Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа смяна на масло


musaka

Recommended Posts

То така може много да си говорим, за някой нещо си и тн. Тия неща, за да са точни се казват от 1ва ръка... 

 

Пс. И аз имам приятели, изключително доволни от сервиза на Порше БГ. На други места са им искали 2но-3но повече пари за един и същи ремонт!

И двете коли са от първа ръка, Аудито е старата Q5ца, която сега я кара брадчеда, а Пасата е съсед който седя два месеца в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 244
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    34

  • shaft

    26

  • srservice

    13

  • ААнтонов

    11

Най-много писали в темата

На мен също ми предстои първа смяна на масло на автомобил в гаранция.

Като чета за съмненията в качеството на услугата в повечето колеги съм силно притеснен за любимия си автомобил.

Има ли вариант за смяна на маслото в доверен сервиз/бял списък/ и да важи гаранцията.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от тук пишещите сменял ли е масло за първи път на Октавия 3 дизел на около 30 000 километра, и преди да го е сменил колко пъти е доливал и колко? Моля да сподели опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на мойта Ок3 дизел е направих на 24000 км. и до тогава не беше барала масло па камоли да съм доливал. Но се бях запасил с 1л. масло Кастол лл в багажника за всеки случай. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6CR 105 харчи масло, за другите незнам. На 30 000 - 800-900 грама със заводското. 15 000 след смяна още не е светвала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно се замислям изобщо да не стъпвам в Еуратек!

Иначе това ми е трета шкода,но май просто съм имал късмет!

Редактирано от gpandreev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете, колко ви е труда за смяна на масло и 4-те филтъра труда ме интересува най-вече и общата стойност на фактурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш довечера или утре мога да ти кажа на Супърба 2,0 TDI, масло и всички филтри, по спомен беше около 400 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Някой от тук пишещите сменял ли е масло за първи път на Октавия 3 дизел на около 30 000 километра, и преди да го е сменил колко пъти е доливал и колко? Моля да сподели опит

О3 Скаут 150к.с. 2.0тди пробег 22500, 2 смени на масло, разход около 1л/10000км, който на мен ми се вижда множко. Карам нормално, не "рацерирам".

При Вас как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О3 2.0D на 30 хиляди смених, като съм долял 1л. Втората половинка беше малко преди 30-то.

Редактирано от PRR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Какви 80-90 000, аз на 10 000-12 000 го изхвърлям и слагам нов. Особено в "чиста" София е абсурд повече от 15 000 км. за филтъра на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъкаа... Хахаха. Джими, сложили са ти боклук-маслото, брат... Шел е най-големият тънък боклук, затова е хх пъти по-евтино. Следи дали няма да ти го изхарчи сега до 15 000км.

 

Това с “не е по спецификация на колата и да не се сменя на 15 000км, защото е вредно“, вероятно и т.н - just made my day. ;) също и това с филтрите... Уникално.

 

Съгласен съм с това, наистина, но само ако бяхме някъде в чиста страна, където не се мият улиците само преди избори, от цигани, които нямат идея какво правят и мият от тротоара към средата на платното (така миеха преди две вечери - застанали откъм шахтите до тротоара и с маркуча към средата на платното бутаха камъните - лично минах през няколко камъчета, а с 18ките се усеща всяка неравност) - тогава може и да изкара 90 000км, който и да било филтър, да...

 

Имам приятел, който пътува до Германия често - беше измил колата там, тръгнал си за България и като го видях колата беше чиста, все едно сега я е мил и го “бъзнах“, че е много чиста. След три дни каране тук пак го видях и го питам къде е ходил на офроуд... Той се усмихна и каза “по работа из улиците на София, Венци“. 2000км чиста кола, 200км в София стана страхотна кочина - “не се виждаше къде й е прозореца“, деба.

 

Който и да е !хартиен филтър! в нашите условия повече от 15-20 000км да стои в двигателя и да работи все още си е жив късмет, лично за мен. Всяка година, независимо от пробега, всичко сменям и не се е “трошило“ нищо-никога. Всичко си иска поддръжка и обслужване. Максимата, която работи винаги много добре е “пари за обслужване, отколкото пари за ремонти“. В софтуерните среди е същото, но много хора го пренебрегват и после ми реват. Казвам го от опит. С всичко е така.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Да споделя и моите "премеждия,

Октавииката е на година и половина. Миналата година лятото направих 15000 и като повечето колеги тук реших да сменя маслото. В ЕТ останаха изненадани че искам такава интервенция, но аз давам парите и си е мой проблем. Заявих че искам (ако има такова) да ми слоожат не лонг лайф а стандартно масло за 15к и съответно да пренастроят компютъра за този интервал - ОК, няма проблеми. Избрах си кастрол, платих си като поп и всеки по пътя си (относно филтрите, нищо не смениха, даже и маслен ).

Преди месец направих заветните 30000. Отново,при посещението ми в ЕТ (при друг приемчик този път), заявих че съм с масло за 15к и искам отново такова. Доста странно ме изгледа, как така. Погледна с какво масло съм, направи сверка в системата и заяви "Това масло не е по спецификациите на автомобила. Ако се беше случило нещо с двигателя за тези 15000 км, гаранцията нямаше да поеме щетата!" И почнаха едни дискусии,ама кой, ама как така. В крайна сметка ми заяви (и обеди явно) че трябва само с лонг лайф да се кара. Обаче поради желанието ми да си го сменям на 15000 този път сложих масло на Шел, което е почти двойно по-евтино от Кастролското (с моето каране след 7-8 месеца тралябваше да се изръся с над 200 лв. ако беше кастрол). Та сега си джиткам с Шел и след 14000 отивам да го сменям (този път обаче и филтри). И дано да няма дертове с него.

П.П. Да споделя нещо във връзка с обслужването на автомобилите. Филтъра на купето по принцип трябвало да се сменя на 60 или 90 хиляди май. В България поради мръсния ни роден въздух, от ЕТ са си решили да е на 30000. При мен още след 20000 почна да ми духа вътре много тегаво. Сега след смяната е съвсем различно, все едно не съм имал парто/климатик преди това. Та затова, мой съвет, който може да го сменя по често. Дори и да не е при тях (просто виждаш каква марка е точно и все ще се намери в някой магазин)

Поздрави!!!

 

Аз малко се обърках ....

Значи ... Колата ти е гаранционна и ти си сменяш маслото в официален сервиз ? Източват ти старото масло , сипват ново и НЕ се сменя дори и маслен филтър ?!?!  :dash: , че даже и ти казват че не е сменен... Това е някакво ново нещо сигурно  :nea:

След това при следваща смяна , някакъв служител ти обеснява , че ако ти се е бил счупил мотора , нямало да ти покрият гаранция .... защото си си сменил маслото в официалния сервиз и то със закупено от тях масло и сменено при тях !?!? Това вече тотално ме шокира !

Признавам си ... Ако на мен някой ми беше обяснил нещата така и то в официален сервиз , незнам как щях да реагирам ! Със сигурност щеше да има "цирк"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти какво плати при смяната на маслото? Нещо не ми се вярва да не са ти сменили масления, отделно ти как разбра, че не са? А за шела.. и аз не бих си го сложил на колата, НО имаме служебни коли дето вече гонят 300 000 км пробег, обслужват се по заводските предписания и нямат проблеми! Та ми е интересно как така ги пръскат от каране тези коли и нямат проблеми, а тук все на някой нещо му е криво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти какво плати при смяната на маслото? Нещо не ми се вярва да не са ти сменили масления, отделно ти как разбра, че не са? А за шела.. и аз не бих си го сложил на колата, НО имаме служебни коли дето вече гонят 300 000 км пробег, обслужват се по заводските предписания и нямат проблеми! Та ми е интересно как така ги пръскат от каране тези коли и нямат проблеми, а тук все на някой нещо му е криво...

Мдааа... Това доказва, че колите са здрави. Иначе виждаш ли разликата - в чужбина се отказват от тях на “1млн км“ и идват при нас, а тук на 300х.км. И ако им няма нищо - супер. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, служената кола е най-здрава. Интересно защо ли аз знам за няколко с проблеми още на 200та х км и все са Шкоди обслужвани в БГ, служебни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, служената кола е най-здрава. Интересно защо ли аз знам за няколко с проблеми още на 200та х км и все са Шкоди обслужвани в БГ, служебни?

 

И държавната и държавната ( ама вече няма такива :D ).....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е масления да се смени

Сменяш сервиза и всичко е наред ;) Най-близкия до СФ е в Благоевград, външен е, но обслужва и гаранционни Шкоди! Там гафове не стават...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Да споделя и моите "премеждия,

Октавииката е на година и половина. Миналата година лятото направих 15000 и като повечето колеги тук реших да сменя маслото. В ЕТ останаха изненадани че искам такава интервенция, но аз давам парите и си е мой проблем. Заявих че искам (ако има такова) да ми слоожат не лонг лайф а стандартно масло за 15к и съответно да пренастроят компютъра за този интервал - ОК, няма проблеми. Избрах си кастрол, платих си като поп и всеки по пътя си (относно филтрите, нищо не смениха, даже и маслен ).

Преди месец направих заветните 30000. Отново,при посещението ми в ЕТ (при друг приемчик този път), заявих че съм с масло за 15к и искам отново такова. Доста странно ме изгледа, как така. Погледна с какво масло съм, направи сверка в системата и заяви "Това масло не е по спецификациите на автомобила. Ако се беше случило нещо с двигателя за тези 15000 км, гаранцията нямаше да поеме щетата!" И почнаха едни дискусии,ама кой, ама как така. В крайна сметка ми заяви (и обеди явно) че трябва само с лонг лайф да се кара. Обаче поради желанието ми да си го сменям на 15000 този път сложих масло на Шел, което е почти двойно по-евтино от Кастролското (с моето каране след 7-8 месеца тралябваше да се изръся с над 200 лв. ако беше кастрол). Та сега си джиткам с Шел и след 14000 отивам да го сменям (този път обаче и филтри). И дано да няма дертове с него.

П.П. Да споделя нещо във връзка с обслужването на автомобилите. Филтъра на купето по принцип трябвало да се сменя на 60 или 90 хиляди май. В България поради мръсния ни роден въздух, от ЕТ са си решили да е на 30000. При мен още след 20000 почна да ми духа вътре много тегаво. Сега след смяната е съвсем различно, все едно не съм имал парто/климатик преди това. Та затова, мой съвет, който може да го сменя по често. Дори и да не е при тях (просто виждаш каква марка е точно и все ще се намери в някой магазин)

Поздрави!!!

 

Колега,  Доколкото разбрах автомобила е на около 30000 км , за тези км. си сменил масло три пъти, (филтри не) и в автомобила ти е наливано три различни масла,заводски са с CASTROL LL ти си налял некЪв CASTROL (предполагам за О2),и сега си сложил най-доброто "SHELL" .БРАВО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш сервиза и всичко е наред ;) Най-близкия до СФ е в Благоевград, външен е, но обслужва и гаранционни Шкоди! Там гафове не стават...

 

защо той колегата си го е написал - "В ЕТ останаха изненадани че искам такава интервенция, но аз давам парите и си е мой проблем"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.