Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      440

    • Мнения

      7187


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      266

    • Мнения

      7031


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      209

    • Мнения

      322


  4. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      191

    • Мнения

      10901


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 09/02/23 във всички области

  1. И такааа, както може да се досетите по снимките, които качвам, когато на някоя сбирка има задномоторка, тя винаги получава много специално внимание от моя страна. Баща ми преди фелата имаше 120ка и от няколко години насам и аз много искам. В интерес на истината от доста време следя обяви и си бях казал, че тази година ще купя една по повод, че скоро навършвам пълнолетие. Обаче така се завъртяха нещата, че донякъде тя ме намери. От миналото лято я гледам пред сервиза с идеята, че е поредният недовършен и изоставен проект: (снимка от миналата година, гледаме колата в дъното, а сглобената 105чка си има друг собственик, но и там е голяма лудница) Та, един ден по време на обедната почивка, аз както винаги си мрънкам за цените по обявите, шефът ме чу, врътна набързо два телефона иии... - обещаха ми кола! Шкодичката в 120l 1990г. на реални малко над 40к км, купувана е от Германия и е докарана тук 1994г. Собственикът почива и реално брат му се заема с колата. Докарана е до Люси, разглобена е изцяло с идеята за пълна реставрация, но това така и не се случва. Колата седи години наред така до началото на този септември. Уговорихме се с човека, че двигателят трябва да се качи, за да може да се мине през КАТ и колата да се оправи документално от негова страна. Това малко се проточи във времето, защото идната седмица имах доста ангажименти: В първият удобен момент успяхме да я отворим и да я изкараме от трънаците, понеже още нямаше ключ: Първа баня: Една добра идея да припомпим 30+ годишни напукани гуми за да бутаме по-лесно и ПАА, започваме с летящ старт и малко псувни:)) Както и да е, качихме мотора, но не ми беше достатъчно и реших, че така и така ще се качва, искам и да пали. Оказа се, че стартерът е починал и докато си купя друг, Ивчо @__smirnoff__ беше така добър да ми даде назаем: Запалихме, поиграхме си малко с настройката на запалването и започна да звучи добре горе-долу. Добре, но запалил съм я, бива ли да не мога да врътна кръгче с нея... Последваха качване на елементите на охладителната система, наливане и обезвъздушаване с вода и отстраняване на няколко теча, които се появиха своевременно. Помпичката на съединителя , която е на кутията беше изцяло запекла - смених я с чисто нова, като с това смених и спирачната течност. Дойде време за първото каране, което от сегашната ми гледна точка беше много неприятно относно усещане на колата, но го имаше все пак. Няколко пъти така изкарване от сервиза и вкарване на ход и започнах да губя съединителя, а в краката се появи една локва - и горната помпичка беше заминала. Купих си ново бутало и за резерва два комплекта само гумички. Лека полека взе да става много приятна. Понеже започнах да усещам за липси по колата реших лека полека да започна да я сглобявам, за да разбера какво ми е нужно. Започнах да си оставам редовно извън и работно време: Чат-пат бабата спеше на топло: Взе да добива вид, макар и всичко отвън да е хванато на половината болтове само, за да си го представя: Поиграх си и вкарах фелициевите седалки вътре макар, че искат още малко занимавка за да ми харесат: Дойде и момента, официално да купя колата, да получа ключ и вече да съм сигурен, че сериозно мога да се захващам с нея: Вече си купих мой стартер и започвам да се оглеждам какво ще ми потрябва за да я направя комплектна. Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране. За жалост не се сетих да снимам, както и доста други неща последните седмици, но за напред ще се поправя. Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено. Имам много планове за колата, така или иначе октавията не ме привлича много много. За сега основна цел е колата да се направи изцяло изрядна и годна за движение по пътищата, боя няма, както се вижда, но ще го мисля нататък. Както винаги съм отворен за всякакви идеи и предложения, но идеята е някой ден да заприлича на нещо такова: Изчистена визия, колкото се може по-малко да бяга от оригинала,но с някои изключение - окачване, джанти и евентуално седалки.
    16 points
  2. И тази година си прекарахме прекрасно!!! Организацията беше на ниво, и искам да благодаря на всички замесени!!! Деня започна със събирането на софийската група и потеглянето към Пловдив. Тази година се събрахме едва десетина коли, за споделеното пътуване: След това, по пътя няколко коли отбиха, за щастие за тоалетна, а не заради повреди. Понеже бяха последни и не предупредиха никой, не отбихме всички, но след това ги изчакахме и ни догониха. Клипа е от момента на разкъсването на колоната. VID_20240406_111125.mp4 Друга част от Софиянци, отидоха по-рано за да помогнат с организацията, а трета част дойдоха по-късно. Тази година не бях част от организацията и нямам пикантни кадри преди старта, но останалите ще допълнят! Както на всяко наше събитие, идват и приятели и гости с други автомобили и ще започна с тях. След тях малко задномоторки, знаете, че за мен са най важните участници! И останалите участници и фенове!!! И дойде време за обяд... И за финал, причината да не съм със задномоторка... Имам доста пропуски на моменти и автомобили в заснемането, очаквам някой да ме допълни с неговия "прочит"!!!
    13 points
  3. Така и така мернах на Роската темата и съм на вълна писане във форума , я да зема да ви ъпдейтна малко кво се случва с тая скрап. Тръгвайки към задномотрната среща , глупавата кола пак прегря и изкипя. Чудене маене , обезвъздушавахме доливахме нищо. Добре,че всичко се случи на 10 минути от сервиза на Мастъра. В крайна сметка колата на платформата и газ към него. Няколко бързи огледа от негова страна и се оказа, че главата трябвало просто да се дозатегне. Тук искам само да поясня, че тя вече беше притягана веднъж , но явно този капризен мотор искал пак. Коце има снимки на рапатрака аз пък имам снимки в сервиза Паралено с това след сглобяването миналата година имаше едно страааашно чукане в задно ляво колело. Всичко гледах, кво ли не затягах и пак така. Пецанов обаче като го чу вика - ооооо тва ти е втулката на полуоската. Викам ква втулка бре. е тая втулка Обясни ми как се лекува, хванах се 1 ден, двете полуоски долу, избутах втулката навън от полуоската ( те се виждат и белезите ) и задното окачване заспа. Отделно, миналият месец си поръчах чисто нова предна и задна маска от чехите, дойдоха и много исках да ги сложа. Задната маска е лесна, но за предната така и така имам нов комплект калници викам я да ги махна старите и да видя какво ще излезе под тях, обачее гледгката не беше най-прекрасната ? Роговете са здрави , но частта на праговете , която е покрита с калника си беше изгнила , НО пък задната маска е просто един път И така , вчера деня беше отделен на флекса и телената четка , всичко беше старателно почистено и другата седмица с Коце ще правим прагове. Всъщност всичко това ви го казвам ,защото живот и здраве Януари влиза за боя И като за финал Поздрави на всички
    13 points
  4. Привет на всички. Задномотрната среща свърши и жалко за което , защото си прекарахме страхотно. Естествено не минахм без аварии , но както каза Мастъра , обядвал си с господа , че ти се случи точно тук. Проблемите бяха отстранени а и освен това научих доста какво още трябва да направя по 130-ката. Комплеска беше супер як , прекарахме си страхотно около басейна , бирички , лаф , абе беше си страхотно. В събота тръгнахме всичките 20-тина коли в колона към Хасково , която някак си през целия път остана единна и хората по пътя много се забавляваха , а на площада влязохме с гръм и трясък буквално. Не можах да снимам много , но пък има много хора , който снимака , така че ще кача мойте снимки и чакам и другите за да ги разгледам
    13 points
  5. Изключително приятно си изкарах, за пореден път! Много хубава и приятна среща се получи, времето също беше с нас. Много съм благодарен на всички за хубавото настроение и усмивките! Както обикновено, нямах особено много свободно време да снимам, снимковият ми материал е сравнително оскъден, също така и непрофесионален, сниман с мобифона, но все пак има някой друг хубав кадър. По традиция подготовката започва от предния ден. Шкодата беше старателно измита, подсушена, и паркирана в очакване на сутринта: На следващия ден рано-рано вече бяхме на поляната в очакване на други шкодички: И лека-полека поляната започна да се пълни с коли и хора: Времето беше изключително подходящо, и аз реших да си позволя да ударя една студена биричка (пък и си имах и шофьор за после): И така времето си минаваше, мохабетите вървяха, и лека-полека храта е преместиха към масите. Тук е момента за пореден път да благодаря на нащите домакини от "малкия Явор" с. Първенец, които за пореден път ни посрещнаха без забележки. И така, след като на поляната останаха главно коли, имах време да нащракам някоя и друга снимка на присъстващите:
    12 points
  6. От адски много време не е писано за колата, разчиствах си телефона и подреждах снимки и реших да поразкажа на бързо една две години... Реално след боята и окончателното сглобяване по колата са направени много малко дребни ремонти. За жалост не е навъртяла много километри но при всяко палене е докарвала една голяма усмивка!!! Ще опитам да съм максимално "календарен" и последователен времево за тези две години и половина в които не сме писали в темата... За рожденния си ден през 2021ва година Боре получи подарък от мен... Изненадата беше замислена предварително, знаете че използвам БЕЗВЪЗМЕЗНО един от гаражите на Боре, следователно той има ключ. На рожденния му ден, звъннах по телефона и го помолих да слезе до гаража и да ми снима няква част (не помня каква). Без дори да споменавам или чиститя рожденния му ден! Той типично в негов стил взе да ръмжи да ме храни и да ми обяснява как му е писнало от мен и клошарията ми... Абе беше дълъг разговор и все с критики към мен, характера ми, хобито ми и сексуалната ми ориентация (не мога да го цитирам "в ефир") Изтърпях цялата хранилка и зачаках "да ми свърши работа" След известно време получих снимки, те говорят достатъчно. След което си получи и пожеланията по телефона, а по-късно вечерта и на живо. След този празник дойдоха коледно-новогодишните празници и реших с половинката да пътуваме до Боровец в компанията на Бореславка... След празниците излезе събитийния календар на автомобилните мероприятия и реших, че след толкова много труд по колата е редно да я представим пред публика в залата на VW Fest 2022 Но оставаше един последен щрих за да завърша вида на колата, а именно таркалетата. Закарах ги в Смарт Репеар, но момчетата установиха, че за да се струговат челно, ще се отнеме голяма част от матеряла, заради специфичната форма на джантата и аз се отказах... След като взех решение да е боя, закарах джантите на възможно най финната пясъкоструйка в София... Положихме сивото, а после и черното(на което нямам снимка, защото отново всичко беше в последния момент) След това се налижи да препиля централния отвор заради добре познатите чашки за крем карамел... След това монтирахме гумите, а час след монтажа, колата влезе в залата на Интер Експо Центъра... Там я налъскахме едно хубаво и представихме достойно клуба , като освен нея участваха и още 5 "клубни красоти" Естественно не мина и без позьорщини... А конкретно на тази позьорщина си личи колко съм горд от свършената работа!!! Няколко седмици след феста, реших да увековеча проекта като го заснемем в студиото на 360karscan 215bed07-c3f7-4df0-a0bc-7e69e28c44f7.mp4 Ето и линк на цялата виртуална реалност заснета от нашите приятели и партньори на клуба!!! https://360carscan.com/index.php/2022/10/28/skoda-120-gls/ След VW Fest 2022, следваше и нашето клубно мероприятие "Първенец" на което нямаше как колата да не присъства, този път управлявана от собственника си, а аз и Деси бяхме куфарчета, но това не ни попречи да и се насладим максимално! Няколко снимки на колата от събитието... А след това направихме едно гости с преспиване (препиване) на Иво Още на "Първенец" направихме таен план с Милена (жената на Иво) да го изненадаме за рожденния му ден и да отидем заедно на море. А аз реших, че едно пътуване до Амолиани-Гърция с подходящата компания, може да е по-хубаво, само ако е със задномоторки! И взех да потготвям колата за дълъг път... В общи линии не съм вършил нищо спецялно, смених масло и филтри и почистих основно... Вече съм пословичен с отказа си да слагам багаж под предния капак а този салон е грехота да се мачка, за това положих и на нея мокет под задните седалки... Натоварихме и тръгнахме, Иво беше в страшна еуфория и се зарадва супер много, но преценихме че неговата кола не е готова за изненадващ и толкова дълъг път и предпочетохме да тръгнем с Кодиака, а бабите да си почиват... След прекрасно изкараната почивка, мен още ми се караше задномоторка и с Деси удължихме пътя до софия с още 500-600км и 2 дни... И така следваше Националния Шкода Събор 2022, на който Боре си я караше, този път в компанията на Марто. От този събор е и снимката качена от Пейо в последния пост в темата. С това, карането за 2022г. на колата приключи. За Шкода Клуба, сезон 2023 стартира с Първенец и Боре реши да се поразходи с колата из София за да я изчисти преди път... За жалост, колата прояви характер и почна да вие при натискане на съединител, и боре я прибра с помоща на Марто. Нямах време да реагирам и да сменя съединителя и колата пропусна събитието, но нямаше как да не я потготвя за събора. Около седмица преди събора, изкарахме бабичката с Марто, но преди това трябваше да се напомпа спаднала гума... След това закачихме въжето и право пред нас... Ето го и виновника. Блокирал лагер и начупил ламелите... Вдигнах колата... Свалих маската... Свалих мотора и забелязах, че някой се е разхождал из камбаната на скоростите... Купих нови части... Върнах мотора и смених масло... След около 2 часа, се возех с колата... Но нещо взе да загрява, казах си не съм я обезвъздушил като хората, но не беше това проблема. Камъче беше спукало новия радиатор и се наложи да купя още един нов... След като го подмених се поразхождах с колата, да си види и тя наборките... След това я налъсках едно хубаво... И Беше готова за събор!!! Групата тръгваща от София... Тази година Боре не направи резервацията си на време и хотела се беше напълнил, наложи се да е в съседна къща за гости, но не беше сам... Винаги буди интерес във фотографите!!! След събора не е карана, докъто не дойде датата за "Задномоторна среща 2023" Взех отново колата за преглед и я налъсках... Освен, че пътувахме спокойно и без никакви проблеми събирахме и погледите на всякъде, а Боре и Марто си направиха "густото" на макс!!! Да видиш три еднакви ретро автомобила в колона, е като падаща звезда... След срещата мина за още един преглед през мен... Така завърши и сезон 2023 за автомобила. С не търпение чакаме датите за 2024г. за да му се наслаждаваме отново!
    12 points
  7. Минавам набързо да оставя кадър от Дракона
    11 points
  8. Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад... Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен! След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците. Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето: Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка. Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво: Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика: И вече готовият резултат: Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин: Натоварихме се: Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик! И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства: Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците... Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки... Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така... Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали: На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора: След това направихме малка разходка Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката: Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега. Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!
    11 points
  9. !!! Дълъг пост !!! От както колата е моя, се случват много неща, но предимно се возя!!! Още когато взех колата имаше много лек теч на антифриз в задната част на блока на двигателя. И аз и Момчил смятахме, че теча е от термостатното тяло, свалих го веднъж, смених гарнитурата, сглобих и след няколко дни теча отново се появи. Ядосах се свалих цялото термостатно тяло, закарах го да го "челосат" на фреза сложих малко по дебела гарнитура и след няколко дни, по блока отново имаше зелени капки... е тогава вече много се ядосах... Свалих всмукателния и изпускателния колектор и какво да видя, капката се стича между главата и блока... предстоеше ми пътуване с колата и реших, че няма да се занимавам със сваляне на глава, източих антифриза и маслото, разхлабих главата и я стегнах на ново, от тогава не съм докосвал охладителната система и не съм имал проблеми или течове. Естественно при престягането на главата напаснах и клапани... След няколко стотин километра се появи лек теч на масло от бензиновата помпа, отстрани се със смяна на гарнитурки... След още няколко стотин километра колата взе да не държи обороти, да няма сила във високите и като цяло да не работи добре. Разгледах детайлно мотора и установих, че една осичка на карба липсва... явно е напуснала кораба от зор... Свалих от стар карб и продължихме да се возим... След още няколко стотин километра колата пак взе да придърпва, смени и се звука и си казах карба отново се предаде, а то какво станало... За да стане ясно от къде е дошъл проблема трябва да се знае малко повече за колата. Монтирана е газова уредба, защото резервоара държи само 20тина литра бензин и след това прокапва и е било по лесно да се монтира газ. Освен това колата е 136, със всмукателен колектор от задномоторен 136 и карб (наклона е спазен), но над карба имамонтирана плочка за газ, което повдига филтърната кутия с около 20мм., освен това двигателя не е от задномоторка, както и стойката на главата няма място за монтаж на цилиндричната филтърна кутия. Равносметката е следната, филтърната кутия се държи с една външна пружина за карба, защото болта не може да мине през плочката, едната стойка на кутията е във въздуха а другата е захваната на импровизирана планка (вижда се на снимката). Реших да променя всичко кардинално, оставих задната стойка на кутията заводска но изработих стойка, която се монтира на колектора на която да легне, освен това изработих и нова предна стойка която да ляга на 136 шина на главата. Боядисах в черно само дъното, защото нямах синьо и реших да не батисвам цялата кутия в черно... Продължихме да се возим и на един светофар замериса сериозно на бензин, отбих а зад мен дълга диря... оказа се лек ремонт нацепен горивен маркуч... лесен ремонт... Преди поредното пътешествие, забелязах сериозно омасляване около шайбата на коляновия вал, беше се накиснал дори ремъка... Смених семеринга и ремъка и потеглихме на поредното пътешествие... Започнах да карам колата ежедневно на работа, около 100тина километра градско, всеки ден около 2 месеца. Единственния проблем, който създаде колата е излезнала ос на дръжката на шофьорската врата, върнахме я на място и продължихме... Един ден, не помя кога, като гледам е с металните джанти, значи още е било студено, нещо взе да ми притропва отзад, точно минавайки покрай сервиза на приятел, спрях стегна ми полуоската и продължих... В общи линии това са всички ремонти, които съм правил по колата, от както е в мойте ръце! Всеки ден в който се качвам в колата изпитвам удоволствие и сигурност, колата е безпроблемна и носи само усмивки на мен, на жена ми, на приятелите, които я карат по събития, когато аз реша да пътувам със стотицата и не на последно място всеки участник в трафика или пешеходен... Летят палци постоянно!!! За всичко това мога да Благодаря на Момчил, продаде ми прекрасен автомобил, който аз само карам!!! И като казах каране, тази година с половинката ми, решихме да ходим на море с Ленка. От Овчакупел до Обзор стигнахме за 4часа и половина, като спирахме 2 пъти за тоалетна и зареждане, а жена ми спа повече от половината време. Сега ще стане ясно защо деси спинка сладко сладко по пътя за морето... Реших преди път да си взема 2 дни отпуск и да почистя колата основно, но нещата излезнаха от контрол! Направих изолация на половината под... Сложих и парченце стар мокет от багажник на Фелиция под задната седалка, защото предпочитам на този етап куфарите ни да седят в купето, а мразя да се мачка задната седалка, за това отварям седящата част на задната седалка и редя багажа на пода... Освен това задния капак нямаше изолация и дрънчеше като празно варелче... Така и така бях започнал с изолацията в двигателния отсег, зад двигателя също нямаше изолация, а както всички знаем, истинските ГЛСи имат същата изолация и в калниците, а понеже тази е реплика, калниците си бяха голички... След като налепих изолацията стана брутално дразнещо това, че двигателния отсег е бежов а колата зелена... След като изолацията беше налепена имах притеснение, че топлината няма от къде да излиза, защото задната маска беше без отвори, както и капака е без спойлер и отвори, маската така и така беше свалена и я раздубчих и боядисах гърба и в черно... След тези промени, докъто бяхме на море, Марто реши да ни дойде на гости и пробвахме "фурната" на размръзяване... РАБОТИ!!! В общи линии си изкарахме прекрасно море, а така, като гледам снимките се сещам, че имаше още 2 детайла по външния вид, които направих преди морето... От камъчетата мрежата на решетката беше се налюпила... Също така, гумените лайстнички по стъклата, бяха с ужастно налюпен хром и бяха заменени с алуминиево фолио с хром ефект и размер наподобяващ истинските ГЛС лайстни... А за предния прозорец изработихме закачлив сенник... Освен морето, съботно-неделните разходки в България и Сърбия, 30тина автомобилни мероприятия, возих четирима абитуриенти и бях гост на 2 сватби, една от които на Ивчо... А след неговата сватба, наше приятелско семейство ме помолиха да ги возя на тяхната сватба. Аз прецених, че ще е доста не комфортно да се качим 5 човека, единия от които с булченска рокля в малката шкодичка и предложих, младоженците в Зелен ГЛС, а кумовете в бежов ГЛС. Лятото отмина в усмивки и много километри и дойде време за смяна на гумите и потготовка за зимата. И започнахме отново с пътешествията... Равносметката до момента е безпроблемно изминати около 20000км. за година и един месец!!! Бмагодаря на Момчил, за прекрасният автомобил!!!
    11 points
  10. Вчера с Ивчо @__smirnoff__ посетихме изложението в Хисаря
    10 points
  11. В периода 07-09 юни 2024г. се проведе за 18-та поредна година Национален Шкода събор. От името на целия екип искам да благодаря на всички вас, нашите гости, за отличното настроение, новите запознанства и усмихнатия уикенд. Искрено се надявам всеки да си е тръгнал с приятен спомен за случилото се на поляната и това да е повод догодина да се видим отново и на същото място. Благодаря и на нашите партньори, защото вашето участие прави провеждането на мероприятие от този мащаб далеч по-лесно, забавно и интересно. А за нашите приятели от VIP Catering - каквото и да кажа, ще е малко - вкусна храна, студени напитки, столове, маси, сянка - благодарим ви! Независимо от заетостта ми през съботния ден, успях да направя и интересни снимки. Предвид големият им брой ще ми трябва повечко време за да ги прегледам и отсея. Затова на първо време пускам само малка част от тях. За мен средата на петъчния ден премина под мотото с червения пистолет и "до горе": В Рибарица си намерих нов приятел: Събота сутринта, малко след изгрев слънце: Качвайки се до поляната, на която проведохме събора, заварих една усмихната мама: И за да е ясно, на кого е този юнак в количката: И за да няма съмнения относно клубната идентичност на първото превозно средство за бебока: На събор, когато си с бебе, усмихнатата и щастлива баба е задължително да присъства. Бонус е, когато тя пристига с бус и пълен пикник арсенал: Разбира се, както всяка кола гост на събора, така и бебевоза получава годишния ни стикер с номер: Част от игрите. Огромна доза смях от страна на публиката и доста усилия от страна на оператора на количката: И аз искам така, ама...: Някакви двама сладурковци на преден план, дошли от майната си : Междувременно на входа се случваха ей такива неща: Ще има още много снимки, само време да ми остане да ги прегледам всичките. А междувременно, нещо интересно, сладко и впечатляващо, което до сега не съм виждал никъде - дрешките на бебока, направени по поръчка за събора. И спор няма, баща и син са адаши, та затова е malkiq и по-malkiq:
    10 points
  12. Ммм така , да не дърпам дявола за опашката , но хубави времена предстоят за Марта , но докат не я закарам , няма се хваля Иначе бутнахме още малко работа по нея. С бая чакане , около година , най-после се сдобих с още една "екстра" предлагана за модела. Коце мери 3 пъти аз рязох един път и то май взе че стана. Има още малко да се дооформи , но съм много доволен. Апропо оригинален на Шкода , а не афтърмаркет.
    10 points
  13. Две клубни и една не клубна Шкода
    10 points
  14. Събитието беше повече от страхотно! Изкарахме си прекрасно, цял уикенд в приятни приказки и разговори с много приятни и готини хора! Движението на 20 задномоторни шкоди в колона беше нещо неописуемо с думи, една страхотна емоция, която пожелавам на всеки да изживее! Снимки и аз нямам много, не остана време да щракам, но ще споделя с вас каквото съм наснимал: Започвам с малко снимки от комплекса: а тук някой дебне в тъмното: Комплекса беше много приятен, лично аз останах доволен, като и бонус се случи, че ме настаниха в една от стаите с най-добре гледка: И няма как да не е удоволствие да си пиеш кафето с такава гледка: Следват малко снимки от сборната ни точка за начало на автопохода - площадчето на с. Мулдава, където имахме кратък брифинг, след който потеглихме към Хасково: Следващите ми снимки са вече от площада в Хасково: След приключването на парада се възползвахме от празния площад, и си наредихме колите за снимки: И разбира се, и ние с тях:
    10 points
  15. Супер, Роска. Благодаря ти за готините снимки. Позволих си да сваля голяма част от тях и да ги пусна директно тук, във форума:
    9 points
  16. Страхотна среща! Този път на поляната сякаш по-приятно се получи и наредбата на колите, на шарена сянка. Аз както винаги апаратът не го оставих почти, но покрай сладките приказки се оказа, че съм забравил да го ползвам Както и предните пъти, ще споделя направо линк към няколкото снимки както от тази, така и от минали гостита https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing
    9 points
  17. Добро утро на всики Макар и някой от вас вече да са видяли из фейса , какво се случва , да се похваля и тук. Марта отива замина за боя. Миналата седмица в четвъртък , с Коце наехме една платформичка , закачихме я на октавията и цял ден напред назад. Първо закарахме Марта при бояджията , след което напазарувахме малко ние Или с други думи вече съм горд собственик на още една скраб - още една 130 Л. За момента тя ще основно донор на сухо окачване и нямам планове да я реставрирам. Живот и здраве , ако няма някакви форс мажорни обстоялтества , след около месец и кусур , ще е готова за сглобяване :D
    9 points
  18. Трябва да се хвана тия дни да поразкажа малко, че последния месец има страшно много развитие по колата и едни 400км градско каране с невъобразим кеффф
    9 points
  19. Боя може да нямат, но пък за сметка на това са чаровни!??
    9 points
  20. Имаме си ново попълнение в клуба, което е на собственика на Автоцентър Люси: Съвсем скоро ще разкажа малко повече за колата
    9 points
  21. Срещата се получи страхотно! Още веднъж благодаря на организаторите и се надявам догодина живот и здраве да не съм само навигатор Ето част и от моите снимки: П.П. Не ми позволява да кача останалото, затова пускам линк към снимки от всички срещи, наредени по папки: https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing
    9 points
  22. Колега, имаше един хубав лаф: "С пълен г*з лесно се п*рди". Скъпи удоволствия са кайтсърфа, уиндсърфа, яхтинга, парапланеризма, ретро автомобилите, автомобилът "за събота и неделя". Тези неща голяма част от българите не могат да си ги позволят. Автомобилът в днешни дни се е превърнал в необходимост, а не "скъпо удоволствие". Погледни какъв е автопаркът във Враца, Нова Загора, Казанлък, Видин, Шумер и пр. Това не е защото на бай Петър от с. Турия не му се иска да кара Тесла, а защото със заплатата в завод Арсенал може да си купи "нова кола" - 10-годишна Октавия-3 в "перфектно състояние" на 300,000км. и то ако изтегли един малък заем към парите от продадената нива. Ако не изтегли заем, ще си купи Октавия-1 1.9TDI "уникат" с малко тръгнали калници. С колата ходи на работа в завода, пазари, води на лекар и купува лекарства на 90-годишната си майка, защото в селото и ветеринарен фелшер вече няма. Автобусите "Чавдар" до селото са по два пъти на ден, ако стигнат. Кварталната бакалия човечецът зарежда с 30-годишен Форд Транзит. На бай Петър няма едва ли ще му останат още 5-7,000лв. да си оправи "афтъртрийтмънта" на "новата" Октавия. Човекът от селското магазинче отдавна събира за нов бус, защото му е писнало да лежи под този. Общината от 10-години обещава да пусне нови автобуси по 4 пъти на ден, ама до там. И така са всичките му останали 100 съселянина, които не са се изнесли по София, където да работят по-високоплатено и могат да си купят 10-годишната Октавия-3 без да теглят заем. Като минават покрай шоурума на Шкода, гледат новия Enyaq и си викат "Майка му стара....". После им идват сметките за парното, семестриалните такси на децата, таксата за частната детска градина, ремонта на панелката и.....отиде Enyaq-а и екологията на кино. Никой не би отказал да кара нов автомобил. Едва ли някой щеше да се занимава да избушва DPF-и, катализатори, да "ръга XADO", да тества с какъв бензин ще мине преглед, да обикаля отчаяно по квартални сервизи и пр., ако можеше ей сега да извади едни 40-60,000лв. за нов автомобил и на всеки 3-5 години да доплаща, за да го сменя с нов. Друг е въпросът, че ако тръгнат да проверяват изпилените еко-норми на новите автомобили, само след някоя друга година експлоатация ни един няма да мине.
    8 points
  23. Като за трети път мисля че доста успешно и прилично се получи срещата! Също така много се радвам, че дойде и ретро шкодичка (S100) която грабна погледите на минувачите! Ето и снимков материал от събитието:
    8 points
  24. И аз стигнах до момента, в който реших да взема втора кола в семейството, тъй като съпругата взе книжка и не искам да се учи на голямата семейна кола. Tа в крайна сметка послушах собствения си съвет и вчера купих едно Zoe ZE40 набор 2019 на 40 000 км с идеята да го покараме една година докато тя се понаучи и след тази година вече да решим. Ако тя го кара достатъчно често и колата ни допадне - ще го задържим, а ако не - ще го продадем и евентуално за втора кола ще разчитаме на електричка с почасов наем, когато се наложи или ще помислим за нещо по-ново пак електрическо (например излизащия скоро Citroen e-C3 или защо не излизащата догодина Skoda Epiq). След като няколко седмици се борих с десетките страници обяви за Zoe, мога да споделя следните съвети, ако някой реши да купува такава кола: - Първото поколение на Зое е имало два варианта за батерията - да е собственост на купувача или да е собственост на Рено и купувача да й плаща т.нар. лизинг всеки месец. Тези, които са с лизингова батерия трябва да се продават на значително по-малка цена и като цяло не е много ясно дали новия купувач ще може да продължи да плаща лизинга в България или ще се окаже с кола без батерия. Има доста обяви, в които откровенно подвеждащо колата се продава на висока цена (все едно батерията е собствена) и ако човек не си провери нещата по VIN в представителството на Рено, може да се окаже прецакан с кола, която да не може да използва. - Някои версии на колата са предлагани с 8 годишна гаранция на батерията, а в други случаи с 5 годишна. Принципно първото поколение на Zoe има само AC зареждане, което може да се отчете и като плюс тъй като гарантира минимална деградация и реално се очаква батерията да надживее колата (да изкара доста повече от гаранцията от 8 години или 160 000 км). И все пак ако ви е важна гаранцията е добре да проверите дали конкретното Zoe е с 5 или 8 годишна гаранция. - За да важи гаранцията на батерията, колата трябва всяка година да посещава оторизиран сервиз на Рено. Това посещение в общия случай завършва с една смяна на филтъра на климатик, тъй като няма какво друго да се сервизира, но ако някой собственик реши да го пропусне, това компроментира гаранцията. Затова преди покупка, ако ви е важна въпросната гаранция, е добре да се проследи цялата история за всички години на колата. - Голяма част от обявите, подобно и на колите с ДВГ, са внесени ударени и са донагласени у нас, така че да се продадат с максимизирана печалба. Това важи не само за автокъщите, но и за частни лица, които иначе дейно промотират електрическата мобилност в публичното пространство, а същевременно се занимават с препродажба на електромобили без да са юридически лица. Затова съветът ми е - доверие никому и си проверявайте колите, както за история за удари, така и с преглед в сервиз преди покупката. Конкретно моето Zoe е с 43 kwh батерия (41 kwh използваемо или колкото е останало след деградацията) и според статистиките за модела би трябвало да прави към 250 км смесен пробег и над 300 км градско през топлите сезони. Аз го взимам с идеята за предимно градско шофиране, което спокойно може да се постигне и само със зареждане на публични AC станции - ще е нужно зареждане веднъж седмично (или максимум два пъти в седмицата през зимата) и тъй като колата зарежда с цели 22 kW на AC, реално ще се пълни за около час и половина (един обяд време в района на безплатна или евтина AC зарядна станция). И все пак този размер батерия го избрах и тъй като вярвам, че ще става и за някакво извънградско (в рамките на 200 км без дозареждане). Обмислям да го тествам още след десетина дена в тази му светлина с едно пътуване от София до Лом, което е около 170 км и се надявам да го взема спокойно, без да се налага междинно спиране. Ако на някой му е любопитно да споделям истории с електричарските ми неволи, мога да пиша в темата "Дискусии за електрически автомобили".
    8 points
  25. По моя инициатива и на Иво Смирноф, Росен направи няколко сравнителни теста. След тях е още по-ентусиазиран и въодушевен да си направи Шкодата. Не е искал и никога не е споменавал дори. Предложението беше наше.
    8 points
  26. като сме на задномоторна вълна, да се включа и аз с мойта баба, която вече не спи зимен сън:
    8 points
  27. И така, на 11.02.2024г. се състоя първата ни среща в Плевен, на паркинга на "Двете Сърнета". Не очаквах да се съберем толкова шкодички, като за първа среща, за което се радвам много! За тези които не успяха да дойдат, да не се притесняват и да заповядат на следващата такава, която ще се състои на !!! 10 март !!! Тук ще оставя снимки от срещата. И не на последно място бяхме посетени от ловчанлии, което искрено оценявам!
    8 points
  28. Сезона може да се счита за открит! Днес проведохме първата месечна среща за годината на територията на София. Подновяваме месечните срещи с пълна сила и ВСЯКА ПЪРВА НЕДЕЛЯ от месеца, ще се събираме на НИМ, дано срещите продължават да бъдат така добре посещавани както днешната. Аз лично се запознах с няколко нови фена и се видях с някои, които не бях виждал отдавна. Въпреки вятъра и студа, последните си тръгнахме след 3 часа и кусур висене, а честно казано не ни се тръгваше, но след няколко седмици ще се видим отново!!! А така изглежда жена Ви, когато я завлечете на студа на някъв тъп паркинг, а бременната й приятелка не е могла да дойде... Един клип на почти всички клубни коли посетили срещата. VID_20240204_145527.mp4 Един клип "отлепяш но не облизваш" VID_20240204_145629.mp4 И докато сме на тема стикери... Колко голям фен трябва да си, да си залепиш стикера така, че кат погледнеш в огледалото да си го виждаш правилно!?!?!
    8 points
  29. Забравил съм да кача снимки на свършеното от мен . Писна ми да я кърпя тая кола!!! Данчо се беше притеснил, че колата е за прагове, но когато огледах подробно нещата...прага има невероятна линия и нито една ръждичка, освен под предните калници (за по-лесно ще ги наричаме задънки). Когато отворих задънките видях че и средния и вътрешния праг са не докоснати от времето! Освен праговете, имаше леко удърче в стойката на фара и мигача, което изпънах за да можем лесно да напаснем детайлите след боята, и си намерих още малко изгнило при захвата на калника. От другата страна беше същата работа. Прегледах и А образните усилки държащи пантите на вратите. А горе на колонката, някой не добър човек, беше дупчил за антена и се наложи да запуша трите дубки. Надявам се да съм приключил с кърпежите по тази кола!!! Между другото, доооста други интересни неща се случват около колата, но за тях ще разкаже Данчо, защото аз само помагам със съвети и от време на време удрям по едно рамо.
    8 points
  30. А ти, Пепи, защо от неделя насам не помогна на човека? Или чакаме другарче да се включи, за да останат за теб генералните и неуместни заключения? Които вместо да правиш, можеше да провериш дали случайно на първа страница от темата няма телефон на Жорката и да попаднеш на желанието му, който иска да се свърже с него да му пише на лично. Да напишеш това на питащия, с което да му свършиш работа и да помогнеш. Точно както е направил @joro-120L. Е, вместо това е по-лесно да пратиш някой в трета глуха с някакво предполагаемо търсене във фейса. Като критикуваш, поне да си беше направил труда да провериш потребителя на Жорката във фейса как точно се пише и да дадеш директен линк към него. Хем не помагаш, хем критикуваш. Сбъркана работа е това...
    8 points
  31. Здравейте, Осем месеца по-късно по колата не е пипано почти нищо. Оказа се че електрическата кормилна колона от Фиат, която монтирах няма как да се подкара без да минава през КАН, а както предполагате, 110 ката си остава аналогова. Понеже съм си навил на пръста да сложа такава колона, въпреки, че осъзнавам, че е излишно за тази кола, проучих въпроса и разбрах че всички дрифтъри ползват опелски и има как да се подкарат на аналогова кола. Сещате се какво последва... Купих една колона... Разглобих я за да мога да работя по нея... След това започнах да режа всичко което съм направил по купето... Диска се счупи докъто го завирах под таблото и щях да се батисам... Но успях да почистя добре всичко... След това успях да изработя нова стойка с всички наклони и сериозни усилки в гредичката... За Фиатова колона... За Опелска колона, изглежда дори по-заводско... Монтирана колона и горе-долу монтирано табло... След това продължих с поставянето на пръта свързващ 120ковата рейка с Опелската колона... Оказа се, че ъгъла който се получава в каретата е брутален... За да застане така пръта падна огромно пилене на карето... Докъто не спря да блокира... 347292009_6347792168671501_5970481252897802693_n.mp4 Не ми харесва как се движи но реших да продължа на там и опитах да монтирам педалите... опита беше без успешен... Откачих и зарязах всичко... Докъто си беснея дойдоха нова партида части от чехия, а именно комплект за преминаване на задномоторка към фабиев стартер... Предните спирачки също се уточниха, 310мм дискове ръчно изработени и подцинковани супорти и апарати от Октавия 2 ВРС, монтирани на главини от 120 и натъпкани в 15цолова джанта... Реших и с каква решетка ше се събира колата... До тук... Пари: 10616лв + 300лв. спирачки + 180лв колона от Опел + 10лв решетка + 120лв комплект стартер = 11226лв. Часове труд (който не е заплатен): 590ч. +30 = 620ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1350лв. до момента не съм плащал изработката и цинка на супортите...
    8 points
  32. Имам и два клипа, направих една обиколка около колите преди старта, и снимах тръгването:
    8 points
  33. Преди малко повече от 2 седмици се състоя среща на представители на повечето национални авто клубове в България, на която бяхме поканени и ние от Шкода клуб България. Идеята на събранието беше обединение на клубовете около една обща идея - страстта към автомобилите, без значение от марката, без значение от клубна принадлежност и идентичност. И за да не се отлага във времето една такава добра идея, от BMW клуб България поканиха редица авто клубове, включително и нас, на техния национален събор, който се проведе миналата седмица, в събота, на 22 юни 2024г., на летището в Стара Загора. За всяка гост-марка бяха предварително запазени 3 места за автомобили + място за разпъване на шатра. Което беше само началото на перфектната организация от страна на нашите домакини. Предвид големия брой очаквани гости и с цел улесняване на организаторите, пристигнахме на летището в Стара Загора в 07:00ч. Въпреки ранния час гости не липсваха, но успяхме да влезем на летището бързо и да паркираме на определените за нас места. От Кръвна група Audi вече имаше коли, а малко след нас пристигнаха и нашите приятели от VW клуб България. Излишно е да споменавам, че сме в много близки отношения с VW клуба по ред причини - ръководството на клуба им е топ, голяма част от феновете на марката са готини хора и не на последно място - нямаме пропусната година, в която да не сме били поканени и да не сме участвали с наши коли на единственото по рода си мероприятие в България - VW Fest. С дружни усилия разгърнахме нашата и на VW клуб шатрите, позиционирахме ги една до друга, да си имаме обща сянка и раздумката да върви с пълна сила. Подредихме колите и седнахме на сянка. Беше едва 09:30ч., но слънцето започна да пече здраво. Целия ден премина в много смях и закачки, в разглеждане на атрактивни коли и ядене на много сладолед. Останах изключително приятно изненадан, че към нашите, както и изобщо към всички коли от VAG нямаше нито един хейт. Напротив, гостите на BMW събора идваха да ги разглеждат, снимаха, разпитваха ни. Беше много приятно. В допълнение, събора беше посетен и от доста шкодаджии, които се зарадваха като ни видяха - със сигурност не са очаквали марката да е застъпена точно на това място. И не на последно място държа да отбележа факта, че през целия ден при нас се отбиваха хора от екипа на BMW клуб България, за да проверят как сме, да си поговорим и да се посмеем заедно. Независимо, че бяха изключително натоварени и изморени, намираха време да обърнат внимание и на своите гости-участници. И така, след цял ден приказки, гледане на дрифт, обиколки сред красиви автомобили и заредени само с положителни емоции не усетихме кога деня започна да свършва. Дойде време да събираме шатри и "покъщина". Тръгнахме си с усмивка от това мащабно събитие. От името на екипа на Шкода клуб България искам да изразя благодарност към нашите домакини от BMW клуб България. За поканата да участваме на техен събор, за вниманието, което ни обърнаха и за цялото гостоприемство! За съжаление или не, от много приказки се отплеснах и реално не съм снимал много. Но пък дори и малкото кадри остават за един приятен спомен, за един ден, прекаран сред приятели и огромен брой автомобилни фенове. Убеден съм, че представхмие Шкода клуб България достойно:
    7 points
  34. Virtual Cockpit Retrofit Необходими части : 5E0857053B9B9 - пластмаса с кожа под волана Дигитално табло : 5E0920790A Физически от арматурното табло трябва да се изрежат две малки ленти за да може да “пасне като у тях си” Работа за две минути за правилния човек с правилния инструмент - @JORDITO Изключителни благодарности на @JORDITO и съпорта му за софтуерните корекций. прилагам снимки на “преди” и “след”
    7 points
  35. Преди малко беше срещата, още не съм се прибрал, но нямаше как да не го монтирам веднага Благодаря @joro-120L, свири чудесно и се връзва с вида на колата! Доволен съм!
    7 points
  36. Събитието за пореден път беше на ТОП ниво и със всяка година има по нещо ново! Ето и от мен скромно количество снимки:
    7 points
  37. Получи се разкошна среща. Имаше от всичко по много - приятно пролетно време, много настроение, готини хора, готини коли и за пореден път отлично отношение, цени и обслужване от страна на домакините ни от ресторант Малкия Явор. Тази година получих няколко "назначения" едновременно. Заради което не ми остана много време за това, което най-много обичам да правя на клубни мероприятия - снимки. Фотоапарата така и си остана в багажника. Та в тази връзка, благодаря на Ицето @Izolini, че беше до мен на входа, сам нямаше да се справя. Благодаря и на Роската @Rosen Raychev, който щъкаше цял ден с фотоапарата си. Надявам се да е направил добри снимки, чакам публикуването им с нетърпение. От името на Шкода клуб България искам да благодаря на всички вас, които дойдохте и уважихте първото за годината национално клубно мероприятие. Именно вие, нашите гости, заредени с добро настроение, правите срещата в Първенец толкова приятна вече години наред. Искренно се надявам хората, които ни посетиха за първи път, също да са останали доволни от слънчевия съботен ден и догодина отново да сме заедно. Първата част от видео материала, под формата на intro, вече може да се види в клубния ни профил в TikTok, а основната част ще бъде пусната тези дни. След което ще има и видео за youtube и форума, но там ще се позабавя поради липса на свободно време. Иначе, накратко, отправната точка за мнозина от нас, потеглящите от София, е Лукойл след караулката. Тук имах среща с @Юлиан13 и прекрасното му семейство, с които пътувахме заедно до и от Първенец: Вече сме на територията на Пловдив: Пристигнахме на входа на поляната, където вече ни чакаше Ивчо @smirn0ff. Обсъдихме подредбата на автомобилите ви, закачихме винилите с надпис Шкода клуб България и насочваща към мероприятето стрелка: Знаеш, пикантерии да искаш на клубните срещи. Отново имаше достатъчно, но ще се въздържа да пускам всички. Ето тези 2 снимки, бях предупредил Ицо, че метне ли се в багажника, ще го снимам и ще го изтипосам тук: Но пък Ицето после се отсрами, монтирайки клубни табли за регистрационен номер на първия и подранил гост на срещата. Е, добре, че имаше дузина чираци, да му вдъхват кураж :
    7 points
  38. Коце казва че имало много нови неща по колата. Не са чак толкова много. В момента колата е гол скелет буквално, толкова оглозгана не е била никога. Повода разбира се е че се подготвяме за боя , която ако ми се наредят планетите ще е в идния месец два. За съжаление , май май ще пропусне една част от летният сезон , но пък каквото такова. Другото интересно е че смених шкодовият стартер със редукторен от фелиция. Чехите много интелигентно са направили алуминиев фланец с обърнати захвати , както и по-широк отвор за пиньона , който също продават. И така реално просто се равива на фелициевия стартер бендикса и фланеца , сменя се пиньона и всичко друго е плъг енд плей А като завърти звука е направо песен 423192568_7202653369792755_4962794984908393795_n.mp4 И за финал имаме си вече шукар мигачи с реставрирани каски с ново покритие на рефлектора и оригинални Чехословашки чисто нови стъкла. Надявам се в близко бъдеще вече да имаме и боя :D
    7 points
  39. Здравейте, Имаме ново попълнение в семейния авто парк, и го споменавам в тази тема, първо защото за известно време ще замени Ленка за по-дългите пътешествия... И второ защото се наложи Ленка да му помага... След 5 6 часа с отворени врати и пусната музичка, по време на почистване на интериора на Октавията, акумулатора се предаде. Баба Ленка си каза "хайде пак ще има болен здрав носи" и метна два кабела в помощ... Няколко седмици не я бях карал и реших да я припаля и измия. Наведох се да подкача бензин и... оооо чудо, единственния не сменен маркуч от резервоара до бензиновата помпа започна да блика при всяко напомпване. Запалих я и бързо прехвърлих на газ преди да е загряла. Не и се размина мивката... Така и така трябваше да ходя на гости на Данчо и Марта в неговия гараж и реших да е с нея и газ на там... Свършихме си работата, а баба ленка търпеливо си чакаше пред халето... След това я вкарахме на бързо... И ето го виновника... Подменихме го и продължаваме да се возим с удоволствие !!!
    7 points
  40. 7 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.