Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дойде време да се похваля - Škoda 120L


Rosen Raychev

Recommended Posts

Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад...

Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората😀

След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен!

След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците.


Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето:

 

IMG_3044.thumb.jpg.702e9621927cf245a457c628db9358ec.jpg

 

IMG_2836.thumb.jpg.19ba2ba461f59a90b4bf80173ad56e3a.jpg

 

Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка.😁

Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво:

 

IMG_3445.thumb.jpg.63b95feac94c83f03754679df0a73a2d.jpg

 

Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика:

 

IMG_2938.thumb.jpg.9fce514dccd23705f847691d42cf123c.jpg

 

И вече готовият резултат:

 

IMG_3043.thumb.jpg.426f0ee7c1974259bb39d33f1e815669.jpg

 

Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин:

 

IMG_3111.thumb.jpg.35db25b9c7fab36e15cb4b21e89d9f73.jpg

 

Натоварихме се:

 

IMG_3112.thumb.jpg.cc2f26a5bd2f9114d63ecbea8fb8aa7d.jpg

 

Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик!

 

IMG_3122.thumb.jpg.3655001443f614f33b97c0b59e1418e1.jpg

 

IMG_3123.thumb.jpg.46a5e1ccda04589cef5b3eec64723e17.jpg

 

И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства:

 

IMG_3140.thumb.jpg.515ed1df57fdee9a39ecf8e50fdf1229.jpg 

 

IMG_3312.thumb.jpg.82efa6e7e43e48ec271151ed50a266fa.jpg

 

Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците...

 

IMG_3273.thumb.jpg.1aca78f7e167776e85b55e5f0ae755e8.jpg

 

Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки...

 

IMG_3292.thumb.jpg.2ed08078b772a1f73f041b0fa86c53ca.jpg

 

Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците😀

 

IMG_3498.thumb.JPG.a6dc5ad19ae1fac43ed7f37a5f525fb3.JPG

 

IMG_3499.thumb.JPG.7070e842b63ec430072521c246cc9b58.JPG

 

Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така...

 

IMG_3512.thumb.JPG.9e693d996da76fd6baaf7ccbca3ddf7f.JPG

 

IMG_3518.thumb.jpg.0177a002e5d45553c06e6b9e56cc0be3.jpg

 

Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали:

 

IMG_3532.thumb.jpg.e7b235bad4de5839d4d3b7355285b9d8.jpg

 

На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора:

 

IMG_3629.thumb.JPG.5f14ab63100df37d772759cb3bf951a5.JPG

 

След това направихме малка разходка

 

IMG_3587.thumb.JPG.a238ccde7d612cd1fedd9c16045eda1c.JPG

 

IMG_3589.thumb.JPG.662050834f8376b3294c35609fd44c43.JPG

 

Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката:

 

IMG_3672.thumb.JPG.3d95667c10f0b8c7fcb9e353ca011a1c.JPG

 

IMG_3682.thumb.jpg.2eaab46d769038f8faef3c6cecb3bd70.jpg

 

IMG_3677.thumb.jpg.156c6cf9731783eefeffc83175b70e32.jpg

 

Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега.

Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!😀

  • Благодаря 3
  • Одобрявам 8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е застанала, особено на последните снимки е наистина сякаш гледам Марта преди! Пу пу карай със кеф 😎😎😎

 

казвал съм ти го и преди, но ще се повторя. Страшно много се радвам , че точно ти ги взе, оцени и съм спомогнал за желанието ти за визия. 
 

нямам търпение да я видя на Първенец.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата става много добре, много е приятна :)

 

Има ли ентусиазъм, се случват нещата. Радвай и се максимално, пък ние ще помагаме с каквото можем! :) 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 3.04.2024 г. at 21:37, Rosen Raychev написа:

Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи ....

Има още какво да се желае. Пропусна късите.

 

На 3.04.2024 г. at 21:37, Rosen Raychev написа:

а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето:

и подаръкът е: лично моите перфектни кори, с които колата е излязла от завода, с монтирани от мен говорители.

Гонейки оригинална визия изхвърлих кастофона и ги смених с други. Не съм и допускал тогава, че ще се разделя с тях, ама знае ли човек... Заслужи си този жест. :)

п.п. на предстоящата среща ще ти донеса и лайстни за тавана.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Пропусна късите.

Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка.

А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Rosen Raychev написа:

Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка.

Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим.

Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км.

 

Преди 7 часа, Rosen Raychev написа:

А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви.

Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.