Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      299


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      6840


  3. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1402


  4. chavdarlk

    chavdarlk

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2896


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/03/24 във всички области

  1. Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад... Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен! След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците. Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето: Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка. Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво: Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика: И вече готовият резултат: Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин: Натоварихме се: Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик! И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства: Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците... Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки... Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така... Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали: На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора: След това направихме малка разходка Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката: Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега. Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!
    6 points
  2. Да си поиграя с цифрите спецялно заради Гената!!! Роден съм на 3ти Хапвам по 3 пъти В училище по 3 пъти ходех за една пуста 3ка За това сега му звъня по 3пъти за да вържа 3 контакта... Но всичко това е без значение, защото остават само 3 дни до 33те кока коли, които ще изпия на Първенец!!! Трябваше да стана номеролог, а не чистач!!!
    2 points
  3. @chavdarlk, като взех навремето Шкодата, купувам и гуми и отивам на реглаж на предница. Първото нещо, което момчето ми каза беше: "На тия им тропат водачите на задните апарати." Моите не тропат, може би съм късметлия. Има разлика между задните и предните апарати. При задните водачът контактува метал в метал (той за това и тропа), а гуменото маншонче пази от мръсотия. Като обслужвах задните миналото лято намазах с Wurt Brake Protection 1400 - високотемпературна керамична паста за спирачки. Не съм видял никакви странични ефекти. При предните апарати (АТЕ) водещият болт лагерува в гумени втулки - същите (пак АТЕ) бяха апаратите и на старата ми кола (FIAT). При този тип система уж не трябвало да се слага грес, но по водачите винаги съм заварвал насложена мръсотия и тук-таме тънък слой отложена гума в зоните на триене. При старата винаги чистих и използвах медна паста - такова имах и не ми дремеше особено. Ако не помагаше, то и не пречеше, поне монтажът ставаше по-лесно. При тези апарати греста няма къде да се задържи и според мен ако има някакъв ефект, то е временен. На Шкодата водачите намазах с Textar CeraTec, отново високотемпературна керамична паста, която купих наскоро. В последствие видях, обаче, че за водачи Textar дават друга грес на силиконова основа, HydraTec която не реагира с каучукови изделия. Те и медната грес не я дават като съвместима с гуми. Сега си спомням, че преди време бях търсил подобна силиконова паста на ATE Bremszylinder Paste. По магазините ме гледаха като гръмнати. Само на едно място ми извадиха ATE Plastilube - и нея не я дават за водачи и гумени компоненти, уж.... Тогава пак ползвах медна грес и приключих. Въпросните втулки, както и маншончетата на буталото трябва да са направени от маслоустойчива гума, иначе ще е много несериозно. Четох по форумите, че хората мажат всичко наред с CeraTec и нямат никакви проблеми. Но пък и производителите на греси не си слагат торбата в главата, за да гарантират кое с какво ще реагира. Гуми колкото искаш, има и 100 менте заместителя като резервни части. Греси за спирачки явно има повече, отколкото греси за презервативи. Баси писането написах за едни гумички за 25лв. Проблемът с бученето го няма, колата спира супер с новите накладки. Газ!
    2 points
  4. Аз използвах медна грес. Виж тази тема: И по-подробно тук: След тази интервенция не съм имал никакви проблеми, докато не се разделих с колата след 3 години и нещо.
    2 points
  5. Колата става много добре, много е приятна Има ли ентусиазъм, се случват нещата. Радвай и се максимално, пък ние ще помагаме с каквото можем!
    1 point
  6. Много добре е застанала, особено на последните снимки е наистина сякаш гледам Марта преди! Пу пу карай със кеф казвал съм ти го и преди, но ще се повторя. Страшно много се радвам , че точно ти ги взе, оцени и съм спомогнал за желанието ти за визия. нямам търпение да я видя на Първенец.
    1 point
  7. 1 point
  8. Миналата година се наложи да пропусна едно от най-готините клубни мероприятия. С нетърпение чакам да стане събота и бръм-бръм към Първенец. Времето го дават да е приятно пролетно, та както обикновено, отново ще сме на теферич под шарена сянка За хората, които ще потеглят от София и искат да пътуват в клубна колона, отново ще има сборен пункт: - бензиностанция Лукойл, на изхода от София, в посока Пловдив, пада се след караулката; - начало: 09:30ч. - час на потегляне към Първенец: 10:00ч.
    1 point
  9. Добре дошъл! Честито за Кодиака и заповядай да ни го покажеш на живо в Първенец тази събота!
    1 point
  10. Чуден е, честито! Безаварийно да служи и само гориво да иска
    1 point
  11. Днес успях да се свържа със Симо и се уговорихме как да процедираме. Ще напиша накрая какъв е бил проблемът на колата ми. Благодаря на всички за включването
    1 point
  12. Добро утро на всики Макар и някой от вас вече да са видяли из фейса , какво се случва , да се похваля и тук. Марта отива замина за боя. Миналата седмица в четвъртък , с Коце наехме една платформичка , закачихме я на октавията и цял ден напред назад. Първо закарахме Марта при бояджията , след което напазарувахме малко ние Или с други думи вече съм горд собственик на още една скраб - още една 130 Л. За момента тя ще основно донор на сухо окачване и нямам планове да я реставрирам. Живот и здраве , ако няма някакви форс мажорни обстоялтества , след около месец и кусур , ще е готова за сглобяване :D
    1 point
  13. На разходка неделя вечер
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.