Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 130RS на Илия Бонев


Recommended Posts

Doncho, tuk malko se izlovi :(

Na rama e Wartburg i kamionite. Otdawna wsichki leki awtomobili sa s taka narechenata samonoseshta konstrukcia, t.e. kupeto e noseshtoto. Za sprawka - legni pod Skodeto i nameri kade e ramata :D

Pozdrawi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • txl

    10

  • Redline__

    7

  • Krankenstein

    5

  • PRR

    5

Най-много писали в темата

Всички знаем, че невъзможни неща няма и че това което не се прави с праи, се прави с много пари....

 

Тази Skoda може да се направи и да изкара повече от 1000км, ако зависи от купето. От 1 година насам ставам свидетел как се възражда шосейната версия на тази кола, която също е изгнила и съблюдавам, как всичко изгнило се прави наново - ВЪЗМОЖНО Е, вервайте ми, стига тенекиджията да си разбира от работата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че колега, дай да резнем 1во твойта, че да видим как става.К'во ще кажеш? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Doncho, tuk malko se izlovi Sad

Na rama e Wartburg i kamionite. Otdawna wsichki leki awtomobili sa s taka narechenata samonoseshta konstrukcia, t.e. kupeto e noseshtoto. Za sprawka - legni pod Skodeto i nameri kade e ramata Very Happy

Pozdrawi

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

нали сам си камионджия извинявам се мразя като пиша глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕИ ТАЯ СКОДА ДА МИ ВЛЕЗЕ МОГА ДА Я НАПРАВЯ КУКЛА,НАПРАВО ПРОДАВАМ МОИТА И С ПАРИТЕ 6ТЕ Я НАПРАВЯ МУЦКА ПЪК В ТЕЯ РАЗДУВКИ ТАКИВА 16КИ 6ТЕ ВКАРАМ И ЕДНО НИСКО ОКА4ВАНЕ И ДОСТА ЛАМАРИНА 4Е ДА И СЕ ЗАПЪЛНЯТ ДУПКИТЕ.МОЖЕ ДА СТАНЕ НЕЩО МНОГО ДОБРО,ДАЖЕ НЕВЕРОЯТНО :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш гараж и нерви да ходиш 2-3 месеца пеша става. Иначе ЗАБРАВИ! Иначе наистина стават чудеса. А колицата хич не е лоша. Като поведение на пътя 100S се държеше по-добре от 120. Нека тия със 120 не се засягат, ама сам карал 3 100Sки и две 120ки... Та идеята ми е че 130RS би била една доста сносна кола дори за днешните условия. Е, няма да е нова и с климатик и т.н., но ще е далеч над средното и може да изненада доста "западни"...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгалсен с maxrpm. Дори мога да добавя, че за стоене в гаража може и нищо да не се прави....

И друго. Кои коли са за улицата и кои не? Ferrari за каране ли е или не? Или Mazerati? С малки изключения всички коли са за всекидневна употреба.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е състезателна кола. Състезателната кола е кола пригодена за състезания, а не за всекидневна употреба. Фераритата и Мазератитата, които се продават като серийни, колкото и неудобни да са за всекидневна употреба, все пак са предвидени.

 

Тази Шкода конкретно, е кола, която има историческа стойност и е точно за гаража или за музея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре за всекидневна употреба отколкото за скрап! А тя е тръгнала да отива на скрап. И явно никой не я иска в музей. Ако я искаше нямаше да е в тоя вид. Или не си съгласен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен - искат я много хора. Обаче собственика не я дава.

 

А състезателна кола за всекидневна употреба не може да се ползва. Причините са много. Ако трябва да и сменяш маслото на 1000 километра и да и правиш основен ремонт на двигателя през 3000 или 5000 километра, с части, които са се произвеждали едва ли не в единични бройки през 70-те години, трудно ще се справиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, знам че доста хора са я искали, но собственика не я дава...

А ти би ли карал всекидневно кола, която отвътре е гола ламарина, вози като карт/лагерница, не може да се кара без шлемофон, няма отопление и вентилация, няма смукач и трябва да я палиш с топли свещи да я позагрееш на място после да сложиш студените свещи за да караш, всеки път като влизаш и излизаш трябва да се мушкаш м/у тръбите които минават напреко на вратата?

Колата е прекрасна, но не за всеки ден..., не на позледно място ресурса е изчислен така, че след всяко състезание да се прави ревизия, кой всяка седмица ще си прави ремонт на колата? А части откъде...

Дано я вземе някой, който да може да се грижи за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този собственик.....едва ли ще е вземе някой.. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти би ли карал всекидневно кола

Ако беше в нормално състояние, аз съм навитак да я карам не ми пречи че няма смукач, аз и моята паля без, дори и при -20. Ролбарите само ще им се кефя на макс, въпреки че тряя да влизам през джама много важно. Че е гола ламарина дрее ми тя и моята е гола ламарина. Шлемофон не ми и трябва, слагам и едно гърне и каквото остане го заглушавам с DJ GABBER GOD на макс а отвътре на отворен прозорец крещя с всичка сила "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" като се преебе мотора, викам тате да ме издърпа до село, там се заменя с нещо от примерно Felicia 1.9D и се продължава. Не казвам че колата е лоша просто тея бройки стават само за..... Аз днеска се замислих дали няма да стане окачването+ скоростите от тея на купе от 120ка, ама едва ли стават за нещо :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета, защо изобщо спорите бе :x , 130RS за всекидневна употреба..... пффф, тва е равностойно все едно Fabia WRC за ежедневна градска кола и пак ще е по-лесно за поддръжка по изброените от axl и txl причини. Точно за това става въпрос, че колата е с историческа стойност и слагането на 16"-ки с друго окачване ще намали тази й стойност. Всички (повечето) знаем как изглежда една 130RS в оригинален вид .... и точно това е начина по който трябва да изглежда, според мен :!:

 

Това е кола-легенда :!: Знам, че всеки го чувства (ако изобщо го чувства) по различен начин, но аз съм от тези, които се кланят пред този автомобил, дори в това му състояние! За мен тва с флексовете и други тем подобни са пълни простотии и не знам изобщо за какво ги пишете, пък ако ви е толкова непознат този модел, вземете прочетете малко литература, в интернет е бъкано!

 

За собственика, да, сигурно и той е прав за себе си, обаче явно не може да се справи с толкова много автомобили и като гледам на снимките и другите са в такова състояние.... :(

 

maxrpm: аве пич и да искаш, не можеш да я караш в града, ако изобщо приемем, че ще можеш да я подкараш... Тая кола се кара на колесар до пистата, състезава се, после на колесар се връща обратно в бокса... Зачети се малко в данни за мотора, как, кога и при какви обороти работи, виж малко инфо за ск. кутия и ще разбереш, че влизаш в някви мноо големи филми. Пък кат си толкоз навитак, има сайт където можеш да си поръчаш пълен пакет 130RS и да си направиш реплика, ама надали ше стане някога.... Ти просто описваш една гавра с колата, евала прическа! Нищо лично, не се дразня или засягам от постовете ти, щото такива като теб мноого по тая земя...

 

Ай със здраве!

 

130RS 4 ever !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета, защо изобщо спорите бе :x , 130RS за всекидневна употреба..... пффф, тва е равностойно все едно Fabia WRC за ежедневна градска кола и пак ще е по-лесно за поддръжка по изброените от axl и txl причини. Точно за това става въпрос, че колата е с историческа стойност и слагането на 16"-ки с друго окачване ще намали тази й стойност. Всички (повечето) знаем как изглежда една 130RS в оригинален вид .... и точно това е начина по който трябва да изглежда, според мен :!:

 

Това е кола-легенда :!: Знам, че всеки го чувства (ако изобщо го чувства) по различен начин, но аз съм от тези, които се кланят пред този автомобил, дори в това му състояние! За мен тва с флексовете и тем подобни са простотии и не знам изобщо за какво ги пишете, пък ако ви е толкова непознат този модел, вземете прочетете малко литература, в интернет е бъкано!

 

За собственика, да, сигурно и той е прав за себе си, обаче явно не може да се справи с толкова много автомобили и като гледам на снимките и другите са в такова състояние.... :(

 

130RS 4 ever !!!

 

 

=D> =D> =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола е велика бе хора.Вие какво я взимате за мезе.Това да не е Трабант или "пипната" Лада, че да я разтривате из града.Е вижте аз бих и намерил идеален терен за каране, но само до там стигат възможностите ми.Айде със здраве и дано някой да съживи колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Межгу другото в София по едно време се караше една червена 130РС - може би най-запазеното купе в БГ - пилот и е бил Лъчо Исаев на времето, обаче с ладов мотор, сега дори е направена със среден мотор и скоростите зад него (Шкоги беше пуснал тема).

Чудно ми е обаче, щом има толкова мераклии за колата на Бонев, защо никой не я ще тази на Ст. Апостолов - Хашек беше ходил да я гледа и сподели, че била в подобно окаяно състояние, но все пак комплектна и има шансове за реставрация... самият аз ако имах възможност да я прибера някъде щях да я взема, поне да не гние в двора на сервиз Хонда:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая кола истори4еската и стоиност е изгнила от давна да ти кажа,а в това сустояния няя абсолиутно никва стоиност,а за да има истори4еска стоиност зна4и трябва да се направи с оригинални 4асти дето ще се намерят ама друг път пък и аз ако ще я правя няя да е 4е да седи в гаража и по празниците да я вадя ще си сменя мотора ще я направя да ми е удобна-имам предвит да има някув интериор относно ока4ването тип лагерна коли4ка свиква се вярваите ми,според мена тая кола може да се направи за всекидневна употреба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За окачването малко не съм съгласен с теб nqkuv^lud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Човек, който не обича да му друса и да вози твърдо никога няма да свикне ;) Едно приятелче си купи Golf 2 с невероятно ниско и твърдо окачване, джанти манти и... след 2 седмици сложи нормални амортисьори и пружини.

 

Днес минах през една неравност с моя Favorit вследствие на което си счупих навигаторския сенник и плафона за осветление в купето се измъкна от щифчетата и увисна на кабелите :mrgreen: . Шофьорския сенник е счупен отдавна... и тва от една дупка... Някои хора биха се видяли в чудо при тази ситуация. Мене обаче ме кефи и ми беше мечта да вози така, а в края на лятото планирам и сп. амортисаци - с което савсем ще лагерна ще стане :mrgreen: .

 

Иначе за историческата стойност... мисля, че няма смисъл да се спори защото отговорът е 1 и пределно ясен ;) 8) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.