Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia II - баницата


PIIIcoppermine

Recommended Posts

преди 26 минути, maxrpm написа:

Бавната кола е бич и наказание

Без съмнение! Аз със 170 к.с. се чувствам в самолет. Удоволствие си е тягата. А за някои, тези 170 са смешни и недостатъчни.

Тогава бяха такива. Бавни. Сега всичко е поднесено на тепсия. Кеф ти 100, кеф ти 400. Но никога няма да разбереш/не ти/ какво е да караш и да се справяш с 42 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 366
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    109

  • joro-120L

    50

  • PIIIcoppermine

    50

  • PRR

    31

Абе истината е, че когато карах 42 коня и трафика беше 42 пъти по-малък ;) А и колите около теб бяха по 60-70 коня. Съответно изпреварванията ставаха относително по-лесно. В днешно време с 42 коня, на близо тон купе, е почти невъзможно.

От друга страна и с 42 коня не са ми били проблемни пътуванията. Колата си поддържаше повече от прилична скорост (все пак ограничението тогава беше 80). Проблема идваше, а и сега си остава, от каращите с пълна газ на правата и кретащи с 50 в завоя. Това беше и основната причина да чипосам Мица. Влачиш се в завоя и нямаш шанс да изпревариш на правата. Но винаги ще се намери такова ... говедо. И няма значение дали си с 90 или 190, защото той ще е с 200 или 400+ ;) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, PRR написа:

Проблема идваше, а и сега си остава, от каращите с пълна газ на правата и кретащи с 50 в завоя. Това беше и основната причина да чипосам Мица. Влачиш се в завоя и нямаш шанс да изпревариш на правата. Но винаги ще се намери такова ... говедо. И няма значение дали си с 90 или 190, защото той ще е с 200 или 400+ ;) 

+1

Язък за конете, като не може да ги ползва по предназначение. Ставам банален, но това също е доказателство, че коне кола не карат. Както не може да прецени с колко ще вземе завоя, така и не преценя кога може да изпревари. Понякога се образуват и колони заради такива по двупосочни пътища. Говоря за нормално рутинно каране. Изпреварвам си с лекота. Мощността ми е достатъчна. След 25г. на 52 к.с и 10 на 86 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, joro-120L написа:

Но никога няма да разбереш/не ти/ какво е да караш и да се справяш с 42 к.с.

То не само това неможе да разбере Сашко, ама няма и смисъл да се мъчи човек да му обяснява - за него нещата приключват със 120 е супер спортната кола, бие я само 1.9ТДИ

И 26 коня кола съм карал, и 48, и 68, и...... не, не съм се качвал на нещо с 300+, но до 200к.с. имам някакъв опит - по груби сметки трябва да съм на около милион километра откак взех книжка, и единствено мога да кажа че повечето пъти мощността не е от голямо значение - важна е май само при гонки по равното. Сашето мрънка как на баир му умира Фабията - въртящ момент не му стига. Сравнява нафтовата печка турбо с атмосферен бензин - пак въртящ момент му се губи.
Имам преки наблюдения в/у един и същи дизел - 2.5 и същият но турбиниран. Атмосферният е 86к.с., турбинираният 103, обаче 160Nm срещу 280Nm - разликата е огромна и се усеща най-добре точно на баири.

И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите, а Фабията е със 120Nm (май) та за какви баири, какви дизели, какво изпреварване говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Logrus написа:


Имам преки наблюдения в/у един и същи дизел - 2.5 и същият но турбиниран. Атмосферният е 86к.с., турбинираният 103, обаче 160Nm срещу 280Nm - разликата е огромна и се усеща най-добре точно на баири.

И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите, а Фабията е със 120Nm (май) та за какви баири, какви дизели, какво изпреварване говорим.

Е , точно това казвам и аз , то дето се вика няма как да го кажеш по - точно!!! После ми викат защо толкова много си обичаш TDI то , това не било гориво ... Моето дете , с TDI то докато разбера че съм те минал, вече съм стигнал и някой ми звъни по телефона , да ми каже че ще закъснееш ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Logrus написа:

И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите

170 к.с. 350 Нм. - дизел. Къде отиваш ти, може би. Както Сашко казва -TDI !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, maxrpm написа:

с TDI то докато разбера че съм те минал, вече съм стигнал и някой ми звъни по телефона , да ми каже че ще закъснееш ... :)

Че ти кога си карал TDI? Твоята си беше SDI 😂

Ще го кажа така, без да се заяждам, и за разнообразие без да те хапя - имал си 3-4 коли до сега, карал си по малко разни чужди, но това не го броим ("един приятел ми каза" също). Реално нямаш опит - направи ги 10-15, смени 10-15 различни двигателя, набарай всички възможни скоростни лостове, натрупай опит и тогава прави сравнения. И ще е хубаво ако пробваш и други марки/модели първо.

И това с "моето дете" го пропускай за напред - ако не ми знаеш името, викай ми тате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, joro-120L написа:

170 к.с. 350 Нм. - дизел. Къде отиваш ти, може би. Както Сашко казва -TDI !

Жоре, аз съм бензинджия и прокълнат газолюбец, и бонус - моята бабичка е 2006 набор с мотор една генерация по-стар. Не си меря...нищо с никой - знам че 9/100 магистрално на газ ми харесва, 12-15 градско ми е ОК и толкоз. Знам и че, ако е много зор, мога да държа 180 на магистралата без проблем (ЕЖК ми каза че и повече можела моята, ма на мен не ми се пробва). Цялата галимация с чипа ще е за да си спестя няколко барания на лоста по баири и при изпреварвания. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. При бензинов Супърб 3.6 V6 260 к.с. се появяват тези 350 Нм.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Logrus написа:

 

И това с "моето дете" го пропускай за напред - ако не ми знаеш името, викай ми тате.

 Сори , бро. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. При бензинов Супърб 3.6 V6 260 к.с. се появяват тези 350 Нм.

 

Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи 🤪🤪🤪

П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си.

П.С.2 Що те нямаше на Събора ?! 🤪😎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mRt написа:

 

Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи 🤪🤪🤪

П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си.

П.С.2 Що те нямаше на Събора ?! 🤪😎

Moe да не те кефи , ама това смешно дсг докато смени скорост , аз с фелицията , старата фабия и 120 ката съм стигнал , където съм тръгнал, единствено има хубави спирачки , за друго тоя автомат е хаха , помня няккъв пичага на Първенец , върви с мене и ми говори как мечтата на живота му е 3.6 v6 ,нямало такива , aз съм Хахахаха , викам му ама нали знаеш че е автомат , той вика да бе мечта ми  е. Викам му човече купи си я и кажи кога искаш да те накажа с старата фабия , сега или след два часа..

 

А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, maxrpm написа:

Moe да не те кефи , ама това смешно дсг докато смени скорост , аз с фелицията , старата фабия и 120 ката съм стигнал , където съм тръгнал, единствено има хубави спирачки , за друго тоя автомат е хаха , помня няккъв пичага на Първенец , върви с мене и ми говори как мечтата на живота му е 3.6 v6 ,нямало такива , aз съм Хахахаха , викам му ама нали знаеш че е автомат , той вика да бе мечта ми  е. Викам му човече купи си я и кажи кога искаш да те накажа с старата фабия , сега или след два часа..

 

А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...

Имам някакъв спомен , че точно твоята Фелиция беше препарирана 3-4 пъти на Калояново от едно Фаворитче ... Е , поне взе двигателя му. 😂

За TDI-та ...дай да не говорим , там имаше шанс да караш "бърза" Шкода 🤪

А ако искаш може и към историята да прибавим и как една Фабия 1 1.4 автомат стабилно шляпка коНбито ти .

За 3.6 DSG... прав си ... Бавни са .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, mRt написа:

Имам някакъв спомен , че точно твоята Фелиция беше препарирана 3-4 пъти на Калояново от едно Фаворитче ... Е , поне взе двигателя му. 😂

За TDI-та ...дай да не говорим , там имаше шанс да караш "бърза" Шкода 🤪

А ако искаш може и към историята да прибавим и как една Фабия 1 1.4 автомат стабилно шляпка коНбито ти .

За 3.6 DSG... прав си ... Бавни са .

 

Човече тоя фаворит не бъркаш , верно целия шкода клуб го кара и беше брутално бърз , уважавам франки от всякъде , даже ти накрая май му взе нови гуми... Франки е звезда , братле.. ТDI то да , беше много кола , твоята фабиика нека я оставим да си почива а на боре колата ... Абе красива е , за снимки , за балове е перфе.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mRt написа:

Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи 🤪🤪🤪

П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си.

👍

В две изречения са.:) Напротив, хваля тези 350 Нм. и ги приемам за достатъчни и с оглед вървежа на 3.6. Само че, при бензинов мотор се постигат при двойно по-голяма мощност, съответно и по-висок разход. От там идва и по-високото КПД на дизела.

 

Преди 9 часа, mRt написа:

П.С.2 Що те нямаше на Събора ?! 🤪😎

Тази година много черни точки ми се събраха. Не знам с колко бири трябва да ги компенсирам. Първенец, събора... Надявам се за задномоторната среща поне да се класирам.

Сложно е за писмено обяснение. В съботата бях на работа. Преди това, за кратък период имах поредица от отсъствия заради посрещане и изпращане на аерогара София. Дъщерята с внучето ни беше на гости. На стари години взех да се интересувам от детски столчета за оборудване на Супърба. :) После жената ходи там, върна се. Края на юни пак ще ходи за 20тина дена. Този път ще се върнат заедно с щерката да ни погостува. Та, не ми беше удобно пак да търся колега, който да ме сменя.

Ще си позволя да кача една снимка на малкия Ерик. Не е кръстен на никого. Това беше избора на младите.

Винаги е усмихнат, когато се качи в Шкода. :) Снимката е преди тръгване към аерогара София.

 

427fe97d-db2f-40df-8738-ed2538c9d9a1.thumb.JPG.35989fac8f60c730bffbf937cd4831f3.JPG

 

Преди 8 часа, maxrpm написа:

А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...

Е, Саше, не съм чак такъв ясновидец, за да знам след година какво ще се случи. Може да е било за нещо друго.

  • Благодаря 2
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Мерси! :)

Ми , като намеря нещо , дето става. Те мойте изисквания са безкрайни, честно казано, какво ще да е това да е Еко4 и мотора да е безпроблемен .. Не знам , сигурно ще я бартеросам за някое 1.9tdi 131, не ми се иска. Ако можеше да се турбинира реално , щеше да е супер. Сигурно ще събера някой лев и ще се метна на дизелова фабия 2. Ако ей ся ми кажеш избери си кола , незнам какво да си взема. Последната брутална Шкода е ок2 vrs .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, Саше ... Дизел за града !??! Извини мА, ама ти луТ ли си, мА? :D 

 

Сега и сериозно - трябва да си луд да си вземеш дизел за града! Дизела си има много предимства, но всички те са извън града. А VRS-ката е 'убава кола, ама пак не е за града. В града ти трябва нещо по-високичко, че с тия идеални настилки дето ги имаме е въпрос на време да сменяш я картер, я друга карантия.

 

Но, понеже Чаво може и да подслушва, знам, че на тоя етап само си амортизираме клавиатурите :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах ми засега ще седим , ще караме умреляка и ще чакаме някой да се похвали с нещо. Дизел/Бензин не е тема на спора, ей сега някой да ми услужи за 1-2 седмици с 1.9 ATD , да се видя в кола ,като човек, направо му строя паметник в центъра на София и чешма, всички да помнят добрината що е сторил. Иначе има края на 2009 та като моята , но мен ми е ясно че брутално ще порежат дизелите, което е жалко . :( Височината иначе се оправя с 185/65/15 , вместо заводските 60.

 

Бих я бартеросал за Skoda 130RS , ама не е еко4 :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PRR написа:

Сега и сериозно - трябва да си луд да си вземеш дизел за града! Дизела си има много предимства, но всички те са извън града.

Реплика от Тошко Йорданов? Заповядайте гусин Йорданов.

- Дизел в града, да. Дизел с ДПФ в града, не.

Пепи, в Пловдив е много топло днес а и ще бъде в близките седмици. Може и да допускам грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Иначе има края на 2009 та като моята , но мен ми е ясно че брутално ще порежат дизелите, което е жалко .

Саше, спокойно. Зелената сделка се разсъхна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, joro-120L написа:

Реплика от Тошко Йорданов? Заповядайте гусин Йорданов.

- Дизел в града, да. Дизел с ДПФ в града, не.

Пепи, в Пловдив е много топло днес а и ще бъде в близките седмици. Може и да допускам грешки.

Климатика е божие творение, само истинските мъже , могат да карат без .. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.