Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Декарбонизация


Tonito

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Видях в друга тема “ Бял списък“, че е споменато за този вид почистване на двигателите( декарбонизация с водород), но само един човек беше писал, че е добре, и че го препоръчва, но другите бяха скептично настроени, но е разбрах дали са го прилагали и те този метод. Исках да попитам дали някой тук е правил тази профилактика на колата си и какви коментари има за резултата?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от Tonito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почне да харчи масло, ще разбереш, че е било глупост... :) най-просто казано. Може да тръгне да върви малко повече, но до там...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почне да харчи масло, ще разбереш, че е било глупост... :) най-просто казано. Може да тръгне да върви малко повече, но до там...

 

Поздрави

Само това не искам да ми се случва, че малко се страхувах за колата, защото я купих от Италия (внос), но за сега две смени на масла и не ми харчи изобщо. Просто исках да направя някаква профилактика на двигателя, турбото и ЕГР.

 

Поздрави

Редактирано от Tonito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей... Няма какво да й правиш, ако не прави мизерии. Ако прави, тогава си иска разглобяване. Всичко друго е тъпотия. Слагай добавка в горивото и това е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей... Няма какво да й правиш, ако не прави мизерии. Ако прави, тогава си иска разглобяване. Всичко друго е тъпотия. Слагай добавка в горивото и това е :)

Имаш ли някоя марка добавка, която да върши работа? Малко ме е обзела параноя с ментетата. Колата ми е дизел и правя по 2000-2500 км на месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xenum. Добро е. Има тема в форума, в консумативите, потърси я, че от телефона пиша и е криво...

 

На Лики Моли да хубави също, аз ползвах Super Diesel Aditiv и бях доволен. После смених с ксенум и усещам, че върви повече и е по-приятно.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, колеги, аз бях този, който е написал темата за декарбонизацията. Съжалявам, че с малко закъснение виждам дискусията, но много се издразних на заключението, което правят някои хора без ни най-малко да имат представа за какво става дума. Аз вече няколко месеца я карам тази кола след декарбонизацията и не ми е изхарчила грам масло. И много моля, колегата, който е писал коментара, че ще започне да харчи масло, да ми разясни от какво ще се предизвика този процес. Преди това колата ми беше с проблеми и след това ми се подобри чувствително разходът на гориво, въврежът и тягата на колата. В последствие си махнах и DPF-а и разликата не беше чак толкова голяма както при декарбонизацията. След като я направих, трябва да Ви кажа, че и хората от сервиза, където си поддържам колата, също се присмяха, но след малък тест драйв, който им направих с колата, просто си замълчаха. Никого не карам да прави процедурата, но много моля да не се спекулира и да не се посочва неверна, непроверена и немотивирана с факти или обяснения за процесите информация. Често ходя на сбирките в София, ако някой иска да разговаряме по темата, можем да го направим и лично.

И нещо друго, което пропуснах, ако някой все пак реши да го прави, трябва да е убеден, че наистина колата има нужда и да избере точното място, защото не навсякъде го правят качествено. Профилактично е безсмислено да се прави.

Тази процедура е доста популярна в Америка и всъщност оттам идва. Основно я правят на големите камиони, но и при колите също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, аз бях този, който е написал темата за декарбонизацията. 

Здравей, колега,

Четох за декарбонизацията и исках и на моята кола да направя тази процедура. Купих я преди почти година и и направих 24 000 км. Последните 10 000 обаче са почти само градско или ако е извънградско е на къси дистанции и максималната скорост не надвишава 70 км. Имам усещането, че и липсва малко тяга вече и е някак като запушена. При последните 10 000 км само веднъж ми се наложи да пътувам почти 1000 км. само по магистрала със средна скорост от 130 км. и сякаш усетих леко подобрение, но не за дълго. За това исках мнения за този тип профилактика. Не харчи масло и разхода на гориво варира, но с един резервоар изминавам почти 850 - 1000 км. Но този разход няма  как да е еднакъв или да мига да го проследя добре, защото градското понякога е с много трафик, понякога с малко. Не могад да преценя дали има нужда от декарбонизация, но е вече на 171 000 км. (дано да не са ми пипали километража). Как да знам дали има нужда колата от процедурата? Ако е възможно и да ми кажеш, къде си я правил на твоята кола?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази декарбонизация с какъв агент се прави?А чисти ли колекторите и турбото?Ако чисти само двигателя каква ползата.Аз ако си сменям често маслото с качествено такова и ползвам добро гориво с присадка какво ще му се зацапа?Нека някой поне да поясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз не съм точно специалист по темата, просто доволен клиент. Но от това, което ми разясниха, е за прочистване на двигател, турбо, горивна система, DPF филтър и изпускателна система. При коли на много километри или такива, които се карат по-често в града, ще е най- ефикасно. Принципа съм го разяснил в раздела бял списък и може да се прочете, там съм посочил и координати, къде съм го правил. Останалите в София, които го правят, са с по-малки машини и доколко са ефективни не знам. Друго нещо важно,което ще кажа ако все пак някой се реши е, че ефектът не е мигновен след процедурата, колата трябва да се форсира най-добре в движение и в последствие малко на свободен участък или магистрала и чак тогава се усеща ефектът. Но пак ще повторя, трябва да има нужда, за да се прави, а това според мен може да се установи най-лесно само с тест- драйв на някой ваш колега със същата кола или същия двигател. Другият начин е от наблюденията и усещането ви през годините как се е държала. Диагностика няма да ви помогне, както пробвах аз. Всичко ми беше перфекно уж ама.....Това от мене и успех на новаторите, които биха пробвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз не съм точно специалист по темата, просто доволен клиент. Но от това, което ми разясниха, е за прочистване на двигател, турбо, горивна система, DPF филтър и изпускателна система. При коли на много километри или такива, които се карат по-често в града, ще е най- ефикасно. Принципа съм го разяснил в раздела бял списък и може да се прочете, там съм посочил и координати, къде съм го правил. Останалите в София, които го правят, са с по-малки машини и доколко са ефективни не знам. Друго нещо важно,което ще кажа ако все пак някой се реши е, че ефектът не е мигновен след процедурата, колата трябва да се форсира най-добре в движение и в последствие малко на свободен участък или магистрала и чак тогава се усеща ефектът. Но пак ще повторя, трябва да има нужда, за да се прави, а това според мен може да се установи най-лесно само с тест- драйв на някой ваш колега със същата кола или същия двигател. Другият начин е от наблюденията и усещането ви през годините как се е държала. Диагностика няма да ви помогне, както пробвах аз. Всичко ми беше перфекно уж ама.....Това от мене и успех на новаторите, които биха пробвали.

Така,така,правилно си го каза .Но като не си специалист не трябва да пускаш фитили.Между другото подобни теми се срещат и в други авто форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от "специалисти". Всички разбрахме, че сте голяма работа. Само дето никой не ви познава и с тия коментари сигурно бързо ще добиете популярност. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,така,правилно си го каза .Но като не си специалист не трябва да пускаш фитили.Между другото подобни теми се срещат и в други авто форуми.

Що да "пуска фитили"?Човека е споделил как са се развили нещата при него и мноооого ясно е споменал в по-горни постове ,че:Не кара никого на сила да го прави".Не знам какъв е проблема някой просто да сподели позитивен резултат от нещо,което е направил и се е отразило добре на автомобила му!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дообре.Запазих час и аз ще споделя след процедурата с колко карбонови съвдинения съм се простил и къде отлетяха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дообре.Запазих час и аз ще споделя след процедурата с колко карбонови съвдинения съм се простил и къде отлетяха.

Дано не го правиш на колата от аватара... Има специфично покритие на цилиндрите и не знам какво ще стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не го правиш на колата от аватара... Има специфично покритие на цилиндрите и не знам какво ще стане!

Добре казано ,Ивак и добре ,че предупреждаваш,защото ти имаш лични наблюдения върху този двигател!Според мен ,обаче тази процедура ще се отрази много по-добре на "изморени" дизелаци отколкото на бензинови двигатели!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре казано ,Ивак и добре ,че предупреждаваш,защото ти имаш лични наблюдения върху този двигател!Според мен ,обаче тази процедура ще се отрази много по-добре на "изморени" дизелаци отколкото на бензинови двигатели!

Определено дизеловите са от други сплави. Но за мен лично това прочистване е непознато и нямам какво да кажа. На ново ТСИ... Не! След време ще чакам отзиви! Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Направих си декарбонизацията и аз вчера.Мога само положителни емоции да споделя.Казвам емоции,защото около 400км. магистрално каране непосредствено след процедурата ,не можах да си позная колата.Това което беше по-необикновенно ,се изрази в двете регенерации на ДПФ-а.Обяснимо и ясно е обаче защо се получиха.Обикновено са по-рядко явление при мен.Печката ми явно имаше нужда от такава интервенция и не съжалявам ,че я направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си декарбонизацията и аз вчера.Мога само положителни емоции да споделя.Казвам емоции,защото около 400км. магистрално каране непосредствено след процедурата ,не можах да си позная колата.Това което беше по-необикновенно ,се изрази в двете регенерации на ДПФ-а.Обяснимо и ясно е обаче защо се получиха.Обикновено са по-рядко явление при мен.Печката ми явно имаше нужда от такава интервенция и не съжалявам ,че я направих.

Много ти благодаря, че сподели това с нас! Веднага щом се прибера в България и аз ще си я направя! Нямам търпение да поглезя шкодака! 

Само не разбрах това за регенерациите, но това е защото съм новак и не съм запознат с терминологията.

Редактирано от Tonito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ДПФ-а ,когато събере достатъчно сажди се регенерира впръсквайки нафта във филтъра при което ги изгаря и изхвърля с което се освобождава и е готов за събиране на следващата порция сажди.Тогава колата започва да пуши за малко.Това е регенерацията с две думи.Предполагам,че се поизчисти двигателя и за това зачестиха регенерациите му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ДПФ-а ,когато събере достатъчно сажди се регенерира впръсквайки нафта във филтъра при което ги изгаря и изхвърля с което се освобождава и е готов за събиране на следващата порция сажди.Тогава колата започва да пуши за малко.Това е регенерацията с две думи.Предполагам,че се поизчисти двигателя и за това зачестиха регенерациите му.

Понякога като чета коментарите, които ми правите си мисля, че тук има само инженери и експерти на тема двигатели с въртешно горене! Да не говорим, колко глупав се чувствам! :) Дано и аз да науча нещо и да мога да помогам на някой. ;). Мерси много

Редактирано от Tonito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони,тук сме за да си помагаме ,а ти знаеш,че каквото знам го споделям,макар че има хора с много по-подробни познания от мойте.За това са и тези форуми.Така че по-добре да си обменяме инфо,което знаем,отколкото да си мълчим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Днес и аз прекарах дизелака през водорода :) има разлика определено. Ауспуха ми е бял, е преди това ми цапаше пръстите. В егр-а има само омазняване без никакъв нагар! Предполагам е подобно положението и във вс.колектор, турбо, клапани и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Точно се бях навил да правя въпросната Декарбонизация и аз, но докато се наканя и смених маслото. След което се замислих, че e възможно интервенцията да е по-добре да се направи когато наближава смяна на маслото, а не на чисто ново масло. Защото от това цялото почистване гнястта/мръсотията може да отива и в маслото ?
Има ли логика в Това или съвсем ми бяга идеята за процеса на Декарбонизация :crazy: ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.