Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DPF питания


Guest

Recommended Posts

Сподели инфо. Засега зареждам София Шел Цариградско и Младост до МакДоналдс, ОМВ пак на Цариградско. По-скъпите дизели.

 

Чудя се за Ромпетрол, навсякъде ги хвалят...

 

Основно зареждам на ОМВ премиум дизела, като съм доволен и от ЕКО.За ОМВ според зависи и точно от коя бензиностанция зареждаш. Мой  близък приятел има бензиностанция и неговото мнение също е добро за Ромпетрол, но все още не съм им  тествал дизела.Той зарежда от Лукойл и неговите думи бяха цитирам " Не зареждай от моята бензиностанция"  :nea:  :nea:

Тотално елиминирах и Газпром, там повече крака ми няма да стъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пробвам някой път да карам ръчна със старт/стоп да видя, защо всички искат да го изключват. Мен системата ми харесва и никога не я спирам, но при мен е на автоматици.

Няма значение кутията - натискаш съединителя и пали преди да успееш да вкараш първа. На мен също ми допада, а на другите коли също ми допада, защото живеем до кръстовище и всеки шум по-малко е добре дошъл. По-малкото изгорели газове наоколо също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение кутията - натискаш съединителя и пали преди да успееш да вкараш първа. На мен също ми допада, а на другите коли също ми допада, защото живеем до кръстовище и всеки шум по-малко е добре дошъл. По-малкото изгорели газове наоколо също.

 

Съгласен, но зависи от града. Доколкото знам ти си някъде на запад? В София тази система е безумие, защото човек се влачи и на един светофар палиш 5-6 пъти, което не знам дали реално пазим природата. За шума съм съгласен и мен ми се иска да сме като на запад, опитвах се и аз но някакси не се получава. Научих се да я ползвам като си познавам маршрута, има места има смисъл, на места не.

М/у другото при палене на двигателя се отделят много емисии и ефекта е малко спорен, но да речем за съвестта ми помага. Но я оптимизирам, не винаги я ползвам, ако знам че ще мина на светофара без да пълзя я пускам преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно зареждам на ОМВ премиум дизела, като съм доволен и от ЕКО.За ОМВ според зависи и точно от коя бензиностанция зареждаш. Мой  близък приятел има бензиностанция и неговото мнение също е добро за Ромпетрол, но все още не съм им  тествал дизела.Той зарежда от Лукойл и неговите думи бяха цитирам " Не зареждай от моята бензиностанция"  :nea:  :nea:

Тотално елиминирах и Газпром, там повече крака ми няма да стъпи.

 

Понеже следя и други форуми на няколко места се очерта Ромпетрол. Днес заредих да видим как ще е.

Наклони случайна среща с пич, работил за Петрол преди години и има още познати в тези среди. Той също ме посъветва за Ромпетрол дизел, още по негово време повечето от нещата били маркетингови трикове (рекламираните проверки, добавки), каза, че даже някои не слагали никакви добавки за премиум дизелите. ОМВ и те зареждали от общи бази на Петрол и ЛукОйл. Като цяло съм объркан, но ще опитам с Ромпетрол малко да видим.

 

VPower && MaxMotion малко ще ги поизоставя, ей така да тествам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен, но зависи от града. Доколкото знам ти си някъде на запад? В София тази система е безумие, защото човек се влачи и на един светофар палиш 5-6 пъти, което не знам дали реално пазим природата. За шума съм съгласен и мен ми се иска да сме като на запад, опитвах се и аз но някакси не се получава. Научих се да я ползвам като си познавам маршрута, има места има смисъл, на места не.

М/у другото при палене на двигателя се отделят много емисии и ефекта е малко спорен, но да речем за съвестта ми помага. Но я оптимизирам, не винаги я ползвам, ако знам че ще мина на светофара без да пълзя я пускам преди това.

Действително зависи от трафика - аз имах предвид само, че няма разлика каква е кутията за работата на тази функция. В пълзящ трафик е неподходяща според мен, но ако се чака поне 30 секунди на светофар си струва. Хубавото е, че (все още) може да се изключва ако на някого не му допада. Ние сме в Германия, но трафикът си е трафик :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматика много лесно се оставя колата запалена, само от педала на газта. Неприятното, е че на Шкода не слагат ауто холд, когато я активираш колата не се изгася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това го бяха споменали и някъде из автопресата(май Аутобилд),че новите им модели можело да са със ДПФ и на бензиновите двигатели:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.