Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почвам тунинга....


stenly

Recommended Posts

Вижте сега, докато на нашия пазар не се появи качествена конкуренция, тези дребни гаражчета ще продължават да бълват подобни боклуци. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stenly

    26

  • Redline__

    11

  • Fabia vRS

    10

  • BlackPearl

    6

Най-много писали в темата

stenly айде ако намериш и си поръчваш от чужбина да пуснеш ако има някъкъв сайт с снимки на модели цени и т.н. щото аз немога да намеря нищо за Fabia освен някакви гадни стопове, а попринцип ме интересува тъй като по натам смятам и аз да правя нещо по въпроса за тунинга на колицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly айде ако намериш и си поръчваш от чужбина да пуснеш ако има някъкъв сайт с снимки на модели цени и т.н. щото аз немога да намеря нищо за Fabia освен някакви гадни стопове, а попринцип ме интересува тъй като по натам смятам и аз да правя нещо по въпроса за тунинга на колицата.

 

Няма проблеми, разбира се ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly, не знам от къде си, но за раздувки, спойлери и т.н. мога да ти препоръчам човек в русе - много добър, направо склуптор. последно (което аз знам и съм виждал) имаше поръчка да направи едно фиеро да изглежда като ферари 348. боядисано не го видях, но допреди това беше мноо добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че имат хубави задни крила и вежди които да паснат на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia RS моето мнение е, че трябва да сложиш едно крилце отзад, но много леко, проспо леко да подчертаеш спортния и вид и другото, което трябва да направиш е да смениш окачването, доста е височка! Това може да стане с подбирането на точните пружини, за което мога да ти помогна, зависи какво точно искаш! Има страшно много видове окачване! Не оставяй с впечетлението, че когато си смениш пружините например колата ще почне да вози много твърдо! Да, ако сложиш спортен кит, че вози твърдо! Но има и китове, с който сваляш колата (не толкова много, колкото със спортен кит), но возията си остава същата почти, много, много леко се втвърдява, почти незабележимо е, даже е приятно! Тези китове може да се използват с оригиналните амортисьори, докато при спортните китове смяната им е задължителна! Ако има нещо, с което мога да ти бъда полезен кажи! Надявам се да помогна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly-това което пишеш е много-хубаво,но преди това тряба да се знае за какво ще се използва колата,все пак ако колегата патува често(като мен)едва ли такава глезотия ще му свърши работа.Примерно аз от август досега имам почти 10хил км,така че такова окачване едва ли ще ми помогне през пътищата на българия.Според моето лично мнение е да не се пипа на РС окачването-те хората са си го направили спортно,макар и в кавички,колата си е перфектна0нито много висока,нито много ниска-идеална е за нашите пътища.Нова кола да и се преправя окачването-лично за мен няма смисъл-ти като искаш да караш и да се правиш на реисър-едва ли ще е с двигател 1.2,или 1.4-пак според моето скромно мнение.Аз например си взех колата понеже е със спортно подчертан дух и за млад човек като мен е супер(не ми трябва октавия).А най-важната причина е че като ми скимне,паля и заминавам за където си поискам,без да се съобразя дали ще ми изхарчи много и тн-бързо и лесно както се казва,не се притеснявам от дупки.Докато ти мойе да имаш кола която е изцедена до максимум и е със спортно окачване и да се чудиш:Ама сега тука оде да мина да избегна легналите полицаи,колко ще ми изхарчи до Варна и тн.Мисля че схвана замисъла!Ако обаче колата е направена само за градско-НЯМА ПРОБЛЕМ,ПОДКРЕПЯМ ИДЕЯТА ТИ stenly.Макар че пак казвам нова кола да се преправя,едва ли е най-доброто,ако искап да си реисър,вземи си нещо 2ръка и си я направи!Просто изразявам моето лично мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly-това което пишеш е много-хубаво,но преди това тряба да се знае за какво ще се използва колата,все пак ако колегата патува често(като мен)едва ли такава глезотия ще му свърши работа.Примерно аз от август досега имам почти 10хил км,така че такова окачване едва ли ще ми помогне през пътищата на българия.Според моето лично мнение е да не се пипа на РС окачването-те хората са си го направили спортно,макар и в кавички,колата си е перфектна0нито много висока,нито много ниска-идеална е за нашите пътища.Нова кола да и се преправя окачването-лично за мен няма смисъл-ти като искаш да караш и да се правиш на реисър-едва ли ще е с двигател 1.2,или 1.4-пак според моето скромно мнение.Аз например си взех колата понеже е със спортно подчертан дух и за млад човек като мен е супер(не ми трябва октавия).А най-важната причина е че като ми скимне,паля и заминавам за където си поискам,без да се съобразя дали ще ми изхарчи много и тн-бързо и лесно както се казва,не се притеснявам от дупки.Докато ти мойе да имаш кола която е изцедена до максимум и е със спортно окачване и да се чудиш:Ама сега тука оде да мина да избегна легналите полицаи,колко ще ми изхарчи до Варна и тн.Мисля че схвана замисъла!Ако обаче колата е направена само за градско-НЯМА ПРОБЛЕМ,ПОДКРЕПЯМ ИДЕЯТА ТИ stenly.Макар че пак казвам нова кола да се преправя,едва ли е най-доброто,ако искап да си реисър,вземи си нещо 2ръка и си я направи!Просто изразявам моето лично мнение!

 

Първо - според мен това не е глезотия, а необходим ъпгрейд!

 

Второ - аз не предлагам на човека да сложи спортен кит окачване, а един Pro-Kit (-25мм)! С него колата не вози по-твърдо и става 5 пъти по-стабилна!

 

Трето - изобщо не искам да се правя на рейсър, ако незнаеш окачването не вдига конете :roll: ;)

 

Четвърто - това не е преправяне на окачването, тези пружини са направени точно за този модел, нямаш си и ни най-малка идея какви модификаций за различните модели има, затова не мисля, че можеш да се изказваш толкова компетентно! Аз не говоря за пружини от Илиенци за 100 лева правени незнам си къде и незнам си от кой! Говоря за фирмата Eibash, ако се беше зайнтересувал малко щеше да разбереш кои автомобилни концерни използват продуктите на тази фирма, като ги слагат серийно в автомобилите си! Нека ти помогна Mercedes, BMW, Audi, Porsche, спортните модели на Honda (Type R), Mazda RX-8, Toyota и Saab Aero моделите (ако изобщо ти говорят нещо) Opel OPC моделите, Ford (ST, RS), Subaru, Mitsubishi (Evo), Chrysler 300C (след като се разбра, че този модел не се държи добре в завойте), Bugatti 16.4 Veyron Super Sports Car, new Alfa 159, Golf V GTI, new Mercedes M-Class и много други. Пак повтарям не говоря за спортен кит, там нещата стоят по много различен начин! Говоря за Pro-Kit, който се използва с оригиналните амортисьори на колата и се сработва идеално с ESP-то! Ако се сложи спортен кит, трябва да се сменят и амортисьорите на колата и тогава вече возията става много твърда, аз лично съм против слагането на такъв кит на кола като Фабиа-та каквато и да е тя! Предишната ми кола беше BMW 320 cabrio модел 98-ма година! Беше със спортно окачване, поръчано като екстра и монтирано в завода! Колата возеше много твърдо и определено не е за нашите пътища! Pro-Kit на Eibach е идеалният вариант за стабилност и запазване на возията такава каквато е била преди! Като пътуваш много това окачване ще ти бъде от голяма полза особено по-планински път с много завой! Eibach Pro-Kit е висококачествен продукт с 10г. гаранция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly-това което пишеш е много-хубаво,но преди това тряба да се знае за какво ще се използва колата,все пак ако колегата патува често(като мен)едва ли такава глезотия ще му свърши работа.Примерно аз от август досега имам почти 10хил км,така че такова окачване едва ли ще ми помогне през пътищата на българия.Според моето лично мнение е да не се пипа на РС окачването-те хората са си го направили спортно,макар и в кавички,колата си е перфектна0нито много висока,нито много ниска-идеална е за нашите пътища.Нова кола да и се преправя окачването-лично за мен няма смисъл-ти като искаш да караш и да се правиш на реисър-едва ли ще е с двигател 1.2,или 1.4-пак според моето скромно мнение.Аз например си взех колата понеже е със спортно подчертан дух и за млад човек като мен е супер(не ми трябва октавия).А най-важната причина е че като ми скимне,паля и заминавам за където си поискам,без да се съобразя дали ще ми изхарчи много и тн-бързо и лесно както се казва,не се притеснявам от дупки.Докато ти мойе да имаш кола която е изцедена до максимум и е със спортно окачване и да се чудиш:Ама сега тука оде да мина да избегна легналите полицаи,колко ще ми изхарчи до Варна и тн.Мисля че схвана замисъла!Ако обаче колата е направена само за градско-НЯМА ПРОБЛЕМ,ПОДКРЕПЯМ ИДЕЯТА ТИ stenly.Макар че пак казвам нова кола да се преправя,едва ли е най-доброто,ако искап да си реисър,вземи си нещо 2ръка и си я направи!Просто изразявам моето лично мнение!

 

Първо - според мен това не е глезотия, а необходим ъпгрейд!

 

Второ - аз не предлагам на човека да сложи спортен кит окачване, а един Pro-Kit (-25мм)! С него колата не вози по-твърдо и става 5 пъти по-стабилна!

 

Трето - изобщо не искам да се правя на рейсър, ако незнаеш окачването не вдига конете :roll: ;)

 

Четвърто - това не е преправяне на окачването, тези пружини са направени точно за този модел, нямаш си и ни най-малка идея какви модификаций за различните модели има, затова не мисля, че можеш да се изказваш толкова компетентно! Аз не говоря за пружини от Илиенци за 100 лева правени незнам си къде и незнам си от кой! Говоря за фирмата Eibash, ако се беше зайнтересувал малко щеше да разбереш кои автомобилни концерни използват продуктите на тази фирма, като ги слагат серийно в автомобилите си! Нека ти помогна Mercedes, BMW, Audi, Porsche, спортните модели на Honda (Type R), Mazda RX-8, Toyota и Saab Aero моделите (ако изобщо ти говорят нещо) Opel OPC моделите, Ford (ST, RS), Subaru, Mitsubishi (Evo), Chrysler 300C (след като се разбра, че този модел не се държи добре в завойте), Bugatti 16.4 Veyron Super Sports Car, new Alfa 159, Golf V GTI, new Mercedes M-Class и много други. Пак повтарям не говоря за спортен кит, там нещата стоят по много различен начин! Говоря за Pro-Kit, който се използва с оригиналните амортисьори на колата и се сработва идеално с ESP-то! Ако се сложи спортен кит, трябва да се сменят и амортисьорите на колата и тогава вече возията става много твърда, аз лично съм против слагането на такъв кит на кола като Фабиа-та каквато и да е тя! Предишната ми кола беше BMW 320 cabrio модел 98-ма година! Беше със спортно окачване, поръчано като екстра и монтирано в завода! Колата возеше много твърдо и определено не е за нашите пътища! Pro-Kit на Eibach е идеалният вариант за стабилност и запазване на возията такава каквато е била преди! Като пътуваш много това окачване ще ти бъде от голяма полза особено по-планински път с много завой! Eibach Pro-Kit е висококачествен продукт с 10г. гаранция!

 

stenly - недей са надъхва де, човека си казва мнението - кво толкус. На мен пък ми харесва колата направо да се влачи по земята и ако трябва всеки ден по 1 и същ път ше минавам, обаче ме кефи да е адски срината :) . stenly казваш, че не искаш да се правиш на racer, ама аз като скивам по улицата съборена кола, натварена със спойлери и й се надъхвам. Пък и не само аз - всеки топъл за гонка би го направил. Може ти да не целиш да си racer, ама така ще изглежда в очите на другите :oops: ....

 

stenly всеки си има мнение - дай да не почваме с нападките ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ако си купуваш чисто нова кола да не я пипнеш тук там, било то и Фабиа РС. В смисъл - ако имаш желание и възможности. Не виждам логика новото да не се пипа, а за целта да си купуваш кола на 2 години, освен в случаите на финансова пречка. В крайна сметка общо взето с много малки изключения заводското изпълнение не е оптималното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline , ако гледаш Discovery има едно предаване "Возила" ... ако го глеадаш сигурен съм , че направо ще се разтопиш , щом наще имитации те впечатляват :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stenly-споко брато,пий една студена вода-а недеи почва с нападките

1во-за компетенстността-аз никъде не съм казал че съм компетентен по въпроса(аз си признавам че не разбирам много),но като те гледам и ти на тема туннинг не си особенно в час след като не знаеш кой може да ти напшрави кита,че чак и до Лион Варна можеше да стигнеш и да се наиграеш ако някой те беше подвел.

2ро-никъде не съм поставил под въпрос качеството на пружините-и ако забеляза съм написал с големи букви,че съм ЗА ИДЕЯТА ТИ,ако колата се кара градско-изказах мнение,че ако колатра е в постоянно движение не само градско-с нашите е..ни пътища,едва ли е уместно(това е пак според мен).Виждам че дъпжиш на качеството и цената(тва е ок)тогава си поръчаи кита от чужбина(но все пак между 400 и 2000 има разлика нали).

3то-не съм казал че се правиш на реисър-може да не разбирам много но знам кое може да вдигне коне и кое не-никъде не съм написал че пружините ще ти вдигнат мощността.

Никъде не съм казал че пружините са смотани,гадни и тн,не съм поставил под съмнение качеството им-казах че с моето движение и тн-едва ли си бих сложил такива-а ако колата ми е само за градско-С НАЙ-ГОЛЯМО удоволствие ще си купя.Колегите от варна които ме познават знаят,че когато искам да направя нещо по колата си,го правя

бавно но качествено-естественоп че проучвам всичко,защото не искам да се наиграя.То наи-лесно е като искаш да реве да направиш като селяните(нищо лично и никои не искам да обиждам) да си надупчиш с отверка гърнето и тн.Мисля че разбра замисъла ми,ако не си може пак да пишеш-но ако ще пишеш нещо пак такова,може да лично да драснеш,а не да занимаваме целия форум(ако ще се палим и тн-няма смисъл)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не почвам аз с нападките БРАТО! Никъде не говоря за окачване спортен кит, но вие така и не ме разбрахте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за ваше сведение и на теб Stenly, този кит се използва когато се сложат например 17-ки джанти, защото те са с по-голям радиус от стандартните и поради тази причина колата става по-висока! След слагането на този кит тя придобира първоначалния си вид :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убуу де - слагам 17" и колата стаа по-висока... А ако намаля профила на гумите - мога ли да постигна същата височина, без да слагам тея...не-знам-си-кви-пружини... Аз сериозно питам, щото не ми е мнооо ясно и..така де - да си изясня картинката у главата :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е 500лв. не можеш да свалиш профила на повече от 205/40/17! Разликата в радиуса с една гума 185/60/14 е 18мм. Това е най-добрият вариант, да не говориме за стабилността, която ще получиш! Поне при моята октавия се промени чувствително! Имаше едно момче, което пишеше преди време тук! Той си сложи същият кит на Фабия-та (vRS) и беше много доволен! Според него в извън градски условия на шофиране, разликата е осезаема, особено по планински терен с много завой ESP-то, почти не се включва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.