Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/30/23 във всички области

  1. Огромни благодарности на 360carscan за страхотното отразяване на събитието в това видео: Очаквайте скоро и огромна галерия със снимки!
    2 points
  2. В периода 23-25 юни 2023г. се проведе 17-ти Национален Шкода събор, организиран от Шкода клуб България. Мястото за втора поредна година беше с. Рибарица, община Тетевен. Искам да благодаря за гостоприемството и подкрепата, която получихме от г-жа Ганева, кметица на с. Рибарица. Благодаря на вас, всички гости, които посетихте мероприятието - надявам се да сте създали много нови познанства и приятелства и най-важното - да сте се забавлявали подобаващо. Голямо благодаря на целия екип на Шкода клуб България за всички усилия, отделено време и желание за да може това прекрасно мероприятие за поредна година да бъде факт. И не на последно място, благодаря на нашите партньори, без които Национален Шкода събор нямаше да бъде същия. Мога много да пиша за събора тази година, но предпочитам снимките да направят това вместо мен. Всичко започна така - 9 души са необходими за разпъване на една шатра Тука нещата са по-балансирани, няма струпване на "работници". Винилите на част от партньорите на събора: Бензин бегачка няма : Уникално красив цвят. Надявам се да намери място в календара на Шкода клуб България за 2024-та година: Гости от далеч: Силна група, пътувала в пакет към събора: Жорката от Пловдив долетя в бизнес класа: Още една красавица. Това е първото й участие на клубно мероприятие. Надявам се и занапред да я виждаме, при това често: При Гената няма 'лабаво, не пропуска събор: Почетен гост от Плевен, Богомил aka Pirata в началото на годината дойде до София за организираното споделено пътуване. Истински клубен фен: И на снимки, и на живо, колата на Боби заслужава внимание: Имахме си и гости от далечно странство: Един бъдещ проект: Стига си плямпал, дай микрофона: Кранка със съпругата си също уважиха мероприятието: Амфибията, която за първи път видяхме преди няколко години на клубна среща в с. Първенец, обл. Пловдив: Тази снимка говори повече от каквито и да е изречени или изписани думи: Пепи си намери помощничка. Юлия отскоро е в клуба, но независимо от това се зае подобаващо с посрещането на гостите ни: Яката тениска: Друго си е на сянка под чадъра: Време е за рисунки: Нашите приятели и партньори от ВИП Кетъринг отново осигуриха за гостите на събора маси, чадъри, шатри, прохладни напитки, вкусна скара и най-важното - супер яки пуканки: Батко Коце: Гости от Русе, които ни посетиха и на миналогодишния дъждовен събор: Тук си имам достоен заместник: Имаше много забавни игри, за малки и големи. Много настроение, много положителни емоции: Митко освен с красивия vRS зад него, ни зарадва и с много добри кадри от събора: Заучена поза или не? Най-малкия бута, един гледа, останалите се подпират: Наградата от нашите приятели и партньори от 360 CarScan отиде при един от най-малките ни гости. Явно с таткото ще трябва да се разберат кой ще я ползва: Ето така се тегли томбола за всички награди, осигурени от нашите партньори на събора: Следва поредица от удобни и меки възглавници, спечелени от томболата с анкетните карти: Ето това е бутало: Шушу-мушу: Пепи спечели "Автомобил на организаторите" напълно заслужено. Имайки предвид всички негови предишни проекти, няма съмнение, че черния vRS 3 ще избухне в най-скоро време: И "Автомобил на публиката" е: Една красива 3-ка, в клуба е само от няколко дена. Очакваме да си сложи новите табли за номерата с логото на Шкода клуб България: EvilRed беше избрана от гостите на Национален Шкода събор за "Автомобил на публиката". Признателни сме с детето, поклон и благодарим! Автомобила, както и предишния му собственик @v13 го заслужават: Пепи никога не пропуска правилние момент за правилната снимка: Всяка нещо, колкото и да е хубаво, си има край. Сменяме табелите преди да напуснем поляната:
    1 point
  3. В нашия край му казваме "чоперек". И в Техникума по механотехника така ни го преподаваха. ??
    1 point
  4. Жоре има и мерна единица "чуперек" - ти поне си достатъчно зрял, че да я знаеш ? А някой ден, на по бира, ще ти покажа и какво значи "два пръста" по нашенски ? Иначе болтовете за Октавия 2 (май и за 1) са за ключ 17, със сферична глава (или кант), габаритна дължина 48мм., изцяло нарязани, дължина под главата на болта/дължина на резбата 27мм., резба М14х1.5 Ако не бъркам парт номерът им е 431601139А
    1 point
  5. "Всичко е изчислено по 3.14 и два пръста" не си ли го чувал? Те пръсти, педи, лакти и др. "крайници" отдавна са мерни единици. Това се вижда на снимката и е помощ за установяване на размера.
    1 point
  6. Ей го на видео. И един бърз линк за какво става дума - https://novini247.com/novini/edna-krasiva-traditsiya-prodaljava-devetiyat-avtomobil-sazdavan-v-momenta-ot_6450369.html
    1 point
  7. След 1 месец, 800км градско и 2500 извънградско вече имам преки впечатления, които да споделя с вас. Купе, багажник Вътре е като предишния модел. Таблото е дигитално, но след разцъкване си останах на класическия дисплей - оборотомер отляво и киломентраж отдясно. В средата информацията е доста по-богата и по-подробна. Багажникът е със 100-тина литра по-малък. "Мазето" под гладкия под го няма. Там е мястото за кабели и зареждачката, които могат да се поберат в нишата отляво. Там пък е акумулатора, но над него спокойно се събират кабеляците. Така ще имате 30-40 литра повече място за дребни места в малкото "мазе". Возия Колата се усеща по-тежка (мисля е +300кг), особено на по-неравни пътища - подскача задницата все едно има 3-ма едри мъже на задната седалка и багажника е пълен. От друга страна се усеща по-стабилна при високи скорости и по завои. Спирачките са много лигави... защото не са спирачки. Може би 35% от спирачното усилие се извършва от електромотора, така наречената рекуперация. Но ако трябва да спрете бързо, скачате на спирачките и истинските накладки влизат в действие. Нови (за мен) опции Фаровете са LED. С Light Assitant се справят отлично. По-рязко разцепване на светлината при приближаване на автомобил съм виждал при Ауди и БМВ, оборудвани с лазерни фарове. За LED са си ОК. Line Assist - това е нова опция за мен, голяма борба пада докато мина от една лента в друга или да сека завоите. Направих мигача да мига 1 път, защото направо лудвах с цък-цък-цък наляво и после цък-цък-цък надясно. Нова опция за мен е и (не знам как се казва на английски) предвиждането какво предстои на пътя от адаптивния круиз контол. Ако си със 120 и идва ограничение 100, колата ще намали предварително. Съответно ако идва 130 - ще си поускори малко преди знака. Ако идва завой, кръгово, ще те информира и ще намали. В задръстване си спира и тръгва (ако си стоял по-малко от 1 мин на място), запазвайки дистанцията до предишната кола. Градско/зареждане Минавам между 10 и 30 км дневно през работната седмица. Батерията издържа 30-42 километра при температури 0-10-15 градуса. Предполагам, че през лятото ще го докарам на 50+ км. На ток динамиката е повече от прилична. При ниски скорости се чува само изкуствено генерирания шум, двойните предни стъкла помагат да е още по-тихо. При тръгване от покой, ускорението от 0 до 20 км/ч се осъществява от ел. двигателя, където бензиновия би докарал разход 50л/100км. Ако си в хибрид режим, след 20км/ч ще включи бензиновия двигател. Може да се движиш до 130км/ч само на ток. Ако кик-даунеш педала, ще се включи бензиновия двигател. Внимание! До този момент бензиновия двигател не е работил и е студен. Не е желателно да го пържите. За тези 800 км градско съм изгорил около 3 литра бензин. Вариантът „Ще зареждам всеки втори ден“ не съществува. Зареждам всеки ден, на всяко място където мога и не е прекалено скъпо. Бавно се превръщам в тесла-джия, който си прекарва живота на зареждачките Зареждането е бавно. 5 часа от контакта и 3 часа на публична зареждачка. Максималната скорост на зареждане е 3.6kW, дори да се закачите на мощна 150 kW зареждачка, нещата няма да станат по-бързо. Извънградско Задвижването е в режим милд-хибрид, т.е. работи бензиновия двигател, но електрическия подпомага. При спускане и без газ, рекуперацията е щадяща, не убива интерцията. При движение по междуградски пътища, спазвайки ограниченията 90-100км/ч колата прави разход 6л/100. Магистрала На магистрала спазвайки ограниченията и средна скорост за 600км от 100км/ч, заради преминаването през 2 не-шенгенски граници, докарах разход 6.5. При по-юнашко каране по същия маршрут, поддържайки 160-170 и средна скорост от 120км/ч разхода бе 8.1. Преживях лек културен шок, когато от автономия 1200км с предишната кола, на 600км ми светна лампата за гориво. Кикдаун/Спорт Тук идва интересното. Колата си е чичарско комби с тоя 1.4 литра турбо-бензин. В града на ток е една идея по-забавна. Обаче включиш ли спорт режима или кик-даунеш ли педала на газта, едни 218 коня се появявват на мига и колата става тотално различна. Ускорението от 50 (защото 0-50 е само въртене на гуми) до 200+км/ч е линейно, няма я турбо-дупката или това лашкане при превключване на скоростите. В заключение Всеки ден: Приличен градски електро автомобил АКО минаваш до 50км на ден, но трябва да има къде да зареждаш евтино/безплатно. През уикенда: Голямо комби за ваканционни пътувания. На магистралата: Интелигентен комфорт и системи за безопастност на които можеш да се довериш. Спорт: Когато има нужда, с лекота може да покажеш задния си номер на разни 2-литрови дизели.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.