Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2.0 FSI 16V 150 кс или 2.0 TDI-PD 140 кс


Ради

Octavia 2.0 FSI 16V 150 кс или 2.0 TDI-PD 140 кс  

65 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Дизеловите двигатели с помпа дюза са по шумни-моя си е тихичък но все пак си трака като дизел-но мен точно това си ме кефи-спирам си някъде или до някой(а печка)-газ и след малко печката я няма!Като им кайа че е дизел-не могат да повярват!Един познат даже ме пита с колко чипа съм-отговорих му с 3-а той-стига бе 4овек-ще прецакаш двигателя!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ради

    12

  • ЬГ

    9

  • PRR

    8

  • VALDO

    6

Най-много писали в темата

Благодаря на всички за отговорите, найстина всичко е до личен избор и предпочитания. Не съм почитател на високите скорости и екстремното каране пък и повече от 10 - 15 000 км на година не правя, така че все повече се замислям за бензиновата.

 

Ето и част от статията от списание Ауто Билд от март 2005 брой 3 в който сравняват Ауди А4 аванти, Шкода Октавия 2.0/140 TDI-PD и Волво V50.

"Недостатък на емблематичната за концерна VW система е относително неравномерната работа на двигателя, който чука, мърмори, трака и хрипти като пропуснал много тренировки състезател по ски-бягане, но "помпа-дюзата" има и значителни предимства, като високата мощност и ниският разход на гориво. Прави впечатление обаче моторът проявява темперамента си доста стихийно - тегли настървено при ниски обороти, но устремът му чувствително отслабва още преди достигане на три хиляди оборота. От друга страна, всичко е наред по отношение на разхода на гориво на Октавия, който е 6.8 л на 100 км."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите, найстина всичко е до личен избор и предпочитания. Не съм почитател на високите скорости и екстремното каране пък и повече от 10 - 15 000 км на година не правя, така че все повече се замислям за бензиновата.

 

Ето и част от статията от списание Ауто Билд от март 2005 брой 3 в който сравняват Ауди А4 аванти, Шкода Октавия 2.0/140 TDI-PD и Волво V50.

"Недостатък на емблематичната за концерна VW система е относително неравномерната работа на двигателя, който чука, мърмори, трака и хрипти като пропуснал много тренировки състезател по ски-бягане, но "помпа-дюзата" има и значителни предимства, като високата мощност и ниският разход на гориво. Прави впечатление обаче моторът проявява темперамента си доста стихийно - тегли настървено при ниски обороти, но устремът му чувствително отслабва още преди достигане на три хиляди оборота. От друга страна, всичко е наред по отношение на разхода на гориво на Октавия, който е 6.8 л на 100 км."

 

Колега тук обаче никъде не се споменава, че става дума за двигателя на Октавия! Пише VW, така че може да се отнася до Аудито! Поправи ме ако греша!Такова нещо като тракане, чукане, мърморене и др. при мен лично няма :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите, найстина всичко е до личен избор и предпочитания. Не съм почитател на високите скорости и екстремното каране пък и повече от 10 - 15 000 км на година не правя, така че все повече се замислям за бензиновата.

 

Ето и част от статията от списание Ауто Билд от март 2005 брой 3 в който сравняват Ауди А4 аванти, Шкода Октавия 2.0/140 TDI-PD и Волво V50.

"Недостатък на емблематичната за концерна VW система е относително неравномерната работа на двигателя, който чука, мърмори, трака и хрипти като пропуснал много тренировки състезател по ски-бягане, но "помпа-дюзата" има и значителни предимства, като високата мощност и ниският разход на гориво. Прави впечатление обаче моторът проявява темперамента си доста стихийно - тегли настървено при ниски обороти, но устремът му чувствително отслабва още преди достигане на три хиляди оборота. От друга страна, всичко е наред по отношение на разхода на гориво на Октавия, който е 6.8 л на 100 км."

 

Колега тук обаче никъде не се споменава, че става дума за двигателя на Октавия! Пише VW, така че може да се отнася до Аудито! Поправи ме ако греша!Такова нещо като тракане, чукане, мърморене и др. при мен лично няма :!:

 

 

Да и двата модела са е един и същ двигател 2.0 /140 кс, но аудито е по-тихо от Шкодата просто има по добра изолация, което го пише също в статията.

 

Цитат: "Също както и в Шкода, двулитровият ТДИ работи не съвсем гладко, но тук е монтиран надлъжно и има по-добра изолация."

 

 

Радвам се че при теб тези шумове ги няма, но пак твърдя независимо че не разбирам от двигатели мисля че твоят и този двигател са различни и не е умесно да сравняваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЬГ,

 

Няма начин да го няма тракането при теб! Просто си свикнал с твоята. И аз си викам мойта е тиха, но като отворя прозореца разбирам че не е точно така. За сравнение седни в една Октавия като твойта но бензинка за да разбереш разликата.

 

Както и да е. На мен лично дори ми харесва да потраква двигателя. Не ми пречи.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЬГ,

 

Няма начин да го няма тракането при теб! Просто си свикнал с твоята. И аз си викам мойта е тиха, но като отворя прозореца разбирам че не е точно така. За сравнение седни в една Октавия като твойта но бензинка за да разбереш разликата.

 

Както и да е. На мен лично дори ми харесва да потраква двигателя. Не ми пречи.

 

Поздрави

 

Да, определено дизеловият двигател е по-шумен от бензиновия, но не става въпрос за тракане! То е като една много приятна мелодийка! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Май по-добре да се отвори друга тема по въпроса...

 

PS: Сега чета поста на VooDoo и се сещам, че кара .... дизел smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без коментар!

Това е един от най-добрите бензинови двигатели в момента на пазара - голяма производителност от малки обеми без турбина и нисък разход на гориво в сравнение с други марки автомобилни двигатели.

Да не забравяме че VAG спечели с тази технология доста клиенти, най-вече при евтините автомобили, включително и мен, който до сега карах само френски бензинови автомобили (доста са надежни и имат евтина поддръжка- имам три такива и го заявявам най-отговорно).

И все пак това беше причината да мина на Шкода - Всички екстри за модела на цената на орязано ПОЛО.

След теста на този двигател 2.0FSI 150hp бях стресиран - приятно от динамиката и култивираността на работата на този двигател. Преди това покарах 2.0 TDI 140hp L&K(много красива кола) и не бях особено очарован- най-вече от вървежа и скоростите- бензиновата е по-добра.

А в продължение на 3 седмици имах честта да карам SUPERB 2.5TDI V6 163hp и откровено мога да кажа че този дизел ми хареса. Все едно излиташ, а работи като бензин!

Страхотен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела му признавам за предимство само ниския разход като количество гориво.

Ама и това става все по-спорно напоследък, като цена :roll:

За огромния въртящия момент... може би служи за прикачен инвентар :roll: (например плугове, брани, сеялки... или smile129 )

Твърдо за FSI-ката smile162

Тука в анкетата май доста от дизел феновете са гласували за вражеския двигател :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде гласувайте,че кат гледам почти никой не е гласувал! :mrgreen:

Някой нека разясни какво ще рече Tiptronic при FSI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За огромно мое съжаление, Шкода не предлага изобщо бензинов двигател с DSG(не само за България) smile176

В противен случай щях да го поръчам със сигурност. :mrgreen:

Tiptronic при бензинките си е стария модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта проста сметка показва, че за 10000 км спестявам (Октито от подписа ми) поне 700 лв при нашите цени на горивата (в сравнение с 2.0 FSI). Още по-важно е, че при по-добра еластичност на мотора (доускоряване – къде са 320 Nm при 1750-2500 оборота, в сравнение с 200 Nm при 3500 оборота ), изхвърлям около 15% по-малко въглеродни емисии.

Както беше споменато по-горе “газифицирането” на бензинката си е доста скъпо, но освен това намалява обема на багажника, утежнява допълнително купето, спъва мотора и сравнението на динамичните характеристики става безпредметно

А6 май не е трактор (някой колега беше споменал за прикачен инвентар), но на A6 не се монтира 2.0 FSI, a 2.0 TDI-PD.

В крайна сметка, сигурен съм, че 2.0 FSI е един от най-добрите атмосферни двигатели, които се произвеждат в момента, но е ... бензинов.

Колега VALDO, планирам да си закупя поне 5-6 турбини, докато не са поскъпнали, защото много ме притесни с „безбройния брой скапани турбини на 2.0 TDI” :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За огромно мое съжаление, Шкода не предлага изобщо бензинов двигател с DSG(не само за България) smile176

В противен случай щях да го поръчам със сигурност. :mrgreen:

Tiptronic при бензинките си е стария модел.

И аз имах това съмнение!stefan l не се майтапи,че да не ти дойде до акъла,че ще ти се реве!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0fsi е стар двигател изтеглен от производство-както и 2,0тди.Алтернативата им е 1,8тфси,който си работи на 95 и новия комън рейл на ФАГ(ма за сега го няма в Шкода)Общо взето при този мощностен диапазон бих взел 1,4 двигателя на Фолксваген Голф ГТ,защото върви много и харчи като дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То,че не е последен писък на модата,ама все пак е чист 150 коня!А за дизелака кога ще вземат да ги продават и с CR?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчакаме да изчистят проблемите при тестовите марки :mrgreen:

После ще ги въведат и в Шкода :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчакаме да изчистят проблемите при тестовите марки :mrgreen:

После ще ги въведат и в Шкода :D

И аз така си викам! :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДИЗЕЛ БЕ ХОРА.БЕНЗИНОВЕТА НЕ ВЪРВИ ПОВЕЧЕ.КАРАЛ СЪМ И 2ТЕ STOC. 20 16v TDI-PD ПЪК КАТО Я ЧИПОСАШ НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ. НА FSI-ТО КАКВО,ВАЛОВЕ ЛИ ЩЕ СМЕНЯШ.ТО ЩЕ ТРЯБВАТ И ПО ДЕБИТНИ ДЮ3И И ЧИП И ПАК НЯМА ДА ТРЪГНЕ КАТО ТУРБО МАКАР И ДИ3ЕЛ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От едно птиче в Еуратек разбрах, че скоро ще пуснат vRS с 2.0 Дизел Common-Rail - само 170кс, като ще го предлагат и с DSG (досега DSG-то беше само до 140кс Дизел).

 

Така че Common-Rail вече навлиза и в Шкода. Предполагам, че до края на годината ще пуснат и 140кс CR, но това си е лично предположение (щото в крайна сметка новия Супърб тръгва пак с Pumpe-Duse 140кс, та само така предполагам заради Tiguan - той се предлага само с CR - 140 и 170кс).

 

Така че колегата нека почака още месец ;) и да взима ДИЗЕЛ :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера един чисто новичък Тигуан 2.0TDI се напъваше зад мен на Цариградско предполагам беше CR... общо взето нещо не ме впечатли с ускорение или вървене, в съмисъл ако бях изцедил 105 помпа-дюзови кончета изобщо нямаше да успее да ми изпревари, аз си карах спокойно а той доста зор даваше на машината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adrian_m,

 

Ма ти верно ли го вярваш това дето си го писал?!?! 140 коня са по-слабички от 105, а? Айде да сме реалисти.

 

Иначе не бих се разсърдил следващата ми Шкода да е CR :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си точете лигите по много мощни двигатели с DSG, щото тая кутия (6 скоростната) не понася голям въртящ момент.

Не казвам, че ще се строши непременно, но риска значително нараства.

Дори се твърди, че двигателите 140 коня с DSG не бива да се чипосват заради тази причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.