Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа смяна на масло


musaka

Recommended Posts

  • Отговори 244
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    34

  • shaft

    26

  • srservice

    13

  • ААнтонов

    11

Най-много писали в темата

Аз пък изрично ще питам, ако си занеса 4л. туба кастрол 5w-30 LL, донесена от Германия, дали ще ми я сложат? В гаранция съм. Филтрите от тях. Няма как 4л. туба при тях да е 172 лв., а в Германия да ми го купуват за 56 евро. Кастрол произведен в Германия, не в Турция.

 

 

И каква е гаранцията при все прочетеното до тук, че ще ти налеят точно това масло, което си им занесъл в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми кат' не ви харесва отивате и си поддържате колата в друг сервиз и когато компютъра каже, че иска обслужване на 2г или 30 000 км. отивате в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да поискам да видя как го наливат в двигателя от тубата. В Софийския ЕТ ходя от 13 гидини. Не споделям негативни емоции към хората там, освен към "БОГОВЕТЕ" от счетоводството :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ София няма ли прозорец от който да се гледа/контролира дейността от клиента?Ако му се виси разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми кат' не ви харесва отивате и си поддържате колата в друг сервиз и когато компютъра каже, че иска обслужване на 2г или 30 000 км. отивате в ЕТ.

 A дали има начин от ЕТ да разберат, че съм сменял маслото в друг сервиз?За филтри и прочие е ясно, че ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ София няма ли прозорец от който да се гледа/контролира дейността от клиента?Ако му се виси разбира се.

3 дена ли да висиш, ако ще сменяш верига с обтегач, съединител с маховик и всички течности(в моя случай без изключение)?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A дали има начин от ЕТ да разберат, че съм сменял маслото в друг сервиз?За филтри и прочие е ясно, че ще се разбере.

Как ще разберат за маслото?

А на филтрите няма да обърнат внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беля, колко пъти да ти го казвам? Никъде в елза, етка и т.н. няма зададен интервал за смяна на ангренажа на твоя мотор. А това на какъв пробег ще се наложи смяната зависи от много неща.Аз съм ти казал това, което аз мисля за правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да си караме хубавите колици и да не се втеляваме.

 

Мисля с моите 12-15 хил. км. на година даже и при спазване на предписанията - тая кола ще ме надживее.

 

Помня, "разбирачите", като купувах старото ми Ауди Б4, викаха - "Остави ги тия А4 1.8Т ... каааак 150 к.с. от ДВГ с обем 1.8" - ей на времето доказа че хората си ги карат без проблеми над 20 години.

 

Радвайте се на живота, на мен ми се струва, пак казвам, че дори и при спазване на гаранционните предписания за техн. обслужване Шкода Октавия 1.4 ТСИ, 150 к.с. може би има живот 15-20 г.

Дано не е при мене на тая възраст де :)

 

Дано по това време да сервизирам ... примерно акумулатора на електрическата ми Октавия  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви препоръки от къде освен ЕТ може да се купи оригинално масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви препоръки от къде освен ЕТ може да се купи оригинално масло?

От Райно в София и неговия сервиз https://www.facebook.com/dasautoservicebg/?fref=ts гарантирам 101 процента за него, маслото му и сервиза безкомпромисен...

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/115823-%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8-audivwskodaseat-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D1%81-%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83-18-%D0%B8-38-%D0%BE%D1%82-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B5-%D0%B1%D0%B3/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви препоръки от къде освен ЕТ може да се купи оригинално масло?

От магазина на VW форума. 4 литра 5w-30, беше по спомен 120 лв. Говоря за туба брандирана VW,AUDI,SEAT,SKODA.

От Райно в София и неговия сервиз https://www.facebook.com/dasautoservicebg/?fref=ts гарантирам 101 процента за него, маслото му и сервиза безкомпромисен...

 

Отворих да погледна и се разсмях на изречението "Ние използваме оригинален тестер на "VAS" и не разчитаме на ЛЮБИТЕЛСКИ софтуер VAG-COM"

Не казвам нищо, вероятно си разбират от работата хората

:)

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата редовно. И си задавам въпроса,защо гаранционните сервизи на Шкода не използват маслата Фолксваген, всички двигатели са техни. Няма масло Шкода! Защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да мъкнат масло от Чехия, като тук дилъра на Кастрол "Мотобул" им го кара на място?

То и това брандираното с VAG е пак Кастрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото няма бонуси от производителя на ВАГовото, а от Мотобул знаят как се "работи" с такива като ръководния персонал в сервиза на ЕТ. Нещо на ръка, екскурзии, почерпки и тн. В България сме колеги... Тука всеки си гледа неговата угодия ;) те ВАГ групата са си направили бранд и марка, ама нашите "специалисти" знаят по-добре, кое е най-доброто за една ШКОДА!

 

Хубаво напират от конкурентна фирма да станат официален вносител... Накрая може и нашите коли да си имат добро място за поддръжка!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем да отворим тема с JOrDItO...гледам познава се с персонала, къде се сервизират гаранционно турбини(ако си мислите, че слагат нови :D всеки път), и алтернатори, стартери и тн ;) ...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гаранционни не мога да кажа как е. Питал съм за извънгаранционна за О1 и варианта беше нова или рециклирана. Може и да греша.

А ако мислиш, че Порше бг е по-добър вариант от ЕТ, то приказката е "От трън, та на глог,че е по-висок" и бонус +20 цените нагоре. :)

Виждам,че доста си им набрал. Аз 2004 година на AGR мотор губех турбото на Витиня. Ходих гаранционно, уж ми смениха дебитомер и пак същото. И пак отивам и стана някаква олелия и ходиха делегация гледаха, мериха и се оказа, че си е оригиналния дебитомер. Оправиха го, но по - късно разбрах,че просто е трябвало да се раздвижи или смени механичен клапан на турбината.

Това е единствения случай в който съм имал грижи там.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, я ми кажи Мотобул не си ли карат маслото от някъде или си го правят в БГ? С оглед коментара ти - за какво да го карат от Чехия... Не, че се прави маслото на ВАГ там де? По тази логика могат и спирачна течност, антифриз и др течностти, а и не само, да си ги прекупуват от друг вносител...!

И 2004та в ЕТ имаше и читави хора в сервиза, за разлика от сега. Тогава и за дефектирала Ламбда сонда на крак ходеха до Чехия, не помниш ли?

Не, не съм им набрал, те ще ми "наберът", ама са ми все тая! Това е публичен форум и всеки има право на мнение, дори и хората с по няколко, и често с нови такива!

 

Малко по-назад казваш, че проблеми си имал само със счетоводителите?!? После се присети за друго, я пак помисли и сподели ;)!

 

За други практики, на които не съм бил пряк свидетел, а само са ми се хвалили приемчици и работници няма да говоря, хубаво обаче че ти си останал доволен. Все пак не може да сме само недоволните и прецаканите ;).

 

Аз не съм чул за недоволен клиент на Порше БГ, напротив, въпреки силната им конкуренция и факта, че се включиха последни на пазара, те са първи по положителни мнения, отзиви и мисля лт ВАГ групата с най-висок пазар дял. Вероятно има защо!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите автомобили с Кастрол ли са от завода? В сервизите на VW също ли наливат това? Нямам такъв и ми стана интересно.

Преди 20-на години марката се уважаваше. Познат ни носеше от Германия в тенекии, като от сирене. В сравнение с Диони и Присти беше класи над тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много изместихме дискусията в темата и ще я заключат накрая. Относно антифриза и спирачната течност, аз лично я купувам само от ЕТ. Цената е приемлива. В Порше вероятно е така,както казваш, но цените на частите и труда са значително по-високи. Маслото е пак 38 лв за литър за Кастрол.

Всеки е свободен да мисли и прави, това което е най-добре за него. В случая тук сме се събрали заради марката Шкода Октавия.

Нормално е да има много и разнопосочни мнения и коментари. Аз лично нямам полза или облага да хваля ЕТ. Само и единствено споделих моя опит с ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите автомобили с Кастрол ли са от завода? В сервизите на VW също ли наливат това? Нямам такъв и ми стана интересно.

Преди 20-на години марката се уважаваше. Познат ни носеше от Германия в тенекии, като от сирене. В сравнение с Диони и Присти беше класи над тях.

Кастрол. лл  2 г, или 30 000 км,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Аз не съм чул за недоволен клиент на Порше БГ, напротив, въпреки силната им конкуренция и факта, че се включиха последни на пазара, те са първи по положителни мнения, отзиви и мисля лт ВАГ групата с най-висок пазар дял. Вероятно има защо!

Имам съсед с Пасат, който е страшно недоволен, защото на двугодишният му гатанционен Пасат трябва да сменят DSG-то, а те отказват.

В сервиза на Ауди вместо да сменят една част за 300 лева ти правяр ремонт за 1200 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така може много да си говорим, за някой нещо си и тн. Тия неща, за да са точни се казват от 1ва ръка... 

 

Пс. И аз имам приятели, изключително доволни от сервиза на Порше БГ. На други места са им искали 2но-3но повече пари за един и същи ремонт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.