Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia scout


john

Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    10

  • stenly

    9

  • Baj Vylcho

    7

  • _v_

    6

Най-много писали в темата

Никой не успорва ходовата част на двете коли. Мисълта ми беше:

1. В ценовата листа на Миркат има само елементарни екстри.

2. Предполагам, че Scout ще бъде по-добре оборудван от към удобства.

3. Scout е по-индивидуален автомобил.

 

Ако и двата автомобила струват по 45000 лв., аз бих избрал Scout. Не защото съм фен на Шкода (то е ясно), а от чисто практическа гледна точка. Друг е въпроса, че ако ти лично прекарваш повече от 50% от шофирането си по черни пътища, катериш се в планината и т.н. - тогава Витара може и да е правилния за теб избор, въпреки, че подобен род "паркетни" джипове надали са много по-здрави от един хубав автомобил.

 

Всичко е въпрос на лична преценка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрегледах темата за скаут,която като гледам е станала цели 4 страници и смея да кажа се е понапълнила с малко излишна и на моменти скучна информация!

Въпросът ми е-знае ли някои горе-долу кога триабва да се очаква премиерата на Скаут-а в България?!

Смея да вметна че е грешно сравнението с Ауди РС,Гранд Витара или Паджеро!Според мен Скаута би трябвало да се сравниява с коли като Audi AllRoad,Volvo XC70 и така,мисля че се сещате..... :)

Поздрави! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да е по-евтина.Относно Витарата това е кола пълна с компромиси-слаби двигатели,скоростни кутии от миналия век,съчетани със старо,но ефективно 4по4 задвижване.Единствено модерно нещо в тая кола е дизайна.Имах възможността да покарам 2,0 Автомат и бях абсолютно разочарован-нервно включващ 4скорости и много слаб двигател за големината на колата-бе много куца кола,на Цариградско беше ебати мъката-това нещо над 130 не върви,а харчи 16 на 100.Единсвеното нещо дето дава някаква надежда за тая кола са офроуд възможностите и.Кия Соренто е в пъти по-добра кола,ама в пъти и е горе долу на тая цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Относно Витарата това е кола пълна с компромиси....Соренто е в пъти по-добра кола,ама в пъти и е горе долу на тая цена

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След щателно ровене по сайтовете открих. ;-)

 

Скаута е комби 4х4 + още 7 см височина.

 

Цената му в Германия е

 

2,0 FSI 110 kW (150 PS) 26.590,00 Евро

 

2,0 TDI-PD DPF 103 kW (140 PS) 28.290,00 Евро

 

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-24-7-2

 

 

 

Сега да погледнем Елеганса на Комбито 4х4

 

2,0 FSI 4x4 110 kW (150 PS) 26.190,00 Евро

 

2,0 TDI-PD DPF 4x4 103 kW (140 PS) 27.890,00 Евро

 

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-24-5-1

 

 

Което иде да каже, че е само с някакви си 500-600 Евро по-скъп.

 

В България намерих цена само на 1.9 ТДИ 4х4 и цената му е 40 600 лв. Май други 4х4 Еура тек не внасят.

 

Въпросната кола в Германия струва

 

1,9 TDI-PD DPF 4x4 77 kW (105 PS) 25.890,00 Евро

 

 

Или с около 5 000 Евро по-евтини са тук.

 

Приблизително може да се очаква цена около 45 000 и малко нагоре.

 

 

Лошото е, че това е същата кола, само дето е на 7 см по-високо. И има някои допълнителни аксесоари.

 

М/у другото пакетът против лоши пътища вдига просвета с 2 - 2.3 см. Така, че все едно имаме още 5 см отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че това е същата кола, само дето е на 7 см по-високо. И има някои допълнителни аксесоари.

 

Аз пък защо ли не виждам кое му е лошото :? . Ти какво искаш, да е като едно време ли - 105S, L и 120L ! Толкова от Шкода... за България!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк към сайт с данни на TUV* за 2003, 2004, 2005 година. Гледайте колите, процентите, годините.

 

http://www.avtomarket.ru/scripts/info/reliability/?year=2005&tester=1#1

 

 

* Променено, mathematician е прав, не е ADAC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк към сайт с данни на ADAC за 2003, 2004, 2005 година. Гледайте колите, процентите, годините.

 

http://www.avtomarket.ru/scripts/info/reliability/?year=2005&tester=1#1

 

 

Това е на TUV - организацията, която им прави техническите прегледи. Всеки автомобил по-стар от 3 год минава преглед веднъж годишно. И те водят статистиката кое работи и кое не. В една друга тема бях пускал данни, но само до 2004. Съвпадат. ;-)

 

Благодаря за данните за 2005.

 

А в тази тема данните, дето съм пуснал са точно на АДАС за 2004 и там са на база повикввания за пътна помощ.

 

Има разлики. Защото ако ти се развали мигача или някои фар или нещо хлопа по колата, едва ли немеца (колкото и стриктен да е) ще се обади на АДАС да го теглят или да му оказват помощ на пътя. Докато това ще се хване на техническия преглед и ще се отчете като проблем. М/у другото TUV водят и статистика по категории - корозия, предно окачване, задно окачване, двигател, спирачна система, електроника и пр. И там може да се види точно какви са проблемите на различните производители и марки.

 

Октавийката е над средното ниво, което е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След щателно ровене по сайтовете открих. ;-)

 

Скаута е комби 4х4 + още 7 см височина ...

 

Не е толкова много.

Според официалната информация http://www.skoda-auto.com/bgr/aid/news/Новата+Шкода+Октавия+Скаут.htm?c=%7BE7F52151-0518-4DB2-AAFE-0E4659E3CB85%7D):

"Новата Шкода Октавия е готова да продължи – навсякъде и по всяко време. Нейният просвет и с 40мм по-висок от този на Октавия Комби и 16мм по-голям от този на Октавия Комби 4х4/"

 

т.е. само 1.6 см по-висока от Комби 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някакви нови новини има ли някой за модела?Лично аз го очаквам с голям интерес,а и нещо почва да ми се върти в главата покупка,зависи обаче и от цената де! :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има малко новини за Scout.

В едно TV автошоу по MSAT вчера /22.02/ казаха, че колата ще излезе на пазара през месец май в Европа.

http://www.automediapro.com/index.php?o ... ew&id=1413

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия също е обявена цена за Scout-a.

 

Scout 2.0 TDI PD 140bhp - £19670

Scout 2.0 FSI 150bhp - £17725

 

На пръв поглед цената е висока, но забелязах, че по принцип там цените са по-високи спрямо нашите. След кратко сравнение на цените на еднакви модели, струва ми се, че цена около 45000 лева за TDI-PD е съвсем реалистична тук. Но, това си е просто едно предположение. Не мисля, че може да се каже нещо точно, докато не се пусне официално ;) .

 

Иначе, това дават като разлики спрямо 4x4 модификацията:

 

Specification over and above 4x4

- Higher ground clearance (17mm over 4x4)

- Aluminium design undertrays front and rear

- Twin chrome exhausts

- Styled protective body mouldings

- 17” ‘Proteus’ alloy wheels

- Light assistant and rain sensor

- Boarding spots (under door mirrors)

- Net programme in boot

- Rear centre armrest

- Rear acoustic parking sensors

- Cruise control

- Sunset glass

- Hill hold control (additional to ESP)

- Aluminium pedals

- Chrome kick plates

- Passenger handle (above glovebox)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

От Еуратек ми казаха, че ще вкарат за изложението бензиновия вариант някъде май - юни. За дизел нямали квотa. Евентуално есента можели да имат, но не било сигурно. Цената на дизела щяла да бъде около 50К :-k

 

Така че поради тези финансови и други причини си поръчах елеганс 4x4 1.9 TDI :D Сега остава и да дойде. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такава цена за съжаление не предричам поне аз голям успех за модела.......! :(

Поздрави!

 

 

в сравнение с цените на автомобилния пазар у нас, за тази кола, 50К си е напълно нормална и поносима цена. Друг е въпроса разбира се, че не всеки може да си го позволи.

Но за този тип автомобил, с това качество, на тази цена, мисля че няма да има конкуренция не само в България.

Е, и малко съм пристрастен разбира се :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Scout 2.0TDI-PD, 140bhp = 51975

Scout 2.0FSI-16V, 150bhp = 49970

 

На печелившите честито...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Видях го вчера на изложението. За мое съжаление беше вече продаден и заключен. Първоначалното ми впечатление е за стахотен атомобил, но ценова разлика от 9К с 1.9 TDI 4x4 Елеганс е неоправдана спред мен. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях го вчера на изложението. За мое съжаление беше вече продаден и заключен. Първоначалното ми впечатление е за стахотен атомобил, но ценова разлика от 9К с 1.9 TDI 4x4 Елеганс е неоправдана спред мен. :roll:

 

Колега мен също много ми хареса Октавиа Скаут...но аз бях в събота..и все още не беше купена и успях да се кача..много се накефих ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.