Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа смяна на масло


musaka

Recommended Posts

  • Отговори 244
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    34

  • shaft

    26

  • srservice

    13

  • ААнтонов

    11

Най-много писали в темата

Твои колеги се провокирали това мое мнение, на база неприятен личен опит. Както се вижда, не съм само аз! Нормално е да не ти е приятно, да се говори така за ЕТ, разбирам те, затова искаш да се оправдаваш. Никой обаче не говори за теб, лично, и за сервиза, в който ти работиш, така че нямаш причина да се обясняваш. Не разбирам защо коментираш неизвестните за теб действия на колеги в СФ? Бонус точки преди заплата ли ти дават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбираемо е свестен човек да защитава този дето го храни.Не е общоприето служители на ЕТ /разбирайте го  фирма представител на форумна марка/ да участват във шкода форум.Поне така е в Европа и по други форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да Ви кажа, фирмата в която работеше баща ми завъртяха 20тина шкоди за няколко години и никога не е имало абсолютно никакви проблеми. И като казвам това имайте предвид, че той се е занимавал с покупка-продажба и поддръжката на всичките. Не знам каква е причината, може би приятелските отношения и работата само с определени приемчици и дилъри, а може би си е и до самия човек, личната му кола е пак Шкода О2, и пак никога не е имало проблеми, напротив. Моята Шкода все още е на 5000, като стане на 15 ще разбера. Имал съм 1 претенция гаранционна за неща които не бих и предположил че може да сменят(примерно разстегнато ластиче на джоба на седалката - направо нова тапицерия) погледнаха и направо нови части. Пак ще кажа че при определен приемчик ходя и съм изпратен при него...незнам дали това има значение. Според мен, ако някой се държи арогантно и невъзпитано с персонала е напълно възможно да се случат такива неща(това не ги оправдава разбира се). Другият вариант е накой "майстор" да е бил недоволен от работодателя си и да прави мизерии(което пак не оправдава липсата на контрол). Мисля, че това, което се е случило на колегите са единични случаи.

Редактирано от tribaleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Аз лично маслото си го пазарувах от Германия сам ...

От къде? Моята направи 1 година и 15 хиляди км. Ходих в 2 дилъра да питам за годишно обслужване и в двата ми казаха да съм чакал колата да ми каже. Настроена е на дългия интервал 2г./30000км. Въздушният филтър и той не се сменял още. Все се каня да го видя на какво прилича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде? Моята направи 1 година и 15 хиляди км. Ходих в 2 дилъра да питам за годишно обслужване и в двата ми казаха да съм чакал колата да ми каже. Настроена е на дългия интервал 2г./30000км. Въздушният филтър и той не се сменял още. Все се каня да го видя на какво прилича.

 

Купувах го от човек с магазинче, който вече не се занимава явно. Пращах и един приятел да ми вземе туба последният път, защото бяха забранили транспорта на масла по пощите... и мисля, че още тогава му беше споменал, че спира дейност... сайтът не му работи вече, няма и нищо в ибей профила, нищо няма. ВИНАГИ получавах фактура и т.н., както си трябва. В бришкода го имаше като партньор - вече го няма никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=22175&start=1004

 

 

Интересно масло е Амсоил. Колегите от субару клуба са направили и тест след 7х км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша и аз малко по темата. Първа Октавия купувана чисто нова от София Еуратек 29 0ктомври 2006 на 8 километра я взехме, в момента е на 140 000 и винаги е сменяно маслото в Иван Иванов - Добрич представител на Шкода с Шелско, никога не е светвала лампа за маслото, три - четири пъти е доливано при проверка от мен, Маслото винаги е сменяно на или около 15 000 километра, заедно с 4-те филтъра - маслен,горивен, въздушен и купе. Колата е в прекрасно здраве винаги са ми изписвали 4.5 литра масло. Питах как дават го 3.8, а винаги ми изписвате 4.5, ами 3.8 щеката е на минимума или малко под него и за това се слага още. Изключително доволни сме от колата, баща ми взе новата Октавия 3 2.0 дизел DSG през 2014 края на Април. Доста я покарах аз покрай няколко Добрич - София - Добрич хареса ми, но поведението на ДСГ - ме дразни, можеха да го направят по-добре, за бензинова кола съм сигурен, че ще  е далеч по -добре според мен за такава е проектирано. Та чета тука темата и викам на баща ми да сменим по рано маслото, защото всички така правят. На 27 000 го сменихме, като преди това на два пъти доливахме общо 1 литър някъде отиде, единия път около 17 000 километра, другия около 25 000 и един път антифриза светна и в казанчето нямаше поне не се виждаше нищо. Питахме защо така, ами защото в завода слагали по малко течности, а специално за маслото, защото 90% извънградско и по-бързо сме карали, което е така и аз така си го обеснявам. Сложиха Шелско масло лонглайф еквивалент някакъв 0-30 май бегло видях фактурата, ще видим сега как го пипа. Малко за антифриза ми стана интересно, защо така го дръпна изведнъж.... 

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да защитавам никого, но ако беше чак такъв боклук Шелското и примерно работят с това масло 505 01 и 507 00  от толкова години и най-вероятно имат опит и наблюдение, цената не знам колко е разликата и каква е печалбата, кой е дистрибутор, да го бяха спрели да го предлагат и да го заместили само с Кастролско. Пак казвам не знам какви са игрите - печалбите изгодите да предлагат толкова години Шелско масло, вместо уж по-доброто Кастролско... Някой запознат, да обясни разликата в цената с едното и другото и грубо изгодата колко е голяма, да набутват на хората Шелското...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша и аз малко по темата. Първа Октавия купувана чисто нова от София Еуратек 29 0ктомври 2006 на 8 километра я взехме, в момента е на 140 000 и винаги е сменяно маслото в Иван Иванов - Добрич представител на Шкода с Шелско, никога не е светвала лампа за маслото, три - четири пъти е доливано при проверка от мен, Маслото винаги е сменяно на или около 15 000 километра, заедно с 4-те филтъра - маслен,горивен, въздушен и купе. Колата е в прекрасно здраве винаги са ми изписвали 4.5 литра масло. Питах как дават го 3.8, а винаги ми изписвате 4.5, ами 3.8 щеката е на минимума или малко под него и за това се слага още. Изключително доволни сме от колата, баща ми взе новата Октавия 3 2.0 дизел DSG през 2014 края на Април. Доста я покарах аз покрай няколко Добрич - София - Добрич хареса ми, но поведението на ДСГ - ме дразни, можеха да го направят по-добре, за бензинова кола съм сигурен, че ще  е далеч по -добре според мен за такава е проектирано. Та чета тука темата и викам на баща ми да сменим по рано маслото, защото всички така правят. На 27 000 го сменихме, като преди това на два пъти доливахме общо 1 литър някъде отиде, единия път около 17 000 километра, другия около 25 000 и един път антифриза светна и в казанчето нямаше поне не се виждаше нищо. Питахме защо така, ами защото в завода слагали по малко течности, а специално за маслото, защото 90% извънградско и по-бързо сме карали, което е така и аз така си го обеснявам. Сложиха Шелско масло лонглайф еквивалент някакъв 0-30 май бегло видях фактурата, ще видим сега как го пипа. Малко за антифриза ми стана интересно, защо така го дръпна изведнъж....

 

Споко, тия коли са здрави доста до 150 000км (горе-долу толкова изкарват без проблеми и гаранции и т.н.) :) Минеш ли обаче към 200 000... ако погледнеш двигателя вътре как е - сигурно няма да е яко :) Показваха някъде из нета братята руснаци отворен двигател на Мерцедес - не беше красива гледка, а беше на смешно малко километри - с лонг лайф каран и сменявано когато покаже... Та така :) Смени шел-а, то и с олио ще върви без проблеми, стига да е по-гъсто, но не виждаш как се захабява двигателя. И все пак - това е д'железо, което колкото и да го пазиш - все, когато тръгне да мре - си намира втори собственик и той да псува, нали... Така става в практиката ;)

 

 

Аз не искам да защитавам никого, но ако беше чак такъв боклук Шелското и примерно работят с това масло 505 01 и 507 00 от толкова години и най-вероятно имат опит и наблюдение, цената не знам колко е разликата и каква е печалбата, кой е дистрибутор, да го бяха спрели да го предлагат и да го заместили само с Кастролско. Пак казвам не знам какви са игрите - печалбите изгодите да предлагат толкова години Шелско масло, вместо уж по-доброто Кастролско... Някой запознат, да обясни разликата в цената с едното и другото и грубо изгодата колко е голяма, да набутват на хората Шелското...

 

Знаеш ли защо - договори с доста добри солени неустойки. Цената е смешна, на която го вземат - за стотинки е. Изкарват доста пари от едно литърче, а договор за доставка хх години + доста солидни неустойки - не да го продават, ами няма да се откажат цял живот, стига кочините да изкарват по 150 000км - хем за производителя на колата е изгодно (ще си купиш нова, като тая умре и ще продължиш да плащаш), хем за производителя на маслото е ок - ще има "нов" продукт, който да се пласира и така вечно се въртят...

 

Пак казвам - говоря от опит - разработвал съм бранд на дубайска фирма за "хибридни лубриканти", които изнасяха тонове/контейнери за Либия. Ползваха бг фирми за пакетиране, производство на туби и т.н. Всичко е с обвързващи договори - тези играеха с правителството на Либия. Това е.

 

За качеството на маслото - нямам идея, не съм искал, не съм го пробвал. Имаше си всичките сертификати за качество, всичките стандарти си покриваше и т.н. Говоря в минало време, защото нямам идея какво се случва в момента с фирмата. Същите са и големите - този човек поръчваше от BP, доколкото знам.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото Шел, не е от най-качествените, да не кажа, че е боклучаво. От моят опит с него знам, че твърде бързо си губи качествата (каквито и да има в началото, след няколко хиляди 2-3-4 000км вече ги няма). Моята бивша Шкода, беше на около 4-5 000км, мисля, че не е била повече, когато за първи път ми светна лампата за маслото. Аз си мислех тогава "нова кола - няма какво да й гледам пръчката, това да не е стар кошник и да го харчи". Да, ама не. Ошашках се в първия момент и почнах да гледам, да няма теч ;) Писнало ми е да я разказвам тая история, вече не помня колко-какво и как, но помня, че отидох и търсих същото масло, ама вече беше отпаднало от производство, намерих неговият заместител, който пак беше на Шел - същия боклук, но в нова тубичка.

 

Налях над 1 литър, спомням си, че целия го събра, след което, след няколко дни ходих и си купих още един - до първата смяна, която направих на към 11 000км в ЕТ - само доливах! Сигурно над литър и половина съм долял. Направих смяната, защото не разбирах тогава особено много - пак с Шел, обаче в ЕТ го наливаха "тайно" от бидончета в туби, които се "правят", че ти ги отварят под носа. От тогава колата ми не е стъпила там. До 22 000км, мисля, че го карах това масло и пак доливах като ненормален. Писна ми и си го смених сам с друга марка и забравих какво е доливане с !литри!... доливал съм 200-300мл най-много.

 

Това е масло, което става черно и на !бензинов двигател! - и това съвсем не значи, че това масло има свойствата да "мие"... по-скоро има свойствата да цапа двигателя. Колата работи по-шумно с него, по-тънко е от конкуренцията - отваряте един Data sheet на две масла - Шел и Мотул, например - и четете какво пише там... има тестове по нета бол. На Фабията избрах да е Кастрол, платих си за кастрол, обаче като не смениха филтъра (сам си го смених - "тайно") - изхвърлих го и сложих друг кастрол.

 

Пак казвам - всеки си слага, каквото си реши и колкото мисли да я кара колата. Едни слагат масло от кауфланд и било най-доброто, други, като баща ми, на 25 годишна кола слага масло от 6-8лв/литъра и няма претенции изобщо, от години го кара и не харчи и милиграм от смяна до смяна. Избор има много.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи какво излиза,не е проблем маслото а ЕТ, дето го преливат в туби? То малко смешно ама де да знам, може и да е вярно.

От дни чета колко са зле ЕТ,направете оплакване до Шкода,обосновете твърденията си а не гърмете напразно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, който дава много акъл... :) тези, които сме го видяли сме направили каквото трябва, няма нужда от излишен акъл. И си личи, че не разбираш - трай си по-добре. Оплакване до Шкода е смешна идея, когато има монопол и то е така с цел, само да знаеш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те виждам какви глупости пишеш и ми става ясно колко разбираш :eusa_liar:

Акъл не ти давам,ти имаш в излишък! Просто си смешен интернет Гуру разбираш от всичко или греша? 

Не го приемай като заяждане,далече съм от тази идея.  

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палец. Не може да ме обиди човек, който няма абсолютно никакво значение за мен.

 

Не разбирам от нищо, да не вземе някой да се върже на изхабените по-горе писаници по страниците. Както казва един приятел “горе главата и гледай шашаво“ - така е най-добре винаги.

 

ПП: В общите условия към гаранцията пише, че не носят отговорност за течности, които наливат в агрегатите. Защо тогава не мога да си занеса масло, и точно обратното, ако може, гаранцията защо ще отпадне в такъв случай. Още един парадокс... Спирам, че ми стана тъпо... Крайно време е. ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам накратко - ако си платя за Кастрол ще ме изклатят ли пак или шанса е по-малък?

 

Ми аз си плащам за Кастрол от туба и не ме клатят :)

Даже днес им оставих Фибията на 9105км и нищо не ми казаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, който дава много акъл... :) тези, които сме го видяли сме направили каквото трябва, няма нужда от излишен акъл. И си личи, че не разбираш - трай си по-добре. Оплакване до Шкода е смешна идея, когато има монопол и то е така с цел, само да знаеш. :)

Изобщо не е смешна идея оплакване до "Шкода"! До колкото съм запознат, преди 2-3 години нещата са били на ръба Еуратек да приключат със Шкода. Точно това иска системата да си мислиш "няма смисъл"....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имам в предвид. Но той смята че му наливам акъл. Има си легални начини за оплаквания, а не драскане по форумите. Заставаш със факти и адресираш правилно И настояваш за отговор.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милене, благодаря!

Ще искам и аз Кастрол, от няколко места чувам препоръки.

 

Горивата на Шел като маслата ли са?

 

Напоследък зареждам в Шел и не намирам разлика спрямо Еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.