Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дискове за Skoda Octavia


nZero

Recommended Posts

  • Отговори 108
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • niki

    12

  • 4е4о

    10

  • b3lq7a

    9

  • Skoda20VT

    9

Най-много писали в темата

Задните тампони се препоръчва да са от ТТ/S3/R32, тъй като са по-издръжливи в пъти и управлението става доста по-стегнато. Недостатък е също толкова осезаемо втвърдяване на возията.

Но пък стъпката на пътя се променя доста в положителна посока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги поръчах:

Спирачни дискове предени - 2х46=92
Спирачни дискове задни - 2х22=44
Накладки предни - 47лв
Накладки задни - 22лв

всичко на марката ABE ползвал съм и преди тази марка и съм доволен от нея, карам с такива дискове и накладки трета година един ситроен.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета доста теми за проблеми с криви дискове, карам със Starline дискове от тези като powerdisc на Ate и вече са на 35 000 км. и все още няма проблеми. Интересно е че разликата в цената на Starline и Ate не е голяма и следващия път ще взема Ate. За накладки : с две ръце, само Ate. Преди това изхвърлих TRW и ITN накладки, едните бяха скъпи а другите евтини, и двете не ставаха. Сега тествам задни накладки EBC от хеед 91 и имам добри отзиви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета доста теми за проблеми с криви дискове, карам със Starline дискове от тези като powerdisc на Ate и вече са на 35 000 км. и все още няма проблеми. Интересно е че разликата в цената на Starline и Ate не е голяма и следващия път ще взема Ate. За накладки : с две ръце, само Ate. Преди това изхвърлих TRW и ITN накладки, едните бяха скъпи а другите евтини, и двете не ставаха. Сега тествам задни накладки EBC от хеед 91 и имам добри отзиви

И на мен ми ги похвалиха Starline,въпреки ниската им цена.Става въпрос за Starlinс-ките на Аутокели....или се бъркам.Мисля че разликата там с АТЕ е голяма в цената
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Skoda20VT ползва надупчените Старлайн доколкото разбирам, а те са 82 лв. бройката без отстъпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се видяхме с колегата Skoda20VT реших да взема Старлайн за предни и задни. Не съм карал с такива до сега, но пък чух доста добри отзиви за дисковете.

За предни накладки избрах ATE Ceramic, задните също ще са АТЕ.

Тази неделя ще ги качвам, като навъртя някой друг километър ще пиша как са.

Това са дисковете :

037785281.jpg

 

 

Поздрави.

Редактирано от kukumitcin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надупчени, ОК, нонарязани за ежедневна кола... Не го разбирам. Със сигурност ще има вибрации, стържене и шум. Чудя се и тези керамични накладки - колко ли ще изтрае диска! На о2ката за 105х км съм с 2ри накладки и заводски дискове, Йетито е с заводски накладки и дискове на 80х км. А и 2те не са за смяна. По-добро от оригиналното за момента няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарязани и надупчени / Tarox / карах на Маздата 50 000км. не съм има проблем с вибрации и шумове.

Колко ще изтраят тези дискове, ще разбера с времето. Накладките ги дават и в комбинация със стоманени дискове.

Редактирано от kukumitcin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, щото ненарязаните диско не ядат накладки ли? Пък и колко толкова да ядат? Комплект накладки на 30к км градско със 17ки. Дали е проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не напишеш колко изкарваха накладките ти преди да сложиш нарязаните дискове?

Защото на оригиналните ми дискове, оригиналните накладки изкараха 60к км, смених ги с TRW, които изкараха до 195к км, значи около 135к км чисто. Когато сменяхме, по-точно зъболекар с голямо сърце ги сменя :tongue_1: , се чудех нарязани ATE дискове или не, разликата в цената не беше фрапантна, а накладките са едни и същи и за двата вида дискове. Убедиха ме, че нищо няма да усетя при нормално шофиране от нарязаните дискове, докато накладките ще изкарват значително по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа смяна на 60к, втора на 100к. Това с оригиналните дискове и 15ки джанти, като сменям и дисковете с АТЕ нарязани

138к трета смяна, още е с 15ки, но вече и 17ките са ползвани

160к смяна дискове и накладки със 17ки.

 

Т.е. като изключим оригналните накладки, другите са изкарвали по 30-40к, независимо от диска. 

 

А това кой и как те е излъгал не искам да коментирам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа нещо по темата. Карам вече 30к със Старлайн като посочените на снимката по-горе. Впечатления-мислех, че като са на дупки ще спират по-добре от нормалните Ате това ми беше довода! Два пъти на 15к и на 25к съм ги шлайфал, спират що годе добре, но следващите ще бъдат на 100 % Ате, просто имам доста приятели с Шкода и казаха, че след като са пробвали туй-унуй всички вече са на Ате и нямат проблеми. Да една идея по-скъпи са, но с това компромис повече не!

Редактирано от Trezeguet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, за 180лв. комлекта дискове и 45мин време за смяната (сам си ги сменях) да ти имам проблема ;) Да не говорим, че моето каране не е твоето и като реша да настъпвам настъпвам, ако ме разбираш ;) Да не говорим, че карането със 17ки изисква съответните жертви. 

 

@Trezeguet, и керамични да сложиш пак толкова ще спират ... в нормални условия. Спортните дискове (нарязани, надупчени, керамични и т.н.) имат предимството да работят добре, когато са загрели, както и при високи температури. По-миналата година на Калояново установих, че след втората обиколка диска почва да прегрява, нещо което със стандартните дискове щеше да се случи още в средата на втората обиколка. А с АТЕ-то съм натискал сериозно и мога да заявя, че държат доста на "бой". Е, в градски условия, супер агресивно каране и със 17ките за има-няма 2 километра се наложи да "отпусна" газта  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ги тия дискове, дето на 60к км трябва да се сменят. Аз бих сменил и сервиза и магазина и марката.

Голяма част от продаваните в момента дискове изкарват само по едни накладки, тъй като накладките са твърди (дори и спиращите). Единствено изключение са ОЕМ дискове и накладки. Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах в тефтера, оригиналните дискове са изкарали до 28.08.16 и 193190 км, слоихме Ate и сега колата е на 203900, като сменям гумите ще ги проверя как са. Аз поне очаквам дисковете да изкарат едни 150к км или ще сменям марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а как практикувате след като свършат първите накладки, а диска не е за смяна (или примерно леко е тръгнал да се криви)? Слагате нов комплект и евентуално след това се сменят и дисковете ли? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов диск, задължително с нови накладки, без значение как са старите. Аз практикувам така. Иначе само сменям накладки, крив диск още не ми се е случвал, но като гледам мненията, явно с нови е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от продаваните в момента дискове изкарват само по едни накладки, тъй като накладките са твърди (дори и спиращите). Единствено изключение са ОЕМ дискове и накладки.

Точно! Търговци на части са ми разказвали, че са сменили политиката на такава, за да се продават повече дискове... От ОЕМ по-добро и качествено няма, факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.