Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Направо си загубих съня нощем...

Мисля, мисля и все не го измислям, като ще се чете дистанционно инфото от чипа в стикера, какво значение има къде точно по стъклото е залепен ???

Публикувано
На 14.07.2021 г. at 12:30, ID A написа:

@zloQQ . ...А местото е сбъркано. Трябва да е до огледалото заради подобни прорези, че rfid-а няма да работи иначе. А те го лепят централно под огледалото.

 

40122d1266462057-comfort-glass-windshiel

Моето стъкло изглежда така и има значение къде е.

Публикувано
преди 32 минути, ID A написа:

Моето стъкло изглежда така и има значение къде е.

 

Имах предвид, че за тяхната система не е от значение.

На нас, разбира се пречи ако е точно пред/зад огледалото. На моето огледало има там някаква решетка. Някой знае ли за какво е?

Публикувано
преди 18 минути, baijoro написа:

 

Имах предвид, че за тяхната система не е от значение.

На нас, разбира се пречи ако е точно пред/зад огледалото. На моето огледало има там някаква решетка. Някой знае ли за какво е?

 

Има значение и за тяхната система. Има удебелени стъкла, има стъкла с покрития (атермични и прочие). И при двата вида, разчитането на разни електроники е ако не невъзможно, то силно затруднено. Преди няколко години бях кукнал да си взимам VW Файтон. Гледах ревюта в нета. Много често хората казваха, че стъклата са толкова дебели заради шумоизолацията, че в държавите, където винетките са на чипове, имат проблем с разчитането. И отново, това можеше да е несъществуващ проблем, ако всичко беше на номера...

Ако снимша решетката, някой може и да ти каже :)

 

Публикувано

За тази решетка питах, а гледам има и друг сензор на гърба на огледалото, за който бях забравил. Той за какво е, че големият стикер ще е и пред него.

20210723_163114.jpg

Публикувано

Сензора, който се вижда в дясно на огледалото е или за блендата или за авто чиставките. Решетката нямам идея какво може да е. Ако трябва да хвърля боб, ще е кажа, че е нещо за автоматичните фарове. Стикер пред който и да е, ЩЕ попречи на функцията.

 

Публикувано

Чувам от няколко места, че коли с махнат катализатор са връщани от ГТП.

Публикувано

До @Speedster - А какво трябва да ги правят?

Публикувано
преди 10 минути, tuningmania написа:

До @Speedster - А какво трябва да ги правят?

Пишат ги "0" и друм. 

Публикувано
Преди 10 часа, Speedster написа:

Чувам от няколко места, че коли с махнат катализатор са връщани от ГТП.

Приятел който преди около месец му гепиха катализатора, мина скорострелно ГТП, независимо че го беше минавал началото на годината, защото системата все още не била вързана.....

Публикувано

От новините последните дни се разбра как и тази история мирише на нашенско :) Първо, дават по-ниски категории от тези, които са обявили - в Хюндай форума един човек каза, че са му дали 1 еко категория, като колата му трябва да е в друга според годините, оборудването /катализатор, дпф/ и т.н... Оказа се, според новините, че всеки ГТП пунк можел да си въвежда ръчно данните от измерванията - хахахаххахахаххахахахаххахахах! До тук всичко трябва да става ясно :) Поредната измислица за даване на пари под маса, над маса, в пощенски пликове, между документи, в джобчета на ризки, с ръкостискане, като на кум, като на поп и как ли още не :) 

Публикувано
На 29.07.2021 г. at 21:53, Izolini написа:

Пишат ги "0" и друм. 

Няма такава група. 1ва е най-малката.

 

Талона и годината на производство дават отправна точка, но самата група зависи и от измерването. И това е точно заради такива, като в линка на Велко. "Аз съм Евро 4, значи 3та група, ама имам газ, ай да стана 5та, като електричката на Тесла." Едва ли има опция за ръчно въвеждане вече. На предишния софтуер имаше. А тепърва ще пускат и мобилни екипи и ще има рее, ако те спрат на пътя. Нещата постепенно се затягат и съвсем нормално е да има рев.

Публикувано

А е, ако съдя по статията от линка - трагично е положението! Вкарваш данните на колата и автоматично ти излиза категорията въз основа на Евро категорията в талона... Нема такава простотия!

Публикувано
преди 54 минути, zloQQ написа:

А е, ако съдя по статията от линка - трагично е положението! Вкарваш данните на колата и автоматично ти излиза категорията въз основа на Евро категорията в талона... Нема такава простотия!

В такъв случай, какъв е смисъла от газанализатора, дето ти го пъхат в ауспуха? Не беше ли смисъла независимо от Евро стандарта, възраст на автомобила и т.н, да се прави независимо измерване и данните от него да определят Еко категорията и автоматично, чрез софтуер, без намесата на човешкия фактор...? Да сигурно трябва да се въведат някои данни за автомобила, но доколкото съм запознат това става както и до сега, чрез сканиране на големия талон. 

От цялата работа за момента само джоба на крайния потребител олеква. Пунктовете може и да реват, че обслужват по-малко коли, защото задължителното минимално време за един преглед се е увеличило и вече не е 20 минути, но те си компенсират по-малкото бройки с повишената цена. Ако един стикер струва например 5 лева, цената в пункта е повишена с минимум 10 лева.

Другата глупост е, че щом стикера се програмира, защо трябва отново да го сменяме всяка година? Не е ли по-правилно да си му наливат информацията всяка година и да се издават стикери на нови автомобили, нов внос или при непредвидени ситуации като счупено стъкло и повреден стикер? 

Просто целта е да има работа за печатарите на тези стикери.

За новите стикери за ГО, прочетох, че търсили оптимизация на цената. Не че това ще се усети от крайния потребител, но смисъла от този стикер е точно никакъв.

Публикувано
Преди 4 часа, ID A написа:

Едва ли има опция за ръчно въвеждане вече. На предишния софтуер имаше. А тепърва ще пускат и мобилни екипи и ще има рее, ако те спрат на пътя. Нещата постепенно се затягат и съвсем нормално е да има рев.

 

Към момента и до началото на 2022г. (каквото и да значи началото), данните в софтуера се въвеждат ръчно. Сиреч прави се замерване, човека гледа показателите и ръчно ги преписва в софтуера. Това го каза самият Рановски.

 

Иначе за реда - да. Протести, мрънкане, тръшкане и зов за ред и законност...докато не дойдат реда и законността, тогава става "държавата ни мачка" :D

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Публикувано
Преди 11 часа, sauber написа:

Иначе за реда - да. Протести, мрънкане, тръшкане и зов за ред и законност...докато не дойдат реда и законността, тогава става "държавата ни мачка" :D


Абсолютно вярно.

Публикувано

Прясно: сутринта минах с 3-ка ? Пунктовете още не са вързани към системата на ДАИ и резултатите подлежат на "корекция" ?

Очаква се догодина мерките да са яко затегнати. 

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано
На 2.08.2021 г. at 14:58, sauber написа:

Иначе за реда - да. Протести, мрънкане, тръшкане и зов за ред и законност...докато не дойдат реда и законността, тогава става "държавата ни мачка" :D

 

Ето и прясно инфо от вчера, само че от малко градче в Испания. Кола не мина технически преглед и беше върната заради несветещи крушки на задната регистрационна табела и леко разхлабена скоба преди задното гърне. Уточнявам, че скобата не е увеличила фабричния звук/шум на автомобила, но са констатирали, че има нужда от притягане. Двете забележки са отстранени в сервиз, след което автомобила е минал успешно ГТП. У нас подобни дребни неща никой няма да ги хване на ГТП, а ако случайно върне автомобил заради тях, представям си какъв скандал ще настане.

Публикувано
Преди 1 час, Mishelle написа:

Ето и прясно инфо от вчера, само че от малко градче в Испания. Кола не мина технически преглед и беше върната заради несветещи крушки на задната регистрационна табела и леко разхлабена скоба преди задното гърне. Уточнявам, че скобата не е увеличила фабричния звук/шум на автомобила, но са констатирали, че има нужда от притягане. Двете забележки са отстранени в сервиз, след което автомобила е минал успешно ГТП. У нас подобни дребни неща никой няма да ги хване на ГТП, а ако случайно върне автомобил заради тях, представям си какъв скандал ще настане.

На караваната ми описаха половината крушки като "неработещи", но я пуснаха.

Вишната също я пуснаха един път с неработещи десни светлини за мъгла и заден ход. Може и да не са разбрали?

 

На практика в България ако една кола стигне на ход до пункта и не се разпадне докато мине прегледа, значи минава. Там просто работят и абсолютни лешпери - един ме попита "Как се вдига предния капак?" на Смарт 42. Като му казах, че там капак няма, реакцията беше "Е аз как да видя двигателя?"

Публикувано
преди 37 минути, Izolini написа:

На караваната ми описаха половината крушки като "неработещи", но я пуснаха.

Вишната също я пуснаха един път с неработещи десни светлини за мъгла и заден ход. Може и да не са разбрали?

 

На практика в България ако една кола стигне на ход до пункта и не се разпадне докато мине прегледа, значи минава. Там просто работят и абсолютни лешпери - един ме попита "Как се вдига предния капак?" на Смарт 42. Като му казах, че там капак няма, реакцията беше "Е аз как да видя двигателя?"

Подвел си човека. Там капак има, двигател няма ?

 

Публикувано
Преди 5 часа, ghost_rider написа:

Подвел си човека. Там капак има, двигател няма ?

 

До бе, има капак. Решетките се махат за да сипеш вода за чистачките.

Публикувано

Аз току що минах през пунктна. Ебати нелепата, грозна и тъпа работа. 

 

 

 

IMG_20210825_160709.jpg

IMG_20210825_160746.jpg

  • Одобрявам 1
Публикувано

Това нещо няма никакъв чип, както и предполагах...

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.