Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моят Супърб 2012 ТДИ


Kograman

Recommended Posts

Благодаря за линка, ще е от полза. В студено време, пластмаса по колата не пипам.Щом се стопли ще го сложа. Засега ще са само педалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 308
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Kograman

    133

  • shaft

    29

  • Milen Dimitrov

    23

  • Цецо75

    20

Най-много писали в темата

Да, ама това видео не е за този модел. Тук педала на газта е "насаден" в пода. Освен това footrest-а не е на щипки, като този от видеото, а като на тази снимка: http://www.superskoda.com/images/Interier/s2-ftr-orig10.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се слага "капачката" върху газта? Днес пробвах, да я сложа, ама не успях. Нямах и много време, но нещо не се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как го турга братушката: https://youtu.be/qz23VEaq06Y
Аз обаче не го слагам така. Слагам основата на планката в горната част на педала и плъзгам на долу за да го нахлузя като калъф. Но пък не съм се сетил да завия скобите на вътре за да го фиксирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви скоби? Явно си иска сила за капачката на газта.С зимнито яке, на паркинга, няма да стане.В събота или неделя, пак ще опитам. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, изобщо не иска сила, а чалъм. Това, което не съм направил аз е да закривя скобите от лявата страна за да захванат здраво планката за газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чалъма е малко течен сапун за лесно плъзгане , търпение и ... мамата.

Плъзга се от горе на долу и на края се вади долнта част с отвертка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пробвах от горе надолу, металният капак опита в таблото. Или трябва да се натисне педала надолу и тогава да се пробва? Гумата която идва с капака, се разместваше.Не съм се и старал толкова да го поставя, пробвах набързо, със зимното яке хич не е удобно а се работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумата я фикснах с двойно залепващо за халюминя и спря да шава. Само на върха и в основата, където има неоребрена част.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странни изпълнения правите - спомням си, че ги сложих за 10-20 минути всичките... заедно с footrest-a. На този на газта се изправят крачетата малко, за да е по-лесно - след като се наложи и хлопне добре - огъват се обратно, за да държат и готово. Няма да мръдне, все пак там няма го "вибрациЙ" и т.н. 

 

За футрест-а - сваля се леко дръжката за предния капак, дърпа се леко пластмасата и готово. Не е нужно да се отпаря цялата пластмаса докрай - малко, за да се види болтчето, развиване, сменяне, завиване и готово. 

 

Единственият проблем, който имах, беше с тези на спирачка и съединител - последно си спомням, че ги лепих с поксипол... завинаги.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същите са, като в първият клип. Явно няма да стане за 2-5м цялата работа. В събота или неделя, стига да имам време, ще ги сложа, footrest ще бъде когато се постопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Браво на братята китайци.Доста добре застана.Бих казал,че даже ми харесва, не придава racer-tunning и да прилича на цигания.

 

 

038477194.jpg?r=0

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станало, браво!

Очакваме снимки и с монтиран footrest  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, как ще се отразят 18-ки на возията на колата? В момента е с оригинален размер 16? За визията е ясно. 

Интересува ме комфорта и динамиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъбреците трябва да са ти доста здрави :) 18ката е с доооста по-малко гума от 16ката... ще боли :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този въпрос ще ти отговоря така - зависи си от теб. Но предполагам, че щом задаваш въпроса, по-скоро държиш и си чувствителен на тема возия. Аз от всички коли, които съм карал, винаги ми е било все тая как возят. Ама наистина не ми пука.

Качвал съм се в разни бегачки от типа "направи си сам". Там вече се чувства яко и по-скоро е некомфортно, но говорим за намеса в окачване.

Да, усещам разлика във возията на Октавията и Супърба например, но я усещам и до там. Не ми пука за нея. Така че отговора се крие в теб.

Имай на предвид обаче, че нещата може да са 50/50. Защото както е казал Шафта - да, има по-малко гума на борда, но също така 18ката има по-голяма стъпка и съответно някои дупки, които чувстваш с 16ката с 18 цола няма да подозираш за съществуването им. Павета не коментирам. Там и с кораб на въздушна възглавници е "майка плаче".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съм честен,бих казал че в момента ми е малко твърда возията на Супърба. Досега съм карал само японски коли, и Авенсиса определно е с по-мека возия за мен. Някак с Тойотата "плува" повече по неравносите, докато Шкодата не е така. 

 

Имах едно поскърцване от задницата, мина през два сервиза(При Евгени и ЕТ), колата е "бетон" отдолу.Няма никакви проблеми по окачването. 

Познайте какво се оказа ...

 

регулираха 5-та врата, и сега е тишана ....

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом със 16 ти е твърда возията, то значи с 18 хич няма да ти хареса. Оптимален вариянт за тази кола е 17 по мое мнение.

Размерите за различните цолаж е, както следва: 205/55/16 , 225/45/17, 225,235/40/18

 

За кола, като твоята със 170 к.с и 4х4 мисля, че 17' е най-добрия вариант. Просто 170 к.с и 205/55/16 леко не ми се връзва.

 

Както казва обаче sauber - въпрос на вкус. Давам няколко примера: Моят суперб 1 най-ми харесва как вози със 16'. Със 17 ми е по-красив обаче друса повече.

Суперб 2 със 17 друса по-малко от моята със 17. Пасат 2010 със 18 друса по-малко от моята със 16 и от суперб 2 със 17. 

Така, че най-добре ще е да пробваш и да си прецениш кое те устройва и да решиш дали гониш визия или комфорт.

 

Имай предвид, че различните цолажи водят до различен разход на гориво, различно пътно поведение и различни цени на гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още две стотинки да оставя по въпроса във връзка с последното ти мнение. Религиозно спазвам едно правило и то е да следвам указанията на производителя. За абсолютно всичко! Никога до сега не съм сгрешил. Ако от завода ти я дават с размер X, карай с него. Ако ти я дават с Y - сменяш. Естествено ако гониш визия, която да ти хареса - търсиш щастието. Аз лично до сега, не съм харесал нито една визия на кола, която не си е с фабричните джанти или е с неестествено големи гуми за въпросния модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още две стотинки да оставя по въпроса във връзка с последното ти мнение. Религиозно спазвам едно правило и то е да следвам указанията на производителя. За абсолютно всичко! Никога до сега не съм сгрешил. Ако от завода ти я дават с размер X, карай с него. Ако ти я дават с Y - сменяш. Естествено ако гониш визия, която да ти хареса - търсиш щастието. Аз лично до сега, не съм харесал нито една визия на кола, която не си е с фабричните джанти или е с неестествено големи гуми за въпросния модел.

Тука проблема е, че от Шкода разрешават и двата варианта. Позволени са 16' и 17' за Суперб 2 и е въпрос на вкус какво ще забодеш на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги всички възможни размери, ама аз не бих се качил на лека кола/лимузина с тия 18-ки, като размер... за в България говоря. :)

 

https://www.wheel-size.com/size/skoda/superb/2012/

 

Знам как вози 16-ка 195/45/R16, която си е "с 2 пръста гума" и направо.... керамичните бъбреци заминават... на море. :D 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията тука е хем боли, хем сърби. Изпадал съм не веднъж в нея  :D

В крайна сметка, за себе си открих следния душевен баланс - за семейната кола минимум джанта, максимум гума, а за уикенд колата - обратното.

 

По друг начин казано, а и както колегите споменаха вече - въпрос на вкус и вътрешно усещане за живота от нещата  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.