Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите в студеното време?


Коко

Recommended Posts

обратното загряно гориво от двигателя затопля горивото в резервоара. Дизела запали ли е като......... танк.

 

Абсолютно точно казано :)

 

 

Това обратното гориво гейско или педалско гориво е? :) (не че това което продават по нашите бензиностанции не е педалско изпълнение) Ама най вероятно искаш да кажеш за излишното гориво което не е впръскано от дюзите и се връща отново в резервоара. Само че на Ок 2 а предполагам и на други модели под купето има кулер за горивото. И е интересно към колко градуса ще влиза излишното гориво в резервоара.

 

Гейското, т'ва... педалското гориво съществува, да :) Всичко, което е около двигателя се загрява, не малко, а и от самият двигател се връща обратно - пипни корпуса на филтъра, след като е работила колата - да видиш дали е студен. От филтъра се връща обратно в резервоара, но не по обратен път, ами циркулира, затова имаш 4 тръбички на филтъра - виж картинката (много хитро е измислено):

 

fuelfilterTDI.jpg

 

Колко пък топло да е... все е повече от нищо.

 

 

Шафт,

 

Тъй като съм дъвкал дълго темата в туристическите среди....

Вятърът има отношение за охлаждането на предмети, излъчващи топлина (например- двукраки бозайници с или без мозък). Когато ни обдухва вятър, ние се охлаждаме по-лесно, защото по-бързо отдаваме топлината си. 

Полуодушевените предмети - като нашите шкоди, например, не отдават топлина в изключено положение - съответно, ако автомобилът е стоял цяла нощ навън, то най-вероятно - независимо дали има вятър или не,  вече е изравнил температурата с външната - и вятърът няма никакво значение.

 

Казано просто - с каквато и скорост да обдухваш един термометър с въздух с температура -10 градуса - няма да покаже по-малко. 

 

Аз не те разбрах за какво говориш точно, но не исках да кажа, че на колата й е студено - не мога да си го помисля това :)

 

 

Това ми се струва доста агресивно в общия случай. Моят опит с няколко различни гаража, вкл. външен са между 5 и 12 градуса.

 

И аз наблюдавам такива разлики - неотопляем гараж, който е външен/клетка с врата/ - вън е -14С, вътре е -2С  - около него са само гаражи, а отгоре над него е апартамент. Онзи ден, като го отворих, ме лъхна топлина и гледам -2С на термометъра вътре :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за много години, моята добавка бардал BDC за дизел се желира при -15 градуса, та какво остава за горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принципно зареждам само на ромпетрол+ добавка BDC.

В събота запалих от втория път но подгрях само веднъж.Карам колата от 3 г и акумулатора не знам в какво състояние.

От тогава до днес подгрявам 2 пъти и нямам никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за много години, моята добавка бардал BDC за дизел се желира при -15 градуса, та какво остава за горивото.

Бардала го ползвам и аз целогодишно. Не съм се зачитал на неговия етикет какво пише, но преди време си бях купил една добавка против желиране на дизела на SCT MANNOL. На нейния етикет изрично пишеше че като е в концентрирана състояние т.е. само добавка се желира при около -5. Като се разбърка с дизел в посочената пропорция - мисля грам на литър, получената смес /гориво с добавка/ се желира при около - 25.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яка змия...индиецът, който й свири, не се вижда... Мъка :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, карам дизел 12 години и почти никога не съм слагал добавки, противозамръзващи никога и никога не ми е замръзвала нафта. По зададения въпрос - паля чудесно с 2-3 секунди въртене. Днес обаче запали със завъртането на ключа и не мога да разбера защо вчера на същите минус 12 врътна един-два оборота преди да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам винаги бардал BDC и зиме и лете.От както застудя паля с повечко въртене.Оказа се,че имам 3 изгорели подгревни свещи.Ама в тоя студ още не съм ги сменил.Иначе другата пали от ряз с 1 подгряване.Там вдичко е изправно,но се появи проблема с топлият старт.Абе това зимата не е хубав сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера по радиото имаше дискусия за замръзналите дизели, явно е актуален проблем. Имало много закъсали коли, не смогвали пътните помощи и т.н.

 

Казаха, че в биодизелите имало вода по изискване (такава била регулацията?), но водата като по-тежка се утаявала на дъното и заледява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по личния си опит - който, държа да кажа, нито е толкова богат, нито е толкова експертен - не е виновна нафтата.

 

Като се качиш на дизеловият автомобил ноФ Фнос на реЯлни "120 хиляди, една италианска баба ходила с нея на църква два пъти в месеца", с акумулатор "абе все някой го е сменял" и подгревни свещи модел "те мойте са здрави"  се оказва, че нафтата е пълен боклук.

 

 

 

 

Вчера по радиото имаше дискусия за замръзналите дизели, явно е актуален проблем. Имало много закъсали коли, не смогвали пътните помощи и т.н.

Казаха, че в биодизелите имало вода по изискване (такава била регулацията?), но водата като по-тежка се утаявала на дъното и заледява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не си прав. От 2012 до сега имам 4ма познати със замръзнал дизел. И всичките нямат проблем да запалят и на -25, стига горивото да не е на желе. Дори единия беше с Паджеро, на под 50к км, което "умря" в движение на път от Варна към Бургас (или в обратна посока). "Ремонта" е бил да го вкарат в халето, да го вдигнат и с горелката да размразят тръбопроводите минаващи под купето ... и след това да сипят читава нафта.

 

Между другото непаленето от нафта е тотално различно от непаленето поради свещи. В първия случай колата пали и умира след 1-2 минути работа. Във втория изобщо не пали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин беше -17 по термометъра на колата. С новия акумулатор пали без замисляне, само че завъртам след втория подгрев. Това е след престой от 12 часа. По изключение този път с ОМВ нафта макс моушън. Без допълнителни добавки от моя страна. По принцип съм с обикновена от Еко, която съм тествал до -12/-13 и не съм имал проблем, при по-ниски температури нямам опит с нея. О2 1.9 ТDI-PD гонещо 300к км.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-трудно в студено време пали руски дизелов локомотив - последния подклип :banger_2:  :

https://www.youtube.com/watch?v=oas0RSSYIr4

 

с 3 минутно въртене на стартер

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.