Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моят Супърб 2012 ТДИ


Kograman

Recommended Posts

  • Отговори 308
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Kograman

    133

  • shaft

    29

  • Milen Dimitrov

    23

  • Цецо75

    20

Най-много писали в темата

По едно време и аз се бях филмирал с тези масла.
Много четох и достигнах до следните изводи:

1. Прекалено много маркетинг и подвеждащи реклами
2. Няколко големи производителя, които зареждат няколко десетки бранда и така хващат различни целеви групи (с едно и също масло)
3. Никой в България не иска да гарантира качество, произход, а и цената не е определяща, защото няма контрол
4. Доверяваш се на добър автомеханик, който на база статистика има наблюдения, и сипваш.

Лично аз карам с Мотул 8100 X-Clean - вече 7000 км. Колата не е похарчила и грам.
Мисля да го сменям на около 12 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш каквото и да сложиш като го сменяш редовно няма да имаш ядове.

Карах с Кастрол ЛЛ /в туби/ от ЕТ, не гореше масло, а не като да съм галил газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички добри механици казват същото - сменяй редовно и не се доверявай на удължен интервал.
Аз като се филмирах, бях решил сестра ми да носи такова от Холандия, няма ментета - пълен контрол на качеството.
https://www.metropa-rotterdam.nl/motorolie/19/LATOL-MOTOROLIE-SYNPLUS-EXTRO-5W30.html
Но какво правим с нафтата? Да зареждам от Холандия?
Както ми казаха тук във форума - карай си колата и се радвай!
Всичко е късмет.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно да си кажа,проблеми с нафта не съм имал никога.За 10г служебни коли от всякакви марки,и сигурно над 600 000км. Зареждал съм с карти на ОМВ и Шел в цялата стана.С обикновен дизел. Колите се караха от 5 до 150 000км.Абсолютно никакви проблеми.Никакви добавки и т.н.Караха се всеки ден без значение какви са градисуте навън.

 

Съгласен съм и се навременната смяна на маслата.Затова ще промия и двигателя при следващата смяна.Да видя какво ще изтече.Гаранционно е обслужван на 30 000км и е интересно.

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента колата е със стоковите си крушки за дневните светлини и халогените. Има ксенон на основните фарове,и малко ме дразнят различните цветове.

Какви са вариантите и решенията за оптимизация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съвета ми е да не сменяш фаровете за мъгла с лед. Те ТРЯБВА да са жълти. Крушки за дневните P21W не мога да намеря да не дават грешка. За габаритите мога да ти пратя линк с крушки, които не дават грешка и светят супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съвета ми е да не сменяш фаровете за мъгла с лед. Те ТРЯБВА да са жълти. Крушки за дневните P21W не мога да намеря да не дават грешка. За габаритите мога да ти пратя линк с крушки, които не дават грешка и светят супер.

Я ми прати на мен линк(ако са Т10 моите трябва да са същите).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете за мъгла наистина трябва да са жълти, но много се чудя дали да не пробвам това:

 

http://led-bg.com/bg/product/osram-ledriving-fog-lamp-h10

 

Няма да е скоро тестването, защото сега на тази крушка са ми и дневните, които са на процент светене и не знам дали ще издържат LED-вете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дневните светлини и халогена са на едно място. Понеже е активирана финкцията да осветяват в завой когато навиеш волана,ще го приживея :)

 Друг въпрос. Ако ремапна колата,щатните 16 с гуми 205.55.65 ще умалеят предполагам доста?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Могат и халдекса, недай си Боже, нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Днес пристигнаха всички филтри за обслужването. Взех въздушен Pipercross , маслен и 

 купе на MANN.  Другата седмица ще бъдат сменени. Чакам и доставката на филтъра за Халдекса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сменя масло и филтър на Халдекс, му е време и за масло на заден диф, скорости и раздатка... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в задният диф,скоростите и раздатката са сменение преди 3000км. Горивният филтър и той. Маслото в Халдекса и то е на толкова км. Ще е тъпо да сменя филтъра, а маслото не. Ще го сменя заради филтъра.  Цяла седмица четене по форуми, свързах се и с представителите на Халдекс за България. Оказа се,че тези от Халдекс Бълагрия мога да внесът филтъра за Халдекс 4. Цена с ДДС около 100лв, но вече го бях поръчал от Англия.

Искам да си обслужа колата като хората. След като в Ет не сменяват филтъра на Халдекса,а само маслото ...  искам да спя спокойно,както се казва, да съм си свършил работата :)

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.