Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. B.Petkov

    B.Petkov

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      26


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10689


  3. Alexandar

    Alexandar

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      945


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      6749


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/11/24 във всички области

  1. Ето още една среща мина доста добре! Въпреки, че нямаше места където да се паркиросаме А за останалите който не успяха да си намерят място или не са ни видели да отскочат към публикацията! И ако има въпроси не се притеснявайте да ми пишете тук или във фейсбука Та да мина към това, че бях невероятно радостен че се събрахме повече и ще продължим да се събираме повече и повече шкодички с всяка следваща среща! Всички са добре дошли ! И така ето скромен снимков материал от срещата 🎞 Ето точно къде се събираме!
    2 points
  2. има снимки ,които ще кача довечера ,очаквайте нова публикация във форума!
    1 point
  3. Здравейте, за тези които не са разбрали къде точно на паркинга на "Двете сърнета" се правят срещите, ето подробно обяснение за мястото! Очаквам Ви на следващата среща!
    1 point
  4. Забравете позитивните мнения за Пепи!!! Глава не може да вдигне от работата, която има и ако се появят още малко "пациенти", ще се наложи да се караме кой, кога ще влезе при него ;)! Майтапът на страна, Пепи (Пепино) е човекът, на когото единствено мога да имам (и имам) доверие за мои и на мои близки автомобилите. Като взискателен, придирчив и проблемен клиент, само при него не съм имал друг повод за разправия, освен за такава след почерпка! Нивото на работата му е по-модел на швабите (прецизно, качествено, отговорно и безупречно)! Отдавна спрях (за негово добро) да споделям какво е направил за моя кола, как ми е помогнал и колко съм доволен... Йети-то го продадох преди година за 30мин без обява, заради Пепи (репутацията му е широко известна)! Вместо пазарлък за цената, новия собственик поиска само да идем при Пепи, да чуе от него лично, че той се е грижил за колата и че гарантира за състоянието й, както и да поеме ангажимент да продължи да се грижи, както до сега, за нея!
    1 point
  5. Здравейте, Пускам информация за следния проблем и решението му, ако някой се сблъска със същото. В Бришкода има също няколко такива теми. След запалване Колумбусът изписа "SWL initialisation in progress... please wait". Известно време след това не искаше да се включва изобщо. След като тръгна нямаше звук в нито един режим (радио/хард диск/сд карта и т.н.) и менюто се смени автоматично на немски и беше невъзможно да се смени езика обратно. Самата навигацията работеше, но отново без звук. Радиото вижда някакви станции и до там. Рестарт с трите копчета резултираше в това: Имах късмет и се оправи с фърмуер ъпдейт. Това явно не винаги помага, поне според инфото в Бришкода. Версията на софтуера след ъпдейта е 5238 (преди това беше 3814). Благодаря много на колегата @marinov1981 , че се отзова от днес за утре и ъпдейтна фърмуера, което реши проблема.
    1 point
  6. Днес имах път до София. И както обикновено, когато разполагам с време, винаги се отбивам до сервиза на @Pepino. Да се видим, да си поговорим.... Пепи, освен че е педантичен към автомобилите, прави и чудесно кафе и не ме пуска без поне една диагностика да направи на колата. А и тя /колата/ си му е слабост. Той ходи да я диагностицира преди още да я видя и взема. И днес беше така. Видяхме се, кафенце, приказки, диагностика - всичко е в норми. Но, работата стана сериозна, когато му споделих как се държи термостата на Супърба. Смятах да отлагам смяната му за "по-нататък" във времето, щото номерата не ги прави винаги, а когато си иска. Един път кове 90гр. друг път 70. и те такива работи. Разбрахме се, че ще се действа сега и веднага. Зима идва. Студ и мраз. Моторът трябва да е в оптимален температурен режим и да го достига сравнително бързо. Два термостата са и за сигурност се сменят и двата. Единият е прост, кат фасул дет се вика, Обаче този основния е наврян в кучи гъz, като знам на старите бангии, каквито и марки да са, колко е лесен достъпа до него. Един час разглобяване, за да да се освободи място и да излезе термостата. Свалят се: предно дясно колело, подкалник, за да има достъп до и да се разкачи алтернатора и други разни периферии отгоре. Едва ли не, подготовка за смяна на ангренаж. Отделно, четири маркуча влизат в него и те са на кофти място, тясно, труден достъп до скобите...и накрая, петия отвор на термостата е с "О" пръстен и фланец с два болта се закрепва към блока. Както винаги работата беше извършена много старателно и перфектно. Естествено, бяха монтирани ОЕМ термостати. Където имаше олято с антифриз по двигателя бе измито и подсушено. Пепи, благодаря отново за добре свършената работа. Колата до Пловдив се държеше супер! ?
    1 point
  7. Здрасти , Ааз ходих при Георги Церовски https://www.facebook.com/georgi.tserovski Доволен съм от работата му , не налучква а действа добре , не оставя следи и счупено. Не е от най евтините но свърши работа добре . Ако желаеш на ЛС може да ти дам и телефон. намира се близо до Скай Сити мол
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.