-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.7k
Общо теми437.5k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22853
Общо потребители1119
Най-много онлайн
Най-новият потребител
GTR
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- MATPOC
- klarnetko
- VesMil
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
-
От b3lq7a · Публикувано
Нов е акумулатора (на година), харчи си регистратора ток. Имам дни, когато карам по 5-10км на един два старта, други карам по много, трети с над 400км. Няма как да се съобразявам с нуждите си с един регистратор… отбелязах, че на моята кола отчитам консумация при дълъг престой. Аз съм с предна и задна камера, ако това има отношение. Нямам други консуматори или проблеми с колата и акумулатора! тоя моя модел не е нещо особено… като цяло сега, ако избирам нов ще проуча повече пазара. Не мисля, че е най-доброто, а и не беше в ниския ценови клас! Това с нуждата да се рестартира ръчно много ме разочарова! Отделно с тоя паркинг таймлапс измислен режим е под всякаква критика…! -
От b3lq7a · Публикувано
Както виждаш 98 е показано като основно, а в скоби е 95, като компромисно или заместител. На моята 1.8 тси е 95, но карам със 100 в БГ и в ГР с 95 (но 95 в ГР е минимум 97 октана, в БГ е минимум 93 по спомен за написаното в документи за доставките). Да караш с 95 в БГ не е ОК според мен тая кола. Карам в със 100 октана на Шел или 98 на други в БГ и ми харчи повече, и върви по-малко от 95 на Етека в Гр моята. Ето ти снимка на капачка на резервоара -
От Levcho · Публикувано
По 50км на ден и може би в най добрия случай по 2 старта на ден, не изглежда лош сценарий /с изключен старт-стоп/. И колата ако е на бензин, няма да имаш проблеми с акумулатор при този сценарий, разбира се ако не му е дошло времето де на акумулатора за смяна. -
От Levcho · Публикувано
Без да отклонявам темата и само за инфо и споделяне на данни. Има три вида режим на "регистриране" при покой. Първия ми видеорегистратор BlackSys CF100 беше пушка /преди 8-9 години/. По време на покой, на заден план запиcваше постоянно на висока резолюция. В случай че засече движение, камерата вземаше последното видео преди и с видеото по време на движението и го слагаше в отделна папка-значи изолираше го от въртящия режим запис-изтриване. Така в никакъв случай не изтърваше движение, имаш запис още преди самото движение. Ако няма движение, видеото отива за цикъл изтриване. Втората ми камера /Matego XP1/ записваше точно както ти си описал, ако няма характерно движение не се включва да записва и винаги изтърва началото на движението, дори и понякога самото движение-цялото изтърва и се вижда само например сянка на човек който се отдалечава, или нищо не се вижда защото движимия обект се е отдалечил вече докато камерата се включи и започне запис. Сегашната ми камера /mini 0906/, записва постоянно на ниска резолюция и 10-15fps. Ако е нужно да прегледаш случка, се връщаш към съответния час на запис. Вида на режим на запис в покой, не съм го виждал да се описва в брошурите на нито един регистратор към който съм проявявал интерес. Само повърхностнно го описват. Ей това беше моята практика, ако на някой му са нужни данни за режим по време на паркинг, да провери подробно как записва точно регистратора, още преди да го придобие. -
От b3lq7a · Публикувано
За такава разлика в показанията на скоростомера примерно на моята о3 и на скаут има различна настройка на скоростната кутия, оттук изходих, че заводско не може да има предписание за гуми с толкова голямо разминаване в диаметъра ( гумите са на 45 за 4х4 и 50 за скаут на 17, пак / толкова нагоре и за 18)… или е правописна грешка или е сборна таблица за множество модификации, според мен. Това не е съществено нещо, просто ми направи впечатление. Поздрави, Жоро! -
От joro-120L · Публикувано
Иво, разбирам те. Въпросът ти е принципен, но това дават. Инфото ми е от Бг. и руски сайт. Ползва се ОЕМ размера 235/45 R18 и толкоз. А и имам чувството, че няма да стоят добре на тази кола 225/40 R18. Ниски са. Едва ли някой ще прибегне до резервния вариант. -
От b3lq7a · Публикувано
Не е малко… за първите говоря. Ще има 5% в показанията на скоростомера, не вярвам заводско да има такъв допуск, винаги има 3-7% занижаване на показанията, за да се предпазват водачите от глоби породени от леко моментно невнимание (засилване на колата при спускане, попътен вятър и тн косвени фактори). В самата височина на колата има 15мм разминаване. | Размер на гумата | Диаметър (мм) | Разлика в диаметъра | Влияние върху скоростомера | |-----------------------|-----------------|---------------------|-------------------------------| | 225/40 R18 | Около 637 мм | Базова стойност | Няма разлика (еталон) | | 235/40 R18 | Около 645 мм | ~+8 мм (≈ +1.3%) | Скоростомера показва малко по-малко от реалната скорост | | 225/45 R18 | Около 659 мм | ~+22 мм (≈ +3.5%) | Реалната скорост е малко по-висока от показаната | | 235/45 R18 | Около 669 мм | ~+32 мм (≈ +5%) | Скоростомера показва около 5% по-ниска скорост от реалната | -
От joro-120L · Публикувано
Проверих на две места, за по-сигурно и данните съвпадат. ОЕМ размер 235/45 R18. Заместител 225/40 R18. На С2 на капачката пише един размер и той е 225/40/18. Зимните ми са 225/45/18. Малко по-височки.
-
-
Последна репутация
-
1
sauber
9 -
2
joro-120L
7 -
3
Pi6ligara
7 -
4
ghost_rider
5 -
5
niki
4
-
















