Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia scout


john

Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    10

  • stenly

    9

  • Baj Vylcho

    7

  • _v_

    6

Най-много писали в темата

Аз залагам големи надежди на Скаута,даже почвам да се замечтавам да я карам... :)!Мисля че именно този тип високопроходими коли е супер!Дано я пуснат по скоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааааа,

 

красавица. Като порасна ще си купя така или joyster (стига на живо да е готин колкото рисунките на прототипа) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Чакам го с нетърпение,твърдо съм решил,че следващата кола ще е Шкода освен ако когато прежаля моята вече има Октавия 3 и не ме кефи.Иначе Скаута е засега това което чакам с най-голямо нетърпение!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Не искам и аз да се повтарям с колегите,но и на мен страшно много ми харесва тая кола,просто я чакам с нетърпение и дано да мога да се кача в нея като собственик!:)Не знам защо но адски много ми напомня за Ауди Аllroad,просто е страшна,а мисля че цената и ще е сностна,дано!:)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Желая много здраве и безаварийни километри през 2007 на всички шкодари!

 

И аз съм от групата, която чака "скаута" с голямо нетърпение. Имам твърдото (поне засега) намерение да отнеса един от дизеловите като куцо пиле домат, когато пристигне в България :lol:.

 

Относно цената очаквам около 45К с ДДС :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето цените в Германия

 

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-24-7-2

 

2,0 FSI 110 kW (150 PS) - 26.590,00 Евро

 

2,0 TDI-PD DPF 103 kW (140 PS) - 28.290,00

 

Малко соленичко, сигурно ще струва горе долу толкова, колкото в Германия. Е 1-2-3К лв. по-малко с разните му там отстъпки. Но дизелът ще е къде 55К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по сътношението на другите модели (38 в Бг, срещу 48 в De) смятам, че цена от 45к за Бг по би и отивала :smt009

 

За съжаление това хич не са малко парички :-k

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам, че Шкода започнаха сериозно да вдигат цените - от марка, която предлага висококачествени автомобили на достъпна цена ще се превърне в поредвия VW откъм цени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 45 х.л. ще си взема Гранд Витара

 

...ами да си я караш със здраве :mrgreen:

Между другото току що разгледах ценовата листа на Миркат ООД. Бих казал, че за 45 к лв. ще си купиш някоя почти базова Витара, на която никъде не видях дори и при доплащане да си турнеш някоя и друга глезотийка. Освен това никъде не видях и навигационна система, което за джип е малко смешно да не се предлага. Новото Santa Fe на Hundai е на същото дередже...

С други думи Skoda Scout за една такава приблизителна сума е по-практичния избор. Да не говорим за индивидуалността, която ще получиш, ако имаш възможност да си вземеш Scout-а ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 45 х.л. ще си взема Гранд Витара

 

...ами да си я караш със здраве :mrgreen:

Между другото току що разгледах ценовата листа на Миркат ООД. Бих казал, че за 45 к лв. ще си купиш някоя почти базова Витара, на която никъде не видях дори и при доплащане да си турнеш някоя и друга глезотийка. Освен това никъде не видях и навигационна система, което за джип е малко смешно да не се предлага. Новото Santa Fe на Hundai е на същото дередже...

С други думи Skoda Scout за една такава приблизителна сума е по-практичния избор. Да не говорим за индивидуалността, която ще получиш, ако имаш възможност да си вземеш Scout-а ;)

 

Много точно казано :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето цените в Германия

 

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-24-7-2

 

2,0 FSI 110 kW (150 PS) - 26.590,00 Евро

 

2,0 TDI-PD DPF 103 kW (140 PS) - 28.290,00

 

Малко соленичко, сигурно ще струва горе долу толкова, колкото в Германия. Е 1-2-3К лв. по-малко с разните му там отстъпки. Но дизелът ще е къде 55К.

 

Цените тук са около 18% по-ниски от тези в Германия (ако смятаме и отстъпката от 2000 лева). По тази схема излиза че дизеловия скаут би трябвало да дойде някъде на около 45 400 лева с ДДС. Не трябва да забравяме обаче, че и серийното оборудване на нашите шкоди е по-зле от това на немските :(

 

 

Усещам, че Шкода започнаха сериозно да вдигат цените - от марка, която предлага висококачествени автомобили на достъпна цена ще се превърне в поредвия VW откъм цени...

 

Не мисля, че нещата са се променили (все още). Най-евтината алтернатива от класата на скаута е Alfa Romeo Crosswagon Q4 (http://www.alfaromeo.bg/?go=info&p=cw) който е на базовата цена от 57 800 лева с ДДС. Е вярно, че Crosswagon Q4 е с Торсен диференциал, а не с Халдекс съединител (като на всички Октавии 4х4), но пък точно затова е по-неикономичен отколкото скаута ;).

 

Двойно и отгоре по-скъпите алтернативи като Volvo XC70 и Audi AllRoad (които съответно имат и повече екстри) мисля че няма какво да ги коментираме имайки предвид съотношението качество-цена :roll:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 45 хилядарки са много пари за кола. Нямам нищо против колата и съм напълно наясно, че цената е напълно оправдана, но не бих дал толкова пари... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Разликата с нормалната Октавия 2, отвътре е само в дръжката под еър бега и праговете :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък снимките са достатъчно показателни и бих ги насочил към колегата, който предпочита Витара :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tafkata , погледни цената на едно Ауди A4 RS / мисля , че от там е копиран Скаута / и тогава ще видиш , че това си е евтиния ... друг е въпроса според кого :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирайте неправилно.

Карам от 3 години Октавия 1.9 ТДи 110 к.с. и съм невероятно доволен.

Страшна кола е.

 

Но ако за Скаута искат 45 000 лв. , ще се насоча към автомобил с 3 блокажа и с традиция в производството на 4х4 автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, 4Н - задвижване 4х4 "бързи", при което двигателната сила се разпределя между преден и заден мост в съотношение 33:67. При недостатъчно сцепление на гумите с пътя, чрез вискосъединител към предните колела може да се подаде въртящ момент до 50%. Извън пътя обикновено се превключва на режим 4Lc - 4х4 "бавни" с блокировка на централния диференциал, а при много тежки терени се препоръчва 4LLc - включена понижаваща предавка от разпределителната кутия.

 

 

Това дали ще го има в Скаута

 

 

Mod. edit stenly - Добре дошъл във форума! Моля използвай бътона EDIT, а не пускай мнение след мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.