Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа смяна на масло


musaka

Recommended Posts

Колата ти я има в базата данни , казваш си регистрационния номер и ти вадят сервизната история.

Даже е много по-добре да е виртуална ,защото,като отидеш с потенциалния купувач в шкода и ти извадят информацията ще подходи с много по-голямо доверие, отколкото да гледа някакви драсканици и да се чудиш дали няма някакъв жмел в цялата работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 244
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    34

  • shaft

    26

  • srservice

    13

  • ААнтонов

    11

Най-много писали в темата

Има логика в това което казваш колега , но се надявам че правиш разлика между дигитален запис и такъв на хартия и кой от двата може да се промени и как.Разбира се нямам желание да влизам в подробности и съм напълно съгласен и удовлетрворен от практиката в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че не мислите, че хартиените са достоверни и 1% повече от дигиталните, нали? Дигиталните са достоверни точно 0%, разбира се. Където трябва се плаща и всичко се прави на момента, когато има нужда. :)

 

Въобще, има ли още някой, който ги гледат тези неща и им вярва?

 

ПП: аз като гледам някоя кола, информативно си питам за спорта за някаква история, дали има...горе-долу да добия представа. След което всичко написано и казано “отива в кофата“ и почвам да гледам наживо и наистина какво се случва.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Въобще, има ли още някой, който ги гледат тези неща и им вярва?

 

:

Ми сигурно има, след като търговците продължават да превъртат километражи и да фалшифицират сервизни книжки.

Някой да е виждал 10годишен дизел, "нов внос", на повече от 200к? Масово са на по 147к :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са им 147к км... Между другото, тези на по 17-20 години са на по 122к км...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ако не е тайна на ? хил. направи първото обслужване.Мисълта ми е ако е било по-рано от препоръчаното дали затова не е направен записа в книжката. "

Колата беше на 17 к. км, но 1 месец преди да направя 2 г., за да хвана отстъпката от 20%, която правеха. Предполагам, че от скоро не попълват сервизните книжки на хартия, защото попитах дали ще трябва сервизна книжка и единият приемчик каза да, но аз бях при другия, а той не ми я поиска, въпреки че му я предложих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имаме Фабия 2 от 2014та - от тогава някъде не попълват сервизни книжки /2013 или 2014/ :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото обслужване (смяна масло и филтър)направих на 7600 км.На 8-ят месец от покупката.Без проблем :doubleup:  .За книжката не се притеснявай,фигурираш навсякъде в базата данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е ползата къде фигурираш ако не можеш да докажеш черно на бяло че си подзържал автомобила по плавилата.Нещо подобно се получава като с енергото.Оплакваш се на тях от тях.Въпроса е принципен и така е при поддръжката на всяко едно превозно средство.Успокоения от рода на не се притеснявай не почиват на никакви принципи и плавила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола си има хартиена сервизна книжка, но когато отида в ЕТ хората си гледат на монитора, какво са правили на колата и само пишат проформа. 

А когато тръгнеш да я продаваш, можеш да представиш фактурите за обслужване и да поискаш разпечатка на сервизната история на колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е така и лично аз нямам оплаквавия от ЕТ за сега.В общия случай ,без да става въпрос за продажба било то по време на ГП или след това нека се обясни от някой по вещ защо собственика да няма сервизен документ за всичките манипулации а такъв да се съхранява в електронен вариант от ЕТ .Относно въпросната разпечатка бихте ли показали нагледно какво представлява ако някой някога е вадил такава и дали разпечатката включва всички манипулации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да се кахърите за хартийките, искайте да ви дават тубата с останалото масло. Особенно на фирмени, гаранционни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да се кахърите за хартийките, искайте да ви дават тубата с останалото масло. Особенно на фирмени, гаранционни коли.

 

Чакай, чакай - коя туба? :D Ахахахах....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, нещо много си влезнал във филма...Не виждам кое е смешното, ние винаги оставаме тубата с останалото масло в багажника на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, нещо много си влезнал във филма...Не виждам кое е смешното, ние винаги оставаме тубата с останалото масло в багажника на колата...

 

Всичко само от опит говоря :) Не искам да говоря повече, защото няма смисъл от това. Поради тази причина Фабията в ЕТ няма да ходи повече... нито филтър, нито маслото беше сменено, платих си като поп и си тръгнах. :) Аз съм от онези клиенти, които гледат, но на място не го видях, защото все пак си мислех, че има някаква надежда в "Надежда", а и нали е служебна (малко по-малко ми дремеше). Пак казвам, не ми се говори (по-скоро не ми се занимава), но имам много какво да разкажа (не съм само аз, но всички си мълчат). :) Вероятно не навсякъде е еднакво, но където е най-меркантилно - о, да - "мижи да те лажем", наборе! ;) Заеби, евала, успели са да развият бизнес, нека се радват и хората/клиентите - "всичко си е точно", споко ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, остави го тоя Шкодко! Той взима бонуси за всеки такъв безмислен коментар от своя страна. Много добре знае какво правят колегите му ;) и той не е по-различен! Не може в СФ в "централата", да са по-добре от сервизите в страната! Питай го на лично, на колко дава литъра масло и ще ти стане ясно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, остави го тоя Шкодко! Той взима бонуси за всеки такъв безмислен коментар от своя страна. Много добре знае какво правят колегите му ;) и той не е по-различен! Не може в СФ в "централата", да са по-добре от сервизите в страната! Питай го на лично, на колко дава литъра масло и ще ти стане ясно ;)

 

нЕма смисъл - аз ги разбирам хората - търсят начини да си оцелеят, да се изкарат едни нормални пари, както в белите държави и т.н., да се "почувстваш" истински човек. :) Достатъчно криво е всичко, затова всеки гледа да изклати другия, къде по-леко, къде по-"тежко"...

Просто, изключително много се дразня, когато някой, който изобщо не вижда какво се случва, не разбира от механика, не разбира от нищо друго освен, че ключа се вкарва в някаква дупка и се завърта, се опитва да ми обяснява колко е добре еди си какво си, видиш ли... Не говоря за Тошко, не го познавам и не ми е направил нищо човека, намерил си е работа, работи - не е като нашите набори, които лентяйстват на гърба на мама и тати още - работи си, действа, както може да си оцелява и това е. Евала! ;) Всичко свързано с коли и ОФИЦИАЛНИ сервизи е едно и също навсякъде - там става дума за МНОГО пари.

 

В IND комерс (хуй-дай) са същия четвъртит чеп с разширени вени - "мой човек" ме лъжеше, че не ми е сменен ангренажа на джипката, като "уж вадеше вътрешна информация", за да ме изклати, брате - да отида, да си платя "4 часа" престой в гаража, където не виждаш какво се случва с колата и едва ли има нормален човек (аз не съм нормален и ще се отвися), който ще седи 4-5 часа там и ще гледа какво се случва "през витрината", която на долните си 2 метра височина има залепено матиращо фолио, за да не виждат хората вътре какво всъщност се случва... иначе "има прозорци" през които да гледаш и да виждаш тавана, нали (това е рекламата и връзването на гащите) - да си гледал. Ако си 2.20-2.50м висок ще виждаш, да, няма проблем. След 4-те часа си плащаш съвсем попската на касата и си отиваш доволен, а неразопакованите части отиват на пазара, където са търсени доста, защото са "огиринални" (а това какъв смях е, не е истина).

 

От много близък и сериозен приятел, на когото близък роднина (не казвам какъв роднина е нарочно) работи в Порше-запад, знам как потрошили RS4-ка и се насрали кавалите, не смеели да кажат на собственика, че са я ударили, докато са я "изпробвали" в задния двор, а тя била там само за смяна на масло - вече е за броня, решетка и фар. Последваха съдилища и мизерии, но всичко гледаха да го потулят, да не се знае. Както сега фау-ве групата правят "не сме чували за друг подобен проблем, да не Ви върви колата и да пуши, да се регенерира по-често и да Ви дефектират DPF-ите и EGR-ите на по 50-60 000км", в следствие на проблема със софтуера и емисиите, а пък нета гъмжи от ревящи хора всекидневно, нали. Колектива винаги побеждава. Това е като снопът с пръчките - мнооого "селски пръчки" на едно място не можеш да ги строшиш.

 

Затова казвам, че имам много примери и много интересни неща (75% от личен опит - 25% от чужд опит), които мога да разкажа, ама заеби - не ми се занимава. Горните фишеци са достатъчно красноречиви... Не ми е бизнес, не ми дреме - Аз съм един авто маниак, просто си гледам интереса и не искам да спонсорирам дейността. Всичко се прави с хора, които не разбират ЕДИНСТВЕНО от Шкода, а разбират "устройството и идеята на механиката", и те присъстват тук в раздел "Бял списък", където знаеш, че наистина се действа качествено и има "файда от ползата" (както казваше един "мармот")!

 

Пийс (peace) или пис (piss) - и двете вършат работа :)

 

 

 

ПП: Още малко ще си стегна гащите с това:

По спецификация, Фабия 2 1.2 HTP 51 киловата - 70 добичета, ЦЕЛИ 3 цилиндъра, събира мАсълце 2.8 литра.

 

От тука, от дъното на картера, ей така ми изплуват ЦЕЛИ два НАПЪЛНО РЕТОРИЧНИ въпроса:

1. 2 литра ли ми наляха?

2. 3 литра ли ми наляха в двигателя?

 

'шот' в багажника нямах туба с "200 грама" масло...

 

Коментар: нивото на маслото си беше 1:1 където си беше и преди (това е физически невъзможно, който е сменял масло знае), по капачката на филтъра си имаше същия прахоляк /вЕрвам, че щеше да има следи, ама нейсе/ (съжалявам, че не снимах, за да си сложа девствения пояс, не просто да си вържа гащите).

 

Аре стига приказки от 1001 нощи, че някой ще вземе да повярва и после лошо (аман от сарказъм тая сутрин - яко ме е напушил). И както казва един друг приятел: "Нали знаеш... ако има нещо... нема нищо."

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да работиш, ако действаш по този начин... Все едно си поредния измекяр! Докато има такива работници, не уважаващи парите и времето на хората, и не показващи никакъв интерес към здравето на колата, която им е поверена за обслужване, няма да имаме нормален авто бизнес. Аз си знам къде не ме лъжат, и там си ходя. Точно на същото место, където и ти ходиш! Интересно защо за 2год, лични 2 коли и още поне 5 по моя препоръка не са имали проблем там? Всичко е ОК и както трябва. Не седя там, не гледам, но имам спокоиствие и съм уверен, че по колата е направено това, за което съм си платил? Срамота, не ми говори за бели страни и какъв стандарт искали майсторите във фирмените сервизи! Нищо не заслужават, от мен левче няма да видят! Достатъчно са ме изклатили за 10год!

 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1522751321088880&id=100000620811780

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft написа:

"Коментар: нивото на маслото си беше 1:1 където си беше и преди (това е физически невъзможно, който е сменял масло знае), по капачката на филтъра си имаше същия прахоляк /"

Ама ти точно си описал моя автомобил след смяната на маслото в ЕТ. Даже се учудих, че няма никакви следи по масления филтър и около него. Може би изсмукват отгоре маслото до капка?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да работиш, ако действаш по този начин... Все едно си поредния измекяр! Докато има такива работници, не уважаващи парите и времето на хората, и не показващи никакъв интерес към здравето на колата, която им е поверена за обслужване, няма да имаме нормален авто бизнес. Аз си знам къде не ме лъжат, и там си ходя. Точно на същото место, където и ти ходиш! Интересно защо за 2год, лични 2 коли и още поне 5 по моя препоръка не са имали проблем там? Всичко е ОК и както трябва. Не седя там, не гледам, но имам спокоиствие и съм уверен, че по колата е направено това, за което съм си платил? Срамота, не ми говори за бели страни и какъв стандарт искали майсторите във фирмените сервизи! Нищо не заслужават, от мен левче няма да видят! Достатъчно са ме изклатили за 10год!

 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1522751321088880&id=100000620811780

 

Съгласен съм напълно с горното. :) Затова, както ти, така и аз, и много други, които ги е страх да си кажат, сме се спасили. Хахаха, тоя дребосък ме изкефи максимално :D

 

 

shaft написа:

"Коментар: нивото на маслото си беше 1:1 където си беше и преди (това е физически невъзможно, който е сменял масло знае), по капачката на филтъра си имаше същия прахоляк /"

Ама ти точно си описал моя автомобил след смяната на маслото в ЕТ. Даже се учудих, че няма никакви следи по масления филтър и около него. Може би изсмукват отгоре маслото до капка?!

 

 

Кимам с глава отрицателно... откъдето искат да го източват, все едно е - щом няма следи по капачката на филтъра - той не е сменян за мен. И както казва един много добър приятел-брат - "все едно да си измиеш задника и да си облечеш нааканите гащи отново" - маслото и филтъра са еднакво важни!

Ако имаме една мръсна цедка, цедим ли през нея вода? Не вярвам - първо я чистим цедката. А относно това дали е цедка все още... Та дори не мога да си го представя, мамка му, как може никой да не си зададе най-глупавият въпрос - абе, деба, ако тоя филтър, понеже е хартиен, се е "сплескал" от работа, събрал е боклука в "порите си" на предното масло, и не осигурява нужното свободно протичане на новото масло, дали двигателя ще се охлажда добре, ще се маже ли редовно, what the fuck - това от филтър се е превърнало в една чиста и проста пречка. Как може да смениш само маслото и да не сменяш филтъра. "По-добре без филтър значи и без това маслото си е достатъчно чисто на пръв поглед". Ама филтъра  не пази единствено от боклук в маслото, а и от стружки от двигателя. Затова и пробката е магнитна, когато маслото се утаи в картера, болтът на пробката събира стружките и става на таралежче, ако има нужда - примерно:

4dc64ccs-960.jpg

 

Щом сменяш маслен филтър, развиваш му капачката, той е закачен за капачката му, по капачката има прах - дори само да се опиташ да сложиш ключа, шапката, паячето, все едно кое използват - СЛЕДИ ВИДИМИ ще има най-малко от ръкавици/пръсти по ръба на капачката и от масло!!! За да няма следи, слагаш една кърпа на капачката отгоре и действаш, но това е ако искаш да не те хванат, когато си решил, че "ще си я караш вечно" тая кола и все пак искаш гаранцията да си ти важи, ама си го сменил сам, за свое нощно спокойствие, нали ;) И като знам "майстор" на когото не му дреме особено, професионално изкривен вече (като докторите, които гледат мозъци и черва и си ядат сандвича и се хилят насреща) - няма как да няма капчица масло никъде, когато този филтър се извади от "леглото му" - той е напоен с масло, по него има доста масло и боклуци винаги...

 

Ето го филтъра на всичките коли какво представлява:

2012-09-05_103939_800-diyoil-jettatdi-fl

 

Ето го и един от възможните ключове:

watermarked_OF_-_059.jpg

 

Тотално никаква следа, след сменен маслен филтър - не съществува! Това е.

 

Който веднъж е сменял масло или е гледал как става - той знае, че дори и да пазиш - няма шанс да не капне грам. Ей Богу, понеже съм малоумен, както споменях "емнайсет" пъти, слагал съм парцали да не се разлее нафта около горивния филтър, защото ме дразни по двигателния отсек да ми мазнее нафта, слагал съм парцали около масленият филтър и съм го слагал директно в торбичка, да не капне... Един професионално изкривен майстор не го прави това. :) Вече съм се поспрял с тия дивотии - почнало е малко да ми е през шнура и все пак, ОЩЕ посягам към парцала и забърсвам всичко, за да не ми стои в глават "баси, там капна и сега 'съм' -15/-20 коня".

 

Всеки да си прави изводите за себе си - да си прави изводите за какво си плаща - мама му стара, няма масло, което да струва 500лв за 3-4 литра + филтър! /Цената я цитирам - ТМ Ауто / Тойота от миналата седмица на една позната на ярис-а - за тая тъпа сапунерка/. С нищо не е по-различно от всички други по-хубави и отбрани на пазара. Аз лично маслото си го пазарувах от Германия сам, но откакто го забраниха да пътува с куриери това нещо, autozone.bg ги открих и разбрах, че вземат от БАШ вносителя - само от там пазарувам! И като се има предвид от написаното по-горе и се вижда какво ненормално същество съм - изводите са ясни - не слагам боклук в двигателя...

 

ПП: И понеже имаше няколко "другари", които коментираха, че колата ми била много скъпа и с изкуствено надута цена - ето затова е "скъпа", а другите са на тези пари по обявите (човекът не е дал стотинка за нищо "скрито"). Същото ще стане и с текущата, ако изобщо я продам, а не я набутам на някого от семейството, когато я сменям, защото вече знам, че е "чук", наистина и всичките й забележки са в миналото ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова си мислите, че ви лъжат отидете и изискайте записите от видеокамерите, всичко друго са празни приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като съм ги искал, все не е работил ДВРа... Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.