Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

подгревни свещи за 1,9 PD


Recommended Posts

Привет дайте съвет какви свещи и от къде да си купя?На разумни цени,ако има такива качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревни от магазин за авточасти. Какъв е критерият за разумни цени?

Хубавите свещи са бош, беру и нгк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, когато бошът умря до към 50 000км, сложих ISKRA от Косер - 65 000км по-късно - все още работят. Цената беше разумна - 50-60лв за 4-те.

 

Под неразумна цена се разбира 97лв/брой за Беру - такава беше цената в Порше, 37-40лв/брой беше цената в Еуратек и т.н. :) нещо такова.

 

ПП: В Еуратек:

N10591602     СВЕЩ ПОДГРЕВНА 1Z/3T     41.59 лв.
N10591603    СВЕЩ ПОДГРЕВНА    41.59 лв.
Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, какъв е този бош да умре за 50 к километра при това е бил за първично вграждане. Аз на предната си кола сложих бош, от които за 70 к километра беше починала само една. Сетих се че оригиналните на моята октавия бяха беру и две от тях оцеляха до 140 к километра когато ги смених всичките.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, от тогава мразя всичко що е бош, както и едни инструменти бош, които все още ползвам, но ръждясаха първата зима, наложи се да ги обработвам с ръждопреобразувател... :)
 
Ето снимки - 51 000км виждам, че пише на папката (датата е 2012-та, тоест МАКСИМУМ 3 години са карани):
Три изглеждаха така:
20121229_162234.jpg

 

Ето още една що-годе добре:
20121229_162729.jpg


ISKRA-та:
20121229_103320.jpg
20121229_103404.jpg
 
Размер на свещите:
20121229_103551.jpg

От тогава не искам да чувам за бош каквото и да било - всеки си обича нещо и си мрази друго нещо, общо взето така е... :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами моята кола я 215 000км.и още не са сменени проверявал съм ги преди 2 години и работеха,сега ми пали трудно и съм решил днес да ги проверя.Ще видим какво ще излезе след проверката.То и акумулатора оня ден се скапа/оригиналния-Варта от 2009г/Един приятел ми отслужи с неговия докато си купя нов,той е по мощен 74АЧ с него върти добре ,но пак пали трудни -с тресене.За това съм решил да проверя свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти досега с какъв акумулатор си бил, че 74АЧ е по мощен от твоя.Аз на такъв мотор съм със 77ач при положение,че заводския беше 80ач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти досега с какъв акумулатор си бил, че 74АЧ е по мощен от твоя.Аз на такъв мотор съм със 77ач при положение,че заводския беше 80ач.

 

На 1.9 TDI BXE и т.н. 77 киловата 105 коня заводски акумулатора е Varta 61ah. Всеки слага по-голям в последствие.

 

ПП: Ето този тип, и като характеристики (напълно достатъчен е за безпроблемно палене, когато всички възли работят безупречно):

akumulator-varta-de-vao-12v-61ah-odgovar

 

Имам някакъв спомен, смътен, че на четвъртата зима малко по-трудно почна да пали колата, с леко претрисане и ме дразнеше - хванах и го пуснах на зарядно с 2А първите няколко часа, после падна на 1.2А - така го държах около 30-тина часа - не помня точно колко, но не повече от ден и половина да е бил закачен на зарядното (соц. зарядно правено в Перник) - и после "трошеше леда, само като видеше ключа".

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като и моите са за смяна сметам да си взима някави по достъпни като цена.Проблема при мен е,че лулите са счипени на 2 парчета,точно до свивката им и съм пред делема дали ако напасна двете части една до друга и с дълга термо шлауфка да ги съеденя.Иначи трябва да се сменя целият сноп кабели и ще стане сложно.Дайте идея как да реализирам това начинание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните свещи БОШ на 215 000км. 3 изгорели сега ги свалих.Навсякъде предлагат Бош,Нжк и Беру като Бош е най евтин а Беру са най скъпи.Проверих за Искра ,но Косер вече не ги внасят.Един Приятел ползва 30%отстъпка в Технопарт и мисля да взема Беру от там.Цената им е 33,50лв. за брой.Боша е най евтин-25,50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя оригинален беше 61ah,и умря на петата година.Сега и аз сложиж по-голям,но за съжаление не мога да използвам това с което беше обвит стария(някаква изолация).С нея просто изглеждаше по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа не мога да им хвана логиката на ВАГ на едни и същи мотори да слагат от 61ач до 80ач.

Зависи от пазара за който са предназначени (примерно от южна Италия та до Швеция ).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от пазара за който са предназначени (примерно от южна Италия та до Швеция ).

Както и допълнителното оборудване, като подгреви, печки и т.н. консуматори. Относно свещите, аз от доста време ползвам DENSO и смея да твърдя, че са доста качествени. Разбира се, винаги ги купувам директно от вносител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених и четерте свещи.Сложих Bosch.Мой приятел има магазин и ми направи цена на която не можах да остоя.Оправих и лулуте с много термо шлауфка отгоре на пластмасата,която играе роля на лула.Смятам,че се получи добре.Закопчаеането им е малко с чалъм,ама като си знаеш не е проблем.Колата пали от ряз,но и с 1 свещ пак палеше.Искам да питам има ли как да разбера дали сега свещите равотят?През Vag Com става ли и как?На еденичката бях закачил пробна лампа на свеща,но там лулите са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз ги смених с искра, а старите бяха бош, които искараха около 50 000 км. 3 от 4 бяха гръмнали. При мен проблема е, че едната се скъса, докато се опитвах да я развия, сега главата й си седи вътре и играе ролята на тапа :D и с 3 свещи цяла зима си пали без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пробна лампа и с помощта на акумулатора става за секунда проверката. Може също да я провериш като си я извадил и директно и подадеш ток от акумулатора + и - Веднага почва да нагрява и за секунда-две става червена яко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така ги открих,че са изгорели.Но и кабела ми беше нацепен.Опитах се да го възстановя,но имам съмнение че се е получело.Ама колата си пали,така че няма да се заигравам много.Предполагам с тест чрез vag   com  ще  си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че би трябвало да излязат грешки при проверка с ваг-ком. Аз мойте ги проверих с мултицет и всичките бяха по 1.4. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.