Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DPF питания


Guest

Recommended Posts

Колеги,

Изчетох документациите, които описват работата на филтъра и принципите около него.

 

Почнах да я карам в града и не знам дали чисти от последното извънградско или от последните градски. Нямам тези дни възможност да го изрежа и реших да питам

 

1. Почва активна регенерация, обороти,старт-стоп,т.н. В описанието пише 10на минс трае нормално, днес я държах 30-35 минути на място и не изгаси старт-стоп иконата. Нямах повече време и я загасих.

 

2. Четох,че има няма наслагвания, след дадени километра форсира активна регенерация. Знаете ли на колко км е при ВАГ двигателите?

 

3. Старт/стоп циклите четох отлагат повече от работата на място.Това така ли е?

 

4. Колата е на 5000 км.Четох някъде,че в началото като е нова по-често влизала в регенерация, с времето понамалявали. Това има ли резон (аз не разбрах логиката)

 

П.п. искам да знам повече,не се шашкам. Но предпочитам да знам,така съм по-спокоен.

 

Благодаря предварително на отзовалите се

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо така се филмираш, аз моята дори и да е започнала регенерацията си я гася и да се оправя. Както и преди ти казах, ако имам време я изкарвам на околовръстното, ако нямам, както е в повечето случаи си седи мръсен.

Аудито е автомат със старт/стоп и ми се е случвало да дава всички признаци на започнала регенерация и старт/стоп-а я гаси.

Веднъж като се примириш, че DPF филтъра е консуматив и всичко се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина регенерациите при по-голям пробег не са толкова,чести,но ги има.Моята е почти на 200к км. и все още дори и индикацията за задръстен филтър не ми е светвала,така че спокойно,както казва колегата по-горе:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не си решите проблема кардинално,като го премахнете и си карате както и където си искате.Вчера изкормих на ЦРВ-то DPF-a,че светна баш когато не трябва и забих в авариен режим.Софтуерно и механично премахване и забравяш за всякакви бъдещи проблеми причинени от запушването му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не си решите проблема кардинално,като го премахнете и си карате както и където си искате.Вчера изкормих на ЦРВ-то DPF-a,че светна баш когато не трябва и забих в авариен режим.Софтуерно и механично премахване и забравяш за всякакви бъдещи проблеми причинени от запушването му.

Гаранционна ми е машината. Нямам и проблеми с филтъра,просто ми е сефте дизел такъв и гледам да го разуча, затова питам основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не си решите проблема кардинално,като го премахнете и си карате както и където си искате.Вчера изкормих на ЦРВ-то DPF-a,че светна баш когато не трябва и забих в авариен режим.Софтуерно и механично премахване и забравяш за всякакви бъдещи проблеми причинени от запушването му.

Защото може би има хора, които се интересуват и от замърсяването на околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото може би има хора, които се интересуват и от замърсяването на околната среда.

Няма лошо,но колко хора са готови да хвърлят 2,5-3хил.лв. в нов филтър,който с нашите горива не изкарва и половината си живот?Сигурно се броят на пръсти,а и народа не може да си го позволи и да иска.Ако стандарта ни го позволяваше съм съгласен и със закон да е забранено премахването му, но на 10г. дрънгел,който стува 10-15 хил.лв да набиеш 3хил. за филтър е неоправдано.Да не говорим,че и посред нощ могат да ти го откраднат,както стана модерно и пак те връщат в начална точка.

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що да дава пари за нов ,то да не е консуматив.Аз бих дал идея като се замърсят и другите филтри и те да се отстранят.Жива далавера.Замислете се ако не вие то децата ви и внуците какво ще дишат и дали ще сте щастливи от кирийката.Сори за офтопика .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що да дава пари за нов ,то да не е консуматив.Аз бих дал идея като се замърсят и другите филтри и те да се отстранят.Жива далавера.Замислете се ако не вие то децата ви и внуците какво ще дишат и дали ще сте щастливи от кирийката.Сори за офтопика .

 

Разбира се,че всеки иска за децата си най-доброто и погледнато от тази гледна точка си прав,но представи си,ако нямаш финансовата възможност да го смениш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерното и физическо премахване на ДПФ при шкода ако е 500лв как ще си го позволиш?Новия да речем е 1200лв ,продаваш стария за 400лв доплащаш 800 и си 300лв назад от цялата работа с отстраняването.Не отиваш три пъти на ресторант и ги избиваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има препарари които почистват филтрите, процедурата струва около 250-300 лева. За София знам, че Сенакс предлагат тази услуга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има препарари които почистват филтрите, процедурата струва около 250-300 лева. За София знам, че Сенакс предлагат тази услуга.

 

Не съм пробвал.За тази цена трябва да има резултат,но колко ще е траен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел работеше там и на представянето на продукта каза, че го е изчистило напълно филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че ако не можем да си го позволим, по-добре да караме бензинови мотори. От друга страна, родната действителност има своите особености - кражби, както споменахте, непропорционално високи цени спрямо цената на целия автомобил ако се сменя филтъра с нов, наличието на майстори, които да отстраняват тези и разни други филтри и части, и т.н. При други обстоятелства може би щяхме да обсъждаме само въпросите от ОР. Сложна тема общо взето, но в един момент съвестта трябва да застане над парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми...да сме живи и здрави да работим,ще купим друг, ако се наложи. Идеята беше да се науча макс добре да го поддържам, за да изкара максимално дълго.

 

Иначе аз съм от тези дето набиват канчето на колеги (реални) в офиса с БМВта,щото махнали ДПФ за няколко коня отгоре и сваляне на разхода.

Мен не ме кефи да съм тарикатче (макар да виждаме кои са добре в БГ,тея на дребно), ще го обслужвам и ползвам както трябва. Ако се запуши ще чистя, ако се прецака - ако имам пари друг.

 

Но като слушам има време..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро четох, че VW ще въвежда филтри за частици и на бензиновите мотори.

 

Еми...да сме живи и здрави да работим,ще купим друг, ако се наложи. Идеята беше да се науча макс добре да го поддържам, за да изкара максимално дълго.

Иначе аз съм от тези дето набиват канчето на колеги (реални) в офиса с БМВта,щото махнали ДПФ за няколко коня отгоре и сваляне на разхода.
Мен не ме кефи да съм тарикатче (макар да виждаме кои са добре в БГ,тея на дребно), ще го обслужвам и ползвам както трябва. Ако се запуши ще чистя, ако се прецака - ако имам пари друг.

Но като слушам има време..

 

Мани ги тия с бързите BMW-та, тези са такава болна секта, че не са за коментар. Един приятел си купи Х5 /10-11г/ с би-турбо дизела 280 к.с. преди две-три седмици го возя в Супърба и ми разправя, че върви колкото Х5-цата, предложи да си направим една гонка. След гонката сън не го беше хванало и си ремапна джипа, само защото една Шкода е по-бърза :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай сш спокойно новата кола,единствено изключвай старт стопа.Да ти стане навик,влизаш палиш и копченцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай сш спокойно новата кола,единствено изключвай старт стопа.Да ти стане навик,влизаш палиш и копченцето.

 

Сами, като минавам през Варна някой ден ще звънна да си платя изключването софтуерно на start/stop. И миналата ми имаше, 5г не свикнах да я изключвам винаги.

Иначе благодаря за съвета, отново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро четох, че VW ще въвежда филтри за частици и на бензиновите мотори.

 

 

Мани ги тия с бързите BMW-та, тези са такава болна секта, че не са за коментар. Един приятел си купи Х5 /10-11г/ с би-турбо дизела 280 к.с. преди две-три седмици го возя в Супърба и ми разправя, че върви колкото Х5-цата, предложи да си направим една гонка. След гонката сън не го беше хванало и си ремапна джипа, само защото една Шкода е по-бърза :D

 

Супърба какъв двигател (моднат?) има? Не че се очудвам, че си го дръпнал, напротив.

Повечето с джиповете гледат коне, ама често са заблудени (част и неграмотни) да помислят, че има и друга физическа зависимост - съпротивление, въртящи елементи, тегло и т.н.

 

Както и да е :) Този с БМВ-то го застигнаха леки ремонти - дотук 10к от БГ тарикатлък, щото всички много им разбират.

 

п.п. в офиса се смеем - няколко човека минаваме кръговото на 4ти км, спускаме се до ЛукОйл/Дунев. Там редовно 'бързат' много 'бързи' БМВ-та и забелязахме,че не завиват ни на дясно, ни наляво, а към Mirafiori :)))) На въпроса : 'закъде бързат бързите БМВ-та всички знаят - Mirafiori :)'

 

Шегата настрана - преди Шкодата гледах да взема от БГ Е90 фейслифт 316д на 30к км. Ми четох, четох, сметнах че и се крадат, гледах им проблемите преди 2011г и я отписах. Грам не съжалявам, при все, че Октавията е и по-пъргава конкретно към тази. Единствено ме е яд преди нея имаше една кака продаваше пак 2011г фейслифт 316и бензин на 50к км, но ми мина преди година. Беше добра сделка.

 

Поздрави и чакам да кажеш за Супърба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пробвам някой път да карам ръчна със старт/стоп да видя, защо всички искат да го изключват. Мен системата ми харесва и никога не я спирам, но при мен е на автоматици.

Мисля, че Октавията ти е много по-хубава и добре оборудвана от базовите тройки, вярно не е с премиум претенции, но какво от това :)

Моят Супърб беше 170 к.с. и след намесата на Пепи стана 200 к.с. които вече са ми малко :D А тези с мощните джипки често забравят, че търкалят над 2 тона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пробвам някой път да карам ръчна със старт/стоп да видя, защо всички искат да го изключват. Мен системата ми харесва и никога не я спирам, но при мен е на автоматици.

Мисля, че Октавията ти е много по-хубава и добре оборудвана от базовите тройки, вярно не е с премиум претенции, но какво от това :)

Моят Супърб беше 170 к.с. и след намесата на Пепи стана 200 к.с. които вече са ми малко :D А тези с мощните джипки често забравят, че търкалят над 2 тона.

 

Съгласен съм за оборудването и вървежа на моята. И за тази цена щях да взема много 'на без коз' тройка, а тази си е нова, гаранция и т.н. Плюс, че пак ме е страх да не я гепят, но не колкото ако карах тройка ;)

 

Иначе за твоята - тя сигурно е брутална, особенно до разумни скорости нямат никакъв шанс. Дизел, 4х4, чипнат... екстра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единствено изключвай старт стопа.Да ти стане навик,влизаш палиш и копченцето.

Ей това е. Вече рефлекс ми е станало това упражнение.:) Страшна глупост е Старт/Стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих около 15000км и имах проблеми с ДПФ -а първите няколко хиляди.Първият път когато ми светна лампата на ДПФ, мисля че бях на около 200км и доста се филмирах. :nea: Но беше факт, че беше студено(около -10) и карах само градско на много къси цикли.Вече разбрах, че започне ли регенерация и не оставя колата да загрее достатъчно светва лампата.При мен не беше наложително дори да я карам на извънградско, просто покарах десетина минути градско и всичко се оправи.Другото нещо е, че вече разбрах че ДПФ- а не се разбира много много с горивото на някои бензиностанции и просто ги елиминирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих около 15000км и имах проблеми с ДПФ -а първите няколко хиляди.Първият път когато ми светна лампата на ДПФ, мисля че бях на около 200км и доста се филмирах. :nea: Но беше факт, че беше студено(около -10) и карах само градско на много къси цикли.Вече разбрах, че започне ли регенерация и не оставя колата да загрее достатъчно светва лампата.При мен не беше наложително дори да я карам на извънградско, просто покарах десетина минути градско и всичко се оправи.Другото нещо е, че вече разбрах че ДПФ- а не се разбира много много с горивото на някои бензиностанции и просто ги елиминирах.

Сподели инфо. Засега зареждам София Шел Цариградско и Младост до МакДоналдс, ОМВ пак на Цариградско. По-скъпите дизели.

 

Чудя се за Ромпетрол, навсякъде ги хвалят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.