Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дискове за Skoda Octavia


nZero

Recommended Posts

Карай с обикновените, аз съм със стандартното Ате накладки и съм супер доволен.

Така ще е май ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • niki

    12

  • 4е4о

    10

  • b3lq7a

    9

  • Skoda20VT

    9

Най-много писали в темата

На 2 коли, не мой, следя точно обикновеното АТЕ от година. Всичко е наред. При следваща смяна ще сложа такива и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Иво. Верни са ти наблюденията. Даже съм виждал и на изкачване преди завой да светят стопове, когато е нужно само едно отнемане на газта или минаване на по-ниска предавка. Някакъв инстинкт е. Преди завой - крака на спирачката. Да не би случайно да не го вземе. НО, това не води до криви дискове, а до по-бързо износване на накладки и дискове.

До колкото знам при силно загряване/прегряване и последващо обдухване също може да се изкривят. Но това е възможно при екстремно каране и на дъжд. Съгласен съм, че се износват в пъти по-бързо. Йетито ми е на 85х км. Карам го 40х км. С заводските накладки е още. Както ги гледам са над средата, но преди мен собственичката я е карала в малък град с 2 бебешки столчета, а сега виждат зор. Октавията е на 110х км и със следващите накладки(ще бъдат 3ти) ще сменям и дискове. До сега съм сменял накладки 1път с такива от ЕТ и 1път с Ате. Ате-то е на над 30х км и вече е малко под средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, не го обяснявам на теб. Ти го знаеш.

Екстремното каране, градското каране, чукването на спирачка, когато не е необходимо не е толкова фатално за загряването на дисковете.

Продължителното спускане по инерция на стръмен наклон със завои е пагубно за спирачките и не само. Там загряват истински дисковете, от температурата греста в лагерите на главините става течна и част от нея изтича от лагера.

Има хора, които го практикуват. Не знам от какви съображения. Някои за икономия, други - да си "почине" мотора, трети да не им ръмжи мотора, щото е в обороти. Това е изключително вреден навик и не носи никакви ползи! Използвайте спирачния ефект на мотора, като подбирате подходящата предавка.

На прав път може, магистрала и т.н.по инерция. Напр. след Траянови врата, посока Пв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Като прочетох коментарите, избора на дискове ще е на късмет явно. Поръчах Цимерман+текстар(накладки)-да видим.... Имам два въпроса обаче:

1.Имали ли сте проблеми със смяната на тампоните на предния носач? Казаха ми че често се къса болта или се прецаквала резбата на гайката? И има ли начин това да се избегне?

2.Какво количество спирачна течност ще ми е нужна за пълната подмяна на същата? Странно, че много хора споделят в какви филми са влизали при смяната на дискове и накладки, но явно подценяват смяната на спирачната течност. Стара течност>>вода в нея>>кипене и мехурчета>>лошо спиране>>прегряване на дисковете.....

Редактирано от PRESIAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата от мехурчетата е пропадане на педала, а не прегряване на дисковете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на дискове добре е освен проверка на предница,да се провери за луфтове в лагерглавината.Аз сложих Ате дискове и накладки раздвижих апаратите,смених спирачна течност след 30000км половината ресурс на предните дискове го няма накладките и те са на половина.Според мен дискове и накладки трябва да са от една марка,всеки производител си има своя концепция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

след 30000км половината ресурс на предните дискове го няма накладките и те са на половина

Ако ти спира добре колата при тези условия мисля че няма за какво да се притесняваш.По добре за 60 000 км да износи всичко и да ги подмениш отколкото да стърже и да тресе и да свири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти спира добре колата при тези условия мисля че няма за какво да се притесняваш.По добре за 60 000 км да износи всичко и да ги подмениш отколкото да стърже и да тресе и да свири.

Прав си колега,спира една идея по добре от оригиналните дискове.Следващата смяна пак ще е с ате дискове и накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.