Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Декарбонизация


Tonito

Recommended Posts

Моето масло е на 2000км. Обясниха ми подробно цялата процедура, но не казаха нищо за маслото и за това няма да го сменям. Цялата гняс се превръща в газ и излиза през ауспуха. По време на процедурата, отзад мирише на нещо друго.... Не на изгоряла нафта :D

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...В никакъв случай не сменяй маслото само заради моите размисли и страсти! Но точно защото никои не го споменава ,някакси твърде удобно, реших да попитам ;) Та ако някой знае или скоро ще ходи до такъв обект, където Декарбонизират може да попита. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за бензинов двигател прави ли се?Моята Октавия я взех лятото от Швейцария и само я обслужих.На 280 хил е и дали има смисъл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се и на бензинки.А дали има смисъл ще разбереш, като пробваш. Тук в Русе е 40 лв. Къде не съм ги дал...

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте, колеги,

Вчера и аз си направих процедурата за декарбонизация в Пловдив. За жалост не можах да я направя в Стара Загора. За сега съм доволен, защото колата наистина работи добре в по-ниските обороти преди да се включи турбината. И в самото турбо мисля, че има разлика, защото е някак по-отзивчиво и колата върви сякаш по-отпушена от преди. За разхода на гориво за сега нищо не мога да добавя, защото аз карам по баири и там е изпъване на скоростите и все има движение, и няма как просто да преценя. Едно обаче ми се стори странно, че човека от сервиза ми каза, че не чисти егр клапана. В обобщение съм доволен. Платих 60 лв за цялата процедура от един час.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

Вчера и аз си направих процедурата за декарбонизация в Пловдив. За жалост не можах да я направя в Стара Загора. За сега съм доволен, защото колата наистина работи добре в по-ниските обороти преди да се включи турбината. И в самото турбо мисля, че има разлика, защото е някак по-отзивчиво и колата върви сякаш по-отпушена от преди. За разхода на гориво за сега нищо не мога да добавя, защото аз карам по баири и там е изпъване на скоростите и все има движение, и няма как просто да преценя. Едно обаче ми се стори странно, че човека от сервиза ми каза, че не чисти егр клапана. В обобщение съм доволен. Платих 60 лв за цялата процедура от един час.

Поздрави

Да ти е честито "освежаването"на двигателя Тони!Разлика в разхода на гориво няма да усетиш,но положителния ефект ,които си усетил ще остане.Преки наблюдения имам над моята и над същата като моята+двигател след процедурата.Маслото не е мръднало,колите продължават да вървят една идея по-добре от преди. Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честито "освежаването"на двигателя Тони!Разлика в разхода на гориво няма да усетиш,но положителния ефект ,които си усетил ще остане.Преки наблюдения имам над моята и над същата като моята+двигател след процедурата.Маслото не е мръднало,колите продължават да вървят една идея по-добре от преди.

Мерси много!!! Днес не се стърпях и пак си измислих някаква работа да покарам колата и да правя проби. Днес и гумите дойдоха, остава биелетките да сменя, че се строшиха, накладки, ангренаж и едно стържене на климатика и парното и колата вече е готова за новата година!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая декарбонизация е налазила всички авто форуми, но според мен ефекта е единствено за тези дето я предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая декарбонизация е налазила всички авто форуми, но според мен ефекта е единствено за тези дето я предлагат.

Някаква психоза викаш.

Е то как да дадеш 60лв и да казваш,Абе май се пре..ах.

А това са си 30л нафта/бензин,60л газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демократична държава сме и всеки е свободен да вярва в каквото реши.Едни вярват, че декарбонизацията прави нещо други вярват в Дядо Коледа трети, че жените  не им изневеряват :fool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая декарбонизация е налазила всички авто форуми, но според мен ефекта е единствено за тези дето я предлагат.

Плацебото и рак лекува. :) Доказано е. То налепите са станали “част от двигателя“, толкова трудно се махат, хората ги киснат в какво ли не с часове, разглобяват всичко, и пак не се чистят, с пръскане на “вода“ за 60лв се изчиства всичко - хахах... Хората са го казали “блажени са верующите“.

 

И аз да кажа един подобен ефект - миналата седмица карах с 200км/ч около 25-30 километра, все на макс, маслото се загря много и колата влезе в авариен режим, за да се охлади... Ееййй , така я продухах, че сега с много леко натискане как вървииии!!! Реалното е - благодарен съм, че оцеля на тоя зор и нищо не се счупи, преди тоя момент ми се струваше, че не върви тая кола, а сега как вървииии - защото всичко е наред и няма последствия, нали - но плацебото, плацебото е страшна сила - заедно с маркетинга правят чудеса, наистина!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плацебото и рак лекува. :) Доказано е.

...Точно и аз това си мислех , но вярвам че поне няма да навреди. До сега като не е правено никога смятам , че може да стане само по-добре. А и 60лв за какво ли не сме дали , като няма да е всеки месец за мен е ОК :).    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Точно и аз това си мислех , но вярвам че поне няма да навреди. До сега като не е правено никога смятам , че може да стане само по-добре. А и 60лв за какво ли не сме дали , като няма да е всеки месец за мен е ОК :).

Хахаха, да...

 

Хрумна ми бизнес идея:

Аз ще започна да предлагам следната комплексна услуга - ще напиша няколко молитви (за повече коне, за чистене на двигател и други), ще застана на някоя бензиностанция, където има пароструйка и кафене - чета молитва на колата първо, пръскам с пароструйката по капка на въздушният филтър (може и да го махнем и направо във въздуховода от два метра, да си засмуква сама парата) - и така няколко ефекта:

1. Чист двигател - външно и вътрешно;

2. Четено й е молитва за сила, даже и амолети ще поръчам на китайците да изфабрикуват;

3. По-нисък разход - с градския транспорт;

 

Цена за услугата - 50лв. :) после как ще върви, не е истина... Хахахаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, да...

 

Хрумна ми бизнес идея:

Аз ще започна да предлагам следната комплексна услуга - ще напиша няколко молитви (за повече коне, за чистене на двигател и други), ще застана на някоя бензиностанция, където има пароструйка и кафене - чета молитва на колата първо, пръскам с пароструйката по капка на въздушният филтър (може и да го махнем и направо във въздуховода от два метра, да си засмуква сама парата) - и така няколко ефекта:

1. Чист двигател - външно и вътрешно;

2. Четено й е молитва за сила, даже и амолети ще поръчам на китайците да изфабрикуват;

3. По-нисък разход - с градския транспорт;

 

Цена за услугата - 50лв. :) после как ще върви, не е истина... Хахахаха!

..Aми да ти кажа няма да се учудя и да  проработи , но за да имаш изобщо шанс  трябва ти супер много да си вярваш и да си доста убедителен ......а като гледам това ще е доста трудно :P.

Te защо мислиш , че в Щатите има 30-40-50вида църкви и движения :)  ама те са се усетили, че с църква е по-лесно от колкото с колите  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след процедурата махнах маркуча, който отива към агр-а и в самия него имаше само омасляване, сажди нямаше, а преди това аз си знам какво беше....  :nea: ауспуха също не цапаше. А, от тогава колата ми не е пушила черно, колкото и да я ритам. 

Тогава хванах ''тънката лайсна'' 40 лв. за 1 час(сега е 60 лв. за има няма 45-50 мин, а го водят 1 час) при мен продължи час и десет минути защото накрая вкарах малко ''чар'' - заприказвах се с момчето, разсеях го, забрави, че тръбичката е вътре и хайде 10 мин. отгоре. :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за унижението! Изкарахте ни глупаци и наивници! Много полза извлякох от вашите коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно никой не ме нарекъл глупак, а и то само това оставаше. Искам да кажа, че такъв тип иронични коментари не помагат особено много, но както и да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като ми гръмна турбото колектора го киснах,търках,жулих накрая го  варих и нагара не беше премахнат напълно та затова ми е трудно да повярвам, че въпросната процедура има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, не е това идеята на коментарите ми. Не се чувствай засегнат - говоря общо за идеята на “услугата“. Магии не съм виждал още.

 

Колега като ми гръмна турбото колектора го киснах,търках,жулих накрая го варих и нагара не беше премахнат напълно та затова ми е трудно да повярвам, че въпросната процедура има ефект.

Писах, писах, но отебах да го постна... Ето този коментар обобщава всичко на максимум. Затова се отказвам. :)

 

За 100 000км моята Шкода нямаше нито една саждичка по ЕГРа, само омасляване... Вероятно и в колекторите е било подобно.

Рецептата, която следвам и сега, е писана стотици пъти във форума - изкарваш на прав път и продухваш всичко всяка седмица поне веднъж - ниска предавка, високи обороти за известно време = 60лв за 45 минути (вероятно с минимален или с плацебо ефект - пък, ако са задръстени ауспусите стават чудно чисти при продухването).

 

Съвсем достатъчно е. Отделно масло от кауфланд и такова “много е хубаво, приятел с бьемвье пИтица кара с такова и няма проблем“ от “5лв/литър“ помага за усирането на двигателя - МНОГО.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като ми гръмна турбото колектора го киснах,търках,жулих накрая го  варих и нагара не беше премахнат напълно та затова ми е трудно да повярвам, че въпросната процедура има ефект.

Наистина може и да е трудно и аз сега няма да ставам адвокат на тези фирми, че може да заприличам на интернет трол. Запалих се на тази тема още докато бях в Испания преди 2 години, когато се натъкнах на такава тема във форума на фолксваген. Имал съм три Сеата и много полезни съвети получих от там. Когато видях темата се  насочих веднага към тяхното СБА, което се води RACE, но те искат да останат обективни и само обясняваха какъв би трябвало да е принципа на работа на този тип машини. Посочиха следния процес :

Чрез хидролиза( електричество) водата се превръща в газ и водорода в този газ покачва температурата на горене и кислорода от друга страна действа също като катализатор. Прочиства двигателя като работи на този принцип един час. Крайният резултат е отново вода. Това е което си спомням. Имаше и други колеги, които не вярваха на този принцип и направиха видео за преди и сега ( играха си много хората) и наистина при някои нямаше почти разлика от преди и това ме наведе на мисълта, че фактор тук може да бъде както машината, така и човека дали го прави добре. Таскитата в Мадрид са само Шкода и според тези, които бяха във форума, тази процедура е намалила значително повредите при тях в сравнение с другите им колеги. 

Само преразказвам, защото аз пряк свидетел не съм станал. За жалост нито едно видео не мога да сложа тук. Отдавна вече не съм в форума, а и не са качени в youtube не мога да го докажа.

Колкото до турбото и трите ми коли ги продадох на по 250 00 хиляди, от които 200 000 са мои километри. Следвайки инструкциите на испанското СБА винаги загрявах колата преди да тръгна и особено като съм пътувал малко по-дълго или съм настъпвал много газта, препоръчват колата да остана запалена поне още две минути за да се нормализира температурата на турбото. Дано да съм го превел правилно, но за сега проблеми с турбо не съм имал. Може и от съветите да е, но може и статистиката и късмета да са на моя страна.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, не е това идеята на коментарите ми. Не се чувствай засегнат - говоря общо за идеята на “услугата“. Магии не съм виждал още.

 

Писах, писах, но отебах да го постна... Ето този коментар обобщава всичко на максимум. Затова се отказвам. :)

 

За 100 000км моята Шкода нямаше нито една саждичка по ЕГРа, само омасляване... Вероятно и в колекторите е било подобно.

Рецептата, която следвам и сега, е писана стотици пъти във форума - изкарваш на прав път и продухваш всичко всяка седмица поне веднъж - ниска предавка, високи обороти за известно време = 60лв за 45 минути (вероятно с минимален или с плацебо ефект - пък, ако са задръстени ауспусите стават чудно чисти при продухването).

 

Съвсем достатъчно е. Отделно масло от кауфланд и такова “много е хубаво, приятел с бьемвье пИтица кара с такова и няма проблем“ от “5лв/литър“ помага за усирането на двигателя - МНОГО.

Всичко е наред, може и аз да съм в мъжки цикъл и да съм чувствителен :)

Тази рецепта е интересна и ще я опитам и нея. Това за по-ниската предавка е добра идея, че аз от 130 км/ч от 3 г. не съм вдигал, че станах свидетел на много тежка катастрофа в Испания. 

Можеш ли само да разясниш това с маслото от Кауфладн, че не разбрах как точно действа и дали вместо “форсира“ ти се е получило “ усира“( което не е хубаво)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нее... Хахаха... Точно “шитня“ си е думата. Понеже не е особено качествено, оставя отлагания по елементите, гадни изпарения примесени със сажди от ЕГРа и става ужасна боза. Всичко това запушва колектори, въздуховоди, двигател и т.н... Затова хубаво масло = мирна глава и липса на всякакви заболявания в последствие. Маслото не само маже, а и охлажда.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отскоро се замислям да извадя маркуча за маслените изпарения от всм. колектор и да го изведа някъде под колата. Поне саждите да са ''сухи'', че иначе примесени с масло си е направо тиня..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.