Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Важно...


Mishelle

Recommended Posts

За всички онези, които до сега не са си сложили новите рег. номера:

 

Полицията взема мерки за удължаване на работното време на пунктовете на КАТ и увеличаване броя на работните места.

 

Това съобщават от МВР по повод взетото от МС решение за скъсяване на крайния срок до 31 март т.г. за подмяна на старите регистрационни табели на моторните превозни средства в страната и на ремаркетата, теглени от тях, които имат първоначална регистрация преди 31 декември 1975 г. Този срок е и за всички превозни средства с неподменени до момента регистрационни табели поради спиране от движение.

Собствениците на превозните средства, чиито регистрационни табели са без синя лента, буквите "BG" и българския трикольор, следва да направят необходимото за подмяната им в пунктовете на "Пътна полиция" по постоянен адрес на собственика на превозното средство.

За това е необходимо собственикът да представи в КАТ превозното средство и документи за сключена задължителна застраховка "Гражданска отговорност" и за платен данък "превозно средство".

Собствениците, които имат намерението да спрат от движение превозното си средство или нямат възможност да подменят регистрационните табели са длъжни да представят свидетелството за регистрация в службите на КАТ по месторегистрация на превозното си средство. За спирането му от движение не е необходимо да представят самото превозно средство. Спирането от движение е безплатно, след попълване на заявление по образец.

Онези собственици, които възнамеряват повече да не ползват автомобила си поради пределна амортизация или други причини, е препоръчително да го свалят от отчет. За целта те трябва да върнат в КАТ старите регистрационни табели и свидетелството за регистрация. Свалянето от отчет е също безплатно, след попълване на заявление по образец.

За пререгистрация на автомобил с нови регистрационни табели общата сума, която трябва да се заплати е на стойност 59 лева, а за ремаркета и полуремаркета - 36,50 лв.

Тъй като много собственици не са спазили сроковете за подмяна на старите регистрационни табели, определени с наредба на Министерство на вътрешните работи, се очаква до края на март да се създадат затруднения и натоварване на пунктовете за регистрация на КАТ в страната. Поради това се вземат мерки за удължаване на работното време на пунктовете и увеличаване броя на работните места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    12

  • The Best Forman

    6

  • Penaowner

    6

  • Redline__

    5

Най-много писали в темата

първоначална регистрация преди 31 декември 1975 г.

 

 

какво точно ще рече това??

моята първоначална регистрация е 85та година, но пак трябва да сменям табелите.

 

като се сетя колко чакане и каква блъсканица ще е там :?

 

преди нали говореха, че колите които са на повече от 20 г ще ги спрат от движение до началото на 2007г. някой знае ли нещо повече???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене на другата кола номера ми е бял без бг и синя лента с първоначална регистрация 1986,а последна 2001.Трябва ли да ги сменям.Не ми се иска защото номера ми е С8000**

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди нали говореха, че колите които са на повече от 20 г ще ги спрат от движение до началото на 2007г. някой знае ли нещо повече???

 

:lol: Абе колега как ше спрат колите над 20 години от движение бе.Никой нема право да ти казва колко стара кола да караш. Може да забранят 20 годишни таксита да има, ама аз ако искам и 50 годишна кола мога да си карам, стига да мина преглед, как така ше ги спират от движение ;) .

 

Нещо си се объркал или аз не разбрах :roll: :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слушах за някви си тъпотии който имат нещо общо с влизането ни в ЕС .Сега се сещам, че беше не коли над 20 години, а ако нямат катализатор. Едвали някои за 100-с ката или за 120 ката ще вложи тези средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако номерата ти нямат синичко отстрани зна4и на 1.04.2006 те спира 4и4ко полицаи и ти зима 4 то4ки и книжката за 6 месеца тва била работата.... И аз кат го про4етах побеснях ама мила родна простотия кво да се прави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слушах за някви си тъпотии който имат нещо общо с влизането ни в ЕС .Сега се сещам, че беше не коли над 20 години, а ако нямат катализатор. Едвали някои за 100-с ката или за 120 ката ще вложи тези средства.

 

Toва ми се струва и технически доста трудно - да сложиш катализатор на кола само с 1 гърне :roll: ... но мисля, че ще направят специален статут за коли над 25-30 г., стига да се ползват само като ретро и хоби кар, а не за ежедневни... вече се работи по върпоса за "исторически" рег. номера и у нас, както е на запад. Но всичко това според мен е въпрос на по-далечно бъдеще. Вземете Гърция например - там какви брички съм виждал да се търкалят, не вярвам всички да са с катализатори, а откога е член на ЕС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен просто за колите без катализатори или за тези които не покриват актуалните изисквания за вредни емисии, ще се заплаща по-висок данък. Както е на запад :roll: Най-логично е, защото ако се абстрахираме от 25-30 годишните автомобили (дори и да въведат исторически номера за тях), остават такива които не са ретро ама пак нямат катализатори - на моя Favorit например надали ше му дадат исторически номер - просто ще ме накарат да плащам безумно висок данък за колата 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги нали се сещате че дори западните коли с катализатор при подмяна на гърнета малко почва да липсва таи че какво говорим за катализатор ваобше. Ако стане както в Германия, ще плащаме просто по висок данък на колата поне там е така не се шашкаите ако искаш трабант там никои нищо няма да ти каже, но приготвчш 1200 евро за годишен данък :mrgreen: :smt119

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно!

Помислено е за всичко:

 

1. Опашки за номерата ще има - те не могат да се избегнат.

2. Който иска да е гъзар с номера - плаща 5000 лв и името му цъфва отпред на табелата, за съвпадащи номера - по-малки цифри съответно.

3. Моята кола е с газова уредба, така, че отговарям на екологичните критерии - когато купихме Рапида на Spido го записаха Bi Fuel, защото беше с газова уредба. Аз на практика не замърсявам въздуха, защото вече 5 години карам САМО на газ, дори и зимата.

 

Жалкото е, че ще трябва да загубя един ден да ходя по опашки... Ама :cry: нейсе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за европеиския съюз е малко пресилено. Още не сме влезли пък вече направете тва направете онова. Просто това е поредния начин да изкранкат някои лев и от без това отънелия ни джоб. Пък и явно искат да си пооправят кашата. Редно е да се сменят номерата в Бг има 5 вида регистрации не е нормално. Въпроса е 4е 60тина кинта са си 60 а пък разправиите с институцията КАТ......... Ще намерят с какво да се заяждат с цел още пари абе направо какво да говорим още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После пък след 1-2 год като влезем в ЕС ше кажат айде ся сменяйте номерата с такива със звездички... Абе да ви таковам таковата :smt091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline можеш да си сигурен че ще го направят :smt091 . Иначе от каде ще цоца мангизи милата ни родина :smt025 за финансови помощи на мангалите. В момента по статистика има около 800 хиляди коли с стари регистрации което прави цифром и словом около 50 милона :smt119 за държавата и незнаино колко за милите :smt025 родни катаджии. Да не говорим колко ще намажат разните му нотариуси и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така - никой няма да ти забрани да си караш колата, независимо от годините й. Но много хора сами ще се откажат като им лепнат непосилен или неприемлив данък. Нали виждате какво става с Гражданската отговорност - масово народа я пуска на разсрочено плащане. Какво остава тогава за данъка?

А за това, дето Шкоги пише, че кара на газ - не е ли редно да се регистрира колата, че е с демонтиран резервоар за бензин (или нещо подобно) и чак тогава да се гледат еко нормите и съответно таксите за колата. Защото много коли в БГ вече имат и газова уредба, ама каква е гаранцията, че нито един от тях не си кара колата и на бензин?

А за звездичката на Евросъюза на рег. табели - ми повече от ясно е, че ако ни приемат в съюза ще има нова смяна на номерата. Първо ще задължат всички онези, които излизат извън БГ, а после и всички останали - точно така, както стана със сегашните номера. Друг е въпроса какво ще стане със старите талони? Предполагам и на тях скоро ще им дойде реда :)

И нека всички онези, които сега ще им се наложи да чакат по опашките за смяна на номерата да не се сърдят на КАТ или на държавата, а на себе си, защото тази смяна на номерата не е от вчера или днес, а от няколко годинки. Аз, когато си сменях номера, пред мен имаше само 5 коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво ги бърка катаджиите или Евросъюза кои с какви номера кара , тъй или иначе аз или комшията със жигулата няма да се юрнем на екскурзия из Европата , та да ми се налага народа да знае , че съм от БГ и сме от Евросъюза ;)

Според мен цялата таз работа е да се посъберат малко данъци , такси за номерата и граждански безотговорности или другояче казано "преброяване на дивите зайци" аз тъй или иначе тря сменям собствеността та ще сменя и номерата ... да му мислят неделните шофьори дет карат два пъти в годината / зимата за прасето , а лятото до морето / :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз споделям мнението на колегата горе.Всичко е за мангизи,трябва да се лапа,а като се налапат-искат още и още-все по-алчни стават-мамка им :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... но мисля, че ще направят специален статут за коли над 25-30 г., стига да се ползват само като ретро и хоби кар, а не за ежедневни... вече се работи по върпоса за "исторически" рег. номера и у нас, както е на запад. Но всичко това според мен е въпрос на по-далечно бъдеще. Вземете Гърция например - там какви брички съм виждал да се търкалят, не вярвам всички да са с катализатори, а откога е член на ЕС?

 

А наистина ли за да получиш такъв "исторически" номер, трябва колицата да е 100% оригинална? Подпитах г-н Карабуров преди известно време и той ми отговори нещо подобно. Но не разбрах дали просто не беше в настроение или говореше съвсем сериозно... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Карабуров мисли, че всички исторически коли трябва да са в състояние, в което е неговия немски саркофаг, само че ако го хвана на канал толкова забележки ще му намеря на Мерцедеса, че г-н Карабуров ще си купи ръчна помпа и с патрон за едър дивеч ще се гръмне в слепоочието :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш само номера май няма канали ... минават режат с флекса старите болтове , връщаш старите и ти мятат новите номера :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на мен примерно сегашните ми номера (старите) съм си ги хващал аз за бронята с едни винтове :roll: Тва не е важно - по-интересно ми е: задължително ли е да ми нитоват новите номера за бронята в КАТ :roll: :? . Щото още не съм си направил място за номера на бронята отзад, пък предния ще го местя лятото... :| :idea: :?:

 

Ако някой знае нещо, щото не искам да ми надупчат номерата и като ги преместя после и да има некви дупки - щото съм го виждал нита дето го слагат в КАТ :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Практиката е - предни номер не се занитва. Монтира се само пластмасовата стойка и номера се щраква в нея. А задния - него го занитват, така че да не можеш да го сваляш. Друг е въпроса, че би могъл да ги помолиш задния да го хванат с гайка. При мен е така, с тази разлика, че никого не съм молил, но момчето дето ми слагаше новите номера излезе разбран и ми го предложи като вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и друга част на проблема - гражданската отговорност :( . хипотетичен промер - съвестно си правя гражданка отговорност на 30 декември . на пети януари разбирам че имам около три месеца да си пререгистрирам колата . застраховката е за кола със старите ми номера . за " новата " ми кола нямам застраховка ... :smt119

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.