Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за конкретни обяви


dedeff

Recommended Posts

Най-лошото е, че има хора, които се връзват на тия всичките глупости и сляпо вярват, че колата е на 167 000км, например, на 21 000км и 11 000лв - тя е чисто нова на 21 000км, ако ще да е 1930та година... тя и на 55-75 000км е чисто нова... :( Наскоро разбрах от един приятел, че си е купил кола, защото била регистрирана и решил, че е от първи собственик - ама колата е модел 2006-7, а регистрацията е СВ :) И вика "Заблудих се много, гледам, че е София, а тя е нов внос и е с редица проблеми..." - има хора, които се връзват все още... и даже другата хитрост е да се регистрират СО, КН, ВР, М и т.н. - защото там са си все СО, КН, ВР, М и в по-малките общини не се усеща толкова много, отделно, че 95% от "джамбазта" е от тези райони, обаче който гледа последните две букви и направи една крива сметка - лесно се разбира, че скоро е регистрирана колата, още преди да видиш големия талон, че е от 2-3-6 месеца в България :)

 

Така де... такива работи...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://bonevcars.mobile.bg/колеги как ви се струва тоя екземпляр,искам да попитам по принцип феслифта не  се ли произвежда до края на 2012г. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С беля кола от Италия бих си отварял очите на четири, особено Шкоди, защото може да е била служебна, а най-лошо да е била ТАКСИ! На скоро гледах 530 ХD E60 бяло комби такси италианско с доста екстри...., а километрите не ги коментирам колко бяха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... като видите, че я няма кората на двигателя отгоре - не Ви ли спира нещо? Аз не искам да гледам такива обяви изобщо... например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ме притеснява този факт,въпроса е дали всичко е наред под кората  :(  :(  :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ме притеснява този факт,въпроса е дали всичко е наред под кората  :(  :(  :(

 

Нали за това говоря :P

 

Причините:

1. удряна кола и кората е строшена - нова струва мама и тата... айде без кората ще се продадееее...

2. оф, по тоя двигател трябва да се работи, че малко умря - отваряме го - хвърли я тая кора някъде там в шкафа, че 20 дена ще го работим - после колата остава без кората... ?!?!? = Мърлява работа... а по двигателя каква ли ще бъде? :)

3. най-приятната причина е -> я кора, чакай, че на мене ми трябва точно такава /като с акумулаторите - изчезващи, докато колите са на автовоза/ - и хоп, вече е без кората... но това е най-добре, ако е така... но какъв е процентът на вероятност?

 

Ще е и по-шумна такава кола, защото на кората има изолация, която хем топли отгоре двигателчето, хем обезшумява доооста! Тествано е.

 

Та така... не бих гледал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

https://www.carsontheweb.com/bg/car/info?auctionId=1863985#какво бихте казали за тази колица цаната до БГ излиза 13400лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен търси 2.0 tdi дори и помпа-дюза ако е BMM е отличен вариант аз това бих предпочел пред 1.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.