Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

покупка на Октавия 2 1.6 ТДИ 2011 105 пс


grfighter

Recommended Posts

Очевидно километрите са далечко от истинските, то това е вярно за почти всяка внесена кола. Не означава непременно, че е мега боклук. Нека човекът ходи да си я види и направи съответните проверки и си договори ценичка, ако иска.

 

Тъпанарски са изпълненията на продавача в случая с ВИН-а, наистина понамирисва малко.

 

Иначе ако състоянието й е приемливо колата си е чукче - нисък разход и много добра практичност, точно каква авторът търси. Ако се кара умерено и с постоянна скорост съвсем спокойно може да стигне 5-6 разход извън града, в града 6-7...много зависи от десния крак :)

 

Иначе Шкодите държат много цена...мамицата им! :plate_skoda:  Дизайнът много повече издържа на времето от други марки, а практичността ВИНАГИ е фактор...тоест багажника и вътрешното пространство, сравнително евтините поддръжка и нисък разход.Затова са супер търсени и на старо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките не са много ясни , на място ще се види.
Отворих тази тема за съвети какво да гледам на огледа и отзиви от хора който имат наблиодения от този модел.
Познат от друга автокъща който познава тази автокъща която се предлага автомобила ми каза че хората са печени и внасят коли само с реална история.Така че не е невъзможно километрите да са нереални.

В Германия има същата на 87.000 километра за 6600евро почти еднаква

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233551526&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxMileage=125000&maxPrice=7000&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1&fnai=prev

Така че си е късмет според мен. Утре ще ви дам повече инфо след като я огледаме.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените на колите в Германия са добър ориентир. При твоята обява, наистина смуващи са лошото качество на снимките, шофьорската седалка и отказа за ВИН. Успех ти пожелавам с колата! Ако ти хареса вземаш! Младата кола си е млада, колкото и да е карана, колкото и да хвалят по старите модели, те все някога ще свършат и с интерес чакам избора на феновете им след години!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тази кола не е на 60 000км, не е. На колко е, си е божа работа, аз бих заложил 160. Аз лично никъде не виждам протрити седалки, или скъсан подлакътник. Снимките с телефон са доста измамни, трябва да я видиш на живо първо.

 

Това че понякога изпадат евтини оферти е така, само че те не идват от прекупвачите. Дори и джамбазина да я е взел на ниска цена, ако колата си заслужава ще я продаде на висока тук, с по-голяма печалба.  В общи линии получаваш това, за което плащаш. Съгласен съм с колегите, че Шкодата като цяло държи цена, а 13 хил. е под средната цена за Октавия от тази година с това оборудване.

 

Ремъка на 1.6 CAYC се сменя на 180хил.км. Което е без значение, за кола с неясна история, ти задължително трябва да го смениш след покупката.

 

Ако смяташ да я караш предимно градско, си объркал колата като цяло. Заради DPF-а постоянно ще влиза в режим на регенерация, което вдига разхода, и прави колата малко неприятна за каране. Да не говорим че, този DPF може да си е изпял песента и да ти се наложи смяна. Това няма общо с пробега на колата, а с начина на експлоатация. Моята е на 170хил и филтъра е в добро здраве, но карам предимно извънградско.

 

Друг скъпоструващ ремонт е смяната на съединител и маховик, но то при всички TDI е така.

 

По принцип от производителя дава да се ползва с някакви лонг лайф масла, с пробег до 30 000, но според мен това е мъка за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, това, че за 10 г имам 450 мнения , а не хиляди мисля значи, че не пиша просто ей така.

Аз продължавам да смятам, че Шкода се обезценява изключително бързо. Примери много мога да дам, най-пресният е, че един приятел си продаде колицата (първи собственик) за 6000 на 100 хил.. Изключително запазена. С моята кола мога да дам друг пример колко ми предлагаха, но ще замълча. Друг познат ЕДВА си продаде 02 на 40 хиляди за 12.

Това, че ти си намерил човек, ( да не кажа друго) , който ти купи твоята за безбожно много пари нищо не значи.

Дай повече примери, колега. За 10год във форума се чудя, как можеш да имаш грвшна представа за цените на вторичния пазар - конкретно о1, о2, ф1, ф2, с1 и с2. Проста съпоставка със средните цени на всеки един пазар в Европа показва, че о1 е по-скъпа от г4, бора и често от Пасат на вторичния пазар, и с по-ниска първоначална цена! Говоря за аналогични модели като мотори и изпълнение. Същото е валидно и за останалите. Поправи ме, ако бъркам.

 

Началото на годината продадох с1 2002ра, 1.8Т за 6х лв на 200х км... Дори ме чака 2мес клиента, да намеря друга кола на сестра ми. Без пазарлъци, с дребни забележки и без дори да пускам обява. На улицата се случи всичко, попитаха ме прпдавам ли я и за колко, казах 6х лв без каско и гражданска, с калпави гуми и за обслужване. Колко струва един пасат от тази година, знаеш ли?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалката не е протрита, премачкана е на снимката с поглед предна шофьорска врата. Просто според мен е карана на къси разстояния, влез излез, всеки ден по няколко пъти от тежък човек.

Моята беше на 5г Фабия дизел на 190000км, седалките са перфектни, няма регенерация и подобни проблеми, маслото колкото сипеш, толкова източваш, карам всеки ден, избягвам къси разстояния под 15км и държа в обороти.

Аз гледам снимките от телефон и на подлакътника забелязвам нещо, но не мога да определя.

Най-вероятно километрите не са истински, но това не значи, че колата не става.

Нека си я огледа колегата и реши, понякога колкото и да се стараеш да не се прекараш съдбата си казва думата.

Аз класирам колите така, без значение марка и класа:

- нова, закупена от страна, като Германия и подобни

- втора употреба до 1-3 години, пак от там, докарана на ход с немски номера

- нови, България и източния блок

Всичко по надолу в класацията са коли преживяли случки, които в техните държави не се оправдават средствата за възстановяване, но благодарение на нашите предприемчиви автоджамбази те получават втори живот!

Успех, колега! Да се похвалиш след време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път казвам... Хвърляте боб, 2ра ръка кола не се избира по снимки! Още повече, че има фотошоп...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше перфектна. Огледах я хубаво направих тест драйв. Всичко беше супер запазено вътре и на предната седалка имаше едно петно просто!Подлакътник беше добре. Това е нормално все пак е втора ръка кола.Впечатление ми направи че под седалките беше адски мръсно (прах). Проверих за удари и видях от вътрешната страна на бронята имаше една дебела пластмаса която беше счупена, но ламарините всичките от вътре бяха равни не се виждаше следа от удар. Може би да е била ударена но само бронята. 

Но съмнително беше че двигателят беше мит и няма сервизна книжка да доказва пройзхода си, в Шкода провериха вин номера но немогат да видят историята на колата. Какво е било сменено досега и колко километри са минали никой незнае. Но определено на място може да се изненада човек че колата изглежда супер запазена.

Сега дали за навъртяни километрите, дали е била крадена или катастрофирана никой неможе да каже. Честно казано разколебах се малко..Ще изчакам някоя оферта може би и да има DSG.. :)

Редактирано от grfighter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е била твоята, не съжалявай! НоватА ни кола трябва да ни грабне с нещо и това да продължи, поне няколко месеца!

Весела вечер и посрещане на 2017, успех и на пътуващите, особено към Бургас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

регистрирах се във форума точно заради тази кола.

Видях обявата по интернет вчера заедно с вуйчо ми (той отдавна си търси октавия) и решихме да отидем до Пловдив да я погледнем, понеже сме на 60 км. от там. Колата беше затрупана със сняг отстрани на вратите и личеше, че няколко дни не беше отваряна. Момчето, което работи в автокъщата разчисти снега и я запали веднага. Каза, че от една седмица не са я палили. Акумулатора Варта - не знам дали е оригинален за Шкода, външно и вътрешно изглеждаше супер. Изчетох цялата тема и имам някои въпроси: 

1. Колегата, който е публикувал темата пише, че на са му дали ВИН - на мен ми предложиха да го снимам и ако искам да я проверя в Шкода - ето го и него - TMBCT61Z2B8006620.

2. Колата в обявата е на 56700 км., а на таблото показваше 50400. От автокъщата дори казаха, че имат сервизна книжка и я донесоха но не съм я разглеждал, защото не бяхме взели пари да я купуваме. Шефът на автокъщата ми каза, че я е проверил в сервиза на Шкода и е била перфектна. Възможно ли е сервизната книжка да е направена в последствие?

3. Питах го дали цената се коментира и ми каза - давай 13000 и я взимай. Не сме я изкарвали за тест. Според мен в БГ търговците от автокъщите се опитват да ти "свалят звезди" и да лъжат по всякакви начини и ако изпадне хубав и на приемлива цена автомобил все търсим дали няма друга причина. Каза, че и гумите са оригиналните, не се сетих да видя ДОТа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Pepi

 

Много ми е интересно вашето мнението относно обезценяващите се Шкоди.. съставено на база.. един приятел продаде... 

 

Колега прочетете малко статистика, Шкода за ваше сведение е в топ 5 на най-малко обезценяващите се автомобили по нашите ширини.

 

Пред Шкода са само марки от сорта на Ауди, Ферари, Порше, всичко друго е на зад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

регистрирах се във форума точно заради тази кола.

Видях обявата по интернет вчера заедно с вуйчо ми (той отдавна си търси октавия) и решихме да отидем до Пловдив да я погледнем, понеже сме на 60 км. от там. Колата беше затрупана със сняг отстрани на вратите и личеше, че няколко дни не беше отваряна. Момчето, което работи в автокъщата разчисти снега и я запали веднага. Каза, че от една седмица не са я палили. Акумулатора Варта - не знам дали е оригинален за Шкода, външно и вътрешно изглеждаше супер. Изчетох цялата тема и имам някои въпроси: 

1. Колегата, който е публикувал темата пише, че на са му дали ВИН - на мен ми предложиха да го снимам и ако искам да я проверя в Шкода - ето го и него - TMBCT61Z2B8006620.

2. Колата в обявата е на 56700 км., а на таблото показваше 50400. От автокъщата дори казаха, че имат сервизна книжка и я донесоха но не съм я разглеждал, защото не бяхме взели пари да я купуваме. Шефът на автокъщата ми каза, че я е проверил в сервиза на Шкода и е била перфектна. Възможно ли е сервизната книжка да е направена в последствие?

3. Питах го дали цената се коментира и ми каза - давай 13000 и я взимай. Не сме я изкарвали за тест. Според мен в БГ търговците от автокъщите се опитват да ти "свалят звезди" и да лъжат по всякакви начини и ако изпадне хубав и на приемлива цена автомобил все търсим дали няма друга причина. Каза, че и гумите са оригиналните, не се сетих да видя ДОТа.

проверете сервизната история в еура тек на мен не ми се вярва да е на 50 хил км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Активно я пускат за бартер във ФБ групи тая кола... Общо взето от 2 дена на всякакви бартери са навити, нещо ми е съмнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

регистрирах се във форума точно заради тази кола.

Видях обявата по интернет вчера заедно с вуйчо ми (той отдавна си търси октавия) и решихме да отидем до Пловдив да я погледнем, понеже сме на 60 км. от там. Колата беше затрупана със сняг отстрани на вратите и личеше, че няколко дни не беше отваряна. Момчето, което работи в автокъщата разчисти снега и я запали веднага. Каза, че от една седмица не са я палили. Акумулатора Варта - не знам дали е оригинален за Шкода, външно и вътрешно изглеждаше супер. Изчетох цялата тема и имам някои въпроси: 

1. Колегата, който е публикувал темата пише, че на са му дали ВИН - на мен ми предложиха да го снимам и ако искам да я проверя в Шкода - ето го и него - TMBCT61Z2B8006620.

2. Колата в обявата е на 56700 км., а на таблото показваше 50400. От автокъщата дори казаха, че имат сервизна книжка и я донесоха но не съм я разглеждал, защото не бяхме взели пари да я купуваме. Шефът на автокъщата ми каза, че я е проверил в сервиза на Шкода и е била перфектна. Възможно ли е сервизната книжка да е направена в последствие?

3. Питах го дали цената се коментира и ми каза - давай 13000 и я взимай. Не сме я изкарвали за тест. Според мен в БГ търговците от автокъщите се опитват да ти "свалят звезди" и да лъжат по всякакви начини и ако изпадне хубав и на приемлива цена автомобил все търсим дали няма друга причина. Каза, че и гумите са оригиналните, не се сетих да видя ДОТа.

 

Колата е от Италия... По рамата така излиза. 6-ти месец 2010та е произведена... Това е една от най-първите 1.6-ци дизел, като много вероятно, според мен, е да се държите за палците много здраво с този двигател :) Отделно, някой гледа ли зад таблото какво е положението /сваляме капаците му от двете страни - откъм жабката и откъм бушоните и гледаме "красиво" ли е/ - да не е плувала някъде в някой порой? Тези, плувалите в порой, винаги са много чистички и запазенки.

 

В семейството имаме "лъскава кола много запазена от Италия", плувала - втори път тази грешка няма да я направя.

 

Поздрави и успех! :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление , че на много коли внос от Швейцария сервизните им книжки са на италиянски език. Дали щото Швейцария е малка държавица чехите не са си направили труда да я преведат или пък има области в Швейцария италианоговорящи и книжките са писани специално за тях ?!!

Или пък колите са си италиянки и са минали през Швейцария за да добият само гражданство ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление , че на много коли внос от Швейцария сервизните им книжки са на италиянски език. Дали щото Швейцария е малка държавица чехите не са си направили труда да я преведат или пък има области в Швейцария италианоговорящи и книжките са писани специално за тях ?!!

Или пък колите са си италиянки и са минали през Швейцария за да добият само гражданство ?

Тайни на занаята ли се мъчиш да научиш или се чудиш защо в РБ са внесени коли от Швейцария много повече отколкото жители има страната. 

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Швейцария се говорят официално 4 езика, като един от тях е италианския. Дали обаче, това не е повод за прикритие на италиански коли пременени като швейцарски?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми бе по-скоро риторичен - пропуснах удивителната в края :-) . Иначе моята кола е швейцарска, но това само по себе си не е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от Италия... По рамата така излиза. 6-ти месец 2010та е произведена... Това е една от най-първите 1.6-ци дизел, като много вероятно, според мен, е да се държите за палците много здраво с този двигател :) Отделно, някой гледа ли зад таблото какво е положението /сваляме капаците му от двете страни - откъм жабката и откъм бушоните и гледаме "красиво" ли е/ - да не е плувала някъде в някой порой? Тези, плувалите в порой, винаги са много чистички и запазенки.

 

В семейството имаме "лъскава кола много запазена от Италия", плувала - втори път тази грешка няма да я направя.

 

Поздрави и успех! :)

Знаем за ненавистта ти към този двигател, но освен теб никой не споделя мнението ти.

 

Освен "довода" че коли произведени след 2012 само с 1.6 се продават, а с 1.9 не (нищо че такива не се произвеждат) нещо друго да кажеш?

Редактирано от bonethugs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаем за ненавистта ти към този двигател, но освен теб никой не споделя мнението ти.

 

Освен "довода" че коли произведени след 2012 само с 1.6 се продават, а с 1.9 не (нищо че такива не се произвеждат) нещо друго да кажеш?

 

Три пъти го чета и не разбирам какво точно ме питаш... Разпитай монтьори (не бачо Кольо от гаража отсреща, където не знае какво е facelift и гледа странно) и чуй какво говорят хората. Виж по чуждите форуми, където двигателя се кара наистина, не като тук - до 100к км и после (вероятно) ти си вторият собственик.

 

Колкото до второто - коли произведени след 2012-та, какво? Прочети и разбери от кога се произвежда този двигател и какви са неговите проблеми в ПЪРВИТЕ му бройки с дюзите, с поддържането на оборотите, виж една дюза колко струва, дали се сменят всичките след някакви километри - още някакви хинтове мога да ти пусна, ама не искам да е наготово :)

 

1.9 TDI се прави от 20 години. Има "няколко стотин" модификации, коя от коя по-добри. Аз съм карал 105 коня BXE - за който има "5-6 човека" в света, които плачат от избит блок от биелите... ама 0 от дюзи, 0 от нещо друго масово и т.н. :)

 

Прочети и виж защо заменят 1.9 с 1.6. Виж има ли някаква разлика между Pumpe-Duse при 1.9 и Common Rail-а при първите 1.6-ци и други. За 2012-та - беше хубава година май (не помня), ама тогава 1.9 ново нямаше :) Прочети защо (хинт: нещо свързано с икономика и маркетинг е, когато идва нуждата да предложиш нов продукт, както и да си в крак с нови тенденции като даунсайзинга и т.н.).

 

Поздрави! :)

 

ПП: Може би разбрах какво ме питаш, ако питаш (не знам) - при поставен избор за Октавия Фейслифт 2009-2010 дали 1.9 или 1.6 --> 1.9 на 100%. При избор 1.6 или 2.0 --> 2.0 на 100%. На 1.6 2009-2010 съм виждал среден разход за последните 300км градско - 12.5, пък на 1.9 нямам разход по-висок от 8-ца градско (писал съм си винаги от до и съм засичал само по колонка).

 

Ако искаш изложи някакви доводи ти за избор на 1.6 пред 1.9 - само не ми казвай "екология", защото ще ми стане много смешно... и чак няма да мога да пиша цял ден... Ако се грижехме за екологията, щяхме да сме забранили бьем'вье-тата по-големи/стари от мен... много отдавна :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.