Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Музика


105l

Recommended Posts

Ами то хубаво и на мен ми е ясно, че с усилвател е по-добре, но просто за момента толкова мога да си позволя. Засега ще му сложа един вентилатор и дано да се стабилизира. Пък не претендирам, че е някакво супер мощно, но сравнение с други модели и марки, които съм слушал това си свири доста стабилно. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    15

  • SKODA 105 RS

    12

  • 105l

    6

  • tyny

    4

Най-много писали в темата

Не бре колега :) Не си ме разбрал или аз кофти съм се изказал:( Знам, че ако имаше възможност веднага щеше да сложиш усилвател. Мисълта ми беше, че има голяма вероятност да си прее...ш ЦД-то ако го оставиш така. Т.е. иска(м)х да те посъветвам, да не прекаляваш с Volume-то, защото и вентилатор да сложиш, пак ще му е малко

'айде давай снимките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак малко не вярвам.То не може да го охладя до 20 градуса раб. температура,ама все ще му е в помощ :) За волумето няма проблем.Не съм от тези, който цепят на макс и то и говорителите само "грачат".А снимките....сигурно в петък ще се появят :)А и имам малко довършителни работи по барчето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаните снимки => http://snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=46399

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в моята кола съм монтирал усилвател тъндар 2120 с 2 * 8 ома благоевградски 60 Вт 22 см говорители + 2 * 8 ома 40 вт тъндар +

2* 4 ома благоевградски сердно честотни говорителя последователно на 3 мкф кондензатори . резултата е колони с приблизително съпротивление окло 4 ома и мощност около 80 - 90 вата на канал. звука е задоволителен но се наблюдава един неприятен факт - усилвателя прегрява . след 15 мин работа на пълна мощност температурата на корпуса му стига около 80 градуса и сработва защитата . монтиран е зад седалките . дайте идея къде да го монтирам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1 - претоварваш усилвателя с многото говорители.

Вариант 2 - не си свързал правилно говорителите - пада съпротивлението и претоварваш стъпалото.

За друго в момета не се сещам. Все пак 4 сутринта е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в книшката на усилвателя пише че колоните трябва да са между 2 и 8 ома . проблема е че зад седалките няма венилация и температурата на въздуха се покачва доста . с използването на венилатори не постигнах желания ефект и за това си мисля да местя усилвателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз май съм със същия усилвател 2050, обче към него съм вързал само една туба с говорител около 120-150 (реални)вата на 8 ома.Тубата е вързана на бридж и свири по няколко часа без проблем Загрява доста усилвателя но не се включва защитата. Усилвателя е монтиран горе на корат и върху него има втора кора от дърво, та си "диша" вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен, където и да го преместиш едва ли ще се подобри охлаждането. Както беше писал Mishelle, провери си отново как си свързал всички говорители и за охлаждане си намери по-големичък вентилатор, които да духа към усилвателя и по-точно към радиаторите му. Успех ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те т'ва ми е мечтата.Да направя музика на някой със Шкода 120/105.Още докато работих в сервиза съм си харесъл пространството между задните седалки и двигателя.

Концепцията е горе долу такава.

1.На кората ще има компонентна система.На Херц примерно.

2.За пространството м-у седалките съм замислил събуфер с 2 8" инчови баса, или с един 10" инчов.Събуфера ще е направен точно по мярка.

Естествено акомулатора ще отиде в багажника.

3.Някакъв усилвател само за събуфера, например въпросния модел на Тъндър.Че е на по нормална цена.

4.Някъде по таблото ще се вградят 2 големички пищялки.

5.Някакъв плеар(на който ще е вързана компонентката и пищялките)

 

Много бих искал да чуя какъв звук ще извади.Само че леко се притеснявам за хората дето ще седят на задните седалки.

П.П.

Ако някой от вас мисли да прави нещо такова с удоволствие ще му направя събуфера и ще монтирам колоните безплатно, само и само да чуя как ще свирне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да се гърбиш да монтираш без пари само за да чуеш. Мога да ти покажа една 120-ка с ръчно изработена и тапицирана допълнителна задна кора с 2 четирилентови колони. В пространството зад задните седалки, също така ръчно изработена и тапицирана, лежи една 50 литрова кутия, направена по мярка и форма на това пространство. На нея е монтиран 12" бас. В двете предни врати има по един 17 см говорител. За източник на саунд е използвано ЦД, което за момента захранва (доста добре) колоните във вратите и тези на кората, като им отрязва баса, т.е. свирят само високи и средни. За баса естествено си има отделен усилвател. Към това прибави 8 квадрата захранващи кабели + 50А бушон. Резултат от всичко това - приличен саунд и празни обороти на мотора около 900, защото иначе много зачестява операцията "Зареждане на акумулатор".

Скорошен предстоящ upgrade - 2 броя 25 см говорители на задната кора, на мястото на сегашните + още един усилвател само за високи и среди.

Мога да ти уредя едно демо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие бих чул за какво става на въпрос.Стига да намеря време де.Мерси за предложението.

 

Аз също си направих доста стабилна музичка в мойта кочина.Ако се видиме ще чуеш.Да се надяваме че и усилвател ще съм взел дотогава.Щото за момента съм си изключил задните колони за да пусна тубата.И пак свири много яко.

 

Абе ако правите по-нататък събор на форума ще хвана да дойда(стига да съм добре дошъл де).Дотогава мисля да съм завършил всичко което правя по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle,

 

А при твоя upgrade не е лошо да помислиш за upgrade и на зарядната система. Последния път като се видяхме, чак фаровете ти примигваша от натоварването. Верно sound-а беше супер, но все пак трябва power за да върви :)

 

Поздрави

 

PS: Още не съм видял за колоните. Пак сам на заточение и ми е трудно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го проблема със захранването. И не съм го забравил ;) Трябва ми по-як алтернатор на първо време, ама все още не съм се разтърсил за аналог. Ако някой може да ми снесе информация на готово, ще съм му благодарен :)

PRR - споко, колоните няма да свършат. Най-много да излезне по-нов и по-добър модел :) А къде са те заточили този път? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за смяна на алтернатор попитайте Мартин(tiny) неговия е от БМВ 90А и каза че не ставало много трудно приспособяването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам никой нищо не споменава за кондензатор, имате ли вързан такъв към системата си ?

Всяка по-качествена аудио-система в колата е препоръчително да има кондензатор. Нещата стават коренно различни, плюс това проблема с примигването на фаровете почти се отстранява.

Ето ви един примерен модел на въпросния кондензатор:

http://www.avitel-bg.com/popup1.php?ArticleID=1235

Разбира се има и по-евтини варианти, ако някой се интересува може да се разровя и да намеря нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

85 ампера ми е алтернаторчето . на изхода му са вързани 140 000 мкф на около 40 волта за изглаждане на пулсациите и олекотяване на работния режим на акомулатора . усилвателя ми е захранен директно от акомулатора с къс кабел . на самия усилвател има два 40 амперови бушона на входа за захранване (преди инвертора) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премигването при мен има само при габаритите (предни и задни). Фаровете не ми примигват или поне не се забелязва такова нещо. С кондензатор съм, по-добър от показания от CaRp в Авител, 1 фарад е с дисплейче, но въпреки всичко габаритите трептят при по силен бас. Със сигурност ми е нужен по-добър алтернатор, но не съм убеден дали кондензатора ми е читав. Ако останат досттъчно кинти след като се върна от морето, мисля да си взема един Eagle - немски с цена от 320 кинта за 1 фарад с дисплей, защото си мисля, че моя може би е някаква по-куче марка. Струваше към 120 лв., ама започвам да се убеждавам, че ако искам добър кондензатор - няма как да мина със стотина кинта.

Tyny - всички усилватели имат бушони на входа, както казваш че е и при тебе. Но те (той) пазят самия усилвател, а какво пази акумулатора от късо по захранващия кабел? Трябва да имаш и един бушон на въпросния кабел непосредствено след акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабела е дълъг 10 см , 8 квадрата му е сечението , в шлаух е и няма къде да опре и да се протрие. от роял електроникс ми казаха че бушоните са преди инветрорите , за това реших че не би трябвало да имам ядове .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle,

 

Фаровете ти бяха като цветомузика вЕрвай ми :mrgreen:

 

Относно заточението - Филипините, т.е. на 10ооо км та да ми дойде акъла в главата :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пак ли си там бре :) Ще вземе да ти хареса :) Я чакай да мина да ти гепсам Шкодака тогава, само за 2-3-4 кръгчета :) Пък ти ще почерпиш, че съм го разходил с някоя засукана филипинка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засукана Филипинка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Мечти... Хич не са засукани. По-специално тия в Манила. Иначе другите не съм ги виждал. Може и да има хубави :)

 

За Шкодето - едвам го опазих от градушката! Покривах го с одеала! Иначе като си дойда ще се видим на по бира-две пък може и да се повозим :)

 

Поздрави

 

PS: Имаш ли идея откъде да взема "обувки" за куплунга към CD-то? Тия от Шкода и това са спестили и трябва да си намеря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засукана Филипинка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Мечти... Хич не са засукани. По-специално тия в Манила. Иначе другите не съм ги виждал. Може и да има хубави :)

 

За Шкодето - едвам го опазих от градушката! Покривах го с одеала! Иначе като си дойда ще се видим на по бира-две пък може и да се повозим :)

 

Поздрави

 

PS: Имаш ли идея откъде да взема "обувки" за куплунга към CD-то? Тия от Шкода и това са спестили и трябва да си намеря...

 

Първо - весело изкарване на Филипините!!!

8) За куплунга и обувките - един познат си купи от Технополис или Техномаркет,той е с Опел, но и там си ги бяха спестили. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.