Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спортно синя Skoda Fabia 1.2TSI 6M


tribaleo

Recommended Posts

Всъщност в този се регистрирах преди другия понеже продавах едни гуми :D Със сигурност повече алфа няма да притежавам :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • tribaleo

    20

  • Milen Dimitrov

    13

  • ohboli19

    5

  • Typi_taratajki

    4

Най-много писали в темата

VeskoD ти не беше ли първо с една алфа 166 2.5в6, после 159-ка ? Май сме се засичали при Румен ;)

 

Аз преди няколко месеца бях тръгнал с "голямата кошница" за Октавия RS, но в крайна сметка така се стекоха нещата, че лятото ще вдигам сватба, и като че ли разума (жената) надделя - вчера бях в шоу рума на бул. Тотлебен и конфигурирахме една Фабиа Монте Карло катаКОМБИ с 1.2тси 110 коня мотора, ръчка със 17ки :) За в града ще е супер. Единственото, което ме притеснява е за извънградското, дали с това купе и този мотор ще се държи адекватно при изпреварвания в диапазона 80-120км/ч. До сега съм карал като ежедневки само коли от по 140-150 коня, но пък с 200кг по-тежки купета, така че може нещата да дойдат кантар.

 

А, и още нещо се сетих. Тези интериорните пластмаси във Фабиата са твърди на кокал дори и в Монте Карло нивото :( В 14 годишната ми сегашна Алфа, пластмасите по таблото и вратите са визуално и на допир в пъти по-приятни...Надявам се поне да не се разскърцат и разтропат след 1-2 години каране по Софийските "пътища" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как може да се притеснявате за изпреварване със 110 коня ... аз до преди година карах само асматици с по 60 коня и си признавам , че проблем да изпреваря не съм имал .

Да не е като с 4.2 V8 , ама си е много приличен автомобил и приятен за каране (поне мен много ме кефи) .

Сглобката също е повече от прилична - за една година дрънкане по софийските калдаръми нищо не скърца или хлопа в салона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VeskoD ти не беше ли първо с една алфа 166 2.5в6, после 159-ка ? Май сме се засичали при Румен ;)

 

Аз преди няколко месеца бях тръгнал с "голямата кошница" за Октавия RS, но в крайна сметка така се стекоха нещата, че лятото ще вдигам сватба, и като че ли разума (жената) надделя - вчера бях в шоу рума на бул. Тотлебен и конфигурирахме една Фабиа Монте Карло катаКОМБИ с 1.2тси 110 коня мотора, ръчка със 17ки :) За в града ще е супер. Единственото, което ме притеснява е за извънградското, дали с това купе и този мотор ще се държи адекватно при изпреварвания в диапазона 80-120км/ч. До сега съм карал като ежедневки само коли от по 140-150 коня, но пък с 200кг по-тежки купета, така че може нещата да дойдат кантар.

 

А, и още нещо се сетих. Тези интериорните пластмаси във Фабиата са твърди на кокал дори и в Монте Карло нивото :( В 14 годишната ми сегашна Алфа, пластмасите по таблото и вратите са визуално и на допир в пъти по-приятни...Надявам се поне да не се разскърцат и разтропат след 1-2 години каране по Софийските "пътища" :)

Мен ако питаш помисли пак за VRS-а :D

За ускорението на Фабията от 1.05 гледай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си наблюдателен :) 

 

Да споделя шока от смяната, въпреки че ти вече май си поръчал. 

Двигателят е изненадващо пъргав, тегли силно до 120 и при 140 изобщо не се тормози. Не съм тествал и засичал конкретни ускорения и скорости, но по изкачванията по магистрала Тракия може да поддържа до 160, което за 1.2 е .... евала! На същото място например с Шкода 105L баща ми едва държеше 80, при което двигателя бучеше яко. Накратко - този двигател има много потенциал. Това, което ми липсва като алфист е тръпката във високите обороти. Явно турбото е оптимизирано за икономия и работи основно в ниските. След 4500 оборота двигателя само бучи, а ускорение няма (такова е усещането). Странното е че автомата я държи чак до 6000 при настъпване, вместо да даде на следващата предавка. Друго, което ще ти липсва е директния волан и поведението в завой. Но с 17ки Фаби сигурно ще е стабилно.

Колкото до платсмасите - да, евтини са, но са сглобени по прецизно от на всяка алфа. Не очаквам да има скърцания. Изглеждат доста здрави, само на почукване звучат ефтинджос. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш помисли пак за VRS-а :D

За ускорението на Фабията от 1.05 гледай

Това току що го гледах и не вярвам на очите си! Вдига 210! Трябва да го пробвам час по скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По българските магистрали винаги ме е било страх да вдигам над 140 , но вярвай ми 1.2 ТСИ 110 коня не се тормози и на 180 км/ч , колкото до стабилността - моита се държи по-добре на 160 отколкото на 100 (чувства се по-стабилна с увеличаване на скоростта) , а си е с оригиналните 15 -ки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си наблюдателен :)

 

Да споделя шока от смяната, въпреки че ти вече май си поръчал. 

Двигателят е изненадващо пъргав, тегли силно до 120 и при 140 изобщо не се тормози. Не съм тествал и засичал конкретни ускорения и скорости, но по изкачванията по магистрала Тракия може да поддържа до 160, което за 1.2 е .... евала! На същото място например с Шкода 105L баща ми едва държеше 80, при което двигателя бучеше яко. Накратко - този двигател има много потенциал. Това, което ми липсва като алфист е тръпката във високите обороти. Явно турбото е оптимизирано за икономия и работи основно в ниските. След 4500 оборота двигателя само бучи, а ускорение няма (такова е усещането). Странното е че автомата я държи чак до 6000 при настъпване, вместо да даде на следващата предавка. Друго, което ще ти липсва е директния волан и поведението в завой. Но с 17ки Фаби сигурно ще е стабилно.

Колкото до платсмасите - да, евтини са, но са сглобени по прецизно от на всяка алфа. Не очаквам да има скърцания. Изглеждат доста здрави, само на почукване звучат ефтинджос. 

 

Не съм поръчал още - много се колебая за това какъв цвят да бъде. Първоначално бях почти сигурен, че искам да е стоманено сив металик/Meteor Grey (видях го как стои на една октавия 3 vRS на остров Тасос и придаваше много "бандитски" вид на колата :) ). В последствие много ме замисли класиката - червено и черно (Корида червено) и със спестените пари от цвят да сложа подгрев на седалките (с оглед на изминалата зима).

 

Като цяло се разбрахме с дилъра другата седмица след празниците да отида и да я платя като тогава финално да съм решил цветовата драма :) Някой да удари едно рамо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това току що го гледах и не вярвам на очите си! Вдига 210! Трябва да го пробвам час по скоро :)

Веднъж жена ми е вдигнала 190км и се уплашила от скоростта в колата нищо не е усетила. Като цяла нямам наблюдения от колата извънградско, но си мисля че на равно ще вдигне 200км в клипа е на спускане и като свърши се вижда как забавя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооооо такава съм виждал на живо и цвета седи уникално на колата в Монте карло изпълнение :)

С две ръце съм ЗА сивото.

 

ПП: Поръчай и подгрева на седалките, по спомен не беше много скъп, но се ползва постоянно, жена ми дори сутринта си го пусна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и алфата Ви е била красавица !

Гледах споделените в линка снимки , да в Монте Карло' то изпълнение седи красиво , но ако решетката си е хром , мисля че ще е обикновена .

Може би клоня към " тъмните" цветове защото моята е тъмно синя !

Успех с избора и да се похвалите !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "сиво" не е ли "капучино бежово" ? На линка ,който е в briskoda на такова бие. Моята е такава, и на слънце е един цвят, на сянка друг. Малко кафенее и сивее при различна светлина.

И черното и отива, а за носене на мръсно е направо чудна :D  Но трябва да си го харесаш сам цвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей това е цвета, нищо общо с бежово :)

big-3389600da9.jpg?v=6Ето го и на Фабията, но като цяло не е много разпространен и затова няма много снимки

skoda_fabia-monte-carlo_review.jpg

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък ми се вижда леееко " лилавеещ" ... явно според осветеноста дава различен нюанс ... или аз трябва да ходя на очен лекар ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дисплея е едно, на живо е съвсем различно. Аз моята я гледах на 5 различни дисплея и на живо беше хептен друго :) А жена ми има съвсем друго виждане за цвета. Та, трябва да си го видиш върху колата, иначе може да останеш изненадан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Твоята Фабия ли беше паркирана сутринта на Нишава пред Фантастико?

Много ми хараса на живо това синьо с черните елементи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, бях за банани :D Доста е мръсна в момента, а гланцираното Savio седи страхотно на синьото и черната решетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.