Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Страдания при стартиране на студен двигател...


yosif

Recommended Posts

Може де изчакваш и по повече време ако си решил да ползваш бубината за отопление, но има опсност да те изостави някъде... :mrgreen:

Да вземе да сложи едно електронно запалване с комутатор и датчик на Хол. Тогава няма да има такива проблеми.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yosif

    27

  • PRR

    7

  • maxrpm

    5

  • gogata

    4

Най-много писали в темата

Бе, сигурно съм станал досаден, ама както вече казах, аз си реших проблема с двукратното въртене.

няма нищо общо със запалването - и първия път пали, но веднага гасне все едно че няма бензин.

Моят карнобатор е ESDR 32 - елмагнитният клапан е горе.

Тия, които са със SEDR 32( клапанът е в основата) би трябвало да нямат тия страдания :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пробвах 1 път по твоя начин като изчакам на контакт 10 сек. и после не успях да запаля веднага даже запалих от 3-4 път което не ми се беше случвало до сега. за мен твойте идеи на мойта кола влошават паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам,явно всяка си е с характер :mrgreen:

 

Йосифе, внимателно следя темата и все повече се убеждавам, че твоята 120ка е дизелак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей хора, много яка тема, изчетох я с интерес :-)

Обаче ми прави впечатление че често се обяснява как се подава внимателно газ и така нататък. Само да ФМЕТНА че при пусковият карбуратор подаването на газ води до ОБЕДНЯВАНЕ на сместта защото пуска въздух и намалява вакуума. Кола с пусков карбуратор се пали с ОТПУСНАТ педал на газта и всички подавания на газ по време на палене са фолклор произхождащ от хора които не са чували за пусков карбуратор.

 

Иначе аз ядове имах много с тоя пусков карбуратор. Обясниха ми че бил криж капака ли та фланеца ли, посмуква помалко въздух оттам и тва е зора,

 

Йосифе, евала че си такъв фен. Давай все така

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии шибърите имат една обща болка - пластината трябва да е идеално равна и гладка, както и повърхността върху която ляга.

 

Наистина трябва да не се натиска педалът на газта при стартиране, щото се объркват всички подналягания и прочие.

Ама кой както й е свикнал :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко самопризнания :mrgreen:

 

Писна ми да я чакам и накрая пробвах номера, който ШЕФА и други колеги подсказаха - наритах я яко 5-6 пъти, отпуснах педалЯ, старт иии... оооооо, чудо - запали от раз с нормални обороти.

Явно това е печелившият билет 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, с кака не сЪ пцуем :mrgreen:

Много ми е гот да я връткам с два пръста, пък и не е истина в какви дупки паркира( в сравнение с баба лада, де :lol: ).

Чудничка е!

Оказа се и доста по-млада като разрових и намерих оригиналната сервизна книжка - купена е в БГ на 12.05.1987 година - S120L, японка, готова за 5-скоростна кутия, с алтернатор 55A с външно електронно зарядно реле, отопление за задния джам, маслен филтър като на лада, термоклапа във въздушния филтър "лято-зима".

Моторът обаче е чист 120L - /2. Таблото също - няма оборотомер.

Само карбураторът какъв е не мога да разбера, че е много оцапан и нищо не се чете - ЕМКлапан не е баш горе като на ESDR, но не е и най-долу като на SEDR - бе те толкова модификации имат на тоя Jikov, чееее... :mrgreen:

И май е с рейка, щото в зелената книга пише, че всички 120L, произведени след 1985 г. са с рейки?! :roll:

Задните колела стоят даже леко събрани навътре - другите 120L у наше село всички са разкрачени.

 

'ай' да ме вози дъъъълго и без много кахъри :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само карбураторът какъв е не мога да разбера, че е много оцапан и нищо не се чете - ЕМКлапан не е баш горе като на ESDR, но не е и най-долу като на SEDR - бе те толкова модификации имат на тоя Jikov, чееее...
- Има само две модификации, като не броим рядката DDSR, която няма общо с твойта кола. Ако не е свенян значи е от по-новите с горен ел. магнитен клапан. При този вид системата за празен ход е обединена в едно и се намира откъв първата камера и двете регулировъчни винта са разположгени отпред. На стария модел единия винт е откъм първа камера /за качеството на сместа/, а другия /за оборотите/ е откъм втора.

 

И май е с рейка, щото в зелената книга пише, че всички 120L, произведени след 1985 г. са с рейки?!
- Еми ако се наведеш ще видиш, че е така.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още самопризнания :mrgreen:

В зелената библия намерих описание и какво се прави, ако не пали отведнъж на смукач - заменя се тръбичката в кладенчето с по-дълга - ввместо 33 мм се слага тръбичка 40 мм - имало я в ремонтния комплект на карбуратора и се сменя жикльорът за бензина на дъното на това кладенче от 90( 100) на 120( Таблица 3.11 на страница 131 долу вдясно).

 

Явно като се поизноси моторът иска повече и по-богата смес за да припали от раз, което пък успешно се постига и с подходящо наритване на педала, както се оказа :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Животът не е толкова прост - оказа се доста по-прост :mrgreen:

 

Днес след като я удавих чрез предварително напомпване, слязох да погледна какво става отзад.

 

Срам и позор :oops:

 

От четирите болтчета, които държат капака на шибъра, трите бяха хлабави - стегнах ги здраво иии.... ЧУДО!!!

 

Пали от сефте, само иска като е студена да опънеш смукача - никакви изчакваници, никакви помпаници с педала.

 

Той бензина вместо да се меша с въздуха и да храни мотора, кротко си подпиквал през луфта на капачето на смукача :oops:

А аз търсех откъде смуче въздух :cry:

 

Сега веднага влиза в нормално високите обороти на смукач и може веднага даже да потеглиш.

 

Отивам да се набия с камшици :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izvinete za latinicata - za momenta niamam кирилица, ili pone ne foneti4na.

 

Proveri su6to i 4etirite golemi gaiki 12ki, koito stiagat karburatora kym wsmukatelnia kolektor! Na men 4esto mi se othlabvat, ne znam za6to? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.