мнения), но според мен му трябва само да седне в комбито на Coverdale, за да забрави тоя "проверен автомобил" от Еуратек. :)

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърбът във всички случаи е изглежда страхотно. Все пак ми се струва малко скъп. Разгледах  доста обяви на модели от 2009 - 2011 г., включително и такива с екстри и 4х4. Всички бяха в диапазона 16 000 - 23 000 лв.

Редактирано от Венцислав90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти продам моята за 29000 и аз бих взел Superb-a ;)

На 58000км е моята. Top оборудване за модела.

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 29k Супърбът на Coverdale е сделката на века! На светлинни години пред тази немощна и доста гола О3-ка, която ЕТ са изкупили най-вероятно за поне 3000лв надолу от обявената от тях цена.

 

100k км са нищо за 2.0 TDI, който е доказано безпроблемен двигател. Той едва се е разработил, както се казва. Същевременно е икономичен и изключително приятен като вървеж.

 

shaft го е казал - Супърб е много по-добра кола от Октавия като вложени материали, изработка и т.н. Точно това изпълнение пък е невероятно - мисля, че няма екстра, която да липсва. 

 

Колегата сам решава наистина (ние само споделяме мнения), но според мен му трябва само да седне в комбито на Coverdale, за да забрави тоя "проверен автомобил" от Еуратек. :)

Само да не беше пустото DSG на супърб и то се носят легенди за доста проблеми точно в тези модели мотор и години!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам го каза, това са легенди.:) Двигателят е 2-лировият common rail - бетон е. DSG-то е 6-степенното - също е абсолютно безпроблемно. Карах точно тази комбинация двигател и кутия и мога да кажа, че са повече от идеални и поотделно, и в комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гледаш Тойоти, сега чистят склад за 30к ще вземеш нова. Само да споделя преди месец ми правиха оферта - 35к - Корола последното оборудване 1.6 132кс, ръчна + зимни гуми. Много се чудех понеже бензина щеше да е по подходящ за мен,но Октавията макар по скъпата в случая беше по логичен избор - багажник, ксенон, европейски дизайн и т.н. Не съжалявам, макар че и Королата за по-малко пари беше правилен избор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота не е това, което беше преди 20-25 г. Тогава произвеждаха иновативни, надеждни коли, които вървяха много и харчеха малко.

Сега, в някаква степен, им е останала само надеждността, като по тоя показател корейците не им отстъпват, ама са по-евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен, че супърба има разход 11/100. Имам предвид за 2.0 TDI, 170 к.с.

Моя е същия и предимно градско каране съм стигал до 9,5 литра, но това е почти цял ден да го лашкам из Пловдив.

 

Колега Венцислав90, за мен няма друга кола от изброените в тази тема, която да ти донесе повече удоволствие от Супърб-а.

Още повече, ако я сравняваме с О3-ката от обявата.

 

Както колегите са посочили, ние само изразяваме мнение.

 

П.С.

Ако обидя някого искам предварително да се извиня, но маздата от 1-ва страница на темата.... Няма по-грозна кола за мен.

 

Успех!

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Суперба на Ковърдел си струва много.

Навивам една клиентка дори да го купува.

Събира пари,и до към Нова година ,ако още не е продаден,ще стане Варненец.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота не е това, което беше преди 20-25 г. Тогава произвеждаха иновативни, надеждни коли, които вървяха много и харчеха малко.

Сега, в някаква степен, им е останала само надеждността, като по тоя показател корейците не им отстъпват, ама са по-евтини.

 

Бат Стефчо, ти си по-голям от мен. И много добре знаеш. НИЩО не е това, което беше преди 20-25-30г. Дори и Мерцедес, ако си говорим за коли. Само Шкода е във възход, ако погледнеш моята :)

Аз за тез пари бих взел Супърба на Ковърдейл. Само мнение. Колегата да си преценя.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен!Колега,Супърбите които си гледал за по 16-23 х.лв. с тия екстри,като обсъждания,по-добре не ги гледай да не си вземеш белята.Иначе,Супърба е една страхотна кола,която бих ти препоръчал да тестваш и да прецениш дали ти отговаря на потребностите.Разхода на гориво със сигурност ще ти хареса,предвид габаритите на колата.Обсъжданата кола наистина мисля,че е мн.добра,за парите ти си прецени.Аз лично съм много доволен от Супърб,вече ми е втори...Скоро ще се похваля!На мен лично качеството на материалите в О3 не ми допада нещо...

Инак,колеги...не подценявайте Тойотите!Хубави и здрави машинки са!Имам опит!Нека той тества една,друга,трета марка и модел и сам си прецени-возия,вървеж,багажник,удоволствие от шофиране и т.н.

Успех с избора и не прибързвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.